آموزش تصویری سرچ فیلتر در تیک تاک

آموزش تصویری سرچ فیلتر در تیک تاک

یکی از برنامه های محبوب برای ساخت ویدیو های جذاب برنامه تیک تاک (TikTok) است. این برنامه با ویژگی های متنوعی که دارد به شما کمک میکند تا فیلم های جذابتر، خلاقانه تر و بهتر بگیرید. یکی از این قابلیت ها فیلتر و افکت گذاشتن روی ویدیو ✨ است. در این مطلب از انزل وب به آموزش تصویری سرچ فیلتر در تیک تاک میپردازیم.

چگونه در تیک تاک فیلتر سرچ کنیم؟

How To Search For TikTok Filters

همانطور که گفته شد برنامه TikTok به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد محبوبیت خاصی بین کسانی که در حوزه تکنولوژی فعالیت میکنند دارد. این برنامه به شما کمک میکند تا بتوانید خلاقیت خود را به دیگران نشان دهید. به همین دلیل رشد این برنامه سرعت زیادی داشته و در مدت کوتاهی توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند. شما میتوانید از یکسری فیلتر ها و افکت هایی که برنامه در اختیار شما گذاشته ویدیو های خود را بگیرید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. استفاده از این فیلتر ها و افکت ها راه های مختلفی دارد که در ادامه تک تک آن ها را بررسی میکنیم.

نحوه اضافه کردن فیلتر بر روی ویدیو

ابتدا برنامه تیک تاک را در گوشی خود باز کنید. بعد از باز کردن برنامه بر روی علامت + در پایین وسط صفحه ضربه بزنید.

چگونه در تیک تاک فیلتر سرچ کنیم؟

در سمت چپ صفحه گزینه Filters را پیدا و روی آیکن آن ضربه بزنید.

چرا افکت های تیک تاک نمیاد

با انتخاب گزینه Filters در پایین گوشی شما انواع مختلفی از فیلتر ها به نمایش در میاید. شما میتوانید هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید و از پانل فیلتر خارج شوید و ویدیو خود را ضبط کنید.

سرچ افکت در تیک تاک

بعد از اتمام گزینه Checkmark را پیدا و آن را انتخاب کنید تا بتوانید ویرایش های بیشتری روی فیلم خود انجام دهید. در این قسمت شما میتوانید به فیلم خود موسیقی، زیرنویس و … اضافه کنید.

اگر قبل از شروع فیلم گرفتن فراموش کردید فیلتر مورد نظر خود را انتخاب کنید نگران نباشید بعد از فیلمبرداری باز هم میتوانید این کار را انجام دهید. برای این کار بعد از اتمام فیلم گرفتن مجددا روی آیکن Filters ضربه بزنید. مانند قبل در پایین گوشی شما یکسری فیلتر به نمایش در میاید که میتوانید از بین آن ها فیلتر مدنظر خود را انتخاب کنید.

دانلود افکت های تیک تاک

دانلود افکت های تیک تاک و استفاده از آن ها

برای استفاده از فیلتر های خاص تیک تاک ابتدا دوربین تیک تاک خود را با ضربه روی علامت + باز کنید. گزینه Effects در سمت چپ دکمه ضبط ویدیو را انتخاب کنید تا افکت ها برای شما باز شود.

فیلتر دیزنی تیک تاک

با انتخاب گزینه Effects انواع افکت ها به شما نمایش داده میشود. بعد از پیدا کردن افکت مورد نظر خود روی آن ضربه بزنید. با ضربه زدن افکت انتخابی به صورت خودکار روی قاب قرار میگیرد. حالا میتوانید برگردید و فیلم خود را با برنامه تیک تاک بگیرید. شما همچنین میتوانید بعد از فیلم گرفتن یا آپلود فیلم روی Effects ضربه بزنید و با انتخاب گزینه Visual افکت ها و جلوه های زیبایی روی فیلم خود بگذارید. برای ذخیره افکت مورد نظر خود زمانی که در حال اسکرول به سمت پایین یا بالا هستید روی پرچم نشانک آن ضربه بزنید تا ذخیره شود.

مشکل سرچ فیلتر در تیک تاک

نحوه سرچ فیلتر در تیک تاک از روی ویدیو دیگران

در روش های بالا شما از فیلتر هایی استفاده میکنید که تیک تاک به شما پیشنهاد میدهد اما گاهی ممکن است شما یک ویدیو جالب در تیک تاک ببینید که دوست داشته باشید از فیلتر روی آن ویدیو استفاده کنید. نگران نباشید این کار نیز به آسانی انجام میشود. برای این کار باید دو مرحله ساده را انجام دهید. ابتدا باید ویدیویی که فیلتر مد نظر شما روی آن بود را از تیک تاک پیدا کنید. سپس روی اسم فیلتر که بالای نام کاربری شخص قرار دارد ضربه بزنید.

با ضربه زدن روی اسم فیلتر یک صفحه برای شما باز میشود که پر از فیلم های تیک تاکی با همان فیلتر مد نظر هستند. در مرحله آخر شما با استفاده از این فیلتر میتوانید ویدیو تیک تاکی خود را بگیرید و از فیلتر آن لذت ببرید. همچنین اگر دوست داشته باشید میتوانید فیلتر را ذخیره کنید تا بعد ها دوباره از آن برای ویدیو های خود استفاده کنید.

نحوه سرچ افکت در تیک تاک و استفاده از آن

اگر شما فیلتری را که میخواهید برای ویدیو تیک تاکی خود استفاده کنید در گزینه Effects  پیدا نمیکنید و فیلم دیگری نیست تا با ضربه زدن روی نام فیلتر مشکل خود را حل کنید نگران نباشید باز هم راه های دیگری برای پیدا کردن فیلتر مورد نظر است. شما میتوانید با جستجو نام فیلتر یا یک ویژگی از آن، فیلتر مد نظر خود را پیدا و ویدیو تیک تاکی خود را بگیرید.

برای این کار ابتدا اپلیکیشن تیک تاک را باز کنید. گزینه Discover در پایین سمت چپ که با آیکن ذره بین مشخص شده است را پیدا و روی آن ضربه بزنید.

نحوه سرچ فیلتر در تیک تاک

روی نوار جست جو در بالا ضربه بزنید و نام فیلتر مورد نظر را سرچ کنید. اگر اسم فیلتر یا افکت مورد نظر را به خاطر داشته باشید خیلی راحت تر میتوانید افکت مورد نظر خود را پیدا کنید. در صورتی که اسم کامل آن را نمیدانید بخشی از اسم یا یک ویژگی از آن فیلتر را وارد کنید. به عنوان مثال برای فیلتر های کارتونی میتوانید عیارت Cartoon filter را وارد کنید. با این کار در صفحه جست جو تمام ویدیو هایی که با این اسم هستند برای شما نمایش داده میشود. برای پیدا کردن فیلتر مد نظر میتوانید به سمت پایین بکشید. اگر اسم کامل فیلتر را وارد کرده باشید ویدیو آن در جایگاه اول قرار میگیرد.

چگونه در تیک تاک فیلتر سرچ کنیم؟

همچنین مطلب ۱۵ نکته و ترفند برنامه تیک تاک که هر کاربر آن باید بداند میتواند برای شما مفید باشد.

چرا افکت های تیک تاک نمیاد؟

اگر این برنامه باز نمیشود و با مشکل وصل شدن و مشکل سرچ فیلتر در تیک تاک مواجه هستید میتوانید مطلب ۷ روش رفع مشکل وصل نشدن و No Network Connection تیک تاک را مطالعه کنید و این مشکل را در گوشی خود برطرف کنید. بعد از رفع مشکل سرچ فیلتر در تیک تاک و وصل شدن آن میتوانید از طریق روش های بالا فیلتر ها و افکت های خود را روی فیلم بگذارید و ویدیو های جذاب تر بسازید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه پیدا کردن فیلتر دیزنی تیک تاک و بقیه فیلتر ها صحبت کردیم. آیا شما توانستید فیلتر و افکت مورد نظر خود را پیدا کنید؟ شما در بخش دیدگاه میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دانلود افکت های تیک تاک با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 روش دانلود آهنگ های تیک تاک (TikTok)
آموزش ۶ روش دانلود آهنگ های تیک تاک (TikTok)
آموزش 21 روش حل مشکل لاگین و ورود به برنامه تیک تاک
آموزش ۲۱ روش حل مشکل لاگین و ورود به برنامه تیک تاک
ذخیره ویدیو خود و دیگران در تیک تاک (Tiktok)
آموزش ۶ روش ذخیره ویدیو خود و دیگران در تیک تاک (Tiktok)
آموزش کامل تصویری استفاده از برنامه تیک توک (Tik Tok) اندروید و آیفون
آموزش کامل تصویری استفاده از برنامه تیک توک (Tik Tok) اندروید و آیفون

نظرات

  • الیکا says:

    سلام
    برای پیدا کردن افکت
    بالای نام کاربری علامت یا گزینه ای وجود نداره که واردش بشم