ساخت ایران، جیران و سریال جوکر برترین سریال‌های نورورزی

اگر شما نیز قصد دارید تا جدیدترین فیلم و سریال‌های ایرانی را به صورت یک پکیج کامل و یک جا تماشا کنید، صرفاً می‌توانید به یک وبسایت معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. مسلماً پیدا کردن برترین فیلم و سریال‌هایی که در دوران نوروز بتوانید تماشا کنید، کمی کار را سخت می‌کند. زیرا باید بدانید که درون مایه داستان چیست، هر قسمت چقدر طول می‌کشد و آیا مناسب تماشا با خانواده می‌باشد یا خیر. در این مطلب قصد داریم تا ۳ مورد از بهترین سریال‌هایی که بیشتر درون مایه طنز دارند و برای تماشا در ایام عید گزینه‌های مناسبی هستند را به شما معرفی کنیم.

سریال تاریخی جیران

اولین سریالی که قصد معرفی آن به شما را داریم، سریالی با نام سریال جیران است. این سریال که با تم و درون مایه تاریخی، عاشقانه در حال پیش رفتن است، وقایع مربوط به دوران ناصرالدین شاه را روایت می‌کند. بیننده می‌تواند علاوه بر درک شیوه زندگی که در دو قرن پیش رواج داشته است، اتفاقات تاریخی و سیاسی مهمی که در آن دوران رخ می‌داده است را بهتر درک کند. اگر شما هم جز آن دسته از دانش‌آموزانی بودید که همواره دوست داشتید تا تاریخ را بهتر درک کنید اما به علت کسالت بار بودن و ارائه سلسله مراتبی آن، هیچ وقت نتوانستید به موفقیت برسید، این سریال می‌تواند به شما در این زمینه کمک بسیار زیادی کند.

در سریال جیران در واقع ماجرا‌های بین جیران که چهارمین زن ناصرالدین شاه و سوگلی او نیز بود و خود شخص شاه و همچنین ماجرا‌هایی که سبب رقم خوردن بزرگ‌ترین اتفاقات سیاسی و تاریخی آن روزگار شد، روایت می‌شود.

کارگردان این سریال حسن فتحی است و یکی از سریال‌های پر ستاره نیز محسوب می‌شود. پریناز ایزدیار با جسارت همیشگی‌اش که در چشمان خود دارد، نقش سوگلی سرکش، بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه عاشق، ‌امیرحسین فتحی که پسر کارگردان این سریال، حسن فتحی نیز می‌باشد در نقش عشق از دست رفته جیران و مریلا زارعی در نقش مهد علیا که مادر شاه است، به ایفای نقش پرداخته‌اند. چینش کنار هم این افراد در کنار افراد بزرگ و مشهور دیگری همچون مهدی پاکدل، بابک حمیدیان و… توانسته است از لحاظ ستاره و سوپراستار‌های سینما، خوب وارد عمل شود.

تاکنون ۵ قسمت از این سریال به صورت هفتگی وارد سینمای خانگی شده است که با داشتن اشتراک می‌توانید به سادگی ان را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید. نکته مهم این سریال آن است که این روایت تاریخی و عاشقانه برای افراد زیر ۱۵ سال مناسب نیست، بنابراین در صورتی که فردی با این سن و سال دارید، بهتر است تماشای آن را به زمانی مناسب موکول کنید.

سریال ساخت ایران ۳

ساخت ایران یکی از ان سریال‌هایی است که هر زمان نام آن را بشنوید احتمالاً به یاد هنرنمایی‌های ماندگار و جذاب رضا گلزار و‌امین حیایی خواهید افتاد. این زوج هنری که قبلاً نیز با یکدیگر چندین فیلم سینمایی را با موفقیت نقش آفرینی کرده‌اند، در خصوص ساخت ایران نیز خوب عمل کرده و به سادگی توانستند تا مخاطب را پای تلویزیون نگه دارند.

در زمانی که به دنبال دانلود سریال ساخت ایران ۳ باشید و برای یک پاراگراف هم در خصوص این سریال بخوانید، متوجه می‌شوید که دیگر خبری از محمدرضا گلزار و محسن کیایی در این فیلم نیست. تنها کسی که نقشش به خوبی حفظ شده است و حالا در قسمت دیگری از زندگی‌اش در حال سپری کردن روز‌ها است، شخصیت غلام است که با بازی‌امین حیایی پر رنگ شده است.

سریال ساخت ایران ۳

در ساخت ایران ۳ غلام در جنوب کشور به غواصی مشغول شده است و عاشق دختری به نام ستاره نیز می‌باشد. درگیری‌های مالی که ستاره دارد او را به دردسر بزرگی انداخته است که غلام را نیز با خودش همراه می‌کند. در این بین غلام به دنبال کمک از دوست خودش می‌رود که او نیز دلمشغولی‌های خاص خودش را دارد، اما همین موضوغات سبب می‌شود که گرفتاری‌های این دو نفر در هم گره خورده و سبب شود تا آن‌ها با یکدیگر همراه و همسو شوند.

بازیگرانی همچون الهام کردا، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، بهرنگ علوی، عایشه گل، هومن برق نورد و مینا وحید نیز دیگر افرادی هستند که بار شخصیت‌های این سریال را به دوش می‌کشند. از زمان اکران این سریال خانگی جذاب چند ماهی گشته است و می‌توانید قسمت‌های مختلف آن را در سایت‌های گوناگون با کیفیت‌های مختلف پیدا کنید. فراموش نکنید که خید اشتراک از سایت‌های فیلم و سریال می‌تواند یکی از بهترین راه‌هایی باشد که می‌توانید با استفاده از آن، فیلم مورد نظرتان را تماشا کنید.

سریال جوکر

اما سریال جذاب جوکر که برخی معتقد هستند سریال است و برخی دیگر اعتقاد دارند جز معدود مسابقاتی است که در نمایش خانگی تولید شده است، مورد سومی است که قصد معرفی آن به شما را داریم. این سریال چند مؤلفه و جذابیت جدید و نوین دارد که سبب شده است تا بینندگان زیادی را به سمت خودش بکشاند. این مؤلفه‌ها به گونه‌ای در کنار هم قرار گرفته‌اند که بیشترین و محتمل‌ترین فضای صمیمی را می‌توانید در اطراف کاراکتر‌های این سریال ببینید. شخصیت و چهره نا آشنایی در این بین وجود ندارد. صرفاً افرادی که پیشتر سوپراستار بوده و یا سالیان سال است که در عرصه تلویزیون و سینما فعالیت دارند را خواهید دید.

کارگردانی این سریال طنز و البته مسابقه گونه بر عهده احسان علیخانی، مجری محبوب برنامه‌های ماه عسل است. در این برنامه صرفاً بازیگران و شرکت‌کنندگان نباید به تلاش‌هایی که دیگران برای خنداندن آن‌ها می‌کنند، واکنش نشان دهند. محور اصلی داستان به همین سادگی است. اما آن چیزی که داستان را جذاب می‌کندف رفتار‌ها و حرکاتی است که این بازیگران کهنه کار برای برنده شدن در این رقابت از خودشان نشان می‌دهند.

موضوع دیگر مربوط به آن است که اگر قسمت جدید جوکر را ببینید، متوجه می‌شوید که روند پیشرفت این سریال دائماً صعودی بوده و از کیفیت بیشتری برخوردار می‌شود.

جمع‌بندی

در خصوص سه سریالی که در نمایش خانگی امسال غوغا به پا کرده‌اند، صحبت کرده و اطلاعات بنیادی را در مورد آن‌ها به شما ارائه دادیم. در صورتی که قصد دارید تا هر کدام از این سریال‌ها را تماشا کنید، صرفاً می‌توانید از طریق خرید این سریال‌ها و یا خرید اشتراک سایت‌های فیلم و سریال مطمئن، به تماشای آن‌ها در ایام نوروز بنشینید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات