6 تا از بهترین سایت های استخدام و کاریابی فارسی در ایران

بررسی ۶ تا از بهترین سایت های استخدام و کاریابی فارسی در ایران

دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن کار 💼 و مشاهده آگهی های استخدامی روزنامه خریداری کنید! کافی است از سایت های استخدام و کاریابی فارسی استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به بررسی ۶ تا از بهترین سایت های استخدام و کاریابی فارسی در ایران را معرفی می کنیم.

بررسی بهترین سرویس های آنلاین کاریابی ایران

۶ Best Online Services for Finding Job in Iran

راه های مختلفی برای پیدا کردن شغل وجود دارد. یکی از آن ها چک کردن آگهی های استخدامی است. اگر کارجو هستید و می‌خواهید هر چه سریعتر شغل مناسب با مهارت ها، علاقه‌مندی ها و تحصیلات خود را پیدا کنید، می‌توانید سایت های استخدام و کاریابی فارسی را چک کنید. در این مطلب از انزل وب سایت های کاریابی رایگان و اشتراکی را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

سایت کاریابی آنلاین جابینجا

شما می‌توانید از سایت استخدام جابینجا استفاده کنید. برای مشاهده آگهی‌ها نیازی نیست در سایت ثبت‌نام کنید. در صورتی که می‌خواهید برای آگهی‌ها رزومه ارسال کنید، در سایت ثبت‌نام کنید.

این سایت دارای رزومه‌ساز است. شما می‌توانید اطلاعات، مهارت‌ها، سوابق تحصیلی و… خود را وارد کنید. همچنین می‌توانید فایلی را به عنوان رزومه در سایت آپلود کنید. این فایل می‌تواند شامل اطلاعات رزومه شما به همراه نمونه‌کارها، مدارک و… باشد.

روی دکمه ثبت‌نام کارجو کلیک کنید.

سایت کاریابی آنلاین

سپس اطلاعات لازم را وارد کنید. می‌توانید با اکانت گوگل یا لینکدین هم وارد شوید.

سایت کاریابی آنلاین

برای گرفتن نتیجه بهتر، رزومه خود را در سایت تکمیل کنید. پس از ورود به سایت، روی سربرگ رزومه ساز در بالای صفحه بزنید. در این بخش می‌توانید دسته‌بندی های مختلف را برای اطلاعات مشاهده کنید. سوابق تحصیلی، اطلاعات شخصی، مهارت‌های حرفه‌ای، ترجیحات شغلی و… از جمله اطلاعاتی هستند که شما می‌توانید در رزومه وارد کنید. این گونه کارفرمایان می‌توانند بهتر توانایی‌های شما را بررسی کنند و پیشنهادات شغلی با توجه به توانایی‌ها و مهارت‌ها و علاقه‌مندی‌های شما برایتان ارسال خواهد شد. همچنین می‌توانید نمونه رزومه ها را مشاهده کنید و نحوه صحیح ورود اطلاعات را یاد بگیرید.

سایت کاریابی آنلاین

برای جستجوی مشاغل، می‌توانید وارد سایت شوید و در صفحه اول جدیدترین آگهی‌ها و آگهی‌های فوری را مشاهده کنید.

سایت کاریابی آنلاین

برای جستجوی مشاغل روی سربرگ جستجوی مشاغل در بالای صفحه کلیک کنید.

حال استان موردنظر را انتخاب کنید. از بین دسته‌بندی‌ها زمینه شغلی مدنظر را پیدا کنید. می‌توانید در بخش عنوان شغلی و… عبارت موردنیاز را وارد کنید. سپس روی جستجو کن کلیک کنید.

سایت کاریابی آنلاین

برای گرفتن نتیجه بهتر، منوی سمت راست را پر کنید. نوع قرارداد، حداقل حقوق و… را انتخاب کنید. با این فیلترها بهتر می‌توانید شغل ایده‌آل خود را بیابید. روی آگهی موردنظر خود بزنید. اطلاعات را با دقت بخوانید. در صورت قبول شرایط، روی دکمه ارسال رزومه کلیک کنید.

سایت کاریابی آنلاین

سایت کاریابی آنلاین کاربوم

سایت کاریابی تهران و استان های دیگر کاربوم هم گزینه مناسبی برای کار جویان است. در این سایت هم می توانید آگهی ها را بدون ثبت نام در سایت مشاهده کنید اما برای ارسال درخواست و رزومه باید در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام روی دکمه ورود/عضویت کلیک کنید. سپس اطلاعات لازم را وارد کنید. در کنار این دکمه سربرگی برای ساخت رزومه وجود دارد. روی آن کلیک کنید. اطلاعات لازم را وارد کنید. این گونه نتایج بهتری خواهید گرفت و شانس شما بیشتر می شود.

سایت استخدام

در پایین صفحه می توانید آگهی ها را بر اساس گروه شغلی، شهر و نوع همکاری مشاهده کنید. می توانید روی هر کدام از دسته بندی ها کلیک کنید و سپس روی گزینه موردنظر خود بزنید.

برای این که بتوانید آگهی ها را بهتر فیلتر کنید، روی مشاهده همه فرصت های شغلی کلیک کنید.

سایت استخدام

در صفحه باز شده می توانید دسته بندی های مختلف را با توجه به نیاز و مهارت های خود انتخاب کنید. گروه شغلی، شهر، نوع همکاری، سطح ارشدیت، سابقه کار، نوع صنعت و شرکت را می توانید فیلتر کنید.

سایت استخدام

حال از بین آگهی های فیلتر شده روی موارد موردنظر کلیک کنید و اطلاعات آن را کامل مطالعه کنید. در صورت تمایل می توانید روی دکمه درخواست استخدام بزنید. رزومه خود را ارسال کنید و منتظر بمانید تا نتیجه درخواست شما از طریق ایمیل برایتان ارسال شود.

سایت استخدام

این سایت دارای بخشی به نام تست شخصیت شناسی است که به شما کمک می کند توانایی ها و علایق و شغل مناسب خود را بهتر بشناسید. برای استفاده از این تست، روی سربرگ محصولات کلیک کنید و سپس گزینه تست شخصیت شناسی را انتخاب کنید. از بین تست ها هم روی گزینه موردنظر بزنید. برای استفاده از تست ها باید آنان را خریداری کنید.

سایت استخدام

پیدا کردن آگهی استخدام امروز تهران و… در ایران تلنت

سایت کاریابی ایران تلنت دیگر سایتی است که برای پیدا کردن شغل در ایران می ‌توانید استفاده کنید. شما می ‌توانید بدون ثبت نام در سایت، آگهی ‌ها را مشاهده کنید. اما برای ارسال رزومه باید در آن ثبت نام کنید. روی ورود بزنید. سپس ورود کارجو را انتخاب کنید.

آگهی استخدام امروز تهران

حال اطلاعات لازم را در صفحه باز شده وارد کنید یا با اکانت گوگل یا لینکدین وارد شوید.

آگهی استخدام امروز تهران

سپس برای خود رزومه بسازید. برای این کار روی سربرگ ساخت رزومه بزنید.

آگهی استخدام امروز تهران

حال اطلاعات لازم، مهارت‌ ها، سوابق شغلی و… خود را با دقت وارد کنید. می‌توانید در صورت نیاز نمونه کارها، مدارک و… خود را هم آپلود کنید.

حال در صفحه اول سایت می‌توانید دسته‌بندی‌ها مختلف را برای پیدا کردن شغل مشاهده کنید. می‌توانید روی گروه شغلی، استان، صنعت و رده سازمانی کلیک کنید و بر اساس آن‌ها آگهی‌ها را مشاهده کنید.

آگهی استخدام امروز تهران

با کلیک روی مشاهده همه موقعیت ‌های شغلی می‌توانید برای پیدا کردن آگهی ‌های استخدام فیلتر بگذارید تا بتوانید راحتتر شغل ایده آل خود را بیابید. روی این دکمه کلیک کنید. سپس از بخش فیلترها، دسته‌بندی‌های موردنظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، روی استان کلیک کیند و تهران را انتخاب کنید. همچنین می ‌توانید استخدام فوری را تیک بزنید تا آگهی ‌های فوری برای شما نمایش داده شود. این گزینه برای افرادی مناسب است که می‌ خواهند فورا وارد کار شوند.

آگهی استخدام امروز تهران

حال می‌توانید روی آگهی موردنظر خود کلیک کنید و اطلاعات آن را مطالعه کنید. در صورت موافق بودن با شرایط ذکر شده می‌توانید روی ارسال رزومه کلیک کنید. برای این که نتایج بهتری دریافت کنید، می‌ توانید اکانت پریمیوم خریداری کنید و رزومه خود را به صورت VIP ارسال کنید. برای این کار روی سربرگ درباره پریمیوم کلیک کنید و اشتراک موردنظر خود را خریداری کنید.

وب سایت های کاریابی آنلاین ایران استخدام

شما می توانید بدون ثبت نام در سایت ایران استخدام، آگهی‌ها را مشاهده کنید اما برای ارسال رزومه باید در آن ثبت نام کنید. در این سایت می‌توانید اطلاعات مربوط به استخدام دولتی را هم پیدا کنید. برای ثبت نام روی ورود بزنید.

سایت های استخدام و کاریابی فارسی

سپس ورود آگهی گیرنده را انتخاب کنید.

سایت های استخدام و کاریابی فارسی

حال روی عضویت کارجو کلیک کنید.

سایت های استخدام و کاریابی فارسی

اکنون اطلاعات لازم را وارد کنید و عضو سایت شوید.

سایت های استخدام و کاریابی فارسی

برای پیدا کردن شغل مدنظر خود، کادرهای بالای صفحه را پر کنید. استان، موقعیت شغلی و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید و سپس روی جستجو کلیک کنید.

سایت های استخدام و کاریابی فارسی

پس از نمایش صفحه نتایج، برای یافتن بهتر آگهی های استخدام موردنظر خود اطلاعات منوی سمت راست را پر کنید و اگهی ها را فیلتر کنید.

سایت های استخدام و کاریابی فارسی

سپس روی آگهی موردنظر خود کلیک کنید. وارد صفحه اطلاعات کامل آن خواهید شد. اطلاعات را بخوانید. برخی چند ردیف شغلی را ارائه داده‌اند.

سایت های استخدام و کاریابی فارسی

می‌توانید اطلاعات تماس را در این بخش مشاهده کنید. در صورتی که شماره تماس و ایمیل وجود داردف می‌توانید تماس حاصل کنید یا رزومه خود را از طریق ایمیل ارسال کنید.

در برخی موارد شما فقط می توانید رزومه را از طریق سایت ارسال کنید. در این حالت باید روی دکمه ارسال رزومه بزنید. البته این در صورتی است که شما اطلاعات خود را وارد کرده باشید و در بخش رزومه ساز، رزومه ساخته باشید.

برای استفاده راحتتر می توانید نرم افزار این سایت را روی گوشی خود نصب کنید. برای دریافت نرم افزار، به پایین سایت بروید و روی دریافت نرم افزار کلیک کنید.

در همین بخش می توانید برای ایجاد رزومه روی ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید.

سایت های استخدام و کاریابی فارسی

برای چک کردن سایت های استخدام و کاریابی فارسی و انگلیسی در زمینه دورکاری، به مطلب معرفی سایت انجام پروژه دورکاری و فریلنسری فارسی و انگلیسی مراجعه کنید.

ثبت نام در سایت کاریابی ای استخدام

سایت ای استخدام هم سرویس معتبری برای پیدا کردن شغل و مشاهده آگهی‌های شغلی مختلف است. این سایت روزانه آگهی‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که زمینه‌ های شغلی مختلفی را پوشش می دهند. شما می توانید بدون ثبت نام در سایت آگهی ها را مشاهده کنید. اطلاعات تماس برخی از آن‌ها نیز نمایان است و می توانید به همان طریق رزومه خود را ارسال کنید. اما بهتر است در آن ثبت نام کنید. برای این کار روی دکمه ورود/ ثبت نام کلیک کنید. سپس روی ثبت نام بزنید.

ثبت نام در سایت کاریابی

حال اطلاعات لازم را وارد کنید و روی ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سایت کاریابی

پس از ثبت نام، می توانید روی سربرگ رزومه ساز کلیک کنید و رزومه خود را بسازید. این گونه بهتر می توانید آگهی ها را پیدا کنید و با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید.

ثبت نام در سایت کاریابی

برای مشاهده استخدام های دولتی و سراسری روی دکمه موردنظر کلیک کنید. وارد صفحه جدیدی می‌شوید. برای مشاهده اطلاعات روی آگهی موردنظر کلیک کنید.

ثبت نام در سایت کاریابی

برای جستجوی آگهی روی گزینه جستجوی آگهی استخدام بزنید.

ثبت نام در سایت کاریابی

حال وارد صفحه ای می‌ شوید که می توانید با استفاده از فیلترهای مختلف، آگهی های مدنظر خود را بهتر پیدا کنید.

ثبت نام در سایت کاریابی

در برخی موارد تنها می توانید رزومه ساخته شده در سایت ای استخدام را برای کارفرما ارسال کنید.

از منوی سمت راست، فیلترها را انتخاب کنید. در بخش موقعیت شغلی، هر دسته بندی شامل چند زیر مجموعه می شود. روی فلش کنار نام آن بزنید تا منوی زیر مجموعه ها باز شود. سپس روی شغل موردنظر خود کلیک کنید.

حال روی آگهی مدنظر خود بزنید. در صفحه باز شده می توانید اطلاعات موقعیت شغلی، ردیف‌ ها و اطلاعات تماس را مشاهده کنید.

ثبت نام در سایت کاریابی

برای ساخت رزومه انگلیسی می توانید از سایت های رزومه ساز استفاده کنید. برای مطالعه در این زمینه به مطلب بهترین رزومه ساز انگلیسی آنلاین مراجعه کنید.

سایت استخدام جاب ویژن

سایت استخدام جاب ویژن هم قابلیت های زیادی دارد و روزانه آگهی های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای استفاده از این سایت باید ثبت نام کنید. برای این کار روی دکمه ورود/ ثبت نام کارجو کلیک کنید. حال شماره موبایل یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. می توانید با اکانت گوگل یا لینکدین هم وارد شوید.

پس از این کار وارد صفحه ورود اطلاعات خواهید شد. اطلاعات لازم را وارد کنید و در سایت ثبت نام کنید.

سایت استخدام

حال بهتر است رزومه بسازید. روی رزومه ساز بزنید. سپس روی دکمه آبی رنگ ساخت رزومه کلیک کنید.

سایت استخدام

پس از ساخت رزومه می توانید آگهی های موردنظر خود را با فیلتر کردن پیدا کنید. پس از انتخاب شهر و گروه شغلی روی دکمه جستجو در مشاغل کلیک کنید.

سایت استخدام

حال می توانید آگهی های مربوط به فیلترهای انتخابی را مشاهده کنید. با کلیک روی گزینه مرتب سازی هم می توانید آگهی ها را بر اساس مرتبط ترین، جدیدترین و… پیدا کنید. روی آگهی موردنظر خود کلیک کنید. وارد صفحه اطلاعات آن خواهید شد.

سایت استخدام

اطلاعات را با دقت مطالعه کنید. سپس در صورت موافق بودن با شرایط روی دکمه سبز رنگ ارسال رزومه کلیک کنید.

سایت استخدام

روش دیگر برای پیدا کردن آگهی ها این است که روی سربرگ فرصت های شغلی در بالای صفحه و سمت راست کلیک کنید.

سایت استخدام

دسته بندی های پربازدیدترین شغل ها، استان و شهر، نوع همکاری و گزیده ای از سازمان ها را می توانید مشاهده کنید. روی سربرگ موردنظر خود کلیک کنید تا آگهی ها بر آن اساس برای شما نمایش داده شوند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین سایت های استخدام و کاریابی در ایران را معرفی کردیم. تجربه شما در استفاده از این سایت‌ها چیست؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

6 تا از بهترین سایت های کار ریموت خارجی برای افراد حوزه تکنولوژی
۶ تا از بهترین سایت های کار ریموت خارجی برای افراد حوزه تکنولوژی
بهترین سایت استخدام دورکاری و فریلنسر فارسی و خارجی
بررسی ۱۴ سایت استخدام دورکاری و فریلنسر فارسی و خارجی

نظرات