آموزش 11 روش تغییر صدا در واتساپ

آموزش ۱۱ روش تغییر صدا در واتساپ

واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان ها است. این برنامه قابلیت های زیادی دارد. کاربران می توانند در این پیام رسان پیام متنی، تصویر، ویدئویی و صوتی ارسال کنند. ممکن است بخواهید صدای خود 🎙️ را در هنگام ارسال پیام صوتی تغییر بدهید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۱۱ روش تغییر صدا در واتساپ میپردازیم.

چگونه صدای ویس و تماس واتساپ را تغییر دهیم؟

?How to Change Your Voice in WhatsApp Audio Messages/voice Notes

اگر می خواهید صدای خود را در پیام صوتی واتساپ تغییر بدهید باید بگوییم که تغییر صدا در واتساپ بدون برنامه امکان پذیر نیست. در واقع شما باید از برنامه های واسط برای انجام این کار استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب بهترین برنامه های تغییر صدا در واتساپ را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

تغییر صدا در تماس واتساپ با Voice Changer

Voice Changer برنامه ای است که می توانید برای تغییر صدا در تماس واتساپ از آن استفاده کنید. این برنامه مخصوص دستگاه های اندرویدی است. برنامه را دانلود و نصب کنید.

تغییر صدا در واتساپ

سپس وارد آن شوید و روی Record audio بزنید. حال صدای خود را ضبط کنید و پس از آن، از بین فیلترهای مختلف نوع صدای موردنظر خود را انتخاب کنید. این برنامه بیش از ۴۰ فیلتر صدا دارد.

تغییر صدا در واتساپ

حتی می توانید ویس های دریافتی را هم با این فیلترها بشنوید. برای ارسال باید ابتدا صوت را ذخیره کنید و سپس روی Share بزنید. حال می توانید از میان گزینه ها WhatsApp را انتخاب کنید.

تغییر صدا در واتساپ

تغییر صدای پیام واتساپ آیفون با Voice Changer Plus

برای تغییر صدای پیام واتساپ آیفون برنامه Voice Changer Plus را دانلود و نصب کنید. در این برنامه ابتدا باید فیلتر صدا را انتخاب کنید و سپس ویس را ضبط کنید. در آخر هم روی Share بزنید و واتساپ را از میان گزینه های مختلف انتخاب کنید.

تغییر صدای پیام واتساپ آیفون

تغییر صدای ویس در واتساپ با Voice Changer with effects

برای تغییر صدای ویس در واتساپ اندروید و آیفون می توانید از برنامه Voice Changer with effects استفاده کنید. این برنامه حجم بسیار کمی دارد. با آن حتی می توانید تصاویری با صدا بسازید. همچنین می توانید متن را تبدیل به صدا کنید. صدای هشدارها را تغییر بدهید. زنگ تماس را تغییر بدهید و از صداهای از قبل ضبط شده موجود در آن هم استفاده کنید. این برنامه فیلترهای زیادی دارد. ابتدا باید صدای خود را ضبط کنید و سپس فیلتر را اعمال کنید. در نهایت، آن را به اشتراک بگذارید.

تغییر صدای ویس در واتساپ

تغییر صدا در واتساپ با Prank Dial

برنامه دیگری که برای تغییر صدا با واتساپ می توانید استفاده کنید، Prank Dial نام دارد. این برنامه برای اندروید و iOS موجود است. حجم این برنامه از برنامه قبلی کمی بیشتر است اما در مجموع، برنامه سبک است. شما می توانید با استفاده از آن صدا ضبط کنید. تماس برقرار کنید. ابتدا باید آن را نصب کنید. سپس به آن مجوز دسترسی به تماس ها، مخاطبان و حافظه را بدهید. در نهایت، تماس برقرار کنید و صدای خود را تغییر بدهید.

تغییر صدای ویس در واتساپ

تغییر صدا در ویس واتساپ با FunCalls

FunCalls نیز برای تغییر صدا در ویس واتساپ مناسب است. این برنامه برای اندروید و آیفون منتشر شده است. نکته مثبت این برنامه ان است که می تواند صدای شما را در هنگام تماس تغییر بدهد. همچنین می توانید از افکت های صوتی در هنگام تماس استفاده کنید. همچنین می توانید صدا ضبط کنید. روی آن فیلتر بگذارید و در نهایت آن را با بقیه به اشتراک بگذارید.

تغییر صدای ویس در واتساپ

پیش از برقراری تماس و ضبط صدا باید فیلتر موردنظر را انتخاب کنید. پس از برقراری تماس هم می توانید آن را دانلود و ذخیره کنید.

تغییر صدای ویس در واتساپ

تغییر صدا در واتساپ با Voice Changer Prank Call

Voice Changer Prank Call دیگر برنامه مناسب برای تغییر صدا در تماس واتساپ است. این برنامه برای آیفون و اندروید منتشر شده است. این برنامه حجم کمی دارد. شما می توانید از افکت های آن برای صدای پس زمینه هم استفاده کنید. هر زمان هم که می خواهید صدای خود را در هنگام تماس تغییر بدهید.

تغییر صدای ویس در واتساپ

برای استفاده از این برنامه باید ابتدا وارد آن شوید. سپس مجوزهای لازم را به آن بدهید. در نهایت تماس برقرار کنید و صدای خود را تغییر بدهید. همچنین می‌توانید آن صدا را دانلود و ضبط کنید.

تغییر صدای واتساپ با Call Voice Changer

برای تغییر صدای واتساپ برنامه Call Voice Changer را نصب کنید. این برنامه مناسب iOS است. این برنامه دارای افکت های مختلف است. برای استفاده از آن باید در ابتدا شماره خود را وارد کنید و سپس به آن اجازه دسترسی به میکروفون را بدهید.

تغییر صدای ویس در واتساپ

سپس از میان تن صدا یکی از موارد موجود را انتخاب کنید.

تغییر صدای ویس در واتساپ

در نهایت افکت را انتخاب کنید و تماس را برقرار کنید.

تغییر صدا در واتساپ آیفون با Narrator’s Voice

برای تغییر صدا در واتساپ آیفون برنامه Narrator’s Voice را نصب کنید. حجم این برنامه بسیار کم است. صدایی که این برنامه ایجاد می کند بسیار طبیعی است. ابتدا برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس روی میکروفون بزنید و دسترسی آن را تایید کنید. حال صدای خود را ضبط کنید و سپس افکت مدنظر خود را انتخاب کنید. روی Apply بزنید. حال می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تغییر صدای ویس در واتساپ

اگر در تماس و… واتساپ دچار مشکل صوتی می شوید، مطلب رفع مشکل صدا در تماس صوتی و تصویری واتساپ را مطالعه کنید.

تغییر صدا در واتساپ اندروید و آیفون با Magic Call

برای تغییر صدا در واتساپ اندروید و آیفون برنامه Magic Call را نصب کنید. این برنامه قابلیت تغییر صدای شما با فیلترهای مختلف را دارد. علاوه بر این، شما می توانید از آن برای صداگذاری پس زمینه استفاده کنید. مثلا در حین تماس صدای ترافیک در پس زمینه پخش شود. استفاده از این برنامه آسان است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. در نهایت هم می توانید تماس را ذخیره و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به راحیت می توانید از بخش Voices فیلتر صدا را انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای انتخاب صدای دختر برای واتساپ باید گزینه Female را انتخاب کنید.

تغییر صدای ویس در واتساپ

تغییر صدای ویس در واتساپ کامپیوتر

برای تغییر صدا در ویس واتساپ کامپیوتر می توانید برنامه iMyFone MagicMic را دانلود و نصب کنید. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد و استفاده از آن آسان است. با این برنامه می توانید بیش از ۲۰ افکت مختلف را به صورت زنده روی ویس خود قرار دهید. علاوه بر این، افکت های دیگری هم در آن وجود دارد. کیفیت صدا هم با این برنامه پایین نمی‌آید.

ابتدا برنامه را نصب کنید. سپس آن را باز کنید. حال باید دستگاه خروجی و ورودی را انتخاب کنید. برای این کار میکروفون و هدفون خود را انتخاب کنید.

تغییر صدای ویس در واتساپ

تغییر صدای ویس در واتساپ

پس از تنظیم این بخش، می‌توانید از بخش Voice changer افکت های مختلف را مشاهده کنید.

تغییر صدای ویس در واتساپ

تغییر صدا در واتساپ جی بی

برای تغییر صدا در واتساپ جی بی این برنامه را به آخرین نسخه آن آپدیت کنید. سپس وارد واتساپ جی بی شوید. حال روی چت یا گروه موردنظر بزنید. سپس از گوشه بالا و سمت راست روی منوی سه خطی بزنید.

تغییر صدا در واتساپ جی بی

حال Voice changer را انتخاب کنید.

تغییر صدا در واتساپ جی بی

سپس فیلتر موردنظر خود را انتخاب کنید.

تغییر صدا در واتساپ جی بی

حال به چت برگردید و ویس را به صورت عادی ضبط کنید.

تغییر صدا در واتساپ جی بی

پس از آن ویس را ارسال کنید. متوجه پیام Processing خواهید شد.

تغییر صدا در واتساپ جی بی

فیلتر روی ویس اعمال خواهد شد. می توانید ویس خود را با فیلتر بشنوید. هر زمان خواستید فیلتر را عوض کنید، به مسیر گفته شده بروید و فیلتر دیگری را انتخاب کنید. هر وقت که خواستید فیلتر را بردارید، گزینه OFF را در قسمت فیلترها انتخاب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین برنامه های تغییر صدا در واتساپ و واتساپ جی بی را معرفی کردیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش تغییر صدا آنلاین ، اندروید و آیفون
آموزش ۹ روش تغییر صدا آنلاین ، اندروید و آیفون
بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید
بررسی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه تغییر صدا اندروید
تغییر صدا در اندروید
۵ روش تغییر صدا در اندروید

نظرات

×