آموزش 10 روش حذف واترمارک از PDF

آموزش ۱۰ روش حذف واترمارک از PDF

برخی از فایل های PDF دارای واترمارک  هستند. واترمارک ها انواع مختلفی دارند. ممکن است یک واترمارک به شکل تصویر باشد و واترمارک دیگر به صورت متن، امضا و… باشد. شما می توانید واترمارک پی دی اف را با استفاده از روش های مختلف حذف کنید. ❌ در این مطلب از انزل وب به آموزش ۱۰ روش حذف واترمارک از PDF میپردازیم.

چگونه واترمارک پی دی اف را حذف کنیم؟

?How to Remove Watermark from PDF

برای حذف واترمارک فایل های پی دی اف می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. نرم افزارهایی برای این کار وجود دارند. علاوه بر این، می‌توانید از سایت های مختلف استفاده کنید و بدون نصب برنامه این کار را انجام دهید. در این مطلب از انزل وب روش های حذف واترمارک از PDF را آموزش می‌دهیم.

نکته: نسخه کامل این برنامه ها را می توانید از سایت های ایرانی دانلود کنید.

دانلود برنامه حذف واترمارک PDF: برنامه SysTools

با استفاده از نرم افزار حذف واترمارک PDF به نام SysTools می‌توانید به سادگی تصویر و متن واترمارک را از پی دی اف حذف کنید. امکان حذف لوگو، کپی راست، مهر، امضا و… هم وجود دارد. از ویژگی های مثبت این برنامه می‌توان به عدم پایین آوردن کیفیت فایل اشاره کرد. کافی است برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس با کلیک روی Add PDF پی دی اف را وارد کنید. روی Change بزنید.

حذف واترمارک PDF آنلاین

سپس با کلیک روی Remove واترمارک را حذف کنید. این برنامه را می‌توانید در ویندوز ۱۱، ۱۰ و… اجرا کنید. این برنامه می‌تواند پی دی اف های برنامه‌های Adobe Acrobat و Aspose را به راحتی حذف کند. این برنامه دارای دو نسخه رایگان و پولی است. در نسخه رایگان واترمارک برنامه در صفحات PDF درج خواهد شد.

حذف واترمارک PDF آنلاین

حذف واترمارک PDF آنلاین با PDF2EVERYTHING

برای حذف آنلاین واترمارک PDF می‌توانید از سایت PDF2EVERYTHING استفاده کنید. از سمت چپ و از بخش PDF Edit روی Remove watermark بزنید. سپس روی Click to select file بزنید و فایل خود را آپلود کنید. همچنین می‌توانید فایل را در این بخش بکشید و Drag کنید.

حذف آنلاین واترمارک PDF

حال در کادر Please input watermark content حرف، عدد و… را که می‌خواهید حذف شود، وارد کنید. سپس روی Start deleting بزنید. می‌توانید پیش از این کار فایل‌های دیگری را هم آپلود کنید.

حذف آنلاین واترمارک PDF

حال صبر کنید تا واترمارک حذف شود.

حذف آنلاین واترمارک PDF

سپس روی My files که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد، بزنید. در این بخش می‌توانید فایل خود را دانلود کنید.

استفاده از نرم افزار حذف واترمارک PDF: برنامه EaseUS

برای حذف نوشته از روی پی دی اف برنامه EaseUS PDF Editor را دانلود و نصب کنید. سپس روی Open File بزنید. حال فایل موردنظر خود را وارد کنید.

نرم افزار حذف واترمارک PDF

به جای این کار می‌توانید روی File بزنید. سپس روی Open بزنید و فایل خود را وارد کنید.

نرم افزار حذف واترمارک PDF

وقتی فایل وارد شد، روی Page بزنید.

نرم افزار حذف واترمارک PDF

از سمت راست و از بخش Page Design روی Watermark بزنید. سپس Remove را انتخاب کنید.

نرم افزار حذف واترمارک PDF

روی Yes بزنید. صبر کنید تا واترمارک حذف شود. در آخر روی Save بزنید تا فایل ذخیره شود.

نرم افزار حذف واترمارک PDF

اگر می خواهید برای فایل ورد خود پس زمینه بگذارید، مطلب آموزش گذاشتن متن، تصویر، رنگ در پس زمینه صفحات ورد را مطالعه کنید.

برداشتن واترمارک از پی دی اف با Word

روش دیگر برای برداشتن واترمارک از پی دی اف این است که از برنامه ورد استفاده کنید. برای این کار روی فایل موردنظر خود راست کلیک کنید و سپس نشانگر ماوس را روی Open with ببرید. حال Microsoft Word را انتخاب کنید.

برداشتن واترمارک از پی دی اف

در پنجره باز شده روی OK بزنید.

برداشتن واترمارک از پی دی اف

حال پی دی اف شما به فرمت Word درمی‌آید. می‌توانید به Design بروید و روی Watermark و سپس Remove Watermark بزنید یا به صورت دستی خودتان این کار را انجام دهید. در آخر فایل خود را با فرمت پی دی اف ذخیره کنید.

نکته: اگر واترمارک فایل از نوع متنی باشد، این روش نمی‌تواند کارساز باشد. در این حالت باید واترمارک را یک به یک حذف کنید.

نحوه حذف واترمارک از فایل PDF با Adobe Reader

با برنامه Adobe Acrobat Reader هم می‌توانید به حذف واترمارک در پی دی اف بپردازید. فایل PDF را با این برنامه باز کنید. سپس روی Tools بزنید. حال روی Edit objects بزنید.

برداشتن واترمارک از پی دی اف

حذف واترمارک در پی دی اف

روی سربرگ Edit بزنید و Cut را انتخاب کنید.

برداشتن واترمارک از پی دی اف

سپس فایل را ذخیره کنید.

برداشتن واترمارک از PDF با Foxit PDF Reader

با برنامه Foxit PDF Reader هم می‌توانید به برداشتن واترمارک از PDF بپردازید. فایل خود را در این برنامه باز کنید. سپس روی Organize بزنید و گزینه Watermark را پیدا کنید.

برداشتن واترمارک از PDF

روی آن کلیک کنید و Remove All را انتخاب کنید.

حذف نوشته از روی پی دی اف با Nitro

برای حذف نوشته از روی پی دی اف با Nitro فایل خود را در این برنامه باز کنید. سپس ماوس خود را روی سربرگ Page Layout ببرید و روی Remove Watermarks کلیک کنید.

برداشتن واترمارک از PDF

سپس روی OK بزنید. با این روش تمامی واترمارک ها حذف می شوند. در صورتی که می خواهید تنها واترمارک یک صفحه را بردارید، روی آن راست کلیک کنید و delete را انتخاب کنید.

برداشتن واترمارک از PDF با Google Docs

برای برداشتن واترمارک از پی دی اف به صورت آنلاین می‌توانید از Google Docs استفاده کنید. ابتدا فایل خود را رد Google Drive آپلود کنید. سپس روی Open with Google Docs بزنید.

برداشتن واترمارک از PDF

حال پی دی اف شما تبدیل به متن می شود و می‌توانید واترمارک‌ها را به صورت دستی حذف کنید.

برداشتن واترمارک از PDF

می‌توانید فایل را به ابزار Word-to-PDF ذخیره کنید.

حذف واترمارک PDF آنلاین با pdfFiller

روش دیگر برای حذف واترمارک PDF آنلاین این است که از pdfFiller استفاده کنید. فایل خود را به روی صفحه سایت بکشید یا با کلیک روی Browse for a Document on Your Computer آن را آپلود کنید.

دانلود برنامه حذف واترمارک PDF

روی واترمارک دو بار کلیک کنید و روی آیکون Delete بزنید.

دانلود برنامه حذف واترمارک PDF

در آخر روی Done بزنید و فرمت ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید.

حذف نوشته از روی پی دی اف با Soda PDF

برای حذف نوشته از روی پی دی اف با Soda PDF وارد این سایت شوید. فایل خود را وارد کنید. واترمارک موردنظر خود را پیدا کنید. روی آن کلیک کنید و سپس روی آیکون سطل زباله بزنید.

برداشتن واترمارک از PDF

در نهایت فایل خود را ذخیره کنید. البته پیش از ذخیره شدن باید یک تبلیغ ۵ ثانیه‌ای را مشاهده کنید.

اگر می خواهید بخشی از یک فایل پی دی فا را حذف کنید، مطلب آموزش ۵ روش حذف متن از PDF به صورت آنلاین و با نرم افزار را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش های برداشتن واترمارک از PDF را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

9 ابزار قوی و سریع ویرایشگر PDF آنلاین (فارسی و انگلیسی)
۹ ابزار قوی و سریع ویرایشگر PDF آنلاین (فارسی و انگلیسی)
آموزش پرینت گرفتن PDF (در همه دستگاه ها)
آموزش پرینت گرفتن PDF (در همه دستگاه ها)
آموزش کامل تنظیمات پرینت PDF : چاپ فایل قفل شده ، چند فایل و..
آموزش کامل تنظیمات پرینت PDF : چاپ فایل قفل شده ، چند فایل و..
آموزش 5 روش قرار دادن فایل پی دی اف PDF در اکسل
آموزش ۵ روش قرار دادن فایل پی دی اف PDF در اکسل

نظرات

  • رضا says:

    سلام و عرض ادب
    توضیحات و راهکارها عالی بود ولی نیاز به اصلاح داره!
    با برنامه Foxit PDF Reader نمیشه واترمارک رو برداشت! در تصویر برنامه Foxit PDF Editor هست! مشخصا منظورتون برنامه Foxit PDF Editor هست که علاوه بر خواندن PDF قابلیت ادیت هم داره.
    سپاس