آموزش قطع کردن صدای کیبورد آیفون

آموزش ۴ روش قطع کردن صدای کیبورد آیفون

گاهی اوقات ممکن است صدای کیبورد آزار دهنده باشد مخصوصا زمانی که شما نمیخواهید کسی بفهمد که در حال تایپ هستید. صدای کیبورد در گوشی های آیفون مانند صدای گوشی میتواند کم، زیاد یا قطع شود. 🔇 در این مطلب از انزل وب به آموزش ۴ روش قطع کردن صدای کیبورد آیفون میپردازیم.

چگونه صدای کیبورد آیفون را قطع کنیم؟

How to Turn Off Keyboard Sound on Android and iPhone

در مطلب قبل به آموزش ۷ روش قطع کردن و حذف صدای دوربین آیفون پرداختیم. یکی دیگر از صداهایی که ممکن است آزاردهنده باشد به خصوص در اماکن عمومی صدای کیبورد است. کیبورد به صورت پیشفرض صدا دارد. برای قطع کردن این صدا با توجه به نوع کیبورد خود میتوانید از روش های زیر استفاده کنید.

نحوه بی صدا کردن کیبورد آیفون به صورت موقت

اولین و سریعترین کاری که برای قطع صدای کیبورد در آیفون میتوانید از آن استفاده کنید بی صدا کردن گوشی آیفون است. شما با استفاده از کلید های کناری آیفون میتوانید کل صدای گوشی خود را بی صدا کنید. البته در این حالت صدای پیام و زنگ گوشی نیز بی صدا میشود پس میتوانید از این راه برای مواقع ضروری و موقت استفاده کنید. برای این کار دکمه کم شدن صدا را فشار دهید و نگه دارید تا Silent به شما نمایش داده شود.

قطع صدای کیبورد گوشی آیفون

همچنین میتوانید انگشت خود را از پایین صفحه به سمت بالا بکشید تا تنظیمات سریع باز شود. از این تنظیمات نوار صدا را به سمت پایین بکشید تا قطع شود. اگر میخواهید صدای گوشی شما فعال باشد و فقط صدای کیبورد را قطع کنید ادامه روش ها را بخوانید.

قطع صدای کیبورد آیفون از طریق تنظیمات

اگر میخواهید صدای کیبورد گوشی آیفون خود را به طور دائم غیر فعال کنید ابتدا Settings گوشی آیفون خود را باز کنید. اگر Settings را پیدا نمیکنید میتوانید در قسمت جستجو گوشی Settings را تایپ کنید و روی نتیجه آن ضربه بزنید تا باز شود. از صفحه اصلی تنظیمات گزینه Sounds & haptics را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Keyboard click را مشاهده کنید. بعد از اینکه گزینه Keyboard click را پیدا کردید آن را غیر فعال کنید.

قطع صدای کیبورد آیفون

قطع شدن صدای کیبورد آیفون Gboard

در آیفون تنظیمات اختصاصی برای Gboard وجود ندارد. زمانی که شما در روش قبل صدای کیبورد آیفون خود را غیر فعال میکنید صدای کیبورد Gboard نیز خاموش میشود. با این حال ممکن است برای بعضی از کاربران قطع نشود. در این شرایط میتوانید گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید. گاهی یکسری اشکالات جزئی در گوشی آیفون ما میتواند باعث درست کار نکردن آن شود. برای رفع این مشکلات جزئی شما میتوانید گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید.

در صورتی که راه اندازی مجدد گوشی نیز نتوانست به شما کمک کند باید مجوز Allow full access setting را غیر فعال و بعد مجددا فعال کنید. برای این کار ابتدا Settings آیفون خود را باز کنید. از صفحه اصلی تنظیمات به General بروید. سپس روی Keyboard و بعد از آن روی Keyboards ضربه بزنید. در صفحه باز شده گزینه Gboard را انتخاب کنید. گزینه Allow full access را غیر فعال کنید و چند ثانیه صبر کنید. بعد از آن مجددا گزینه Allow full access را فعال کنید.

حذف صدای کیبورد آیفون

اگر Gboard در گوشی آیفون شما کار نمیکند میتوانید برای رفع مشکل خود مطلب آموزش ۵ روش حل مشکل کار نکردن Gboard در آیفون را مطالعه کنید.

غیر فعال کردن صدای SwiftKey

برای خاموش کردن صدای SwiftKey در آیفون شما باید از طریق برنامه SwiftKey اقدام کنید. از تنظیمات نمیتوانید SwiftKey را بی صدا کنید. برای این کار ابتدا برنامه SwiftKey را باز کنید. روی Settings ضربه بزنید تا تنظیمات برای شما باز شود. از بین گزینه ها Key click sounds را پیدا کرده و غیر فعال کنید تا صدای کیبورد SwiftKey قطع شود. برای غیر فعال کردن ویبره نیز گزینه Key haptic feedback را غیر فعال کنید.

نحوه بی صدا کردن کیبورد آیفون

همچنین مطلب آموزش ۱۰ روش رفع مشکل قطع شدن صدای آیفون میتواند برای شما مفید باشد.

سوالات متداول

آیا میتوان مجددا صدای کیبورد را فعال کرد؟

بله اگر بعد از قطع کردن صدای کیبورد خواستید مجددا آن را فعال کنید میتوانید مراحل بالا را طی کنید و گزینه های مورد نظر را فعال کنید تا صدای کیبورد شما مجددا فعال شود.

آیا میتوان صدای کیبورد را تغییر داد؟

خیر صدای کیبورد در آیفون ثابت است و شما نمیتوانید از صدای دیگری برای آن استفاده کنید.

چگونه میتوان صدای کیبورد را به جای غیر فعال کردن کم کرد؟

در آیفون صدای کیبورد با صدای گوشی شما مطابقت دارد. برای کمتر شدن صدای کیبورد میتوانید دکمه سمت چپ آیفون را فشار دهید تا صدای گوشی شما کم شود. به همین ترتیب اگر صدا را از طریق دکمه سمت چپ افزایش دهید صدای کیبورد بیشتر میشود. اگر صدای گوشی خود را تا آخر قطع کنید صدای کیبورد نیز قطع میشود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه حذف صدای کیبورد آیفون صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای قطع صدای صفحه کلید آیفون استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه قطع صدای کیبورد گوشی آیفون در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
راهنما کارساز و تست شده حل مشکل Verification Failed اپل آیدی در آیفون
راهنما کارساز و تست شده حل مشکل Verification Failed اپل آیدی در آیفون
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)

نظرات