6 تا از بهترین سایت های کار ریموت خارجی برای افراد حوزه تکنولوژی

۶ تا از بهترین سایت های کار ریموت خارجی برای افراد حوزه تکنولوژی

آیا شما می خواهید یک کار جدید 💼 در حوزه فناوری و تکنولوژی به صورت دورکاری شروع کنید؟ یکی از مزیت های تکنولوژی این است که شما می توانید از راه دور کار کنید و در محل کار، حضور فیزیکی نداشته باشید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۶ تا از بهترین سایت های کار ریموت خارجی برای افراد حوزه تکنولوژی می پردازیم.

سایت های فریلنسری خارجی برنامه نویسی

The 6 Best Sites for Finding Remote Tech Jobs

کسب و کارهای سنتی نیاز داشتند که حتما در محل کار حضور داشته باشید و زمانی که شما به مسافرت می رفتید دیگر نمی توانستید کار کنید. با پیشرفت تکنولوژی الان شما قادر هستید تا به صورت دور کاری، کار کنید و نیاز به حضور فیزیکی شما در محل کار نباشد. به همین دلیل محبوبیت دور کاری در حال افزایش است. دور کاری به شما اجازه می دهد تا در هر زمان و در هر کجا که می خواهید کار کنید و برای خود درآمد داشته باشید. دورکاری حتی برای کسانی که شاغل هستند نیز مفید می تواند باشد. شاغلان به خاطر کمبود وقت نمی توانند در دو جا همزمان کار کنند به همین دلیل می توانند دورکاری را انتخاب کنند تا بتوانند از دو جا در آمد داشته باشند.

حالا اگر شما کار ریموت خود را در سایت های خارجی انتخاب کنید بیشتر سود میبرید. به دلیل اینکه کارفرما خارجی به دلار دستمزد شما را پرداخت میکند شما میتوانید سود زیادی از دور کاری ببرید. اگر شما هم دوست دارید از این مزایا برخوردار شوید میتوانید ادامه مطلب را دنبال کنید. در ادامه مطلب برخی از بهترین سایت های فریلنسری خارجی برنامه نویسی و سایر شغل ها را معرفی میکنیم.

همچنین شما برای دیدن سایت های استخدام فارسی میتوانید مطلب سایت استخدام دورکاری و فریلنسر فارسی را مطالعه کنید.

کار ریموت خارج از کشور با سایت Remote OK

سایت Remote OK یکی از بزرگترین سایت های کار از راه دور است که تقریبا ۵۰ هزار موقعیت شغلی از راه دور به شما معرفی می کند و روزانه به این موارد اضافه میشود. بیشتر موقعیت های موجود در این سایت مربوط به حوزه تکنولوژی هستند البته چند موقعیت غیر تکنولوژی نیز میتوانید پیدا کنید. این سایت اطلاعات مورد نیاز شما را برای هر شغل قرار می دهد. اطلاعاتی مانند حقوق و دستمزد، موقعیت مکانی و اینکه آیا کارفرما قابل اعتماد است و یا خیر. این وبسایت همچنین یکسری آمارها برای اینکه کدام شغل ها پردرآمد تر هستند به شما ارائه می کند و از این اطلاعات می توانید استفاده کنید.

پروژه های فریلنسری برنامه نویسی

سایت Remotive

سایت Remotive یکی دیگر از سایت های دورکاری برای افراد حوزه تکنولوژی است. ویژگی برجسته این سایت این است که هر شغلی که شما در این سایت مشاهده می کنید توسط تیم Remotive انتخاب و تایید میشود. بنابراین شما میتوانید شغل دلخواه خود را با خیال راحت در این سایت انتخاب کنید. همچنین تیم و کارمندان سایت Remotive نیز از راه دور این سایت را اداره می کنند.
سایت شامل دسته بندی های مختلفی از توسعه نرم افزار تا آموزش است. همچنین اگر شما تازه می خواهید این راه را شروع کنید یک دسته برای شما نیز دارد. دسته بندی کار آموزی می تواند برای کسانی که تازه می خواهند شروع به کار کنند مفید باشد. متاسفانه پیدا کردن شغل آسان نیست، اما سایت Remotive با موقعیت های شغلی مختلف این کار را برای شما آسان می کند.

سایت های فریلنسری خارجی برنامه نویسی

کار ریموت برنامه نویسی خارج از کشور سایت We Work Remotely

سایت We Work Remotely خود را به عنوان بزرگترین سایت معرفی شغل دورکاری معرفی می کند. این سایت دسته بندی های شغلی متفاوتی از برنامه‌ نویسی گرفته تا فروش را در بر میگیرد. اگر شما به برنامه نویسی مسلط هستید این سایت میتواند بهترین انتخاب شما باشد. کار برنامه نویسی در خارج از کشور یکی از پردرآمد ترین شغل ها است. همچنین شما می توانید در این سایت شغل خود را بر اساس وقت خود تنظیم کنید. اگر می خواهید کارهای تمام وقت به شما معرفی شود فیلتر آن را روی تمام وقت بگذارید یا اگر وقت کافی در روز ندارید روی نیمه وقت تنظیم کنید. این وبسایت همچنین دارای یک انجمن است که در آن کارکنان می توانند با همدیگر گفتگو کنند.

سایت دورکاری در خارج از کشور

سایت Web3 Jobs

سایت Web3 Jobs کمی با دیگر سایت ها متفاوت است. این سایت در حوزه غیر متمرکز تخصص دارد یعنی فقط شرکتهای Web3 مشاغل را در این وب سایت تبلیغ می کنند. در این سایت مشاغل را میتوان بر اساس مهارت مورد نیاز، حقوق و دستمزد و.. دلخواه خود ببینید.

گرفتن پروژه از خارج کشور

سایت FlexJobs

وب سایت FlexJobs از سال ۲۰۰۷ راه اندازی شده است. این سایت دارای بیش از ۵۰ دسته بندی شغلی می باشد که قبل از قرار داده شدن آنها روی سایت توسط تیم FlexJobs بررسی میشود و شما با خیال راحت میتوانید شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید. وبسایت همچنین وبینار برگزار می کند و در این وبینار ها به جویندگان کار کمک میکنند تا بتوانند شغل مفید تری برای خودشان انتخاب کنند.

استخدام برنامه نویس در خارج از کشور

پروژه های فریلنسری برنامه نویسی با سایت Jobspresso

شما در سایت Jobspresso می توانید شغل های فنی و غیر فنی را انتخاب کنید. تیم Jobspresso تضمین میکنند که هر آگهی کار از یک شرکت قانونی منتشر میشود و به شما اطمینان می دهد که شما قربانی کلاهبرداری‌ های آنلاین نمیشوید. همچنین شما می توانید با توجه به موقعیت خود مشاغل مختلفی را امتحان کنید. این موقعیت‌ ها شامل تمام وقت، پاره وقت، کار آزاد، قراردادی و همچنین کارآموزی میشوند.

کار برنامه نویسی در خارج از کشور

همچنین مطلب آموزش ثبت نام و کار با سایت Upwork میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب راجع به استخدام برنامه نویس در خارج از کشور و همچنین سایت برای دورکاری خارجی صحبت کردیم. شما چه سایت های دیگری برای گرفتن پروژه از خارج کشور میشناسید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه سایت دورکاری در خارج از کشور با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

6 تا از بهترین سایت های استخدام و کاریابی فارسی در ایران
بررسی ۶ تا از بهترین سایت های استخدام و کاریابی فارسی در ایران
بهترین سایت استخدام دورکاری و فریلنسر فارسی و خارجی
بررسی ۱۴ سایت استخدام دورکاری و فریلنسر فارسی و خارجی

نظرات