آموزش غیر فعال کردن و برداشتن قفل صفحه گوشی اندروید

آموزش غیر فعال کردن و برداشتن قفل صفحه گوشی اندروید

یکی از قابلیت های اندروید برای حفظ حریم خصوصی شما قفل صفحه 🔒 می باشد. با این قابلیت فقط کسانی که پسورد شما را می دانند میتوانند به گوشی شما دسترسی داشته باشند. اگر بخواهید می توانید این قابلیت را غیرفعال کنید به همین دلیل در این مطلب از انزل وب به آموزش غیر فعال کردن و برداشتن قفل صفحه گوشی اندروید می‌ پردازیم.

برداشتن قفل صفحه سامسونگ ، هواوی ، شیائومی و..

How to Remove Screen Lock on Android

مطمئنا می دانید که گوشی شما پر از اطلاعات و عکس های مهم است که نیاز دارد شما از آنها حفاظت کنید. یکی از راه های محافظت از اطلاعات درون گوشی شما گذاشتن قفل برای باز کردن گوشی است. اما ممکن است به هر دلیلی نیاز داشته باشید که قفل گوشی اندرویدی خود را غیر فعال کنید. در آن زمان با توجه به نوع گوشی اندرویدی خود می توانید این کار را از طریق تنظیمات انجام دهید. در ادامه نحوه برداشتن قفل چند مدل گوشی مانند شیائومی، هواوی و سامسونگ را بررسی می‌ کنیم.

حذف قفل صفحه اصلی گوشی

اگر میخواهید صفحه گوشی خود را قفل کنید مطلب بررسی و دانلود ۱۰ تا از بهترین نرم افزار های قفل صفحه گوشی اندروید میتواند برای شما مفید باشد.

غیر فعال شدن گزینه های قفل صفحه برای اکثر گوشی های اندرویدی

شما از تنظیمات گوشی خود میتوانید برای حذف قفل صفحه اندروید یا تعویض پسورد اقدام کنید. برای برداشتن قفل صفحه ابتدا Settings گوشی اندرویدی خود را باز کنید. برای دسترسی به تنظیمات امنیتی گزینه Security & privacy را انتخاب کنید. در بعضی از گوشی های اندرویدی ممکن است به جای Security & privacy عبارت Security یا Security & location را نوشته باشد. بعد از وارد شدن به تنظیمات امنیتی گزینه Lock screen password یا Screen lock را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. در مرحله آخر روی Disable lock screen password ضربه بزنید تا قفل صفحه برای شما برداشته شود. زمانی که این گزینه را انتخاب میکنید از شما پسورد فعلی را میخواهد. رمز را وارد کنید و بعد قفل صفحه برداشته میشود.

غیر فعال شدن گزینه های قفل صفحه

غیر فعال کردن قفل صفحه سامسونگ و.. با تنظیمات

برای غیر فعال سازی قفل صفحه سامسونگ ابتدا Settings گوشی سامسونگ خود را باز کنید. گزینه Lock screen را برای باز کردن تنظیمات قفل صفحه سامسونگ انتخاب کنید. روی Screen lock type ضربه بزنید و پسورد فعلی خود را وارد کنید. در صفحه باز شده گزینه None را انتخاب کنید. یک پیام مبنی بر اینکه شما در حال برداشتن قفل صفحه هستید نمایش داده میشود. برای تایید حذف قفل صفحه اصلی گوشی روی Remove data ضربه بزنید.

حذف رمز گوشی هواوی

برداشتن قفل صفحه هواوی

برای حذف رمز گوشی هواوی ابتدا Settings گوشی خود را باز کنید. از صفحه اصلی تنظیمات گزینه Biometrics & password را پیدا کرده و انتخاب کنید. روی Disable lock screen password ضربه بزنید. یک پیام مبنی بر اینکه شما در حال غیر فعال کردن قفل صفحه هستید نمایش داده میشود. برای تایید روی Disable ضربه بزنید.

حذف قفل صفحه اصلی گوشی

برداشتن قفل صفحه شیائومی

در گوشی های شیائومی نیز مانند روش برداشتن قفل صفحه سامسونگ شما میتوانید از طریق تنظیمات قفل صفحه گوشی خود را بردارید. برای حذف صفحه قفل شیائومی ابتدا تنظیمات گوشی شیائومی خود را باز کنید. اگر پیدا نمیکنید کلمه Settings را در قسمت جست جو گوشی خود وارد کنید و روی آیکن تنظیمات ضربه بزنید.

برداشتن قفل صفحه تبلت سامسونگ

در صفحه اصلی به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Passwords & security را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن این گزینه آن را انتخاب کنید.

حذف صفحه قفل شیائومی

در بالای صفحه Passwords & security روی Screen locke ضربه بزنید تا از حالت ON به حالت Off تغییر کنید.

برداشتن قفل صفحه شیائومی

زمانی که شما روی Screen locke ضربه میزنید قبل از خاموش شدن قفل صفحه برای احراز هویت از شما پسورد فعلی را میخواهد. پسورد خود را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید. مجددا رمز خود را وارد کنید تا مراحل تمام شود.

برداشتن قفل صفحه سامسونگ ، هواوی ، شیائومی و..

اگر رمز گوشی خود را فراموش کردید میتوانید برای برداشتن قفل صفحه تبلت سامسونگ و … مطلب آموزش ۸ روش برداشتن پسورد و شکستن قفل گوشی اندروید را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه حذف قفل صفحه اصلی گوشی صحبت کردیم. شما چه راه های دیگری برای برداشتن قفل صفحه اصلی سامسونگ میشناسید؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما: شماره Private Number و Unknown Caller، No Number چیست؟
راهنما: شماره Private Number و Unknown Caller، No Number چیست؟
هشدار: هر کیو آر کدی را اسکن نکنید، هکرها در کمین اند!
هشدار: هر کیو آر کدی را اسکن نکنید، هکرها در کمین اند!
حمله فیشینگ اینستاگرام چیست و چگونه باید از شر آن در امان بمانیم؟
حمله فیشینگ اینستاگرام چیست و چگونه باید از شر آن در امان بمانیم؟
هک دوربین مدار بسته چگونه انجام میشود؟ آموزش روش های اساسی مقابله با آن
هک دوربین مدار بسته چگونه انجام میشود؟ آموزش روش های اساسی مقابله با آن

نظرات

  • مهدی says:

    من نتونستم اینکار رو بکنم گوشیم سامسونگ A 23 هست

  • isoo says:

    در قسمت screen lock type در گوشی سامسونگ گزینه ی none غیرفعال است و همینطور swipe و برای هرکدوم نوشته turned off by administrator encryption policy or credential storage. چجوری باید غیرفعالش کنم؟!