17 تا از بهترین ابزارهای ساخت هشتگ در اینستاگرام به صورت آنلاین

۱۷ تا از بهترین ابزارهای ساخت هشتگ در اینستاگرام به صورت آنلاین

هشتگ ها از مهمترین مواردی هستند که موجب می‌شوند تا پست، استوری و صفحه شما در اینستاگرام 📷 دیده شود. برای این که بتوانید پستی با بازدید بالا داشته باشید، باید از هشتگ‌های مناسب آن استفاده کنید. برای پیدا کردن هشتگ‌های خوب و محبوب می‌توانید از ابزارها و برنامه‌های مخصوص این کار استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب ۱۷ تا از بهترین ابزارهای ساخت هشتگ در اینستاگرام به صورت آنلاین را معرفی می‌کنیم.

سایت ساخت هشتگ در اینستاگرام رایگان

Best Instagram Hashtag Generator Tools

شما می‌ توانید در هر پست اینستاگرام خود از ۳۰ هشتگ استفاده کنید. برخی از کارشناسان شبکه‌های اجتماعی معتقد هستند که باید در هر پست حداقل بیست هشتگ وجود داشته باشد. روز به روز هوش مصنوعی اینستاگرام قوی‌تر می‌شود و اکنون نمی‌توان برای هر پست از هشتگ‌های مشابه استفاده کرد. بلکه باید هشتگ‌هایی را استفاده کرد که با پست و متن ان مرتبط هستند. برای پیدا کردن بهترین هشتگ‌های مرتبط با پست، می‌توانید از سرویس‌ها و ابزارهای مخصوصی استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب بهترین سرویس ساخت هشتگ در اینستاگرام به صورت رایگان را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

توجه کنید که اکثر سرویس های زیر برای محتوا انگلیسی طراحی شده اند و طبیعتا شما در محتوا فارسی ممکن است بازخورد مدنظر را نداشته باشید.

سرویس ساخت هشتگ در اینستاگرام Instagram Hashtag Generator

سرویس ساخت هشتگ در اینستاگرام

 Instagram Hashtag Generator سرویس ساخت هشتگ در اینستاگرام است که در آن تصویری را آپلود می‌کنید و هشتگ‌های مربوط به آن را انتخاب می‌کنید. برای شروع روی علامت + بزنید و تصویر موردنظر خود را وارد کنید. سپس روی Upload and Generate Hashtags بزنید. حال می‌توانید مشاهده کنید که پست شما به چه شکلی خواهد بود و ده هشتگ مربوط به آن چه چیزهایی هستند. اگر به پایین صفحه بروید می‌توانید ۲۰ کلمه کلیدی مربوط به تصویر را هم مشاهده کنید.

شما می‌توانید ۵ تا از این واژگان کلیدی را برای ساخت پست خود انتخاب کنید. وقتی کلیدواژه‌ها را انتخاب کردید، این سرویس ۵ تا از هشتگ‌های مربوط را به شما پیشنهاد می‌دهد. اگر ۶ کلیدوازه را انتخاب کنید، ۳۰ هشتگ به شما پیشنهاد می‌شود. حال می‌توانید فهرست این موارد را ایجاد کنید، برخی از آن‌ها را انتخاب کنید و برخی دیگر را رد کنید. پس از انتخاب، می‌توانید موارد موردنظر را کپی کنید. روش دیگر استفاده از این سرویس این است که کلیدواژه‌ها را از قبل داشته باشید و خودتان آنان را وارد کنید. سپس روی دکمه Generate Hashtags بزنید تا هشتگ‌های مربوط به آن را بتوانید مشاهده کنید.

ساخت هشتگ شخصی در اینستاگرام با All Hashtag

سرویس ساخت هشتگ در اینستاگرام

برای ساخت هشتگ شخصی در اینستاگرام می‌توانید از All Hashtag هم استفاده کنید. استفاده از این ابزار بسیار ساده است. شما می‌توانید هشتگ‌ها را پیدا کنید، ایجاد کنید و تجزیه و تحلیل کنید. در عین حال بهترین موارد را جستجو کنید. این سرویس دارای ۴ بخش است:

Hashtag Generator: امکان پیدا کردن بهترین هشتگ‌های موردنیاز پست

Hashtag Creator: امکان درست کردن هشتگ‌های خودتان

Hashtag Analytics: امکان تجزیه و تحلیل هشتگ‌ها

Top Hashtags: مشاهده بهترین و محبوب‌ترین هشتگ‌ها

در این ابزار می‌توانید بهترین هشتگ‌ها را با توجه به کلیدواژه‌های خود پیدا کنید. وقتی هشتگ‌ها آماده شوند، می‌توانید به سادگی با کلیک روی دکمه Copy آنان را کپی کنید. در بخش Live هشتگ، مواردی را پیدا می‌کنید که دیگر افرادی که کلیدواژگان شما را انتخاب کرده بودند، استفاده کردند. در بخش Top می‌توانید بهترین موارد را پیدا کنید و در بخش Random هم مواردی را به صورت رندوم مشاهده خواهید کرد.

ساخت هشتگ در اینستاگرام با Ritetag

ساخت هشتگ در اینستاگرام

طریقه ساخت هشتگ در اینستا با Ritetag هم آسان است. با استفاده از این ابزار می‌توانید در زمانی کوتاه برای تصویر و متن خود هشتگ پیدا کنید. این ابزار دارای افزونه‌ای است که می‌توانید آن را روی گوگل کروم نصب کنید و با راست کلیک کردن روی هر تصویر و کلیک بر گزینه Get Hashtag Suggestions، هشتگ‌های مربوط به آن تصویر را مشاهده کنید. این ابزار دارای بخش رایگان و اشتراکی است. با استفاده از این سرویس می‌توانید متوجه شوید که کدام هشتگ‌ها اکنون محبوب هستند، کدام موارد بسیار زیاد استفاده شده‌اند، کدام یک ممنوع شده‌اند و از کدام موارد کم استفاده می‌شود.

سایت ساخت هشتگ Instavast Hashtag Generator

ساخت هشتگ در اینستاگرام

سایت ساخت هشتگ Instavast Hashtag Generator هم گزینه مناسب دیگری برای پیدا کردن هشتگ است. در این سرویس بخشی وجود دارد که هشتگ‌های ممنوع را به شما نمایش می‌دهد. بخش ممنوعه به دو قسمت تقسیم می‌شود. در یک قسمت می‌توانید موارد را مشاهده کنید که برای همیشه ممنوع شده‌اند و مواردی که در انتظار ممنوع شدن هستند. با استفاده از این سرویس می‌توانید هشتگ‌ها را بر اساس تصویر، URL و کلیدواژه پیدا کنید.

ساخت هشتگ در اینستاگرام با Kicksta

آموزش تصویری ساخت هشتگ در اینستاگرام

Kicksta هم برای ساخت هشتگ در اینستاگرام مناسب است. با استفاده از این سرویس می‌توانید هشتگ‌های مرتبط را پیدا کنید و فالورهای خود را افزایش دهید. کافی است موضوع یا کلید واژه موردنظر خود را وارد کنید تا بتوانید هشتگ‌های مربوط به آن را بیابید. استفاده از این ابزار بسیار ساده است و در عین حال رایگان است.

اگر می‌خواهید پست‌های شما در Explore اینستاگرام نمایش داده شود، مطلب نحوه رفتن و ورود پست و استوری به اکسپلور اینستاگرام را مطالعه کنید.

سایت ساخت هشتگ WEBSTAGRAM

آموزش تصویری ساخت هشتگ در اینستاگرام

سایت ساخت هشتگ WEBSTAGRAM نیز رایگان است. با استفاده از این ابزار می‌توانید محبوب‌ترین هشتگ‌ها را مشاهده کنید و در عین حال محبوب‌ترین افراد را در اینستاگرام پیدا کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید علاوه بر انجام این کارها، پست‌ها را Repost کنید.

ساخت هشتگ اینستاگرام با Seekmetrics

آموزش تصویری ساخت هشتگ در اینستاگرام

برای ساخت هشتگ اینستاگرام می‌توانید از Seekmetrics هم استفاده کنید. پیدا کردن هشتگ‌های مرتبط با تصویر و پست در این سرویس بسیار ساده است و می‌توانید سی هشتگ برتر را با آن مشاهده کنید. کافی است کلمه کلیدی خود را وارد کادر مخصوص کنید تا هشتگ‌ها نمایش داده شوند.

ساخت هشتگ شخصی با TagsFinder

آموزش تصویری ساخت هشتگ در اینستاگرام

طرز ساخت هشتگ با TagsFinder هم ساده است به شما کمک می‌کند تا ده هشتگ مربوط به کلیدواژه خود را پیدا کنید. شما می‌توانید هشتگ‌ها را بر اساس کشور جستجو کنید. همچنین می‌توانید هشتگ‌های ممنوعه را مشاهده کنید تا در پست‌های خود از این موارد استفاده نکنید.

ساخت هشتگ در اینستا با TagMentor

آموزش تصویری ساخت هشتگ در اینستاگرام

TagMentor مورد دیگری است که طریقه ساخت هشتگ در اینستا را برای شما راحت می‌کند. با استفاده از ابزار می‌توانید بهترین هشتگ‌ها را برای پست خود پیدا کنید و هشتگ‌های مناسب کلیدواژگان خود را پیدا کنید. رابط کاربری این سرویس ساده است و به سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید.

ساخت هشتگ شخصی در اینستاگرام با Hashatit

آموزش تصویری ساخت هشتگ در اینستاگرام

Hashatit نیز دیگر سرویس ساخت هشتگ در اینستاگرام است که می‌توانید به شما کمک کند با وارد کردن کلید واژه خاص خود، هشتگ‌های مرتبط با آن را پیدا کنید. همچنین می‌توانید پست‌های مرتبط با کلید واژه را پیدا کنید. با این پست‌ها می‌توانید ایده بگیرید و هشتگ‌ها را درست استفاده کنید. همچنین می‌توانید با این سرویس منشن‌ها را پیدا کنید، لینک‌های مرتبط را مشاهده کنید و کلمات کلیدی مناسب را بیابید.

ساخت هشتگ شخصی با Photerloo

ساخت هشتگ در اینستاگرام

برای ساخت هشتگ شخصی می‌توانید از Photerloo استفاده کنید. با استفاده از این سرویس می‌تواندی کلیدواژه‌های مرتبط را پیدا کنید. رابط کاربری این سرویس بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. کافی است تصویر خود را در آن آپلود کنید. وقتی تصویر را آپلود کردید، هم می‌توانید کلمات کلیدی و هم هشتگ‌های مربوط به آن را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید بین یک الی ۵۰ کلمه کلیدی و یک الی ۳۰ هشتگ را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید درجه میزان محبوبیت هر هر بخش را مشخص کنید و سپس تصمیم بگیرید کدام مورد را انتخاب کنید. شش درجه برای انتخاب محبوبیت وجود دارد.

نرم افزار ساخت هشتگ آنلاین HashMe#

نرم افزار ساخت هشتگ آنلاین

ساخت هشتگ اینستاگرام با برنامه #HashMe هم میسر است. اگر از iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید این برنامه را نصب کنید. این برنامه دارای دو بخش رایگان و اشتراکی است. با استفاده از این برنامه می‌توانید تصویری را آپلود کنید و سپس هشتگ‌های مربوط به آن را پیدا کنید. همچنین می‌توانید هشتگ‌هار ترند را پیدا کنید.

اگر می‌خواهید استوری‌های شما بازدید بالایی داشته باشند، مطلب نحوه بالا بردن بازدید استوری اینستاگرام جدید را مطالعه کنید.

ساخت هشتگ در اینستا با Hashtagify

ساخت هشتگ در اینستا

Hashtagify هم می‌توانید برای ساخت هشتگ به شما کمک کند. طرز ساخت هشتگ با این سرویس بسیار ساده است. با این سرویس می‌توانید داده‌ها را در زمان واقعی مشاهده کنید. رتبه هشتگ‌ها را ببینید و هشتگ‌های ترند و مرتبط به موارد انتخاب شده را هم مشاهده کنید. همچنین می‌توانید هشتگ یا کاربری را انتخاب کنید و تجزیه و تحلیل عمیق آن را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید پست‌های رقبای خود را زیر نظر داشته باشید و میزان محبوبیت هشتگ‌های آنان را تحلیل کنید.

ساخت هشتگ اینستاگرام با Ingramer

ساخت هشتگ در اینستاگرام

ساخت هشتگ اینستاگرام Ingramer هم شبیه به HashMe است. این ابزار دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است و شما می‌توانید تگ‌ها را با استفاده از کلیدواژه، تصویر و لینک پیدا کنید. هشتگ‌های پیشنهاد شده مناسب‌ترین موارد به تصویر یا لینک شما هستند. در لیست پیشنهادی این سرویس می‌توانید مواردی را مشاهده کنید که به شما نشان می‌دهند یک هشتگ چه میزان استفاده شده است و بهتر است در چه استراتژی از آن استفاده کنید. بخش هشتگ‌های محبوب یا popular hashtags هم هشتگ‌هایی ترند با بالاترین رتبه را به شما نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید مشاهده کنید که یک هشتگ چند پست را به خود اختصاص داده است، چند بار در روز استفاده می‌شود و درجه سختی استفاده از آن چقدر است.

سایت ساخت هشتگ Sistrix

سرویس ساخت هشتگ در اینستاگرام

Sistrix هم می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. طریقه ساخت هشتگ در اینستا با این سرویس بسیار ساده است. کافی است در بخش جستجوی آن، کلیدواژه موردنظر خود را وارد کنید و روی دکمه Enter بزنید تا هشتگ‌های مناسب آن به شما نمایش داده شود. این ابزار به صورت مداوم آپدیت می‌شود تا نتایجی دقیق و به روز داشته باشید. شما می‌توانید تا ۲۵ بار در روز به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنید.

سرویس ساخت هشتگ در اینستاگرام

طرز ساخت هشتگ با Daily Purpose

سرویس ساخت هشتگ در اینستاگرام

Daily Purpose گزینه خوب دیگری برای انجام این کار است. استفاده از این سرویس ساده است. کافی است برای ساخت هشتگ شخصی کلیدواژه خود را در نوار جستجو وارد کنید. سپس فهرستی از هشتگ‌ها به شما نمایش داده می‌شود. رابط کاربری این سرویس ساده است و شما می‌توانید با انتخاب گزینه Auto هشتگ‌ها را به صورت خودکار پیدا کنید. اگر گزینه Manual را انتخاب کنید، می‌توانید برخی تنظیمات را تغییر دهید.

ساخت هشتگ در اینستاگرام

در بخش دیگر این سرویس می‌توانید میزان استفاده از هر هشتگ را بر اساس شهر و کشور مشاهده کنید. همچنین می‌توانید ده هشتگ برتر مربوط به کلیدواژه خود را مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید نه پست برتر آن هشتگ را ببینید.

ساخت هشتگ در اینستاگرام

ساخت هشتگ در اینستا با Hashtags For Likes

ساخت هشتگ در اینستاگرام

ساخت هشتگ شخصی در اینستاگرام با Hashtags For Likes هم میسر است. هشتگ‌های این سرویس در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دارند. این دسته بندی‌ها شامل Popular، Trending و Related می‌شوند.

ساخت هشتگ در اینستاگرام

البته شما می‌توانید فقط بخش Related را مشاهده کنید و برای دیدن دو بخش دیگر باید اشتراک خریداری کنید. با این حال، می‌توانید رتبه‌بندی هشتگ‌های مرتبط را مشاهده کنید و از بخش Not Popular و Long Life اطلاعات مربوط به هر هشتگ را تحلیل کنید. همچنین می‌توانید ببنید چند پست برای آن هشتگ وجود دارد. ده هشتگ برتر کلید واژه هم به شما نمایش داده می‌شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش تصویری ساخت هشتگ در اینستاگرام پرداختیم و بهترین برنامه‌ها و سرویس‌های پیدا کردن هشتگ را معرفی کردیم. شما از کدام روش برای یافتن هشتگ استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات