آموزش 2 روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی

آموزش ۲ روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی

حل کردن و چیدن مکعب روبیک 🔷 می تواند بسیار دشوار باشد. مخصوصا زمانی که تازه کار باشید و اخیرا شروع به حل مکعب روبیک کرده باشید. برنامه هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند مکعب روبیک را حل کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۲ روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی میپردازیم.

دانلود بهترین برنامه حل مکعب روبیک برای اندروید

?How to Solve a Rubik’s Cube Using Your Smartphone

مکعب روبیک انواع مختلفی دارد. اما معمول ترین آن مکعبی ۳ در ۳ است. برای چیدن درست مکعب باید تمرین کنید و ممکن است در ابتدای کار نتوانید آن را حل کنید. با استفاده از برنامه های مختلف آموزش مکعب روبیک می توانید هر جا که دچار مشکل شدید، چیدمان درست را با استفاده از این برنامه ها اجرا کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش و دانلود برنامه حل مکعب روبیک با دوربین میپردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

دانلود برنامه Solver حل روبیک

بهترین برنامه حل مکعب روبیک ASolver نام دارد. این نرم افزار حل مکعب روبیک برای گوشی اندروید و آیفون منتشر شده است. برای حل مکعب روبیک با دوربین این برنامه را دانلود و نصب کنید. از این برنامه برای حل روبیک‌های دیگر مانند ۴ در ۴ هم می‌توانید استفاده کنید.

حل مکعب روبیک با نرم افزار

پس از نصب، وارد برنامه شوید و اندازه مکعب را انتخاب کنید. به عنوان مثال، ۳ در ۳. سپس از مکعب روبیک خود عکس بگیرید. سپس از سطح دیگر آن عکس بگیرید. در واقع، باید برای هر سطح آن عکسی بگیرید. به عنوان مثال، برای مکعب روبیک ۳ در ۳ معمولی نیاز به ۶ عکس دارید زیرا مکعب دارای شش سطح است.

پس از عکس گرفتن، برنامه الگوی حل مکعب را به شما نشان خواهد داد. هر حرکت را دقیقا مطابق با برنامه اجرا کنید. اگر رنگ‌های مکعب شما متفاوت است، می‌توانید به صورت دستی رنگ‌ها را وارد کنید.

دانلود برنامه Solver حل روبیک

وقتی راهنمای حل آن کامل شد، مراحل برنامه را یک به یک اجرا کنید. بهتر است مکعب روبیک را روی یک میز قرار دهید و دستورات برنامه را این گونه اجرا کنید. زیرا مکعب سه بعدی است و ممکن است در حین حل آن گیج شوید. حتما حرکات مکعب روبیک باید در جهت عقربه‌های ساعت باشد نه بر خلاف آن.

دانلود برنامه Solver حل روبیک

برای آشنایی با بازی های فکری آنلاین یک یا دو نفره، مطلب ۱۳ بازی فکری آنلاین تک و دو نفره را مطالعه کنید.

دانلود برنامه حل روبیک Cubex

حل مکعب روبیک با نرم افزار و برنامه Cubex هم امکان پذیر است. با کمک برنامه حل روبیک ۳در۳ Cubex می‌توانید کوتاه‌ترین راه حل ممکن را پیدا کنید. کافی است ابتدا رنگ‌ها را وارد کنید.

حل مکعب روبیک با دوربین

سپس حالت مکعب را به صورت دستی وارد کنید. به جای وارد کردن دستی رنگ‌ها و چیدمان مکعب، می‌توانید آن را با دوربین اسکن کنید. سپس کمی صبر کنید تا برنامه راه حل را پیدا کند. حال می‌توانید در عرض چند دقیقه مکعب را بچینید.

برنامه cubex

در این برنامه مکعب مجازی هم وجود دارد. با استفاده از آن می‌توانید مکعب را حل کنید.

این برنامه آفلاین است و نیازی به اینترنت ندارد. علاوه بر این، رایگان است. در این برنامه دو نوع مکانیزم برای حل کردن مکعب وجود دارد:

The Fridrich Solver یا روش CFOP: در این روش شما تمامی مراحل حل مکعب را لایه به لایه می‌توانید مشاهده و اجرا کنید.

The Advanced Solver: در این روش کوتاه‌ترین راه حل در عرض چند ثانیه به شما ارائه داده می‌شود.

برنامه cubex

این برنامه دارای تایمر نیز هست تا بتوانید زمان درست کردن مکعب را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید پالت رنگی مکعب‌ها را تغییر دهید. امکان وارد کردن و افزودن الگوهای سفارشی هم وجود دارد.

برای دانلود بازی های دومینو، مطلب ۴ تا از بهترین و جالب ترین بازی دومینو آنلاین را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب دو نرم افزار حل مکعب روبیک برای اندروید و آیفون را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، 1 و.. (تست شده)
راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، ۱ و.. (تست شده)
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز 7 برای ویندوز 11 و ویندوز 10
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز ۷ برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل

نظرات

  • حدیث says:

    برنامه اول برای سامسونگ گلکسی کار میکنه
    اخه برا من بالا نمیاره و وقتی دانلود میکنم هی شمارش میاره

  • soliman says:

    excuse me I know how I solve rubik but I don’t have Rubik now can you give an app

  • ارشدان says:

    خیلی جالب بود – من تونستم با این روش حل کنم . مرسی از وب سایت جالبتون