اولین لپ تاپ 4K OLED ام اس ای کدام مدل است؟

اولین لپ تاپ ۴K OLED ام اس ای کدام مدل است؟

کمپانی MSI به‌صورت رسمی لپ تاپ جدیدی را روانه بازار کرده است که طراحی بسیار نازکی داشته و در قامت یک نوت بوک، می‌تواند امکانات جالبی برای شما داشته باشد. این محصول همراه با صفحه نمایش ۴K OLED در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و نسبت به دیگر لپ تاپ‌های این کمپانی، امکانی دارد که برای اولین‌بار شاهد آن هستیم. این لپ تاپ در ابتدای عرضه خود در ژاپن، قیمت ۳۰۷۱ دلاری را تجربه کرده بود و همین موضوع می‌تواند بازه خریداران آن را تا حد زیادی کم و کمتر کند. در کشور ما، به دلیل نوسانات بازار ارز، قیمت لپ تاپ‌ها نجومی‌تر از کشورهای دیگر است و همواره باید در خرید خودتان دقت لازم را داشته باشید.

لپ تاپ جدید MSI که Creator 15 A11U نام دارد، همراه با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 و پردازنده گرافیکی RTX 3080 کمپانی انویدیا در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از امکانات بسیار عظیم آن برای انجام فعالیت‌های مختلف استفاده کنید. این دستگاه از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 و حافظه ۱ ترابایتی SSD استفاده می‌کند که دو فاکتور مهم در اضافه شدن سرعت بالا به اجرای ویندوز، برنامه‌ها و حتی بازی‌ها هستند. این حافظه داخلی از فناوری M.2 NVMe استفاده می‌کند و یقینا بهترین چیزی است که در یک لپ تاپ مخصوص می‌توانید دریافت کنید. شما با خرید لب تاپ ام اس آی این امکان را خواهید داشت که در خانه، دانشگاه و موقعیت‌های کاری مختلف از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش قدرتمند

این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی اولد استفاده می‌کند که به وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل مجهز شده است و به معنای دریافت کیفیت ۴K توسط این صفحه نمایش خواهد بود. طیف رنگی DCI-P3 هم در این صفحه نمایش به کار رفته است و رنگ‌های واقعی همراه با حالت پویایی را در آن خواهید داشت. این نوت بوک روی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استوار شده است و همانند خرید لپ تاپ Dell می‌توانید از قابلیت‌های آن برای نصب و اجرای بهتر بازی‌ها استفاده کنید. البته ما انتظار داریم که در آینده پشتیبانی از ویندوز ۱۱ هم به آن اضافه شود. این محصول از یک پورت تاندربولت ۴ همراه با یک پورت USB 3.2 Gen Type-C، سه پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک پورت HDMI و یک جک هدفون استفاده می‌کند.

این محصول از فناوری Cooler Boost Trinity+ استفاده می‌کند که توسط شش لوله حرارتی و سه فن خنک کننده پشتیبانی می‌شود و یقینا هر نوع استفاده‌ای که از این لپ تاپ داشته باشید، نیازی به نگرانی از بابت گرم شدن آن هم نخواهید داشت. این لپ تاپ از اسپیکر Duo Wave نیز پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ در رنگ مشکی و ابعاد ۳۵۸.۳ در ۲۴۸ در ۱۹.۸ میلی‌متر تولید شده است و احتمالا دلایل لازم برای تحت تاثیر قرار دادن شما را خواهد داشت. با خرید لپ تاپ ام اس آی می‌توانید محصولی آینده نگرانه را دریافت کرده و در کنار مشخصات فنی عالی، از طراحی زیبای آن هم در همه شرایط لذت ببرید.

اولین لپ تاپ 4K OLED ام اس ای کدام مدل است؟

در اخبار مرتبط، می‌دانستیم که کمپانی MSI اخیرا یک لپ تاپ گیمینگ با نام دلتا ۱۵ را هم در ژاپن عرضه کرده است که از پردازنده Ryzen 9 5900HX استفاده می‌کند و پردازنده گرافیکی RX 6700M در آن به کار رفته است. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی آن با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز در اختیار شما قرار می‌گیرد . قیمت آن هم در حد ۱۹۴۲ دلار تعیین شده است. این محصول هم ارزش بالایی دارد و اگر قصد خرید لپ تاپ ام اس آی را داشته باشید، کاملا می‌توانید روی کیفیت آن حساب ویژه باز کنید. این لپ تاپ توانایی اجرای بازی‌های روز دنیا را با کیفیت بالا دارد. خرید لب تاپ از ام اس آی می‌تواند مانند برندهای دیگر، ارزش بالایی داشته باشد و کیفیت آن‌ها در طول این سال‌ها کاملا ثابت شده است. حال در ادامه مدل دیگری از سری Creator را برای شما بررسی خواهیم کرد.

بررسی لپ تاپ MSI Creator ۱۵

یکی از لپ تاپ‌های بسیار جذاب کمپانی ام اس آی که می‌توانید به سراغش بروید Creator 15 نام دارد و قیمت گذاری آن از ۱۴۹۹ دلار شروع شده و پیکربندی‌های مختلف آن تا ۱۹۹۹ دلار نیز می‌رسد. این لپ تاپ برای کارهای خلاقانه مانند ویرایش عکس و ویدیو طراحی شده است و پردازنده هشت هسته‌ای Core i7 آن عملکرد بسیار خوبی دارد. با خرید لب تاپ ام اس آی می‌توانید از عمر باتری تقریبا ۱۰ ساعته هم برخوردار شده و از آن در بیرون از منزل و در فضای دانشگاه یا کسب و کار خود استفاده کنید. این محصول مجموعه‌ای از ویژگی‌های بسیار عالی را در اختیار شما می‌گذارد و می‌تواند جایگزین خوبی برای مدل پایه ریزر بلید ۱۵ هم باشد.

این لپ تاپ چیزی فراتر از یک نوت بوک گیمینگ است و ارتباط بسیار خوبی با کارهای متنوعی خواهد داشت که می‌توانید با آن انجام دهید. خرید لپ تاپ ام اس آی مدل Creator 15 می‌تواند یک نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا را همراه با قابلیت لمسی در اختیار شما گذارد. شما می‌توانید از نور پس زمینه همراه با فضای رنگی RGB در این محصول برخوردار شده و یک بدنه خاکستری رنگ هم به جای رنگ مشکی نسخه قبلی آن دریافت کنید. تفاوت‌های نرم‌افزاری هم وجود دارد که سبب شده است کارکرد برنامه‌ها سریع‌تر و بهتر از گذشته باشند. نمای بیرونی خاکستری این محصول تماما فلزی بوده و به‌طور کاملا خوش ساخت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید درب این لپ تاپ را تا ۱۸۰ درجه باز کرده و از قابلیت لمسی آن با ارگونومی بسیار بهتری استفاده کنید. این لپ تاپ همراه با ابعاد ۰.۷۲ در ۱۴.۱ در ۹.۸ اینچ در اختیار شما قرار می‌گیرد و برای کسانی که از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کنند، محصول قابل حملی خواهد بود. MSI وزن این لپ تاپ را متوسط در نظر گرفته است و چندان هم سبک نخواهد بود که بتوانید به سادگی آن را به هر سو حمل کنید. صفحه نمایش فول اچ دی آن دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و می‌توانید کارهای بسیار مهم و خلاقانه‌ای را با آن انجام دهید. سطح صفحه نمایش کاملا نرم است و تصاویر واضحی را می‌توانید با آن دریافت کنید.

در کمال تعجب، این لپ تاپ فاقد انعکاس حواس پرتی است که همه صفحه نمایش‌های براق آن را دارا هستند و این‌بار شما بدون وجود این قابلیت مزاحم می‌توانید از لپ تاپ خود استفاده کنید با خرید لپ تاپ Dell که دارای صفحه نمایش براق هستند، احتمالا این مشکل را خواهید داشت. لولاهای این محصول برای به حداقل رساندن لرزش، به خوبی سفت شده است، اما هنوز هم به راحتی می‌توانید با یک دست آن را باز کنید. پوشش رنگی آن بسیار خوب بوده و می‌توانید از طیف رنگی صد در صدی sRGB در آن استفاده کنید. روشنایی مافی در صفحه نمایش این محصول فراهم شده است و کاملا می‌توانید در هر شرایطی به آن دسترسی پیدا کنید.

اولین لپ تاپ 4K OLED ام اس ای کدام مدل است؟

کیفیت صفحه کلید

صفحه کلید این محصول هم کاملا قابل استفاده بوده و هیچ نقصی به همراه ندارد. کلیدهای آن دارای اندازه راحت هستند و دو سطح نور پس زمینه هم از نکات برجسته‌ای است که با خرید لپ تاپ می‌توانید از آن‌ها بهره مند شوید. فاصله کلیدها ۱.۵ میلی‌متر است و سبب می‌شود که تایپ آسان و سریع را همراه با بازخورد لمسی مناسب داشته باشید. مشکل چیدمان در این صفحه کلید، از ریشه در نوت بوک‌های ام اس آی وجود داشته است و بنابراین بار اول‌مان نیست که چنین چیزی را داریم. برنامه Creator Center مخصوص نوت بوک‌های ام اس آی در این محصول هم وجود دارد و ویژگی اصلی آن، توانایی بالایش در اولویت بندی عملکردی برنامه‌های خلاقانه است که با تخصیص منابع محاسباتی در صورت نیاز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اثر بخشی این قابلیت سناریویی است که هر کاربری با تجربه خودش می‌تواند به آن دست پیدا کند و ما نکته چندان خاصی نمی‌توانیم در این رابطه مطرح کنیم. این برنامه همچنین از یک حالت بی‌صدا برای فن‌های خنک کننده و تنظیمی هم استفاده می‌کند که شارژ باتری را برای حفظ سلامت باتری محدود می‌کند و می‌توانید از این ویژگی مفید برای نوت بوک‌هایی که معمولا به برق متصل هستند، استفاده کنید. در زمینه فیزیکی، این محصول از یک صفحه لمسی بدون دکمه هم استفاده می‌کند که عرض زیادی دارد و یقینا جذا‌ب‌ترین ویژگی این محصول است. از کلیک‌های فیزیکی بی‌صدا گرفته تا یک سطح صاف، توانسته است که اصول اولیه را برای شما کاربران عزیز فراهم کند.

پهنای باند بیش از حد آن هم می‌تواند برا ردیابی گسترده در برنامه‌هایی مانند فتوشاپ بسیار مفید باشد. اگرچه تنها بخشی از کاربران می‌توانند این امکان را به‌خوبی درک کنند. این محصول از فناوری وای فای ۶ همراه با بلوتوث ۵ استفاده می‌کند که به واسطه تراشه اینتل برای آن فراهم شده است. هیچ مشکلی با این سیستم اتصال نخواهید داشت و خواهید دید که عملکرد بسیار خوبی در طول کار شما خواهند داشت. تنوع در تعداد پورت‌های این محصول بسیار بالا است و می‌توانید از تاندربولت ۳، HDMI و انواع پورت‌های USB در لپ تاپ خود استفاده کنید. با خرید لپ تاپ ام اس آی می‌توانید از این محصول برای سال‌های طولانی‌تری هم استفاده کنید.

نتیجه گیری

شما می‌توانید برای خرید لب تاپ به مقداد آی تی مراجعه کرده تنوع بسیار بالایی از محصولات را از برندهای مختلف مختلف تماشا کنید. امکان مقایسه هر کدام از این محصولات هم فراهم شده است و می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود، از بین آن‌ها خریداری کنید. مقداد آی تی با سابقه درخشان به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین، تنوع خوبی از لپ تاپ‌های ام اس آی را نیز در کنار برندهای دیگر در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید با خرید لپ تاپ ام اس آی در مدل‌های مختلف، محصول مناسب برای بازی، کار یا کاربردهای شخصی را به همراه داشته باشید. این لپ تاپ‌ها معمولا خوش ساخت و بسیار زیبا طراحی شده‌اند.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات