۵ روش دانلود عکس پروفایل ، پست ، استوری و.. با کیفیت اصلی از اینستاگرام

۵ روش دانلود عکس پروفایل ، پست ، استوری و.. با کیفیت اصلی از اینستاگرام

دانلود عکس‌ از اینستاگرام 📷 بدون نرم افزار در کامپیوتر و بدون استفاده از اپلیکیشن موبایل سخت است، اما غیرممکن نیست. در این مطلب از انزل وب به ۵ روش دانلود عکس پروفایل ، پست ، استوری و.. با کیفیت اصلی از اینستاگرام می‌پردازیم.

دانلود عکس پروفایل با کیفیت بالا از اینستاگرام

How To View and Download Original Full Size Pictures & Profile Photos In Instagram

امروزه با دوربین‌های حرفه‌ای گوشی‌ های هوشمند، ثبت عکس‌های هنری برای به اشتراک گذاشتن با فالوورهای اینستاگرام  بسیار آسان است. اما متاسفانه بسیاری از عکس‌های اینستاگرام به اندازه نسخه اصلی عکس‌ها با کیفیت به‌نظر نمی‌رسند. نکته این‌جاست که حداکثر اندازه تصویر در اینستاگرام، ۱۰۸۰p×۱۳۵۰p است. اگر سایز عکس شما کمتر از این مقدار باشد، اینستاگرام آن را به‌طور خودکار بزرگ می‌کند و اگر وضوح عکس شما بالاتر از این مقدار باشد، اینستاگرام عکس شما را فشرده کرده و اندازه آن را تغییر می‌دهد. خوشبختانه با انجام چند مرحله ساده می‌توانید به مشاهده و دانلود عکس از اینستاگرام با کیفیت اصلی بپردازید.

سایت های دانلود عکس پروفایل ایتستاگرام با کیفیت اصلی

بگذارید قبل از بررسی هر روش دانلود عکس اینستاگرام راحت ترین آنها را که بر روی گوشی و موبایل قابل استفاده است را بررسی کنیم، بله استفاده از مرورگر و سایت های واسط! در ادامه آدرس دو سایت سریع دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای دانلود عکس با کیفیت اصلی از اینستاگرام به صورت آنلاین را بررسی و معرفی میکنیم:

پس از وارد شدن به سایت Aloinstagram در کادر جست‌وجو، نام کاربری فرد مورد نظر را وارد کنید و بر روی Search کلیک کنید.

سایت دانلود عکس پروفایل ایتستاگرام با کیفیت اصلی

سپس عکس پروفایل ، قابل مشاهده و با کلیک بر روی دکمه Download قابل دانلود خواهد بود.

دانلود عکس اینستاگرام با کیفیت بالا در کامپیوتر و.. از طریق DLGRAM

پس از وارد شدن به سایت Dlgram در کادر جست‌و جو، نام کاربری فرد مورد نظر و یا URL عکس مورد نظر را وارد کنید و بر روی Search کلیک کنید.

دانلود عکس با کیفیت از اینستاگرام از طریق DLGRAM

سپس عکس پروفایل آن فرد قابل مشاهده و با کلیک بر روی دکمه Download HD quality قابل دانلود خواهد بود.

دانلود عکس با کیفیت از اینستاگرام از طریق DLGRAM

دانلود عکس از اینستاگرام وب

برای دانلود عکس اینستاگرام با کیفیت بالا ابتدا به سایت instagram.com بروید، عکس مورد نظر را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. با انجام این کار عکس در حالت پیش نمایش مانند زیر ظاهر می‌شود.

دانلود عکس با کیفیت از اینستاگرام

توجه داشته باشید که URL در نوار آدرس کروم تغییر کرده است. اکنون به‌ جای استفاده از نام کاربری (username) اینستاگرام شخص، از Instagram.com/username استفاده شده است.

هر عکس در اینستاگرام آدرس وب اختصاصی خود را دارد و اگر مستقیما به آن آدرس بروید، فقط آن عکس قابل مشاهده خواهد بود. از آنجایی که اکنون آدرس عکس در نوار آدرس قرار دارد، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه Refresh و یا استفاده از کلیدهای میانبر Ctrl+R (Command+Rدر Mac) مرورگر خود را به‌روزرسانی کنید. انجام این کار صفحه منحصربه‌فرد عکس در اینستاگرام را به شما نشان خواهد داد.

دانلود عکس با کیفیت از اینستاگرام با URL

دانلود عکس اینستاگرام با کیفیت بالا

برای دانلود عکس از اینستاگرام با کیفیت بالا بر روی عکس کلیک راست کرده و از منو گزینه Inspect را انتخاب کنید. با این کار کنسول توسعه دهنده کروم باز می‌شود. ابزار توسعه کروم برای توسعه‌دهندگان نرم‌‌افزار طراحی شده است، اما شما برای پیدا کردن عکس فقط باید بر روی چند دکمه خاص کلیک کنید. ابتدا بر روی تب Sources در بالا کلیک کنید.

دانلود عکس با کیفیت اصلی از اینستاگرام

سپس بر روی فولدر VP کلیک کنید تا محتویات آن باز شود. هر عکس در یک پوشه خاص ذخیره می‌شود. با جست‌وجو در این پوشه‌ها در نهایت عکس full-size را پیدا خواهید کرد. بر روی فایل کلیک راست کرده و روی open in new tab کلیک کنید.

اکنون می‌توانید برای دانلود عکس اینستاگرام در کامپیوتر خود، بر روی عکس راست کلیک کرده و گزینه save as را انتخاب کنید.

دانلود عکس با کیفیت پروفایل اینستاگرام

به این ترتیب عکس اینستاگرام در اندازه کامل را دریافت خواهید کرد؛ همان عکسی که اینستاگرام در اپ موبایل به شما نشان می‌دهد.

چرا فرآیند دانلود عکس از اینستاگرام  سخت است؟

اینستاگرام از شما می‌خواهد به‌جای این‌که مستقیما به تصاویر لینک دهید، به وبسایت اینستاگرام لینک دهید. ابزارهایی برای دانلود انبوه عکس از اینستاگرام وجود دارد. اما اگر می‌خواهید فقط یک عکس خاص را دانلود کنید، این روش سریع‌ترین راه برای دانلود عکس با کیفیت اصلی از اینستاگرام است. در این روش شما نیازی به نصب برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی یا افزونه کروم ندارید.

دانلود عکس از اینستاگرام بدون افت کیفیت

برای مشاهده عکس‌های اینستاگرام با کیفیت بالا، از یک مرورگر وارد اینستاگرام شوید و عکس مورد نظر را باز کنید. در نوار آدرس عبارت media/?size=l را به انتهای URL اضافه کنید و برای مشاهده عکس در اندازه واقعی، Enter را فشار دهید. تصاویر آپلود شده در اینستاگرام با کیفیت اصلی نمایش داده نمی‌شوند و اینستاگرام آن‌ها را با کیفیت پایین نشان می‌دهد. این امر در مورد عکس‌های پروفایل نیز صدق می‌کند. در ادامه نحوه مشاهده عکس‌های پست اینستاگرام با کیفیت اصلی آورده شده است:

وبسایت اینستاگرام را با یک مرورگر باز کنید. (این روش از طریق اپلیکیشن اینستاگرام قابل اجرا نیست.) سپس برای مشاهده عکس اینستاگرام با کیفیت اصلی  وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

به صفحه پروفایل کاربر مورد نظر وارد شوید و بر روی عکس مورد نظر کلیک کنید. سپس عبارت media/?size=l را در انتهای URL اضافه کنید.

مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

سپس Enter را فشار دهید.  حال می‌توانید عکس مورد نظر را به‌صورت full-size مشاهده کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام بدون نرم افزار

اکنون می‌توانید با کلیک راست بر روی عکس و انتخاب گزینه …Save Image As، عکس را ذخیره کنید.

مشاهده نسخه متوسط و کوچک عکس اینستاگرام

شما می‌توانید عکس‌های اینستاگرام را در اندازه کوچک و متوسط نیز مشاهده کنید. برای این کار در نوار آدرس به انتهای URL، عبارت‌های زیر را اضافه کنید:

برای سایز متوسط: media/?size=m

برای سایز کوچک: media/?size=t

مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

شما نمی‌توانید در اینستاگرام عکس پروفایل کاربران را در اندازه کامل مشاهده کنید و فقط نسخه برش خورده دایره‌ای شکل از عکس‌ها قابل مشاهده است. با استفاده از روش زیر می‌توانید عکس پروفایل دیگران را در اندازه کامل ببینید و در صورت نیاز آن‌ها را با کیفیت اصلی دانلود کنید.

مرورگر کامپیوتر/مک یا گوشی هوشمند

اگر نمی‌خواهید یک برنامه اضافی بر روی گوشی خود نصب کنید و یا می‌خواهید از کامپیوتر استفاده کنید، می‌توانید از سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام   Thumbtube.com استفاده کنید. برای این کار ابتدا سایت اینستاگرام را در یک مرورگر وب مانند کروم باز کنید. در این روش برای مشاهده عکس پروفایل دیگران نیاز به ورود به حساب اینستاگرام خود ندارید. حال به پروفایل اینستاگرام مورد نظر با استفاده از جست‌وجوی نام و یا پست آن‌ها در newsfeed خود بروید. سپس از پروفایل فرد مورد نظر، نام کاربری او را کپی کنید. اکنون به سایت Thumbtube.com بروید.

دانلود عکس از اینستاگرام با کیفیت اصلی

در این وبسایت نام کاربری کپی شده را وارد کنید. سپس بر روی Submit کلیک کنید. این ابزار تصویر پروفایل را با وضوح بالا از نام کاربری دریافت کرده و به شما نشان می‌دهد. پس از آن، گزینه‌هایی برای مشاهده (View) و دانلود (Download) عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی نشان داده می‌شود.

سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

نکته: اگر کاربر عکس پروفایل خود را در سایز کوچک و یا با کیفیت پایین آپلود کرده باشد، دیگر عکس با کیفیت بالا قابل دانلود نخواهد بود.

دانلود عکس با کیفیت پروفایل اینستاگرام در Android یا iPhone/iPad

کاربران اندروید و آیفون/آی‌پد می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Qeek for Instagram عکس پروفایل اینستاگرام را در اندازه واقعی مشاهده  کنند. این اپلیکیشن رایگان بوده و نیازی به ثبت نام ندارد. برای این کار ابتدا اپلیکیشن را نصب کنید. سپس در اپلیکیشن نام کاربری فرد مورد نظر را وارد کنید و در لیست کشویی باز شده پروفایل فرد مورد نظر را انتخاب کنبد. بر روی عکس ضربه بزنید. با این کار عکس پروفایل با وضوح بالا نمایش داده می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید تصویر پروفایل را تا ۸۰۰ ٪ زوم کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام وب

با استفاده از این اپلیکیشن نمی‌توانید عکس مورد نظر را دانلود کنید. در صورت تمایل فقط می‌توانید از آن اسکرین شات بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش ۵ روش دانلود عکس پروفایل ، پست ، استوری و.. با کیفیت اصلی از اینستاگرام پرداختیم. این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و به‌آن‌ها کمک کنید تا بتوانند عکس‌های اینستاگرام را با کیفیت اصلی مشاهده کنند. اگر از این روش‌ها استفاده کردید، نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات