آموزش رایگان طراحی سایت با المنتور

آموزش رایگان طراحی سایت با المنتور

این روزها با نفوذ اینترنت به زندگی بشر، جهان به سمت اینترنتی شدن در حرکت است. از آنجا که استفاده از اینترنت در تمام کسب و کارها نمود پیدا کرده، مشاغل مختلف در تلاشند که فعالیت خود را به این بستر بکشانند. کسب و کارهای مختلف برای این که بتوانند در بستر اینترنت فعالیت کنند، به پایگاهی تحت عنوان سایت احتیاج دارند اما طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی است و به دانش کد نویسی احتیاج دارد. بنابراین هر کارفرمایی از عهده آن بر نمی‌آید.‌ گوگل سیستم‌های مختلفی طراحی کرده که کارفرمایان نوپایی که هزینه چندانی در اختیار ندارند، بتوانند به تنهایی به طراحی سایت بپردازند. یکی از این خدمات، المنتور می‌باشد و کسب و کارها می‌توانند با آموزش المنتور به طراحی سایت بپردازند. شما به عنوان یک کارفرما به کمک آموزش المنتور، می‌آموزید که حتی بدون یک خط کد نویسی، سایت خود را به جذاب‌ترین شکل ممکن طراحی کنید.

آموزش رایگان طراحی سایت

طراحی سایت بدون کدنویسی

برای طراحی سایت به دانش برنامه نویسی و کد نویسی احتیاج دارید. ممکن است کارفرمایان مختلف در حوزه کاری خود استاد باشند اما نسبت به این دانش اطلاعاتی نداشته باشند. از این‌رو بسیاری از مشاغل، طراحی سایت خود را به صورت برون سپاری توسط شرکت‌های طراح سایت انجام می‌دهند. مسئله اینجا است که برون سپاری طراحی سایت هزینه‌های بسیاری در بر دارد و بسیاری از کارفرمایان از عهده این هزینه‌ها بر نمی‌آیند. گذشته از آن هر کسب و کاری با هدف فروش بالا وارد بستر اینترنت می‌شود و در این مسیر رقبای زیادی دارد. یک سایت زمانی پیشرفت خواهد کرد که به بهترین شکل طراحی و بهینه سازی شود. همان طور که گفتیم گوگل از سیستم‌های طراحی سایت متعددی برخوردار است که وردپرس معروف‌ترین آن‌ها است. با استفاده از این سیستم می‌توانید بدون کد نویسی سایت خود را طراحی کنید.

وردپرس

ورد پرس معروف‌ترین سیستم مدیریت محتوای متن باز و کاملا رایگان است. با استفاده از این سیستم می‌توانید بدون یک خط کدنویسی سایت دلخواه خود را طراحی کرده و با اعمال تغییرات در آن، سایت خود را شخصی سازی کنید.‌ ورد پرس از نرم افزارهای مختلفی تشکیل شده که تحت عنوان افزوده شناخته می‌شوند. افزونه‌های وردپرس امکانات و تسهیلات بسیاری را در اختیار طراحان سایت قرار می‌دهند و می‌توان به کمک آن‌‌ها بخش‌های مختلف صفحه را به صورت بهینه طراحی کرد. یکی از این افزونه‌ها المنتور نام دارد که در دو نسخه رایگان و المنتور پرو قابل استفاده است. قبل از این که راجع به آموزش المنتور صحبت کنیم، بهتر است با این افزونه آشنا شوید تا لزوم استفاده و اهمیت آن را در طراحی سایت درک کنید.

آموزش رایگان طراحی سایت

المنتور

هر سایت در بستر اینترنت به منزله یک فروشگاه فیزیکی است. همان‌قدر که ویترین یک فروشگاه و جلوه ظاهری آن نقش بسیار مهمی در جذب مشتری دارد، جلوه بصری سایت نیز اهمیت بسیار زیادی در جذب مشتری و افزایش بازدید از سایت دارد. المنتور یکی از افزونه‌های ورد پرس و حرفه‌ای‌ترین صفحه‌ساز این سیستم می‌باشد. این افزونه از قابلیت‌ها و امکانات فوق العاده‌ای از جمله: ویرایشگر لایو و سایر افزونه‌های جانبی تشکیل شده و این امکان را به شما می‌دهد که با استفاده از آن به راحتی صفحات سایت خود را طراحی کنید. در دوره آموزش المنتور می‌آموزید که چگونه با استفاده از نسخه رایگان صفحه سایت را طراحی کرده و نیازهای صفحه را برطرف کنید. این نسخه امکانات قابل قبولی در اختیار شما قرار می‌دهد اما برای داشتن تسهیلات بیشتر و بهتر باید از نسخه پرو و پولی آن استفاده کنید.  افزونه المنتور با ایجاد جذابیت ظاهری و جلوه بصری نقش بسیار مهمی در توسعه سایت‌ها دارد.

المنتور پرو

نسخه رایگان المنتور در مخزن ورد پرس قرار دارد و به راحتی در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد، اما استفاده از این نسخه تنها امکانات محدودی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به این ترتیب طراحان سایت تنها می‌توانند صفحه اصلی سایت خود را توسعه دهند. بر این اساس برای شخصی سازی و توسعه سایر بخش‌های سایت مانند: صفحه ۴۰۴، آرشیو نوشته ها، آرشیو محصولات، صفحه جست و جو، صفحه محصولات و صفحات دیگر باید از نسخه المنتور پرو این افزونه استفاده کنید. المنتور پرو در واقع نسخه پیشرفته و حرفه‌ای این افزونه است که به طراحی سایت کیفیت و سرعت بیشتری می‌بخشد. مهم‌ترین مزیت المنتور پرو این است که می‌توانید با استفاده از آن به کمک آموزش المنتور بدون کد نویسی به طراحی سایت بپردازید. شما می‌توانید به راحتی  بدون این که مهارت خاصی داشته باشید، با در اختیار داشتن امکانات این افزونه سایت خود را طراحی کنید، تنها کافی است عناصر صفحه را کشیده و در جای مناسب قرار دهید.

شما می‌توانید با استفاده از افزونه المنتور پرو و بر حسب سلیقه مطالب مختلف را به شکل‌های وبلاگ، لیست و غیره در صفحه خود بارگذاری کنید. ضمن این که با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارید، قابلیت تنظیم اندازه صفحات، محل جایگذاری، نحوه نمایش و  تنظیم سایر بخش‌هایی که امکان شخصی سازی آن‌ها وجود دارد، برای شما فراهم است. افزونه المنتور پرو به صورت خودکار به روزرسانی می‌شود؛ در واقع می‌توانید با یک کلیک در ورد پرس، این سیستم را آپدیت کنید. از امکانات فوق العاده این افزونه می‌توان به قالب‌های رایگان آن اشاره کرد. المنتور پرو بیش از ۲۰۰ قالب رایگان در کتابخانه خود دارد که به راحتی می‌توانید قالب مورد نظر را بارگذاری کرده و صفحه خود را شخصی سازی کنید. در نهایت نیز با کمک آموزش المنتور می‌توانید بدون دانش برنامه نویسی و کد نویسی سایت‌های مختلف فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، خدماتی و غیره را طراحی و مدیریت کنید.

آموزش المنتور

افزونه المنتور کاربری بسیار ساده‌ای دارد و برای استفاده از آن هیچ مهارت و دانش خاصی نیاز نیست اما شرکت در دوره آموزش المنتور به شما کمک می‌کند که بازدهی بهتری در طراحی سایت داشته باشید. برای استفاده بهینه از المنتور باید پیش نیازهای آن را فراهم سازید. اگر نسبت به این پیش نیازها شناخت بهتری داشته باشید، نتیجه بهتری نیز از کاربری این افزونه به دست می‌آورید. با شرکت در این دوره آموزشی به راحتی می‌توانید تنظیمات افزونه را فعال کرده و قبل از شروع کار، سیستم خود را آماده کرده و پیش نیازهای آن را فراهم سازید. در این صورت می‌توانید به صورت بهینه یک سایت جذاب طراحی کنید. به عنوان مثال می‌آموزید که چگونه تم‌ها را بارگذاری کرده و آن را طوری تنظیم کنید که با مرورگر و سئو سازگار باشد. همچنین با حافظه مورد نیاز برای نصب افزونه و سایر فاکتورهای لازم آشنا می‌شوید.

المنتور سایت

آموزش رایگان طراحی سایت

المنتور سایت یک مرجع تخصصی برای ارائه نسخه المنتور پرو و همچنین آموزش المنتور می‌باشد. شما می‌توانید ضمن دانلود نسخه حرفه‌ای المنتور از این سایت، از دوره آموزش رایگان آن استفاده کرده و با چگونگی نحوه دانلود، بارگذاری و استفاده از المنتور آشنا شوید. به این ترتیب به سادگی می‌توانید یک سایت حرفه‌ای طراحی و راه اندازی کنید. نسخه المنتور در این سایت فارسی سازی شده و از فونت اختصاصی برخوردار است. دانلود این افزونه از المنتور سایت شما را از خرید افزونه‌های دیگر برای فارسی سازی بی‌نیاز ساخته است. علاوه بر آن نسخه المنتور در این سایت صد در صد اورجینال بوده و مدام آپدیت می‌شود. المنتور سایت از تیم حرفه‌ای و متخصص تشکیل شده که به شما می‌آموزند چگونه نسخه المنتور را دانلود و فعال سازی کرده و به فونت‌ها، آیکون‌های اختصاصی، منوی تنظیمات، ویجت‌های حرفه‌ای دسترسی پیدا کنید.

برای شرکت در دوره رایگان آموزش المنتور و دانلود این افزونه از طریق لینک زیر وارد سایت آن شوید.

خانه

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات