آموزش 7 روش حل مشکل شارژ نشدن ایرپاد

آموزش ۷ روش حل مشکل شارژ نشدن ایرپاد

گاهی به دلایل مختلف، ممکن است ایرپاد یا کیس آن شارژ نشود. 🔋 این مشکل را با استفاده از روش های مختلف می توانید برطرف کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۷ روش حل مشکل شارژ نشدن ایرپاد میپردازیم.

رفع مشکل و علت شارژ نشدن ایرپاد پرو و…

?How to Fix AirPods Charging Issues

ایرپادها به روش های مختلفی شارژ می شوند. گاهی ممکن است ایرپاد و کیس آن شارژ نشود. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می دهد. در این مطلب از انزل وب روش های حل مشکل شارژ نشدن ایرپاد و کیس آن را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

چرا چراغ ایرپاد روشن نمیشود؟

ممکن است علت مشکل شارژ نشدن گوشی های ایرپاد این باشد که گوشی‌ها را به خوبی در کیس قرار نداده‌اید. وقتی گوشی‌ها را در کیس قرار دهید، صدای آهنربایی را خواهید شنید که در واقع نشان دهنده قرارگیری صحیح گوشی‌ها در کیس است. همچنین باید درب کیس را به صورت کامل ببندید. اگر درب بسته نمی‌شود، گوشی‌ها را دربیاورید و دوباره سر جایش قرار دهید. داخل کیس را نگاه کنید. ممکن است چیزی درون آن باشد که موجب باز ماندن درب کیس شود.

رفع مشکل شارژ ایرپاد با چک کردن میزان شارژ ایرپاد و کیس

اگر با مشکل شارژ نشدن یکی از ایرپادها یا هر دوی آن‌ها مواجه شدید و مطمئن هستید که گوشی‌ها به درستی در کیس قرار می‌گیرند، بهتر است میزبان شارژ و باتری ایرپاد و کیس آن را چک کنید. هر دو گوشی را درون کیس قرار دهید و درب آن را ببندید. چند ثانیه صبر کنید. سپس درب آن را باز کنید و کیس را نزدیک گوشی خود نگه دارید.

شارژ نشدن ایرپاد

حال وضعیت شارژ را می‌توانید روی گوشی خود مشاهده کنید. کیس ایرپاد باید حداقل ده درصد شارژ داشته باشد. در غیر این صورت نمی تواند گوشی ها را شارژ کند.

شارژ نشدن ایرپاد

علاوه بر این، علامت زیر گوشی‌ها را هم چک کنید. اگر علامت شارژ شدن نمایان نمی‌شود، ایرپادها را از کیس خارج کنید. کیس را تمیز کنید و دوباره گوشی‌ها را در آن قرار دهید. سپس چک کنید که آیا علامت شارژ نمایان می‌شود یا نه.

شارژ نشدن ایرپاد

از بخش Today View آیفون هم می‌توانید شارژ آن‌ها را چک کنید. لاک اسکرین را به سمت راست بکشید تا به این بخش دسترسی پیدا کنید. اگر کیس شارژ نداشت، آن را شارژ کنید.

شارژ نشدن ایرپاد

حل مشکل شارژ نشدن کیس ایرپاد با تمیز کردن

ممکن است علت کامل شارژ نشدن ایرپاد این باشد که کیس یا ایرپاد کثیف شده است. برای تمیز کردن آن‌ها، ایرپاد را از کیس خارج کنید. با دستمال میکروفایبر و بدون پرز کیس و گوشی ها را تمیز کنید. می‌توانید از گوش پاک کن یا مسواکی نرم هم استفاده کنید. همچنین می‌توانید مقداری الکل هفتاد درصد به گوش پاک کن یا دستمال بزنید و کیس و ایرپادها را با آن‌ها تمیز کنید.

مشکل شارژ نشدن گوشی های ایرپاد

الکل یا آب را مستقیما روی کیس یا ایرپاد اسپری نکنید زیرا دستگاه خراب می شود.

حل مشکل شارژ ایرپاد پرو و… با آپدیت کردن فریمور

اگر مدت زمان زیادی است که از ایرپاد خود استفاده نکرده اید، پیشنهاد می‌کنیم فریمور دستگاه را به روزرسانی کنید. برای این کار ایرپاد را درون کیس قرار دهید. سپس کیس را با کابل به منبع انرژی وصل کنید. حال آیفون یا آیپدی را که ایرپاد را با آن Pair کرده بودید، به کیس نزدیک کنید. آیفون یا آیپد باید به اینترنت وصل باشد.

حدود یک ربع صبر کنید تا نرم افزار به صورت خودکار آپدیت شود. پس از آن ببینید ایرپاد شارژ می شود یا خیر. اگر نشد، باید ایرپاد را ریست کنید.

اگر ایرپاد شما به گوشی یا کامپیوتر وصل نمی شود، مطلب رفع مشکل وصل نشدن AirPods اپل به آیفون، اندروید و… را مطالعه کنید.

حل مشکل شارژ نشدن یک گوش ایرپاد با ریست کردن آن

اگر مشکل شارژ نشدن ایرپاد با روش های گفته شده حل نشد، باید آن را ریست کنید. ایرپاد را درون کیس قرار دهید و درب آن را ببندید. سی ثانیه صبر کنید. سپس درب را باز کنید. در دستگاه iOS خود به Settings -> Bluetooth بروید. روی i جلوی گزینه AirPods بزنید.

مشکل شارژ نشدن گوشی های ایرپاد

حال روی Forget This Device بزنید. سپس دوباره روی Forget This Device بزنید تا ریست شدن انجام شود.

درب کیس همچنان باز باشد. سپس روی دکمه‌ای که روی کیس قرار دارد و بزنید و آن را به مدت ۱۵ ثانیه نگه دارید. چراغ آن شروع به چشمک زدن خواهد کرد. در برخی از ایرپادها این چراغ درون کیس و در بخش میانی دو ایرپاد قرار دارد. در برخی دیگر که به صورت وایرلس شارژ می‌شوند، چراغ روی کیس قرار دارد.

رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد

حال ایرپادها را درون کیس قرار دهید. آن را نزدیک گوشی یا آیپد خود نگه دارید و مراحل نمایان شده روی آن را اجرا کنید تا ایرپاد دوباره به گوشی وصل شود.

شارژ نشدن کیس ایرپاد به دلیل خراب بودن کابل شارژ یا پریز

ممکن است علت شارژ نشدن کیس ایرپاد کابل شارژر باشد. کابل شارژر را روی دستگاه دیگری هم چک کنید و ببینید می تواند آن آیفون یا آیپد را شارژ کند یا خیر. کابل نباید زدگی یا پارگی داشته باشد.

همچنین ممکن است پریزی که کابل شارژر را به آن وصل می‌کنید، خراب شده باشد یا اتصالی کرده باشد. در این صورت، باید کابل را به پریزی دیگر وصل کنید.

دلیل شارژ نشدن کیس ایرپاد چیست؟ مشکل کیس وایرلس

ایرپاد پرو و ایرپاد ۲nd Generation تنها مدل‌هایی هستند که به صورت وایرلس شارژ می شوند. ایرپاد خود را درون کیس قرار دهید. سپس کیس را روی پد شارژ قرار دهید. چراغ وضعیت شارژ باید به سمت بالا باشد. چراغ باید چشمک بزند. اگر شارژ نمی‌شود، کیس را کمی جا به جا کنید و دوباره امتحان کنید. اگر همچنان شارژ نمی‌شود، از کابل شارژر استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب علت شارژ نشدن کیس ایرپاد پرو و ایرپاد ساده را بررسی کردیم و راهکارهای رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

3 مورد از بهترین برنامه ایرپاد پرو و معمولی برای اندروید (راهنما مدیریت)
۳ مورد از بهترین برنامه ایرپاد پرو و معمولی برای اندروید (راهنما مدیریت)
راهنما کامل معنی نور و چراغ ایرپاد اپل به همراه نکات مهم و تفاوت ها
راهنما کامل معنی نور و چراغ ایرپاد اپل به همراه نکات مهم و تفاوت ها
تشخیص ایرپاد پرو اصل و فیک
تشخیص ایرپاد اپل اصل و فیک سخت نیست! این ۱۰ مورد را سریع بررسی کنید
راهنما ساده و سریع وصل کردن ایرپاد به لپ تاپ (ویندوز و مک)
راهنما ساده و سریع وصل کردن ایرپاد به لپ تاپ (ویندوز و مک)

نظرات

  • علی says:

    سلام من وقتی ایرپادام به شارژ نیست دکمه ی پشتش را فشار میدهم چراغ روشن نمیشه اما وقتی به شارژ میرنم چراغ نارجی وسبز می شود مشکل چیه؟؟

  • مهدی says:

    سلام خسته نباشید من دیروز ایپادمو زدم شارژ ولی صبح بلند شدم دیدم دیگه چراغش روشن نمیشه هرکاریم کردم بازم روشن نشد چراغش شارژم نمیشه اصلا میشه کمکم کنید ترو خدا🥺🥺

  • نیما says:

    اقا من ایرپادم pd-88 هست وقتی میزنم تو شارژ خود کیس چراغش قرار میزه ولی حتی بعد ۵ ساعت هم وقتی میکشمش بازم قرمز میشه مشکل از چیه؟؟

  • نرگس says:

    ایرپاد من متاسفانه یه گوشش وقتی داخل جاش قرار میدم شارژ نمیکنه درصورتی که اون یکی دیگشو شارژ میکنه

  • غزل says:

    سلام ، ایرپاد ترانیو مدل t-i4 دارم ، وقتی گوشی هارو داخل کیس میذارم و درب کیس رو میبندم ارتباط ایرپاد و موبایل قطع میشه و بعد از مدتی خود به خود باز وصل میشن . همچنین شارژ کیس فول هست ولی گوشی هارو شارژ نمیکنه.
    تازه گرفتمشون
    با یک کیس دیگه امتحان کردم و درست کار کرد ولی با کیس خودم درست کار نمیکنه .میدونین مشکلش چیه؟

  • گلاره says:

    سلام من یک هفته از ایر پادم استفاده نکردم وقبل از این کاملا شارژ داشت بعد یک هفته که میخاستم دوباره ازش استفاده کنم هرکاری کردم وصل نشد و حتی چراغش هم روشن نمیشد بعد زدم به شارژ چراغش روشن شد و به بعد دیگه روشن نمیشه و شارژم خیلی کم میشه وقتی هم که به شارژ نیست چراغش اصلا روشن نمیشه

  • اترین says:

    ی مدل ایرپاد گرفتم برای اندرویید هرکاری میکنم ایکون بلوتوث نمیاد برام چیکار کنم فقط لحظه ای ک میزنم تو شارج چراغش میزنم بعدش خاموش میشه چیکار کنممممممم تورو خدا هرکسی میدونه بگه

  • کیان says:

    سلام
    ایرپاد من haylou W1 هستش
    دیروز داشتم آهنگ گوش میدادم که گوشی سمت چپش یهو صداش قطع شد نه چشمک میزد نه شارژ می‌شد یکی بهم گفت بازار چند ساعت تو قلبش بمونه
    اما درست نشد
    الانم سمت راستیش وصل میشه کار میکنه
    اما سمت چپیش اصلا روشن نمیشه کارم نمیکنه