آموزش 3 روش پرداخت قبض آب آنلاین

آموزش ۳ روش پرداخت قبض آب آنلاین

دیگر نیازی نیست برای پرداخت قبض آب 💧 به مکان خاصی مراجعه کنید و ساعت ها وقت بگذارید. برای این کار می توانید از اینترنت، گوشی یا کامپیوتر خود استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۳ روش پرداخت قبض آب آنلاین میپردازیم.

نحوه پرداخت قبض آب با شناسه قبض

?How to Pay Water Bill Online

با گسترش اینترنت و رواج پیدا کردن پرداخت های اینترنتی دیگر نیازی نیست برای پرداخت قبوض خود وقت زیادی بگذارید و به بانک یا ATM مراجعه کنید. به سادگی می توانید این کار را در هر جایی که هستید انجام دهید. در این مطلب از انزل وب روش های پرداخت قبض آب تهران، مازندران و… را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مشاهده و پرداخت قبض آب آنلاین با سداد

برای پرداخت قبض آب و برق وارد سامانه سداد شوید. سپس شماره موبایل و کد امنیتی را وارد کنید. روی دریافت رمز موقت بزنید. رمزی به شماره شما ارسال خواهد شد.

پرداخت قبض آب

کد پیامک شده را در کادر وارد کنید. سپس روی احراز هویت بزنید.

پرداخت قبض آب

روی پرداخت اینترنتی قبض بزنید.

پرداخت قبض آب

سپس شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کنید و روی ادامه بزنید.

پرداخت قبض آب

حال می‌توانید قبض را مشاهده کنید و آن را پرداخت کنید.

سامانه سداد دارای برنامه ای به نام ایوا است. می‌توانید آن را روی گوشی خود نصب کنید. سپس برنامه را باز کنید. روی پرداخت قبوض بزنید.

مشاهده قبض آب

حال انتخاب کنید که می‌خواهید پرداخت را با شناسه انجام دهید یا می‌خواهید ابتدا آن را استعلام و سپس پرداخت کنید. از بخش انتخاب قبض روی گزینه آب بزنید.

پرداخت قبض آب

سپس در کادر شناسه قبض را وارد کنید. روی تایید بزنید و آن را پرداخت کنید.

مشاهده قبض آب

مشاهده قبض آب و پرداخت آن در آپ

روش دیگر برای پرداخت قبض آب تبریز، ارومیه ، اصفهان ، مشهد ، شیراز ، قم ، کرج ، مازندارن ، گیلان و.. این است که از سامانه آسان پرداخت استفاده کنید. شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کنید. سپس کد امنیتی را وارد کنید. روی استعلام بزنید.

مشاهده قبض آب

پس از مشاهده و تایید قبض می‌توانید آن را پرداخت کنید.

همچنین می‌توانید برنامه آپ را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید. وارد برنامه شوید. سپس روی پرداخت قبوض بزنید.

مشاهده قبض آب

روی پرداخت با شناسه بزنید.

مشاهده قبض آب

حال شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کنید و روی مرحله بعد بزنید. می توانید به جای این کار روی آیکون سبز رنگ بارکد بزنید. دوربین گوشی باز خواهد شد. آن را رو به روی کد قبض نگه دارید تا اسکن انجام شود. می‌توانید قبض را مشاهده کنید و آن را پرداخت کنید.

مشاهده قبض آب

برای یادگیری پرداخت قبض گاز مطلب بهترین برنامه و سرویس های آنلاین استعلام و پرداخت قبض گاز را مطالعه کنید.

نحوه پرداخت قبض آب بدون شناسه پرداخت و… در سامانه آب و فاضلاب استانی

روش دیگر برای پرداخت قبض آب این است که از سایت خدمات مشترکین آب و فاضلاب استان خود استفاده کنید. به عنوان مثال، «پرداخت قبض آب استان تهران» یا «خدمات مشترکین آب و فاضلاب استان تهران» را در گوگل جستجو کنید. روی اولین لینک که مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان شما می‌شود، کلیک کنید.

سپس در بخش خدمات الکترونیکی مشترکین یا موارد مشابه، پرداخت قبض آب را پیدا کنید. به عنوان مثال، در سایت خدمات مشترکین آب و فاضلاب کلیه شهرستان‌های استان‌های کرمان، کردستان و خراسان رضوی می‌توانید شناسه قبض و عدد امنیتی را وارد کنید. سپس روی جستجوی اشتراک بزنید و قبض خود را استعلام و پرداخت کنید.

مشاهده قبض آب

در مثال بعد، سایت شرکت آب و فاضلاب استان تهران را می‌آوریم. وارد این سایت شوید. سپس در بخش مشخصات ورود، شناسه قبض را انتخاب کنید. شناسه قبض را در کارد وارد کنید. سپس کد امنیتی را وارد کنید و روی «ادامه» بزنید.

پرداخت قبض آب آنلاین

حال می‌توانید قبض را مشاهده و پرداخت کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش روش پرداخت قبض آب آنلاین پرداختیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش نحوه اطلاع از قطعی آب و اعلام قطعی آب در هر استان
آموزش نحوه اطلاع از قطعی آب و اعلام قطعی آب در هر استان
8 روش حل مشکل ریختن آب و.. اقدامات اولیه هنگام خیس شدن لپ تاپ
۸ اقدام ضروری هنگام ریختن آب و.. روی لپ تاپ و خیس شدن آن
علت و حل مشکل رایج دستگاه تصفیه آب خانگی
بررسی ۹ علت و حل مشکل رایج دستگاه تصفیه آب خانگی
راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

نظرات

×