15 تا از بهترین برنامه برای ساخت و طراحی لوگو کامپیوتر

۱۵ تا از بهترین برنامه برای ساخت و طراحی لوگو کامپیوتر

نرم افزار های طراحی لوگو 🖌️ یک ابزار جادویی برای کسب و کار ها و تجارت های موفق هستند. لوگو قلب کسب و کار شما است و بدون شک شما خیلی باید برای ساخت لوگو خود دقت کنید. برای همین شما نیاز به ابزار مناسب نیز دارید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۱۵ تا از بهترین برنامه برای ساخت و طراحی لوگو کامپیوتر می پردازیم.

دانلود نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای برای کامپیوتر

Best Logo Maker and Creation Tools

اولین برداشت از شرکت و تجارت شما لوگو شما است. بدون شک سایر عوامل مرتبط نیز مهم هستند، اما داشتن یک لوگو خوب خیلی میتواند به کسب و کار شما کمک کند. یک لوگو عالی ترکیبی از حروف، اشکال و رنگها است. برای به دست آوردن یک لوگو قدرتمند و جذاب قطعا به بهترین نرم افزار های طراحی لوگو هم نیاز دارید. یک نرم افزار طراحی لوگو به شما کمک میکند تا یک لوگو ساده و چشمگیر را بدون زحمت طراحی کنید. درست است که شما میتوانید لوگو خود را به یک شرکت دیگر بسپارید اما گاهی اوقات برون سپاری طراحی لوگو شما می تواند هزینه بر باشد. در عوض می توانید خودتان با کمک یک برنامه طراحی لوگو این کار را انجام دهید. در این مطلب شما میتوانید چند سایت و نرم افزار طراحی لوگو فارسی برای کامپیوتر را ببینید و با مقایسه کردن آن ها یکی از برنامه ساخت لوگو با کامپیوتر که برای شما مناسب است را دانلود کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را از سایت های داخلی دانلود و نصب کنید.

بهترین برنامه برای طراحی لوگو ویندوز- نرم افزار Adobe Illustrator

دانلود نرم افزار ساخت لوگو

برنامه Adobe Illustrator یکی از برنامه های فوق العاده Adobe creative suite است. این برنامه دارای ویژگی های فراوانی است که به شما این امکان را میدهد تا در کمترین زمان آرم‌ های فوق‌ العاده‌ای طراحی کنید. این برنامه به دلیل آن که برای طراحی برداری استفاده می شود تا حد زیادی بهترین ویرایشگر گرافیک برداری است. شما به وسیله این برنامه می توانید به راحتی طراحی لوگو خود را مدیریت کنید و یک لوگو جذاب برای کسب و کار خود بسازید. این برنامه همچنین یک انجمن دارد که می توانید با کاربران دیگر این برنامه نیز گفتگو کنید و از تجربیات آنها استفاده ببرید. نسخه حرفه ای این برنامه تقریبا ۲۱ دلار در ماه می باشد و ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه رایگان ارائه میدهد.

نرم افزار طراحی لوگو پیشرفته Adobe Photoshop

نرم افزار طراحی لوگو فارسی برای کامپیوتر

برنامه Adobe Photoshop یکی از معروف ترین نرم افزارهای طراحی لوگو است. این برنامه نیاز به توضیح ندارد زیرا همه کسانی که در این حوزه کار میکنند می دانند که این برنامه چقدر خوب و کاربردی در طراحی لوگو است. شما برای استفاده از این برنامه باید کمی به طراحی لوگو اشراف داشته باشید. این نرم افزار ویژگی های مثال زدنی مختلفی مانند فیلتر های هنری، سطوح رنگ، بافت و بسیاری از موارد دیگر را دارا است. اگر شما قصد دارید با این برنامه کار کنید ابتدا باید کمی مهارت های فتوشاپی را بلد باشید. این برنامه رایگان است اما نسخه حرفه ای آن هزینه دارد. برای یادگیری کار با فتوشاپ میتوانید مطلب آموزش قدم به قدم ۳ روش ساخت و طراحی لوگو در فتوشاپ را مطالعه کنید.

اپلیکیشن طراحی لوگو Canva

نرم افزار طراحی لوگو برای کامپیوتر

برنامه Canva یک نرم افزار قدرتمند طراحی لوگو آنلاین است. هر کسب و کاری میتواند با این برنامه لوگو های چشمگیر و جذاب ایجاد کند. با اینکه این برنامه قابلیت های قدرتمند و زیادی دارد ساده نیز هست. یعنی اگر شما آماتور هستید می توانید به سادگی از این برنامه استفاده کنید. این برنامه نسخه رایگان دارد و شما می توانید ابتدا با نسخه رایگان آن کار کنید و بعد از آن که از این برنامه رضایت داشتید برای باز شدن قابلیت های بیشتر برنامه نسخه حرفه ای آن را تهیه کنید. این برنامه دارای بیش از ۵۰ هزار قالب آماده و رایگان است. همچنین شما میتوانید فایل های خارج از این برنامه را با کشیدن و رها کردن داخل برنامه به راحتی وارد کنید. همچنین پس از تمام شدن ساخت لوگو می توانید از طریق پیام رسان ها لوگو خود را به اشتراک بگذارید.

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای کامپیوتر CorelDRAW

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای کامپیوتر

مهم نیست شما مبتدی هستید و یا حرفه ای، برنامه CorelDRAW برای همه می تواند کاربردی باشد. برنامه CorelDRAW میتوانید لوگو های بسیار جذابی برای کسب و کار شما درست کند. زمانی که شما لوگو خود را با این برنامه می سازید لوگو های شما بسیار حرفه‌ ای و از نظر کیفیت بسیار بالا هستند. این برنامه انعطاف پذیری بی نظیری دارد و شما می توانید از رنگهای مختلف برای ساخت لوگو خود استفاده کنید. نسخه معمولی این برنامه رایگان است اما نسخه حرفه ای کمی هزینه دارد.

طراحی لوگوی رایگان با Hatchful

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای کامپیوتر

بدون شک سایت Hatchful یک پلتفرم طراحی لوگو فوق العاده است. این سایت توسط Shopify طراحی شده است. شما می توانید لوگو های شگفت انگیزی را برای کسب و کار خود بسازید. برای استفاده از این پلتفرم ابتدا باید زمینه مرتبط با کسب و کار خود را مانند بازی، هنر، فناوری، و.. انتخاب کنید سپس نام و شعار کسب و کار خود را اضافه کنید. اکنون می توانید بهترین لوگو مناسب را انتخاب کنید. بعد از انتخاب شما میتوانید لوگو خود را ویرایش کنید و آن را شخصی سازی کنید. استفاده از این سایت رایگان است و به هیچ تجربه طراحی نیازمند نیست. اگر شما پروژه‌ هایی در مقیاس کوچک دارید این برنامه میتواند کمک خوبی به شما کمک کند.

نرم افزار طراحی لوگو برای کامپیوتر Adobe Spark

دانلود نرم افزار طراحی لوگو برای ویندوز 10

نرم افزار Adobe Spark یکی از نرم افزارهای طراحی برند است. این برنامه قابلیت های زیادی برای شما دارد تا لوگو خود را هرچه بهتر و جذاب تر بسازید و بتوانید از آن استفاده کنید. برای این کار کافیست چند دقیقه وقت بگذارید و لوگو خود را با استفاده از این نرم افزار بسازید. این برنامه در ابتدا رایگان است اما بعد از استفاده می توانید نسخه حرفه‌ ای آن را دریافت کنید و قابلیت های حرفه ای تر آنرا استفاده کنید تا لوگو شما از قبل جذاب تر شود و کسب و کار شما بیشتر رشد کند.

سفارش طراحی لوگو آنلاین Logaster

نرم افزار طراحی لوگو فارسی برای کامپیوتر

یکی از نقاط قوت سایت Logaster سرعت و راحتی آن است. شما پس از وارد کردن نام شرکت و نوع صنعت Logaster انواع لوگو ها را با فونت ها، رنگ ها و نمادهای مختلف به صورت پیشنهادی برای شما می آورد. هر لوگو پیشنهادی را شما می توانید با چندین گزینه متن و رنگ آن را تنظیم کنید. لوگو ها به صورت رایگان در اندازه کوچک و با کیفیت نسبتا پایینی ارائه می شوند. اگر شما می خواهید لوگو ها را با اندازه های بزرگتر و با کیفیت بالاتر دریافت کنید می توانید نسخه پرمیوم آن را دریافت کنید. کار با این پلتفرم یک مزیت بزرگ برای کسانی که برنامه کاری شلوغ و حداقل مهارتهای طراحی را دارند به حساب می آید.

سفارش طراحی لوگو آنلاین DesignEvo

دانلود نرم افزار طراحی لوگو برای ویندوز 10

برنامه DesignEvo با ارائه بیش از ۱۰۰۰۰ الگوی لوگو و میلیون‌ ها آیکون باعث میشود ایجاد لوگو برای برند شما بسیار آسان و راحت شود. حتی اگر در طراحی مبتدی هستید میتوانید به راحتی لوگو کسب و کار خود را بسازید. علاوه بر این یک لیست از تم ها در بین قالب ها نیز وجود دارد. همچنین این برنامه دارای بیش از ۱۰۰ فونت زیبا و خوانا است که لوگو های شما را زیباتر می کند و در عرض چند دقیقه نتایج باور نکردنی به دست می آورید. حتی میتوانید از خلاقیت خودتان کمک بگیرید و رنگ، اندازه، فونت، پس زمینه، موقعیت و هر چیزی را که می خواهید تغییر دهید. این برنامه برای لوگو های ۳۰۰×۳۰۰ رایگان است اما برای اندازه های بزرگتر کمی هزینه بر می شود.

سفارش طراحی لوگو آنلاین GIMP

نرم افزار طراحی لوگو فارسی برای کامپیوتر

GIMP مخفف GNU Image Manipulation Program می باشد. این یک نرم افزار رایگان طراحی لوگو و ویرایشگر تصویر منبع باز است. این برنامه با ویژگیهای همراه است که به شما امکان میدهد تا طرح های زیبایی ایجاد کنید. این برنامه رابط کاربری آسانی دارد. این به این معناست که تنها برای کاربران با تجربه نیست بلکه حتی آماتور ها نیز می توانند از آن برای ساخت لوگو های فوق العاده استفاده کنند. شما می توانید از آن برای پلتفرم هایی مانند لینوکس مک و ویندوز و.. استفاده کنید. همچنین بسیاری از پلاگین هایی در دسترس شما هستند تا طراحی لوگو را برای شما آسان کنند.

دانلود نرم افزار طراحی لوگو برای ویندوز ۱۰ -برنامه Inkscape

دانلود نرم افزار طراحی لوگو برای ویندوز 10

برنامه Inkscape یک ابزار طراحی قدرتمند رایگان لوگو است. اگر شما دنبال طراحی لوگو با گرافیک مناسب هستید این برنامه می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد. این برنامه از فرمت های بسیار زیادی پشتیبانی می کند و همین طور با سیستم‌ عامل‌ های مثل ویندوز، لینوکس، مک و.. سازگار است و شما میتوانید از آن استفاده کنید. همچنین این برنامه نیز برای آماتور ها نیز بسیار مناسب است.

نرم افزار طراحی لوگو برای کامپیوتر Squarespace

طراحی لوگو حرفه ای

نرم افزار Squarespace یک برنامه ساده برای طراحی لوگو است. برای کسانی که زمان ندارند و مهارت های طراحی محدودی دارند این نرم افزار می تواند انتخابی عالی باشد. شما می توانید متن و نمادها را با کشیدن و رها کردن مرتب کنید. همچنین رنگ، شکل، سبک متن و نمادها قابل تنظیم است. این برنامه لوگو شما را با وضوح پایین و به همراه واتر مارک میتواند به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد. اما اگر شما با وضوح بالا لوگو خود را میخواهید هزینه آن ۱۰ دلار می شود. البته اگر عضو Squarespace باشید میتوانید آن را رایگان نیز دانلود کنید. نقاط قوت این نرم افزار فوری بودن و هزینه آن است .شما می توانید به سرعت یک لوگو با هزینه کم یا بدون هزینه ایجاد کنید.

سفارش طراحی لوگو آنلاین Affinity Designer

طراحی لوگوی رایگان

Affinity Designer یک ابزار طراحی لوگو حرفه ای است که به شما کمک می کند اشکال زنده را برای تصویر خود انتخاب کنید. Affinity Designer یک راه حل ایده آل برای طراحی های UI یا همان ظاهر لوگو شما است. شما می توانید از ویژگی های قدرتمند این نرم افزار استفاده کنید تا نتایج شگفت‌ انگیزی به دست آورید. همچنین می توانید نسخه حرفه‌ ای آن را با قیمت حدود ۴۸ پوند تهیه کنید و آن را امتحان کنید.

سفارش طراحی لوگو آنلاین TurboLogo

دانلود نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای برای کامپیوتر

سایت TurboLogo یکی از بهترین سازندگان لوگو آنلاین است. اگر شما جزو مشاغل کوچک و متوسط هستید این گزینه می تواند بهترین برای شما باشد. این سایت یکی از سریع ترین و آسان ترین راه حل ها برای طراحی لوگو برند است ولی با این حال که سریع است یک لوگوی زیبا و خلاقانه نیز برای شما در عرض چند دقیقه ایجاد میکند. در این سایت لازم نیست لوگو را از ابتدا ترسیم کنید. به دلیل اینکه میتواند برای شما زمان‌ بر و سنگین باشد حتی اگر کارهای طراحی بلد نباشید برای شما غیرممکن میشود. در این سایت کافیست پارامترهای مورد نیاز را برای طراحی لوگو وارد کنید و بلافاصله شروع به تولید طراحی های زیبا می کند. این ابزار ویرایشگر صدها گزینه فونت، آیکون ها و میلیونها تصویر دارد. این ابزار با قیمت کاملا مناسب ارائه می شود همچنین هفت روز در هفته پشتیبانی آنلاین دارد که اگر شما مشکلی در کار با آن داشتید می توانید به پشتیبانی مراجعه کنید. بنابر این اگر به دنبال یک راه ساده و بسیار راحت برای طراحی یک لوگو هستید قطعا TurboLogo میتواند گزینه عالی برای شما باشد.

نرم افزار طراحی لوگو logo maker 101 یک نرم افزار پیشرفته در ساخت لوگو

تا از بهترین برنامه برای ساخت و طراحی لوگو کامپیوتر

اگر شما به دنبال یک سایت حرفه ای تر البته با هزینه هستید می توانید سایت Logomaker را انتخاب کنید. اولویت این سایت سرعت است. حتی کسانی که هیچ تجربه قبلی در طراحی ندارند می توانند با استفاده از این ابزار آنلاین در عرض چند دقیقه یک لوگو کاملا جدیدی ایجاد کنند. این مجموعه بیش از ۱۰۰۰۰ نماد و تصویر که همگی توسط طراحان حرفه ایجاد شده اند دارد. البته در این سایت سفارشی سازی تا حدودی محدود است اما هنگامی که یک لوگو جدید ایجاد کرده اید می توانید فونت، متن و رنگ آن را تغییر دهید اما طرح اصلی قالب ثابت باقی می ماند. برای کسانی که علاقه مند به ساخت سریع لوگو با هزینه مناسب هستند Logomaker یک انتخاب مناسب میتواند باشد.

طراحی لوگو حرفه ای LogoYes

بهترین برنامه برای طراحی لوگو ویندوز

پلتفرم LogoYes یکی از ساده ترین پلتفرم های ساخت لوگو است. این سایت آیکون ها و فونت های گرافیکی از پیش تعیین شده دارد و به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان یک لوگو اولیه ایجاد کنید. کار با این ابزار بسیار راحت است و قابلیت درگ اند دراپ یعنی کشیدن و رها کردن وجود دارد و تغییرات گرافیکی کوچک مانند چرخش، تغییر اندازه، برگرداندن یا تغییر موقعیت وجود دارد. LogoYes برای دانلود فایل های طراحی لوگو از جمله نسخه های با وضوح بالا فقط حدود یک دلار دریافت می کند این باعث می شود که بسیار با صرفه از لحاظ هزینه باشد. اگر شما یک لوگو بسیار تمیز و ساده می خواهید و بودجه کمی دارید،LogoYes می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

همچنین اگر شما قصد دارید به وسیله گوشی اندروید خود لوگو کسب و کار خود را طراحی کنید میتوانید مطلب دانلود ۱۱ تا از نرم افزار ساخت و طراحی لوگو اندروید رایگان را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به بررسی و معرفی دانلود نرم افزار ساخت لوگو و سایت های آنلاین ساخت لوگو پرداختیم. امیدواریم توانسته باشید نرم افزار طراحی لوگو فارسی برای کامپیوتر خود را پیدا کنید. شما چه برنامه های دیگری برای سفارش طراحی لوگو آنلاین میشناسید؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین نرم افزار های نقاشی برای کامپیوتر
معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین نرم افزار های نقاشی برای کامپیوتر
14 تا از بهترین برنامه طراحی قالب پست ، پیج و.. اینستاگرام اندروید و آیفون
۱۴ تا از بهترین برنامه طراحی قالب پست ، پیج و.. اینستاگرام اندروید و آیفون
نرم افزار ساخت و طراحی لوگو اندروید رایگان
دانلود ۱۱ تا از نرم افزار ساخت و طراحی لوگو اندروید رایگان

نظرات