آموزش روش جدید گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم

آموزش روش جدید گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم

دیگر نیازی نیست برای گذاشتن لینک سایت در استوری اینستاگرام 🔗 از حالت Swipe Up استفاده کنید. در قابلیت جدید اینستاگرام می‌توانید با استیکر لینک در استوری، به اشتراک‌گذاری لینک با دیگران بپردازید. علاوه بر این، دیگر نیازی نیست برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام جدید، ده هزار فالوور داشته باشید. در این مطلب از انزل وب به آموزش روش جدید گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم میپردازیم.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام بدون نیاز به ۱۰k فالوور

?How to Share Links in Instagram Stories with Less Than 10k Followers

دیگر نیازی نیست برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام ده هزار فالوور داشته باشید. اکنون همه می‌توانند در استوری لینک موردنظر خود را به اشتراک بگذارند. در این مطلب از انزل وب نحوه گذاشتن لینک یوتیوب در استوری اینستاگرام یا هر گونه لینک دیگری را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

آموزش ایجاد لینک در استوری اینستاگرام بدون ترفند و کارهای پیچیده!

دیگر کاربران مشکل گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را نخواهند داشت. پیش از این برای گذاشتن لینک واتساپ در استوری اینستاگرام یا هر لینک دیگری باید علاوه بر داشتن اکانت بیزنس، یکی از شرایط زیر را هم می‌داشتید:

  • داشتن حداقل ده هزار فالوور
  • داشتن تیک آبی از اینستاگرام

حال همه کاربران می‌توانند این کار را انجام دهند. برای حل مشکل نبودن گزینه لینک در استوری، ابتدا اینستاگرام خود را به روزرسانی کنید. سپس وارد اکانت خود شوید. روی Your story در سمت چپ و بالای صفحه بزنید. همچنین می‌توانید روی آیکون پروفایل خود در پایین و سمت راست بزنید. سپس روی علامت + در بالا و سمت راست بزنید. از منوی باز شده Story را انتخاب کنید.

سپس محتوای موردنظر خود را انتخاب کنید.

حال روی آیکون استیکر در بالای صفحه کلیک کنید. سپس در منوی باز شده، روی استیکر LINK بزنید.

اکنون باید در صفحه Add link، لینک موردنظر خود را در بخش URL وارد کنید. سپس روی Done بزنید.

آموزش ایجاد لینک در استوری اینستاگرام

می‌توانید این استیکر را همانند سایر استیکرها، گیف‌ها و… جا به جا کنید و اندازه آن را تغییر بدهید.

آموزش ایجاد لینک در استوری اینستاگرام

در نهایت، استوری خود را به اشتراک بگذارید.

چگونه لینک یوتیوب را در استوری بگذاریم؟ قرار دادن لینک‌های مختلف در استوری با IGTV

پیش از این هم کاربرانی که کمتر از ده هزار فالوور داشتند، می‌توانستند به گذاشتن لینک پست در استوری اینستاگرام بپردازند. درست است که استفاده از استیکر لینک راحت‌تر است، اما در صورتی که هنوز این قابلیت جدید برای شما فعال نشده باشد، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

وارد Instagram شوید. ویدئویی ۶ ثانیه‌ای آپلود کنید. برای آن تیتری بنویسید که مشخص کند این ویدئو حاوی لینک است. به عنوان مثال:

روی لینک بزنید یا Get the link

لینک موردنظر خود را در کپشن Paste کنید. ویدئو را در IGTV پست کنید.

حال روی آیکون هواپیمای کاغذی زیر IGTV جدیدی که ساختید، بزنید.

روی Story بزنید تا آن را به صورت استوری هم به اشتراک بگذارید.

سپس روی آیکون لینک در بالای صفحه بزنید.

روی IGTV Video+ بزنید.

ویدئویی را که دارای لینک بود، انتخاب کنید. در نهایت روی Done بزنید. حال فالوورهای شما می‌توانند لینک را در کپشن مشاهده کنند.

برای یادگیری نحوه جلوگیری از نمایش پست‌های خشونت آمیز و حساس، مطلب چگونه Sensitive Content در فید اینستاگرام فیلتر و بلاک کنیم؟ را مطالعه کنید.

روش‌های دیگر به اشتراک گذاری لینک در اینستاگرام

روش‌های دیگری هم برای به اشتراک گذاری لینک در اینستاگرام وجود دارد:

قرار دادن لینک در بیو: این روش سال‌ها است که توسط افراد و بدون در نظر گرفتن نوع اکانت و تعداد فالوور استفاده می‌شود. برای این کار می‌توانید از سایت‌های کوتاه‌کننده لینک استفاده کنید و سپس لینک را در بیو بگذارید. همچنین می‌توانید در پست یا استوری اعلام کنید که لینکی در بیو وجود دارد تا مشاهده‌کنندگان بدانند که شما لینکی را به اشتراک گذاشته‌اید. همچنین می‌توانید از ابزارهایی استفاده کنید که به شما این امکان را می‌دهند که چندین لینک را در یک صفحه بگذارید و این گونه با زدن روی لینک بیو، فرد منتقل به صفحه‌ای می‌شود که چندین لینک در آن وجود دارد.

گذاشتن لینک سایت در استوری اینستاگرام

ارسال به دایرکت: به این منظور می‌توانید استوری بگذارید و از فالوورها بخواهید تا در صورتی که تمایل دارند لینک را دریافت کنند، به شما دایرکت بدهند. حتی می‌توانید از استیکر DM Me استفاده کنید. کافی است فالوور روی آن بزند و وارد دایرکت شما شود.

استیکر نظرسنجی: روش دیگر این است که از استیکر Poll استفاده کنید و هر کسی که می‌خواهد لینک دریافت کند، روی Yes بزند. سپس لینک را برای اکانت‌هایی که جواب مثبت دادند، بفرستید.

گذاشتن لینک سایت در استوری اینستاگرام

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش رفع مشکل گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را آموزش دادیم. آیا موفق شدید لینک مورد نظر خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات