کد برای لغو تبلیغات ایرانسل

۶ روش حذف تبلیغات و پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

شاید برخی از پیامک های تبلیغاتی اپراتور ایرانسل برای شما مزاحمت ایجاد کنند و شما دوست نداشته باشید که این تبلیغات را ببینید. ⛔ در برخی از موارد این تبلیغات میتوانند نادرست و جعلی هم باشند و برای اطلاعات مالی و اطلاعات شخصی ما خطر داشته باشند. به همین دلیل ما میتوانیم این تبلیغات و پیامک ها را حذف کنیم. اگر شما از خطوط ایرانسل استفاده میکنید می توانید این آموزش را برای غیر فعال شدن تبلیغات ایرانسل دنبال کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۶ روش حذف تبلیغات و پیامک های تبلیغاتی ایرانسل می پردازیم.

نحوه غیرفعال سازی تبلیغات ایرانسل

How to Stop SMS Advertising on Irancell

همانطور که میدانید پیامک های تبلیغاتی که به خط شما ارسال می شود از سوی اپراتور ارسال می گردد. شما به هر دلیلی ممکن است که بخواهید دیگر پیامک های تبلیغاتی را دریافت نکنید. برای همین یک سری روش‌ ها وجود دارد که به شما کمک میکند تا از شر پیامک های تبلیغاتی ایرانسل خلاص شوید. در ادامه به آموزش روش حذف تبلیغات و پیامک های تبلیغاتی ایرانسل میپردازیم.

حذف پیامک تبلیغاتی از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

برای قطع تبلیغات ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من ابتدا اپلیکیشن ایرانسل من را باز کنید. می توانید از طریق سایت ایرانسل من اقدام کنید. در صفحه اصلی آن گزینه مدیریت پیامک‌ های تبلیغاتی را پیدا کنید و سپس گروه مورد نظر خود را برای دریافت پیامک انتخاب کنید و آنها را غیر فعال کنید. برای پیدا کردن گزینه مدیریت پیامک های تبلیغاتی بعد از باز کردن اپلیکیشن ایرانسل من منوی سه خطی پایین صفحه یعنی سایر را فشار دهید تا منو برای شما باز شود.

کد لغو تبلیغات اینترنتی ایرانسل

بعد از باز شدن منو گزینه پرونده را انتخاب کنید.

لغو پیامک های هزینه بر ایرانسل

بعد از اینکه اطلاعات پرونده شما باز شد از سه گزینه بالا تنظیمات را انتخاب کنید و مدیریت پیامک های تبلیغاتی را در لیست خود پیدا کنید.

غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

حالا اگر شما قبلا با روش های دیگر غیر فعال کردن هزینه اس ام اس انجام داده باشید این صفحه برای شما خالی است و فقط گزینه فعال سازی به معنی فعال سازی پیامک های تبلیغاتی نمایش داده می شود.

کد لغو پیامک ایرانسل

کد غیرفعال سازی تبلیغات ایرانسل #۵۰۰۶*

یکی از که شماره هایی که شما از طریق آن می توانید پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را غیر فعال کنید شماره گیری کد #۵۰۰۶* است. برای اینکه از کد دستوری لغو تبلیغات ایرانسل به راحتی استفاده کنید و خیلی سریع پیامک های تبلیغاتی خود را غیرفعال کنید ابتدا #۵۰۰۶* را شماره گیری کنید.

لغو پیامک تبلیغات ایرانسل

سپس در صفحه باز شده گزینه ۱ را وارد کنید و روی دکمه Send کلیک کنید.

کد برای لغو تبلیغات ایرانسل

حالا در صفحه جدید دو گزینه به شما نمایش داده می شود اگر میخواهید پیامک های تبلیغاتی برای گوشی شما فعال شود عدد ۱ را وارد کنید ولی اگر میخواهد رمز لغو تبلیغات ایرانسل را استفاده کنید گزینه دو را وارد کنید. دکمه Send را فشار دهید حالا کد غیرفعال سازی هزینه پیامک ایرانسل به درستی فعال شده و شما دیگر پیامک های تبلیغاتی دریافت نمیکنید.

غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

حذف تبلیغات ایرانسل با پیامک به شماره ۵۰۰۶

همچنین شما به غیر از تماس گرفتن می توانید به شماره ۵۰۰۶ برای حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل پیامک دهید . شما میتوانید برای دریافت و یا عدم دریافت هریک از پیامک های تبلیغاتی کلید واژه مرتبط با آن را به شماره ۵۰۰۶ ارسال کنید.

حذف تبلیغات ایرانسل

هچنین مطلب ۸ روش آنتی اسپم شدن اندروید : بلاک تماس ، اس ام اس تبلیغاتی و.. میتواند برای شما مفید باشد.

لغو پیامک تبلیغات ایرانسل از طریق پیامک به ۵۰۰۵

یکی دیگر از راه هایی که شما می توانید به وسیله آن لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل  انجام دهید شماره ۵۰۰۵ است. این پیامک به اپراتور ایرانسل ارسال میشود و اپراتور شماره شما را از لیست شماره هایی که تبلیغات به آنها ارسال شود خارج میکند. این روش بسیار آسان است و در مدت کوتاهی می توانید شما را از شر پیامک های تبلیغاتی خلاص کند. برای این کار کافیست عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنید.

غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی ایرانسل از طریق پشتیبانی

همچنین شما میتوانید بجای استفاده از کد غیرفعال سازی تمام سرویس های ایرانسل این کار را از طریق پشتیبانی ایرانسل انجام دهید. پشتیبانی ایرانسل می تواند شما را در این کار راهنمایی کند. برای ارتباط با پشتیبانی ایرانسل کافیست شماره ۷۰۰ را شماره گیری کنید. این شماره را با شماره ایرانسل خود بگیرید. اگر شما می خواهید با شماره غیر ایرانسل با پشتیبانی ایرانسل تماس حاصل فرمایید باید از طریق شماره گیری ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ اقدام کنید.

کد برای لغو تبلیغات ایرانسل #۸۰۰*

به غیر از ایرانسل ممکن است شما خطوط همراه اول و رایتل هم داشته باشید. شما می توانید از یک کد USSD دیگر برای غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی استفاده کنید. از این کد می توانید برای خطوط همراه اول و رایتل نیز استفاده کنید. کافیست کد #۸۰۰* را شماره گیری کنید. این یکی دیگر از کد لغو تبلیغات اینترنتی ایرانسل است.

ابتدا #۸۰۰* را در صفحه کلید خود شماره گیری کنید.

حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل

وارد منوی می شوید که به شما چند گزینه را نشان میدهد. هر گزینه شامل کارهای متفاوتی است. در پایین این گزینه ها آمده است.

  • خدمات فعال: یعنی لیستی از از سرویس هایی که برای خط ایرانسل شما فعال است. این سرویس ها برای شما پیامک ارسال میکنند.
  •  قطع خدمات: این گزینه برای زمانی استفاده میشود که شما میخواهید سرویس ها را غیر فعال کنید.
  •  قطع تبلیغات: این گزینه برای قطع تبلیغات ایرانسل استفاده می‌شود. شما میتوانید از طریق این گزینه پیامک های تبلیغاتی را غیر فعال کنید.
  • تبلیغ از خط شخصی: زمانی هست که شما از طریق سرویس‌ های پیامک انبوه تبلیغاتی دریافت نمیکنید. بلکه شماره شخصی است که به شما پیامک تبلیغاتی میدهد. اگر می خواهید از خطوط شخصی پیامک تبلیغاتی دریافت نکنید می توانید از این گزینه استفاده کنید. برای این کار کافی است شماره ای که از آن تبلیغ دریافت می کنید را وارد کنید.
  • استعلام سرشماره: اگر شما میخواهید در مورد یک سرشماره ای اطلاعاتی به دست آورید، از طریق این گزینه اقدام کنید.
    حالا با توجه به اطلاعات بالا متوجه شدید که گزینه قطع تبلیغات برای ما مناسب است. پس گزینه صحیح را انتخاب کنید. اگر این گزینه را مشاهده نمیکنید به منظور نمایش سایر گزینه ها گزینه # را وارد کنید.

لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

حالا عدد سه را برای قطع تبلیغات وارد نمایید و دکمه ارسال یا Send را فشار دهید. زمانی که این گزینه را وارد میکنید یک پیام برای شما ارسال میشود. متن پیام درخواست شما با موفقیت ثبت شد و تا ۲۴ ساعت آینده اجرا می شود است. با زدن دکمه OK می توانید صفحه را ببندید.

کد غیرفعال سازی تمام سرویس های ایرانسل

اگر سیم کارت ایرانسل شما مسدود شده است میتوانید مطلب علت و روش های رفع مسدود شدن سیم کارت ایرانسل : تماس دریافتی تا نداشتن آنتن را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به آموزش غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل و معرفی چند کد لغو پیامک ایرانسل پرداختیم. شما چه روش های دیگری برای لغو پیامک های هزینه بر ایرانسل میدانید؟ شما میتوانید تظرات، پیشنهادات وسایر روش ها را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش کامل 5 روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
آموزش کامل ۵ روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
بررسی جدید 9 تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟
بررسی جدید ۹ تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟

نظرات