چه کسانی به واتساپ ما دسترسی دارند؟

چه کسانی به واتساپ ما دسترسی دارند؟

واتساپ 📞 مانند هر پلتفرم دیگری تلاش می کند تا یک بستر امن برای کاربران خود ایجاد کند. با این وجود گاهی ممکن است افراد سود جو بتوانند وارد حساب کاربری ما شوند. در این مطلب از انزل وب بررسی می کنیم تا ببینیم چه کسانی به واتساپ ما دسترسی دارند؟

چگونه بفهمیم چه کسانی به اکانت واتس اپ ما دسترسی دارند؟

?How to Know if Someone has Access to your WhatsApp account

واتساپ ویژگی های امنیتی مختلفی مانند احراز هویت دو مرحله ای دارد که به افراد سودجو اجازه دسترسی به اطلاعات شما را نمیدهد اما این پلتفرم مانند هر چیز دیگری که به اینترنت متصل می شود آسیب پذیری های امنیتی خود را دارد. اگر شما به این شک کرده اید که کسی به حساب شما وارد شده است یا خیر نگران نباشید شما با چند روش میتوانید این را متوجه شوید.

اگر میخواهید امنیت واتساپ خود را بالا ببرید میتوانید مطلب آموزش ۱۰ روش بالا بردن و افزایش امنیت واتساپ (WhatsApp) را مطالعه کنید.

چگونه در واتساپ بفهمیم چه کسانی به اکانت ما دسترسی دارند؟ با بررسی فعالیت ها

راحت ترین راه و سریعترین راه برای اینکه ببینید کسی به اکانت واتساپ شما دسترسی دارد یا خیر لیست پیام های شما است. زمانی که شما واتساپ خود را باز می کنید ابتدا با لیست پیامهای خود مواجه می شوید. شما باید دنبال پیام هایی بگردید که شما آن ها را ارسال نکرده اید و یا آنها را دریافت نکرده اید. اگر مشاهده کردید پیامی از سمت شما ارسال شده است که خودتان آن را ارسال نکرده بودید یعنی کس دیگری وارد حساب شما شده و توسط اکانت شما پیام را ارسال کرده است.

حذف دستگاه های متصل به واتس اپ در اندروید

چگونه بفهمیم واتساپ ما هک شده است؟ در آیفون و اندروید

هکر ها برای اینکه اکانت واتساپ شما را هک کنند ابتدا اطلاعات تماس شما را دست کاری می کنند. به همین دلیل شما می توانید بررسی کنید ببینید اطلاعات تماس شما تغییر کرده است یا خیر. برای این کار برنامه واتساپ را باز کنید و روی سه نقطه بالا سمت راست ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود.

اتصال یک دستگاه در واتساپ وب

از منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات واتساپ شوید.

چگونه بفهمیم واتساپ ما هک شده است در آیفون

روی پروفایل خود در بالای صفحه ضربه بزنید.

چگونه در واتساپ بفهمیم چه کسانی به اکانت ما دسترسی دارند؟

اطلاعات را بررسی کنید و مطمئن شوید که دقیق و به روز هستند.

قطع دسترسی به واتساپ

با پیام های واتساپ چگونه بفهمیم در واتساپ هک شدیم؟

زمانی که شما وارد حساب خود در واتساپ میشوید، واتساپ برای شما یک پیام ارسال می کند و ورود شما را اطلاع میدهد تا اگر خودتان نبودید جلوی این کار را بگیرید. میتوانید وارد قسمت پیامهای خود شوید و کلمه WhatsApp را سرچ کنید تا پیام های مربوط به واتساپ برای شما لیست شوند. سپس دنبال یک پیام که مربوط به تغییر اکانت یا اجازه خواستن برای دسترسی بگردید. اگر پیامی مشاهده کردید که برای زمان ورود شما نبود یعنی کس دیگری وارد حساب کاربری شما شده است.

چگونه بفهمیم چه کسانی به اکانت واتس اپ ما دسترسی دارند؟

توسط لیست مخاطبین از کجا بفهمیم واتساپ هک شده است؟

یکی دیگر از راه هایی که شما میتوانید مطمئن شوید که کسی به اکانت شما دسترسی دارد یا خیر این است که لیست مخاطبین خود را بررسی کنید. برای این کار برنامه واتساپ را باز کرده و به قسمت مخاطبین خود بروید در بین مخاطبین خود بگردید و ببینید آیا شماره ای را مشاهده می کنید که برای شما نا آشنا است.

چه کسانی به واتساپ ما دسترسی دارند؟

دستگاه های متصل به واتساپ خود را بررسی کنید

واتساپ قابلیتی دارد که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید بفهمید چه دستگاه هایی به اکانت شما دسترسی دارند. برای استفاده از این قابلیت ابتدا واتساپ خود را باز کرده و روی سه نقطه بالا سمت راست ضربه بزنید. یک منو برای شما باز میشود.

حذف دستگاه های متصل به واتس اپ در اندروید

از منوی باز شده گزینه Linked devices را انتخاب کنید.

اتصال یک دستگاه در واتساپ وب

در صفحه باز شده در بخش Device Status شما می توانید دستگاه های متصل به اکانت خود را پیدا کنید.

چگونه بفهمیم در واتساپ هک شدیم

اگر اکانت نا آشنا و غریبه ای را دیده اید برای قطع دسترسی به واتساپ روی آن دستگاه ضربه بزنید و در کادر باز شده گزینه Log out را انتخاب کنید.

چگونه بفهمیم واتساپ ما هک شده است در آیفون

بررسی دستگاه های متصل به اکانت واتساپ با نسخه وب

به غیر از خود اپلیکیشن واتساپ شما میتوانید با نسخه وب واتساپ WhatsApp Web دستگاه های متصل به اکانت خود را مشاهده کنید. با اتصال یک دستگاه در واتساپ وب اطلاعات مرورگر ثبت میشود. با توجه به اطلاعات مرورگر اگر دیدید نسخه وب شما نیست میتوانید دسترسی آن را قطع کنید. برای این کار بعد از باز کردن نسخه وب واتساپ روی سه نقطه بالا سمت راست ضربه بزنید و از بین گزینه‌ های باز شده گزینه WhatsApp web را انتخاب کنید. در صفحه باز شده مانند روش قبل شما می توانید ببینید کدام مرورگر ها به اکانت شما دسترسی دارند و اگر مرورگر نا آشنا و غریبه ای دیدید با لغو دسترسی واتساپ از هک شدن خود جلوگیری کنید. اگر با مشکل کار نکردن واتساپ وب مواجه هستید میتوانید مطلب ۱۰ روش رفع مشکل اتصال و کار نکردن واتس اپ وب را مطالعه کنید.

لغو دسترسی واتساپ

با توجه به موارد گفته شده شما باید امنیت واتساپ خود را بالا ببرید تا از هک شدن آن جلوگیری کنید. یکی از راه های بالا بردن امنیت واتساپ فعال سازی تایید دو مرحله ای است. برای فعال سازی این قابلیت مطلب آموزش فعال سازی و غیر فعال کردن تایید دو مرحله ای واتساپ را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به حذف دستگاه های متصل به واتس اپ در اندروید صحبت کردیم. شما چه روش های دیگری برای اینکه بفهمیم چه کسانی به واتساپ ما دسترسی دارند میشناسید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات، سایر روش ها و تجربیات خود را در زمینه هک شدن واتساپ در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش بررسی و حذف دستگاه های متصل به واتس اپ
آموزش بررسی و حذف دستگاه های متصل به واتس اپ
جلوگیری از به اشتراک گذاری شماره تلفن توسط واتس اپ با فیس بوک
جلوگیری از به اشتراک گذاری شماره تلفن با فیس بوک توسط واتس اپ

نظرات