آموزش تصویری افزودن کامنت به کانال تلگرام

آموزش تصویری افزودن کامنت به کانال تلگرام

تلگرام یک رسانه اجتماعی پرطرفدار و بسیار محبوب در بین کاربران به دلیل قابلیت هایی که دارد است. این قابلیت ها به ما این امکان را میدهد که ما با مخاطبین خود به راحتی در ارتباط باشیم. یکی از این قابلیت ها افزودن بحث تلگرام و افزودن کامنت 💬 است که در این مطلب از انزل وب به آموزش تصویری افزودن کامنت به کانال تلگرام میپردازیم.

نحوه اضافه کردن کامنت به کانال تلگرام

How To Add Telegram Discussion in Channel

تلگرام به عنوان یک پلتفرم ارتباطی دائم درحال بروزرسانی و اضافه کردن قابلیت های جدید است. یکی از این قابلیت ها واکنش نشان دادن به پست های کانال هست. قبلا آموزش اضافه کردن لایک ، قلب و اموجی ها به پست های کانال تلگرام داده شده است. به غیر از واکنش نشان دادن به پست قابلیت نظر دادن و کامنت گذاشتن نیز هست.

گاهی اوقات ممکن است مشاهده کنید که کانال هایی که در آن عضو هستید یک مطلبی را منتشر کردند و شما قصد دارید نظر خود را راجع به پست منتشر شده مطرح کنید. اما کانال ها با محدودیت چت مواجه هستند یعنی اینکه فقط ادمین کانال تلگرام میتواند پست بگذارد و شما نمیتوانید نظر خود را بدهید.

اما در آخرین بروز رسانی، تلگرام قابلیت جدیدی را اضافه کرده است که به ادمین های کانال های تلگرام اجازه می دهد با فعال کردن این قابلیت نوشتن نظر و کامنت گذاشتن برای سایر کاربران را زیر هر پست منتشر شده امکان پذیر کنند. این قابلیت به ادمین های کانال های تلگرام این امکان را می دهد که یک قسمت چت جدید مرتبط با کانال ارائه دهند. در این مطلب به بررسی این قابلیت در کانال های تلگرام می پردازیم.

اضافه شدن کامنت به تلگرام

نحوه کار کامنت در کانال تلگرام

زمانی که شما یک پست را منتشر میکنید و قابلیت اضافه Add a comment به کانال تلگرام را فعال میکنید کاربران میتوانند روی نظرات کلیک کنند. وقتی روی نظرات کلیک میکنند یک چت نظرات جداگانه که مانند گروه است ظاهر میشود که در آن نظرات سایر کاربران قابل مشاهده است. در آن چت کاربر امکان پاسخ به نظرات، ارسال استیکر و سایر رسانه‌ ها نیز وجود دارد. حتی اگر کاربر عضو گروه بحث شما نباشد می تواند نظرات مربوط به پست شما را بخواند.

افزودن کامنت به تلگرام از طریق پروفایل کانال

اگر شما میخواهید چت کانال تلگرام را باز و فعال کنید کافیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

برای افزودن کامنت به کانال تلگرام ابتدا برنامه تلگرام را باز کرده و روی کانالی که صاحب آن هستید کلیک کنید. قسمت پروفایل کانال بروید و روی آیکون ادیت کانال که به شکل یک مداد است کلیک کنید.

اضافه شدن کامنت به تلگرام

شما در این قسمت می توانید اطلاعات کانال خود را ویرایش کنید. برای اضافه کردن چت در کانال قسمت Discussion را پیدا کنید و بر روی Discussion کلیک کنید.

افزودن نظر به کانال تلگرام

در صفحه باز شده روی Create a new group کلیک کنید.

discuss در کانال تلگرام

حالا شما می توانید یک اسم دلخواه برای چت گروهی کانال خود انتخاب کنید. با انجام این مراحل شما یک گروه جدید ایجاد کرده که مشترکین کانال شما میتوانند نظر خود را در مورد پست های منتشر شده شما در آن قرار دهند. اعضای کانال در این گروه می توانند با همدیگر بحث کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

آموزش تصویری افزودن کامنت به کانال تلگرام

نحوه غیر فعال کردن گفتگوی گروهی کانال

برای غیر فعال کردن گروه ابتدا پروفایل کانال خود مراجعه کنید و سپس روی آیکون ادیت آن ضربه بزنید. گزینه Discussion را پیدا کرده بر روی آن کلیک کنید. در اینجا شما گزینه ای با نام Unlink Group مشاهده می کنید. هنگامی که روی آن ضربه بزنید دیگر کاربران کانال شما نمیتوانند نظر خود را به اشتراک بگذارند.

کامنت در کانال تلگرام

همچنین مطلب آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام در کامپیوتر و گوشی میتواند برای شما مفید باشد.

ربات کامنت تلگرام برای نسخه های قدیمی تر

اگر برنامه تلگرام شما آخرین نسخه تلگرام نیست باز هم میتوانید نظرات کاربران کانال خود را بگیرید اما باید از ربات تلگرام استفاده کنید. برای این کار کافیست مراحل زیر را طی کنید:
برای فعال کردن کامنت گذاشتن در کانال تلگرام ابتدا برنامه تلگرام خود را باز کنید. سپس در قسمت جستجو اسم ربات @CommentsBot را سرچ کنید روی گزینه اول آن یعنی Start کلیک کنید تا کار شما با ربات شروع شود.

اضافه Add a comment به کانال تلگرام

بعد از این که روی گزینه شروع کلیک کردید پستی که می خواهید کاربران شما نظرات خود را بدهند آپلود کنید.

گروه بحث

در بین گزینه های ظاهر شده شما گزینه ای با نام Publish مشاهده می کنید که اولین گزینه نیز هست. روی این گزینه کلیک کنید و کانالی که میخواهید پست را به آن ارسال کنید انتخاب کنید. حالا کاربران شما می توانند نظر خود را در مورد پست منتشر شده بدهند.

فعال کردن کامنت گذاشتن در کانال تلگرام

ادمین کانال میتواند با کلیک بر روی گزینه Open comment نظرات کاربران را در ربات مشاهده کند. شما می توانید همین کار را برای هر پستی که میخواهید کاربران نظرات خود را درباره آن بدهند تکرار کنید. حتما هنگام استفاده از این ربات آن را به عنوان ادمین کانال خود اضافه کنید تا به درستی عمل کند.

حذف پیام های هرز نامه

بعد از اضافه شدن کامنت به تلگرام ممکن است پیام های هرزنامه شما به دلیل زیاد بودن تعداد کاربران تلگرام نیز زیاد شوند و شما امکان این را نداشته باشید که همه آنها را پاک کنید و از کانال خود محافظت کنید. برای این کار میتوانید از ربات ها نیز استفاده کنید.

اضافه Add a comment به کانال تلگرام

یکی از ربات هایی که می توانید برای این کار از آن استفاده کنید ربات @grouphelpbot است که باید برای گروه بحث خود راه اندازی کنید. می توانید به طور خودکار پیام های هرز نامه را حذف کند.

اگر شما ادمین کانال هستید و میخواهید قابلیت فوروارد در تلگرام را حذف کنید میتوانید مطلب آموزش تصویری بستن و حذف فوروارد در تلگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به افزودن نظر به کانال تلگرام و نحوه ایجاد Discuss در کانال تلگرام صحبت کرده ایم. آیا شما توانستید گروه بحث کانال خود را ایجاد کنید؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش حل مشکل Limit Reached محدودیت عضویت در کانال تلگرام
آموزش حل مشکل Limit Reached محدودیت عضویت در کانال تلگرام
آموزش تغییر و تنظیم عکس برای پروفایل تلگرام (عکس خاص برای نمایش عمومی)
آموزش تغییر و تنظیم عکس برای پروفایل تلگرام (عکس خاص برای نمایش عمومی)
راهنما رفع مشکل آنلاین ماندن در تلگرام (تضمینی و تست شده)
راهنما رفع مشکل آنلاین ماندن در تلگرام (تضمینی و تست شده)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)

نظرات