آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل

آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی از محبوب ترین بازی های دنیا Call of Duty 🔫 است. نسخه موبایل Call of Duty نیز مناسب گیمرهایی است که می خواهند این بازی را در گوشی یا تبلت خود تجربه کنند. گاهی این بازی دچار مشکلاتی می شود که با روش‌های مختلف می‌توانید این مشکلات را برطرف کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل میپردازیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

آموزش رفع مشکل مشکل بازی Call of Duty Mobile

?How to Fix Call of Duty Mobile Problems

گاهی بازی‌های محبوب دنیا هم دچار مشکلاتی می‌شوند. بازی کالاف دیوتی موبایل هم از این امر مستثنی نیست و دچار مشکلات مختلفی می شود. با این حال، می‌توانید با استفاده از رو‌ش‌های مختلف این مشکلات را برطرف کنید. در این مطلب از انزل وب روش‌های رفع لگ کالاف دیوتی موبایل در گوشی شیائومی و… را به همراه راه حل برای سایر مشکلات آن، آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

حل مشکل اینترنت در بازی Call of duty mobile

اگر مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل شما مربوط به عدم اتصال می‌شود، بادی کمی صبر کنید. اصولا این مشکل به صورت خودکار برطرف می‌شود. گاهی مشکل اتصال به دلیل وجود مشکلی در سرورهای بازی رخ می‌دهد که توسط شرکت سازنده برطرف می‌شود. اگر اروری مثل خطای Unable to connect to game, please try again دریافت کردید، کافی است صبر کنید تا مشکل برطرف شود. اگر مشکل پس از چند ساعت برطرف نشد، ممکن است از جای دیگری نشات بگیرد.

مشکلات سرور

صبر کنید. اگر مشکل حل نشد، برنامه را آپدیت کنید. برای اطمینان در گوگل نام بازی را جستجو کنید و اخبار جدید آن را بخوانید. اگر مشکل از طرف سرور و خود بازی باشد، در اخبار می‌توانید اطلاعات آن را بخوانید. می‌توانید اکانت توییتر بازی را دنبال کنید و از اخبار آن مطلع شوید. چک کردن سایت هایی مانند Reddit هم پیشنهاد می‌شود.

باگ‌های برنامه

برنامه را به صورت کامل ببندید و کش آن را پاک کنید.

اینترنت ضعیف

این بازی آنلاین است و به اینترنت پرسرعت نیاز دارد. پس سرعت پایین و قطع شدن اینترنت روی بازی تاثیر می‌گذارد.

مشکلات Coding

در این حالت بهتر است بازی را به روزرسانی کنید تا مشکل حل شود.

حل مشکل باز نشدن کالاف دیوتی موبایل و سایر مشکلات آن با شروع مجدد برنامه

برای رفع مشکل اجرا نشدن بازی Call of duty mobile برنامه را به صورت کامل ببندید. وارد Settings شوید. سپس به بخش Apps بروید و این بازی را پیدا کنید. روی آن بزنید و سپس روی دکمه Force stop بزنید. حال از بخش تنظیمات خارج شوید. گوشی را ری استارت کنید. پس از روشن شدن گوشی، دوباره وارد بازی شوید.

حل مشکل لگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

حل مشکل اجرای روان کالاف دیوتی موبایل و سایر مشکلات با ری استارت کردن گوشی

بسیاری از مشکلات ساده گوشی و برنامه‌های آن با Restart کردن برنامه برطرف می‌شود. برای حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل هم گوشی خود را یک بار ری استارت کنید. سپس دوباره وارد بازی شوید و مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل لگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

رفع مشکل ورود به بازی کالاف دیوتی موبایل و سایر مشکلات آن با آپدیت کردن برنامه

یکی دیگر از روش‌های رفع مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل این است که بازی را آپدیت کنید. برای این کار نام بازی را در گوگل پلی یا اپل استور جستجو کنید. سپس روی آن بزنید و وارد بخش بازی شوید. در صورت وجود آپدیت، روی دکمه Update بزنید و صبر کنید تا به روزرسانی شود. بسیاری از مشکلات برنامه‌ها با آپدیت کردن برطرف می‌شوند.

حل مشکل بالا نیامدن بازی کالاف دیوتی موبایل با چک کردن اینترنت

برای حل مشکل لاگین نشدن کالاف دیوتی موبایل و بسیاری از مشکلات بازی، اینترنت خود را چک کنید. بازی‌های آنلاین سنگین نیاز به اینترنت پرسرعت دارند. حتی ممکن است اینترنت شما قطع و وصل شود. اگر از اینترنت وای فای استفاده می‌کنید، یک بار آن را خاموش کنید و کمی صبر کنید. سپس آن را روشن کنید و وارد بازی شوید. برای اینترنت دیتا هم همین کار را انجام دهید. ممکن است بسته اینترنت شما تمام شده باشد.

پیشنهاد دیگر ما این است که اینترنت دیگری را امتحان کنید و سپس وارد بازی شوید.

حل مشکل بیرون پریدن کالاف دیوتی موبایل با پاک کردن کش

راه دیگر برای حل مشکل بیرون پریدن از بازی کالاف دیوتی موبایل این است که کش برنامه را پاک کنید. برای این کار به تنظیمات گوشی بروید. سپس وارد بخش Apps شوید. Call of Duty Mobile را پیدا کنید. سپس روی آن بزنید. وارد بخش Storage شوید. سپس روی Clear cache بزنید. صبر کنید کش بازی پاک شود. سپس گوشی را ری استارت کنید و دوباره وارد بازی شوید.

حل مشکل لگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

رفع مشکل آپدیت کالاف دیوتی موبایل و سایر مشکلات آن با حذف و نصب مجدد بازی

روش دیگر برای حل مشکل باز نشدن بازی Call of duty mobileاین است که بازی را حذف کنید و دوباره نصب کنید. برای این کار به اپل استور یا گوگل پلی بروید. بازی را جستجو کنید و روی آن بزنید. سپس روی دکمه Uninstall بزنید و صبر کنید تا بازی پاک شود. به جای این کار می‌توانید به تنظیمات گوشی بروید. وارد Apps شوید. سپس بازی را پیدا کنید و روی آن بزنید و در این بخش روی دکمه Uninstall بزنید.

سپس گوشی را ری استارت کنید. دوباره بازی را جستجو کنید و سپس روی Install بزنید و صبر کنید تا بازی نصب شود. حال وارد آن شوید و مشکل را چک کنید.

حل مشکل لگ در بازی Call of duty mobile با فعال کردن ۴x MSAA

با فعال کردن ۴x MSAA گرافیک بازی بالاتر می‌رود و بازی کردن بهتر می‌شود. البته با این کار گوشی شما باتری بیشتری مصرف خواهد کرد. در برخی موارد نیز موجب می‌شود تا FPS بهتر شود. برای فعال کردن این گزینه به تنظیمات گوشی بروید. سپس وارد About Phone شوید. حال حدود ده بار و به صورت پشت سر هم روی Kernel-Version بزنید.

اکنون Developer فعال می‌شود و می‌توانید آن را در گوشی مشاهده کنید. اگر نمی‌توانید آن را پیدا کنید، در بخش جستجوی گوشی آن را سرچ کنید. روی Enable Developer Option بزنید. به بخش Force 4x MSAA بزنید تا فعال شود. سپس گوشی را ری استارت کنید و وارد بازی شوید.

چگونه در کالاف بدون لگ بازی کنیم؟ با نصب GamerBox

برای حل مشکل ورود به اکانت کالاف دیوتی موبایل و بالا بردن کیفیت بازی، می‌توانید برنامه GamerBox را دانلود و نصب کنید. سپس وارد برنامه شوید. روی آیکون منو بزنید و CPU Governor را انتخاب کنید. Governor for performance را هم روی حالت interactive، Normal را روی حالت interactive  و Quality را روی حالت Performance قرار دهید.

مشکل ورود به بازی Call of duty mobile

روی Graphics resolution بزنید و تنظیمات بخش Performance را به ۴۸۰p، Normal را به ۷۲۰p HD و Quality را به ۱۰۸۰p FHD تغییر دهید. سپس روی GamerBox Engine بزنید و Mode آن را به Performane تغییر دهید. در نهایت، از طریق GamerBox وارد بازی شوید.

حل مشکل FPS در بازی کالاف دیوتی موبایل

برای حل مشکل پایین بودن FPS در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید برخی تنظیمات داخلی آن را تغییر دهید تا بازی راحت‌تر اجرا شود. Graphics Quality را روی حالت LOW بگذارید. Frame Rate را روی حالت High بگذارید. برای Depth Of Field نیز گزینه Disable را انتخاب کنید. In-Game Graphics Mode را روی حالت Standard بگذارید. این گونه لگ بازی کمتر خواهد شد.

حل مشکل در اجرای بازی Call of duty mobile با نصب Game Booster

با استفاده از Game booster می‌توانید به حل مشکل لگ در بازی Call of duty mobile بپردازید. اکثر شرکت‌ها دارای Game booster مخصوص به خود هستند اما از دیگر گیم بوسترها هم می‌توانید استفاده کنید یا اگر گوشی شما این ابزار را ندارد، خودتان نصب کنید. وارد پلی استور شوید و Game Booster را جستجو کنید. یکی از بهترین موارد را که دارای امتیاز بالا هستند، انتخاب و دانلود کنید.

مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل

وقتی این برنامه را باز کنید به صورت خودکار تمامی بازی‌های درون گوشی شما را اسکن خواهد کرد. از طریق این برنامه کالاف دیوتی موبایل را اجرا کنید. این برنامه بسیاری از مشکلات از جمله لگ بودن بازی را رفع می‌کند.

حل مشکل ورود به بازی Call of duty mobile با بستن برنامه‌های پس زمینه

هر زمان که وارد برنامه‌ای شوید و بدون بستن آن به کارهای دیگری در گوشی بپردازید، آن برنامه در پس زمینه باز خواهد ماند. برای رفع ارور کالاف دیوتی موبایل Sorryیا هر گونه مشکل دیگری بهتر است این برنامه‌ها را به صورت کامل ببندید تا از میزان باتری کاسته نشود و رم گوشی زیاد درگیر نشود.

برای این که برنامه‌ها را کامل ببندید، وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس وارد بخش App Management شوید. روی Apps بزنید و سپس وارد برنامه‌های موردنظر شوید. حال روی Battery Usage بزنید و Disable Background Running را انتخاب کنید. در نهایت، گوشی را ری استارت کنید.

حل مشکل سیاه شدن صفحه در هنگام بازی کالاف دیوتی موبایل

اگر صفحه سیاه را پس از لوگوی Activision مشاهده می‌کنید، احتمال دارد که فایل دیتا یا فایل OBB حذف شده باشد. فایل OBB شامل تمامی داده‌های بازی از قبیل نقشه‌ها، ویدئوها و… می‌شود. بازی بدون این فایل کار نخواهد کرد. برای حل مشکل سیاه شدن صفحه در بازی کالاف دیوتی موبایل باید این فایل را دانلود کنید و به Android/obb/com.activision.callofduty.shooter انتقال دهید.

برنامه فایل منیجری را دانلود و نصب کنید و پوشه‌ای با نام com.activision.callofduty.shooter under Android/obb ایجاد کنید. فایل OBB را به این پوشه انتقال دهید. البته به جای این کار، می‌توانید بازی را به صورت کامل حذف کنید و دوباره نصب کنید تا فایل جایگزین شود.

حل مشکل صورتی شدن صفحه در بازی کالاف دیوتی موبایل

گاهی وقتی بازی را اجرا می‌کنید، صفحه صورتی می‌شود و نمی‌توانید بازی را ادامه دهید. این مشکل به دو دلیل رخ می‌دهد: کارت گرافیک ضعیف و تنظیمات Engine شبیه ساز.

اگر کارت گرافیک ضعیف باشد، تنها راه حل این است که آن را ارتقا دهید. اگر کارت گرافیک شما قوی است، برای حل مشکل صورتی شدن صفحه کالاف دیوتی موبایل در اندروید و… باید تنظیمات Engine را تغییر دهید.

حل مشکل صورتی شدن صفحه در بازی کالاف دیوتی موبایل

برای حل مشکل لگ بازی کالاف دیوتی موبایل در کامپیوتر وارد تنظیمات شبیه ساز شوید. سپس وارد بخش Engine شوید. بخش موتور گرافیکی را به +DirectX یا +OpenGL تغییر دهید. تیک گزینه Rendering optimization را بزنید. اگر کارت گرافیک سطح متوسط یا قوی دارید، تیک تمام گزینه‌های Engine را بزنید. سپس تغییرات را Save کنید. شبیه ساز را ببندید و دوباره اجرا کنید. سپس وارد بازی شوید و مشکل را چک کنید.

رفع مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل در زمان دانلود در گیم لوپ

پیش از هر کاری برای ارور کالاف دیوتی موبایل در گیم لوپ، وارد این شبیه ساز شوید. سپس روی منوی سه خطی در بالای صفحه بزنید و Update را انتخاب کنید تا گیم لوپ به روزرسانی شود.

اگر در زمان اجرای بازی با ارور Sorry there was an error during google play download مواجه شدید، بازی را حذف کنید. برای این کار به بخش My games بروید و روی بازی کالاف دیوتی کلیک کنید و وارد بخش این بازی شوید. سپس روی Options بزنید و Uninstall را انتخاب کنید. حال به Game center بروید و سپس از سمت چپ روی FPS کلیک کنید. بازی Call of Duty را پیدا کنید و آن را Install کنید. وارد بازی شوید. مشکل حل شده است.

حل مشکل میکروفون کالاف دیوتی موبایل آیفون و…

یکی از روش‌های حل مشکل ویس چت کالاف دیوتی موبایل این است که دکمه اسپیکر و میکروفون را خاموش کنید. سپس دوباره آن را روشن کنید. این کار را چند بار انجام دهید. گاهی با این روش مشکل حل نمی‌شود و برای حل آن باید از بازی خارج شوید و دوباره وارد آن شوید. این امر می‌تواند آزاردهنده باشد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم برای حرف زدن با هم تیمی‌های خود از برنامه Discord استفاده کنید. این برنامه را می‌توانید روی گوشی اندروید، iOS و کامپیوتر ویندوز یا مک خود نصب کنید. حتی می‌توانید بدون نصب، از نسخه وب آن استفاده کنید.

پس از نصب دیسکورد و ساخت اکانت، روی دومین آیکون از پایین صفحه بزنید تا بتوانید دوستان خود را اضافه کنید.

حل مشکل میکروفون کالاف دیوتی موبایل آیفون و...

دوستان شما هم باید اکانت ساخته باشند. در کادر نام کاربری دوست خود را وارد کنید و سپس روی Send Friend Request بزنید.

حل مشکل ویس چت کالاف دیوتی موبایل

وقتی دوستان خود را پیدا کردید و به لیست دوستان اضافه کردید، می‌توانید گروهی برای کالاف دیوتی بسازید. برای این که بتوانید با دوست خود تماس بگیرید، روی آیکون تلفن جلوی نام کاربری او بزنید.

حل مشکل ویس چت کالاف دیوتی موبایل

حال که تماس شما با دوستتان برقرار شد، می‌توانید روی علامت + بزنید و دیگران را هم اضافه کنید. همه باید اکانت دیسکورد داشته باشند و آنلاین باشند.

حل مشکل ویس چت کالاف دیوتی موبایل

حل مشکل بالا نیامدن بازی کالاف دیوتی موبایل با استفاده از برنامه‌های تغییردهنده IP

برای رفع مشکل بالا نیامدن بازی کالاف دیوتی موبایل، می‌توانید از برنامه‌های تغییردهنده آدرس آی پی استفاده کنید. یکی از این برنامه‌ها را نصب کنید. سپس آن را اجرا کنید و صبر کنید تا اتصال انجام شود. پس از آن وارد بازی شوید. این برنامه‌ها کمی از سرعت اینترنت کم می‌کنند اما گاهی چاره‌ای جز این وجود ندارد.

رفع مشکل باز نشدن بازی Call of duty mobile با تغییر DNS

برای حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید DNS را تغییر دهید. اکثر کاربران از آدرس‌های DNS پیش فرض استفاده می‌کنند که توسط اپراتورها به دستگاه آنان اختصاص داده شده است. در سرورهای شلوغ ممکن است با ارور ۵ ۱۲۰۰ مواجه شوید. کافی است از دو سرور گوگل استفاده کنید و DNS این سرورها را جا به جا کنید. پس از اجرای این تغییرات هم می‌توانید چند ساعت صبر کنید و دوباره DNS پیش فرض را انتخاب کنید.

برای یادگیری نحوه تغییر DNS مطلب بهترین روش و نرم افزار تغییر DNS در اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش‌های برطرف کردن مشکلات اجرای بازی Call of duty mobile را آموزش دادیم. شما با کدام روش مشکل این بازی را برطرف کردید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 11 روش حل مشکل اجرا نشدن بازی در ویندوز 11
آموزش ۱۱ روش حل مشکل اجرا نشدن بازی در ویندوز ۱۱
علت ها و راه حل رفع مشکل اجرا نشدن بازی در ویندوز 10 ، 8 ، 7 و..
علت ها و راه حل رفع مشکل اجرا نشدن بازی در ویندوز ۱۰ ، ۸ ، ۷ و..

نظرات

  • مائده says:

    من تازه این بازی ریختم موقع بازی وقتی شلیک میکنم فقط صفحه حرکت میکنه وقتی شلیک نمی کنم نمی تونم صفحه رو تکون بدم🤦🏻‍♀️

  • Sad boy says:

    سلام وقت بخیر، ببخشین این نوشته در کالاف به چه معناست و چطور باید درستش کرد؟ The players version is out of data

  • محمد says:

    سلام دوستان من وقتی وارد بازی میشم دکمه دویدنم در سمت چپ پایین صفحه لگ میخوره و یهو از زیر دستم میپره لطفا کمکم کنید

  • مزدک نظری says:

    سلام گرافیک کالاف پیکسلی شده نمیدونم دیگه چکار کنم چند بار بازیو حذف و نصب کردم ولی نشد

  • niilaay says:

    سلام چرا وقتی وارد بخش Cod points کال اف میشم که سی پی بخرم صفحه خالی واسم میاره؟؟ مشکل چی هست؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  • __ says:

    سلام من سیزن جدید رو از مایکت آپدیت کردم ولی الان وقتی میرم تو بازی اینو میاره Download configur ation failed . Meke sure your device is connected to a network and then restart the game چه کنم؟

  • مهرداد says:

    سلام من پینگم الان حدودا۶۵اما درخواست جهانی رو واضم نمیاره و نمیتونم دعوت بدم یا ت جهانی چت کنم ارور نت ورک میده ولی ت بازی پینگم۶۵نتمم ایرانسل

  • Ali says:

    دیتاتون احتمالا پاک شده دوباره بازی و دانلود کنین

  • نفس says:

    سلام
    ببخشید من چند روزه که نمیتونم وارد اکانتم بشم و خیلی نگرانم چون این ارور را دریافت میکنم
    your game data is abnormal. check your game invironment (15035)
    خیلی نگران هستم میشه بهم کمک کنید.

  • King war says:

    من وقتی بتل رویال رو استارت می کنم کلمه connecting to serve مبادا ولی اینترنت خیلی قوی و پرسرعته بازی هم اجرا میشه و اسکواد من و انمی ها همه حرکت دارند ولی من در بازی نمی توانم حرکتی انجام دهم؟؟

  • امید says:

    سلام من برنامه و سیزن جدیدو آپدیت کردم اما وارد بازی نمیشه هیچقسمتی میگه لودینگ تایم اوت

  • امیرحسین says:

    سلام ، دو روز هست که من به توی بازی که میروم نه میکروفونم باز میشه ، وقتی هم که بازی را استارت میکنم هربار پیام loding timeout میاد به نظرتون چه کار کنم تا درست شه ؟؟؟

  • آبتین says:

    سلام یه سری از اسکین ها برای من تو بازی اومده که نشون داده نمیشه و بعد از دانلود هم بارشها خالی هستش مثل اسلحه یا مثلا چهره جدید که باکیش باز میشه اما دیده نمیشه. مشکل ار چیه

  • علی says:

    اگه بشه شماره واتساپ بدید من عکس مشکل رو بفرستم

  • Ali says:

    کالف دیوتی من یه مشکل داره نمیدونم چیه اگه بشه عکسشو بفرست

  • _ says:

    سلام
    من واسه انتقال اکانتم روی کالاف یا گوگل مشکل دارم و هربار واسم ارور میزنه که جیمیل و پسوردم اشتباهه با اینکه همرو درست میزنم

  • Reza says:

    سلام ببخشید من یکی از دوستام از مایکت نصب میکنه بعد از تمام شدن مینویسه مشکلی در ذخیره سازی به وجود اومد

  • حسام says:

    سلام ببخشید مشکل Attention بازی چی هست راهکارش؟

    • حسن says:

      من وارد کالاف میشم ولی وقتی بازی رو پلی میکنم نمیاد میاد از اول و باز استارت میکنم بازم نمیاد

  • علی says:

    حین بازی دوتا متن میاد پایین تصویر.

    ۱-سمت چپ نوشته: Gerphic Qulity کیفیت گرافیک بازی رو نشون میده.

    ۲-سمت راست پایین یه کد هست.. اون کد چیه ؟ کارش چیه؟ چطور مخفی میشه ؟

  • محمد says:

    please enter your date of birth
    معنی این چی

  • حسین says:

    سلام گوشیه من اندروید ۱۱ هستش وقتی میخام فایل استخراج شده رو در اندروید obb انتقال بدم پیام میاد که شما مجاز به این انتقال نیستید لطفاً کمکم کنید

  • Sina says:

    سلام خسته نباشید! روی این گوشی xiaoomi note 9 pro 6gb ram و اندروید ۱۱ بازی کالاف دیوتی موبایل قابلیت گرافیکی anti aliasing در دسترس نیست با اینکه گوشی بویه! مشکل کجاست؟! چجوری حل میشه؟

  • محمد says:

    سلام
    اکانتم خود به خود اسمش عوض شده ینی اینکه اسم داشت و الان یه اسم دیگه قاتی پاتی اومده و کسی بهم درخواست میده ارور ۷۴۱۴۸ میده و فقط من میتونم بهش درخواست بازی بدم

  • رامین says:

    سلام اومد سرور یا ریجن تغییر بدم میرم بخش ساپورت(SUPPORT) اون بالا باید کنار جستجو یه پنجره ای برای چت باشه رو ندارم هر کاری کردم نیست که نیست ممنون میشم اگه کمکی به من کمی

  • نوشین says:

    سلام خسته نباشید
    مشکل من اینه که الان چند روزه نمیتونم وارد بازی شم، اون اولش که باید جیمیلو کلیک کنم تا وارد شه، نمیاد
    لطفا کمکم کنین

  • یاسین says:

    سلام من یک سوال پرسیده بودم کی جوابش رو میدید

  • یاسین says:

    سلام من وقتی وارد بازی میشم به تنظیمات میروم و در بالا سمت راست روی گزینه ی ساپورت میزنم و اما وقتی
    میخوام به کالاف پیام بدم اون بالا سمت راست عکس پیام رو نمیاره باید چیکار کنم

  • محمد جواد says:

    سلام من میان بازی کردن گوشیم زنگ خورد و بازیم رفته از اول لول یک با یه نام دیگه وهمون جیمیل قبلیم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

    • حسن says:

      من وارد کالاف میشم ولی وقتی بازی رو پلی میکنم نمیاد میاد از اول و باز استارت میکنم بازم نمیاد

      • محمد says:

        سلام نمی‌دونم چرا هر کسی بهم درخواست بازی میده بهم نشون نمیده که بپذیرم باید چیکار کنم؟

  • مرتضی فلاح says:

    با سلام بنده با گیم لوپ وارد بازی میشم تو بازی کل تفنگ ها غیب شده و تو لابی هم تفنگها رو بنفش نشون میده چیکار کنم؟