آموزش 20 روش رفع مشکل برنامه بام بانک ملی

آموزش ۲۰ روش رفع مشکل برنامه بام بانک ملی

با پیشرفت روز افزون اینترنت، دیگر نیازی نیست برای انجام بسیاری از کارهای بانکی به شعب مختلف بانک 🏦 مراجعه کنید. برنامه های همراه بانک به شما کمک می کنند تا کارهای بانکی خود را بدون دردسر و وقت گذاشتن انجام دهید. بانک ملی نیز دارای برنامه ای به نام بام است که گاهی دچار مشکل می شود. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۲۰ روش رفع مشکل برنامه بام بانک ملی میپردازیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

رفع مشکل همراه بانک ملی در اندروید و آیفون

?How to Fix Baam BMI Issues and Problems

همراه بانک مخصوص بانک ملی، بام نام دارد. این برنامه مزایای زیادی دارد و انجام بسیاری از کارهای بانکی را برای شما راحت می کند اما گاهی دچار مشکلاتی می شود. در این مطلب از انزل وب روش های رفع مشکل همراه بانک ملی در اندروید و آیفون را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نکته: ممکن است برخی مراحل و نام آن‌ها در گوشی‌ های مختلف، متفاوت باشد. با این حال، روش‌ها یکسان هستند و تفاوت زیادی ندارند.

آیا همراه بانک ملی مشکل دارد؟ حل مشکل با روشی ساده

برای حل مشکل همراه بانک ملی پیش از هر کاری گوشی خود را Restart کنید. بسیاری از مشکلات با همین روش ساده برطرف می‌شوند. پس از روشن شدن گوشی، وارد برنامه شوید و مشکل را بررسی کنید. اگر مشکل وجود دارد، باقی روش های را امتحان کنید.

وجود مشکل ورود به همراه بانک ملی به دلیل خود برنامه

گاهی دلیل مشکل ورود به همراه بانک ملی، خراب شدن خود آن است. گاهی، آپدیت‌هایی اشتباه و با باگ منتشر می‌شود. حتی ممکن است سرور برنامه دچار مشکل شود یا در حال به روزرسانی و ایجاد تغییراتی باشد. در این حالت، تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که صبر کنید تا مشکل از جانب بانک بررسی و رفع شود.

حل مشکل ورود به همراه بانک ملی به دلیل اینترنت

اگر متوجه مشکل ورود به همراه بانک ملی شدید، ابتدا اینترنت را چک کنید. برای استفاده از این برنامه باید گوشی را به اینترنت متصل کنید.

ممکن است سرعت اینترنت شما پایین باشد که در این صورت باید صبر کنید تا سرعت درست شود.

یک بار اینترنت وای فای یا دیتا را خاموش کنید. سپس دوباره آن را روشن کنید و وارد برنامه شوید.

همچنین ممکن است در صورت استفاده از بسته‌های اینترنت همراه، بسته اینترنت شما به پایان رسیده باشد. اگر هر دو نوع اینترنت وای فای و دیتا را دارید، یک بار اینترنت خود را خاموش کنید و از اینترنت دیگر استفاده کنید. ممکن است اینترنت کلا قطع شده باشد. در این حالت می‌توانید از طریق مرورگر یا برنامه دیگری که به اینترنت متصل می‌شود، آن را چک کنید.

علاوه بر این، یک بار مودم خود را خاموش کنید. کمی صبر کنید. سپس دوباره آن را روشن کنید. سپس وای فای گوشی خود را روشن کنید و وارد برنامه شوید.

نکته: بهتر است در هنگام استفاده از بام از وای فای عمومی استفاده نکنید. زیرا ممکن است اطلاعات شما دزدیده شود. اینترنت های عمومی امنیت چندانی ندارند.

حل مشکل در همراه بانک ملی با خالی کردن فضای گوشی

دلیل دیگر بروز مشکل در همراه بانک ملی و باز نشدن این است که گوشی شما پر شده است و برنامه فضایی برای بالا آمدن ندارد. برای این کار کافی است مقداری حافظه گوشی خود را خالی کنید. می‌توانید تصاویر و فایل‌هایی را که مهم نیستند، حذف کنید تا جا باز شود. با پاک کردن کش گوشی هم کمی از فضای گوشی باز می‌شود. سپس گوشی را ری استارت کنید و وارد برنامه شوید.

حل مشکل سامانه بام بانک ملی با ریست کردن شبکه

برای رفع مشکل سامانه بام بانک ملی می‌توانید تنظیمات شبکه را ریست کنید. برای انجام این کار وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس وارد بخش Reset شوید. پس از آن روی Reset Network Settings بزنید.

مشکل برنامه بام بانک ملی

حال روی Reset Settings بزنید. ممکن است از شما خواسته شود رمز یا پین گوشی خود وارد کنید. آن را وارد کنید تا ریست شدن شبکه شروع شود.

مشکل برنامه بام بانک ملی

نکته: با این کار تمامی اطلاعات مربوط به اینترنت و تنظیمات مربوط به آن حذف خواهد شد و به عنوان مثال، باید دوباره رمز وای فای خود را وارد کنید.

برای یادگیری کامل ریست تنظیمات شبکه، مطلب آموزش ریست تنظیمات شبکه اندروید را مطالعه کنید.

رفع مشکل همراه بانک ملی با ورود دوباره به اکانت

روش دیگر برای رفع مشکل همراه بانک ملی این است که یک بار از اکانت خود به طور کلی خارج شوید. اگر همچنان می توانید وارد برنامه شوید، این کار را انجام دهید. روی خروج بزنید. سپس گوشی خود را ری استارت کنید. پس از روشن شدن گوشی، برنامه را باز کنید و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

حل مشکل نرم افزار بانک ملی با به روزرسانی ساعت گوشی

راه حل دیگر برای رفع مشکل نرم افزار بانک ملی این است که ساعت گوشی خود را آپدیت کنید. برای انجام این کار وارد Settings گوشی شوید.

پس از آن، وارد Date & Time شوید. روی Automatic Date & Time بزنید. علامت جلوی Automatic Time Zone را روشن کنید یا تیک آن را بزنید.

مشکل همراه بانک ملی

روش دیگر هم این است که Automatic Data and Time را خاموش کنید و خودتان زمان را مشخص کنید. روی Set Time بزنید.

مشکل همراه بانک ملی

سپس زمان را به صورت دستی وارد کنید. در نهایت، روی OK یا Done بزنید.

برای یادگیری کامل این کار، به مطلب آموزش تنظیم دقیق و اتوماتیک ساعت اندروید با اینترنت مراجعه کنید.

حل مشکل نرم افزار بانک ملی با آپدیت کردن برنامه

روش دیگر برای رفع مشکل نرم افزار بانک ملی این است که برنامه را آپدیت کنید. برای این کار می‌توانید به سایت بانک ملی بروید. سپس برنامه را از روش گوشی خود حذف کنید. آخرین نسخه برنامه را از سایت دانلود و روی گوشی نصب کنید. اگر آپدیتی برای برنامه بیاید، اعلان آن را در گوشی خود دریافت خواهید کرد. اگر اعلانی را مشاهده کردید، روی آن بزنید تا بتوانید نسخه جدید را دانلود و نصب کنید. البته گاهی ممکن است به دلیل برخی از مشکلات یا بستن اعلان برنامه، نوتیفیکیشن آپدیت را دریافت نکنید. در نتیجه، حتما سایت بانک ملی را چک کنید.

مشکل همراه بانک ملی

همچنین می توانید وارد سایت بانک ملی شوید و آن را از سرویس های مورد قبول بانک دانلود کنید.

رفع مشکل همراه بانک ملی با حذف برنامه و نصب دوباره آن

برای رفع مشکل همراه بانک ملی برنامه را به طور کامل حذف کنید. وارد Settings و سپس Apps یا All apps شوید. حال همراه بانک ملی را در فهرست برنامه‌ها پیدا کنید. سپس روی آن بزنید. حال روی دکمه Uninstall بزنید.

صبر کنید تا برنامه حذف شود. گوشی را Restart کنید. نام برنامه را در گوگل جستجو کنید و روی لینک اول بزنید یا وارد سایت بانک ملی شوید. سپس برنامه را با توجه به سیستم عامل گوشی خود دانلود کنید. فایل را از بخش دانلودهای گوشی پیدا کنید. روی آن بزنید. سپس روی Install بزنید تا نصب شود. پس از نصب شدن، وارد برنامه شوید.

مشکل نرم افزار بانک ملی

نکته: برنامه بام را فقط از سایت بانک ملی یا سرویس های مورد قبول بانک دانلود کنید. روش های دیگر امنیت ندارد و ممکن است اطلاعات شما دزدیده شود.

رفع مشکل در همراه بانک ملی با نصب نسخه پایین‌تر

همیشه هم آپدیت‌ها خوب عمل نمی‌کنند. گاهی مشکل در همراه بانک ملی به این دلیل رخ می‌دهد که آپدیت برنامه و نسخه جدید آن خراب است. در این حالت، بهتر است نسخه پایین‌تر آن را دانلود و نصب کنید. البته وقتی آپدیتی منتشر می‌شود و دارای مشکل است، فورا از جانب بانک بررسی می‌شود و نسخه درست آن منتشر می‌شود. با این حال، گاهی لازم است که نسخه پایین‌تر را دانلود و نصب کنید.

همچنین ممکن است نسخه نصب شده بام با ورژن سیستم عامل گوشی شما سازگار نباشد. اگر از اندروید یا iOS قدیمی استفاده می‌کنید، نسخه پایین‌‌تر، قدیمی‌تر و متناسب با سیستم عامل گوشی خود را پیدا کنید و آن را نصب کنید. برخی از به روزرسانی‌ها موجب می‌شوند که برنامه دیگر با ورژن‌های پایین‌تر سیستم‌عامل‌ها سازگار نباشد.

مشکل نرم افزار بانک ملی

رفع مشکل همراه بانک ملی در اندروید با پاک کردن کش

برای رفع مشکل همراه بانک ملی در اندروید، می‌توانید کش گوشی و برنامه را پاک کنید. وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس وارد بخش Apps یا All Apps شوید. برنامه بام را پیدا کنید و روی آن بزنید. سپس روی Storage بزنید. حال Clear cache را بزنید.

مشکل نرم افزار بانک ملی

همچنین می‌توانید کش گوشی را پاک کنید. برای این کار وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس وارد بخش Storage شوید. حال وارد بخش Internal Storage شوید. روی Cached data بزنید. سپس روی Yes یا OK بزنید. صبر کنید تا کش پاک شود.

مشکل نرم افزار بانک ملی

حل مشکل همراه بانک ملی با استفاده از نسخه تحت وب

برای حل مشکل همراه بانک ملی از نسخه تحت وب بانک اینترنتی یا سامانه بام استفاده کنید. برای این کار وارد سایت بانک ملی شوید. حال نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. سپس از سامانه استفاده کنید.

مشکل نرم افزار بانک ملی

نکته: برای استفاده از این بخش باید از قبل در سامانه بام ثبت نام کرده باشید. برای این کار کافی است روی دکمه ثبت نام در سامانه بام که در قسمت بالا و سمت راست صفحه وجود دارد، بزنید. سپس اطلاعات لازم را با دقت وارد کنید. پس از آن می‌توانید از سامانه بام تحت وب استفاده کنید.

مشکل نرم افزار بانک ملی

رفع مشکل سامانه بام بانک ملی با غیرفعال کردن برنامه‌های تغییر دهنده IP و VPN

برای حل مشکل سامانه بام بانک ملی، حتما برنامه‌های تغییردهنده آی پی را غیرفعال کنید. برنامه های همراه بانک در زمان روشن بودن این برنامه‌ها فعال نخواهند شد. در نتیجه اگر برنامه روشن باشد، برای امنیت بیشتر، وقتی می‌خواهید وارد برنامه شوید، ورود شما بلاک می‌شود. زیرا این گونه برنامه‌ها قابل اعتماد نیستند و ممکن است اطلاعات شما دزدیده شود.

حل مشکل همراه بانک ملی با غیرفعال کردن آنتی ویروس و فایروال

برخی برنامه‌ها توسط آنتی ویروس‌ها و فایروال گوشی بلاک ‌می‌شوند. اگر آنتی ویروس گوشی شما فعال است، آن را غیرفعال کنید. زیرا ممکن است بام را به عنوان بدافزار شناسایی کند. ابتدا آن را خاموش کنید. سپس وارد برنامه شوید. اگر مشکل حل شد، باید آنتی ویروس را حذف کنید. می‌توانید برای حفظ امنیت گوشی خود آنتی ویروس دیگری را نصب کنید که موجب بروز چنینی اختلالی نشود و برنامه را بلاک نکند.

برای مشاهده بهترین آنتی ویروس‌های اندروید، به مطلب معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید رایگان مراجعه کنید.

حل مشکل در همراه بانک ملی با حذف برنامه‌های بلاک کننده تماس

گاهی برنامه‌های بلاک کننده تماس موجب بروز مشکل در همراه بانک ملی می‌شوند. اگر از چنین برنامه‌ای استفاده می‌کنید، وارد آن شوید. این برنامه‌ها فهرستی از چیزهای بلاک شده دارند. شماره‌ها و برنامه‌های فهرست بلاک را چک کنید. اگر شماره پیامک بانک ملی یا خود برنامه در آن وجود دارد، آنان را از لیست خارج کنید. سپس سعی کنید تا دوباره وارد برنامه شوید.

حل مشکل برنامه بام بانک ملی با بررسی مجوزهای آن

وقتی برنامه‌ای را نصب می‌کنید، در ابتدا سوالاتی از شما پرسیده می‌شود که مربوط به مجوزهای برنامه می شوند. به عنوان مثال، از شما خواسته می‌شود تا اجازه دسترسی به دوربین، مخاطبان و… را بدهید. برخی از این مجوزها را می توانید رد کنید اما بعضی از آن‌ها لازم هستند تا برنامه کار خود را به درستی انجام دهد.

برای تنظیم مجوزها ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس  وارد Apps & Notifications شوید. روی Advanced بزنید. پس از آن وارد App permissions شوید.

رفع مشکل همراه بانک ملی در اندروید

در این بخش می‌توانید فهرستی از مجوزهای مختلف را مشاهده کنید که امکان اجازه دادن دسترسی به آن‌ها برای برنامه وجود دارد. علامت جلوی هر کدام از آن‌ها را روشن کنید. حتما مجوز بخش SMS را فعال کنید. گاهی باید روی گزینه مربوطه بزنید. سپس وارد آن شوید و در آنجا علامت مجوز آن را روشن کنید. مثلا وارد بخش SMS شوید و در آنجا با روشن کردن علامت جلوی همراه بانک ملی، مجوز دسترسی به پیامک را به برنامه بدهید.

چرا همراه بام ملی کار نمیکند

حل مشکل همراه بانک ملی در آیفون با Trust Seeb Co OU

اگر آیفون دارید و برنامه بانک ملی را از سیبچه دانلود و نصب نمودید، باید بخش Trust برنامه همراه بانک بام را فعال کنید. برای حل مشکل همراه بانک ملی در آیفون وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس به بخش General بروید.

مشکل در همراه بانک ملی

روی Device Management بزنید.

مشکل در همراه بانک ملی

در فهرست روی  Seeb Co OU بزنید.

مشکل در همراه بانک ملی

سپس روی دکمه Trust Seeb Co OU بزنید.

مشکل در همراه بانک ملی

در نهایت روی Trust بزنید.

مشکل در همراه بانک ملی

رفع مشکل برنامه بام بانک ملی با به روزرسانی سیستم عامل گوشی

ممکن است علت بروز مشکل در همراه بانک ملی این باشد که سیستم عامل گوشی شما قدیمی است یا مدت زیادی باشد که آن را آپدیت نکرده‌اید. برای رفع این مشکل، به تنظیمات گوشی خود بروید. سپس وارد بخش System شوید و روی About Phone بزنید.

مشکل برنامه بام بانک ملی

در بعضی از مدل‌ها، پس از ورود به System باید وارد بخش System Update شوید. سپس روی About Phone بزنید.

در اینجا باید روی دکمه Check For Updates بزنید. اگر آپدیتی وجود داشته باشد، دکمه Update یا Install فعل خواهد شد. روی آن بزنید و صبر کنید تا دانلود و نصب آپدیت تمام شود. در نهایت گوشی را Restart کنید و وارد برنامه شوید.

مشکل در همراه بانک ملی

چرا همراه بام ملی کار نمیکند؟ حل مشکل بام با ریست فکتوری

در نهایت، اگر هیچ کدام از روش‌ها مشکل سامانه بام بانک ملی را برطرف نکردند، باید گوشی خود را ریست فکتوری کنید.

نکته ۱: با انجام Reset Factory تمامی اطلاعات شما پاک می‌شود. پیش از انجام این کار از تمامی اطلاعات مهم خود بکاپ بگیرید.

نکته ۲: ممکن است انجام این کار در گوشی شما کمی متفاوت باشد.

برای اجرای ریست فکتوری وارد Settings گوشی شوید. سپس روی System بزنید.

حال روی Reset بزنید. سپس روی Erase all Data (Factory Reset) بزنید.

مشکل نرم افزار بانک ملی

ایمیلی که با آن گوشی خود را تنظیم کرده بودید، در جایی یادداشت کنید. زیرا برای راه اندازی مجدد به آن نیاز پیدا خواهید کرد. در آخر روی Reset Phone یا Erase بزنید و صبر کنید تا ریست فکتوری انجام شود. این کار کمی زمانبر است. پس از ریست شدن گوشی، دوباره ایمیل خود را وارد کنید تا بتوانید اطلاعات و برنامه‌ها را برگردانید. پس از تنظیم گوشی، برنامه بام را نصب کنید و مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل در همراه بانک ملی با تماس با پشتیبانی

اگر تمامی روش‌های حل مشکل در همراه بانک ملی را امتحان کردید اما جواب نگرفتید، با پشتیبانی سامانه بام تماس بگیرید:

۸۳۳۸۶-۰۲۱

۹۰۹۹۰۷۱۷۲۸

علاوه بر این، می‌توانید به آدرس زیر ایمیل بزنید و مشکل را مطرح کنید:

my.support@bmi.ir

سپس باید منتظر پاسخ بمانید.

امکان ارسال فکس به شماره زیر هم وجود دارد:

۶۶۷۳۸۶۰۶

مشکل نرم افزار بانک ملی

همچنین می‌توانید وارد بخش تماس با ما شوید. سپس درخواست خود را بنویسید و ارسال کنید. علاوه بر این، می‌توانید به صورت حضوری به شعب مختلف بانک ملی  کنید و مشکل خود را با کارکنان مطرح کنید. بانک‌ها بخشی برای حل مشکلات همراه بانک خود دارند.

بهترین راه مراجعه حضوری یا تماس گرفتن است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش های حل مشکل همراه بانک ملی در آیفون و اندروید را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای رفع این مشکلات استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 7 روش پرداخت عوارض خروج از کشور آنلاین ، ATM و..
آموزش ۷ روش پرداخت عوارض خروج از کشور آنلاین ، ATM و..
آموزش گرفتن رمز دوم کارت بانکی و تغییر رمز از طریق اینترنت
آموزش کامل گرفتن رمز دوم کارت بانکی و تغییر رمز از طریق اینترنت

نظرات

  • بهجت says:

    سلام خدالعنت کنه مردم آزار.من برای افتتاح حساب ارزی دربام بانک ۳مرتبه رفتم اشکالات رفع کردن،خودم درسامانه ثبت احوال تغییرنشانی ثبت کردم کدپستی رادوست کردم ولی هنوزپیغام خطای اطلاعات ازثبت احوال رامیدهد تاآخرین مرحله میرم واین پیغام میده ،میدونی چطوره که اینجاخطامیده ،حالا چک داشته باش ،ثبت احوال میدونه منزل شماچندتاپله داره،میدونه رنگ درمنزل شمارا،میدونه عینکی هستی یانه،میدونه چندتاماشین داری،راحت یارانه راقطع میکنن میدونن که من کارمندبازنشسته که ۴سالپیشخونه فروختم ودیگه نتونستم بخرم چندروز دارم وچندسودمیگیرم وبخاطراین پولدارم ،یارانم قطع میشه،ولی حالا ثبت پیغام خطابرام میده،سرکاری..

  • افشین says:

    سلام هنگام کارت ب کارت با بام رمز اشتباه زدم و الان هرکاری میکنم نمیتونم باهاش انتقال بدم چکار باید کرد

  • علی says:

    مسخره جدیدن کارت ملی نمیدن این حرومزاده ها دقیقا عکسشو واضح می خوان

  • سهراب says:

    مسخره ترین برنامه از مسخره ترین بانک منکه حذفش کردم ریدن توش ی ساعت ی پیامک میاد همش خطا میده

  • سهراب says:

    مسخره ترین برنامه از مسخره ترین بانک منک

  • جایزه احمق ترین طراحان says:

    جایزه احمق ترین طراحان برای مدیران و برنامه نویسان این اپلیکیشن در نظر گرفته شود .
    تا امروز ، پنج روز است که چند نفر آدم تحصیل کرده و چند کارمند بانک ، ضمن تماس مداوم با مرکز پشتیبانی ، برای طی فرایند ضمانت یک وام تلاش میکنند و هنوز موفق نشده اند !!

  • پارسا says:

    ریدم به بام متان

  • س says:

    ای ریدم به این پشتیبانیتون ۲۶ دقیقه تو بودم وقتی نوبتم رسد قطع کرد

  • حسن says:

    به مرحله اخر بازکردن حساب ارزی که میرسم پیام خطای داخلی سیستم میاد چکارکنم

  • حسن says:

    خجالت بکشید با این برنامه مزخرف بام که هیچیش کار نمیکنه

    • حقی says:

      چرا هر رمزی رو میزنم واسه ثبت نام قبول نمیکنه، حتی روزهای تصادفی😡😡😡

  • نیلوفر says:

    افتضاح ترین اپلیکیشن بانکی هست این بام. حتی توی فرآیند ثبتنام هم بسیار سخت و مزخرفه.

    • Sadegh safari says:

      سلام من از بام استفاده میکردم…الان که میخوام از بام استفاده کنم،با اینکه به بانک درساری مراجعه کردم ولی مشکله‌ شناسه تایید حل نشده ،البته به همه توصیه میکنم از بلو بانک یا همراه بانک استفاده کنند…حتی پشتیبانیش هم ۲۴ساعتست…موفق وموید باشید

  • فتاحی says:

    سلام لطفا یک نمونه گذرواژه رابنویسید ماهیچه گذرواژه می‌دهیم واردنمیشه

  • مهدی says:

    سلام، چرا حساب ارزی در اپلیکیشن بام وجود ندارد ؟

  • Farib says:

    چطوری باید در برنامه ی بام نام کاربری بسازم؟هر چی میسازم قبول نمیکنه میشه یدونه برا نمونه بنویسین

  • محی says:

    سلام چگونه شناسه تایید هنگام ورود به همراه بام رو غیرفعال کنم

  • محی says:

    سلام چگونه شناسه تایید که از طرف بانک اس ام اس میشه برای ورود و غیرفعال کنم

  • مراد روشن بخت says:

    دفترچه مخاطبین چرا فعال نیست

  • یوسف says:

    باسلام چرا از حساب بدون اعلام پول برداشت می کند

    • جلیل حسن زاده says:

      با سلام من مدتی از بام ملی استفاده میکردم ولی الان وقتی میخوام از بام ملی استفاده کنم شناسهُ تایید برام ارسال نمیشه به بانک شهرمان ماکو رفتم ولی مشکل هنوز حل نشده چیکار باید بکنم.لطفآ راهنمایی کنید. با تشکر

  • طاهره دهقانی says:

    برای انتقال پول درهمراه بام ملی پیام می دهد تعداد درخواست های ثبت شده ودر صف تاییدشما بیش از حد مجاز می باشد لطفا درخواست های خود را تعیین کنید . نمی توانم پول ارسال کنم ونمی دانم چگونه درخواست هایم را حذف نمایم

  • غلامرضا معمارزاده طهران says:

    برای ارسال پول از پایا پیام میدهد شما درخواست ثبت شده و در شرف دارید . نه میتوانم پول ارسال کنم نه میتوانم درخواست ها را حذف کنم

  • صبور says:

    سلام خسته نباشین
    اگر شماره که پیامک همراه بام با اون میاد می توان پیامک همراه بام ره به شماره دیگر تغیر داد

  • ح.سرلک says:

    سلام
    چند وقت پیش همین برنامه بام ساعت ۱ نصفه شب که من خواب بودم از حسابم پول انتقال داد به سایر حساب ها. حدود دو میلیون از پولاک رو خورد خورد فرستاد کارت های دیگه بدون اینکه یک پیامک برداشت برام بیاد.خپدم از تعجب هنگ کرده بودم
    ی مقداریشو برگرداندم و بیشترش رفته بود تو کارتی که مخصوص قسط بانکی اونم بانک تجارت بود رفت.
    داد از بی پولی

    • مهرابی بی سنجرانی دانا says:

      سلام من ثبت نام کردم دار بام من رفتم توی بام نام کاربری و رمز عبور مسد شده چکار کنم

  • محمدمجتبی‌قم says:

    اگر خطای «شماره موبایل مربوط به این کد ملی نیست» می دهد
    باید به شعبه مراجعه کنید و دقیقا بگویید
    «مدیریت کاربران سامانه بام»
    به صورت دستی شماره موبایلتان را اضافه کنند

  • منوچهر says:

    سلام دو روز قبل گوشیم ریست کردم بیش از ۱۰ بار برنامه بام از بازار و سایت بانک ملی دانلود کردم ۳مرتبه با شماره پشتیبان تماس گرفتم حتی به شعبه بانک هم مراجعه کردم فقط برای غیر فعال سازی بام بان موفق نشدم ونمی دونم مشکل از کجاست واقعا از این برنامه خسته شدم یکی پاسخ گو نیست

    • ثریا says:

      همراه بام مخاطبین رو نشون نمیده! دلیلش چیه؟! آپدیت هم کردم ولی درست نشد!

      • مراد روشن بخت says:

        چرا هنگام انتقال پول دفترچه کاربرانی که برایشان پول انتقال دادیم فعال نیست وعملا پول انتقال نمیشه لطفا توضیح دهید با تشکر روشن بخت

    • معین دهقانی says:

      سلام.منم دقیقا مث شما گوشیمو ریست فکتوری کردم بعداز نصب مجدد بام بانک بعداز وارد کردن نام کاربری رمز رو نمیخونه و از بام بان لعنتی هم پیام رمز نمیاد.هرکاری ام میکنم بام بانک غیر فعال نمیشه.میخام از اول نام کاربری و رمز ورودو مث ثبت نام دفعه اول انجام بدم میگه شما حساب کاربری دارین و رمز ورودو از گه بام دریافت کنید که گفتم نمیاد پیام رمز ورودی.اه

  • wahid says:

    کلا این برنامه مزخرفو نصب نکنید
    از روی گوشی پاک نمیشه همه اطلاعاتتونم دزدیده میشه به راحتی

  • Ali says:

    متاسفانه مدتی است که دسترسی من به بام در المان از بین رفته است. مشکل از کجاست؟

    • محمد says:

      سلام وقتی که میخوام کارت به کارت کنم تو کادر کارت مبدا نوشته کارت فعالی وجود ندارد در حالی که قبلا با هاش کارت به کارت کردم

    • Hoseiin2 says:

      سلام منم همین مشکل رو داشتم با پشتیبانی تماس گرفتم گفتند ب دستور پلیس فتا برنامه بام بان دیگه فعالسازی نمیشه و هرکی از قبل نصب کرده۱ فعال هستش و مشکلی نداره ولی در صورت غیر فعال شدن دیگه فعال نمیشه و امکان فعالسازی مجدد وجود نداره . البته گفتن اگه پلیس فتا براشون رفع محدودیت اعلام کنه دوباره فعالسازی برنامه بام بان رو انجام میدن ولی فعلا امکان دوباره فعالسازی وجود نداره
      امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم

  • قاسم علوی says:

    باسلام
    من از استرالیا از طریق سامانه بام کارهای بانکی ام رو انجام میدادم ولی مدتی است که بام در دسترس نیست ممکنه علت رو بفرمایین وزمان اصلاح عملکرد بام رو اعلام کنین تشکر تندرست باشین

  • الهه says:

    سامانه بام کارت به کارت پول رو میزنه عملیات ناموفق ولی پول از حساب کسر میشه

  • داریوش says:

    با سلام
    جواب شما گمراه کننده است . احتمالا سوال را متوجه نشدید . مشکل این است که نه تنها با اپلیکیشن بام بلکه از اینترنت هم نمیتوان وارد بام شد . با توجه به تجربه شخصی خودم حدس میزنم که سرور بانک ملی سهوا و یا عمدا برخی از آدرس های ip را بلاک میکند.

    • رضا says:

      مشکل بیشتر ارسال پیامک ورود به برنامست
      با هر کاربری دیگه راحت وارد می شه برنامه یا وب
      اما یه کاربری از هیچ روش پیامک ارسال نمی کنه تا تایمش تموم بشه