معرفی 7 تا از بهترین سایت پادکست معروف فارسی

معرفی ۷ تا از بهترین سایت پادکست معروف فارسی

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به شنیدن پادکست و فایل های صوتی علاقه دارید، می‌توانید از سایت های پادکست فارسی 🎧 استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۷ تا از بهترین سایت پادکست معروف فارسی میپردازیم.

برنامه های پادکست های معروف فارسی

Best Farsi Podcast Sites and Apps

برای شنیدن پادکست فارسی رایگان، پادکست طنز فارسی و… می‌توانید از سایت ها و اپلیکیشن هایی استفاده کنید که این گونه پادکست ها را به اشتراک می گذارند. در این مطلب از انزل وب به معرفی بهترین سایت ها و برنامه های پادکست موزیک فارسی و… میپردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

دانلود پادکست های معروف فارسی در شنوتو

برای پیدا کردن بهترین پادکست های کتاب صوتی و… می توانید از سایت شنوتو استفاده کنید. وارد سایت شوید و روی سربرگ پادکست کلیک کنید. حال در این بخش می‌توانید نام پادکست ها را مشاهده کنید. برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر روی نام پادکست موردنظر خود بزنید تا وارد صفحه آن شوید. در این بخش تعداد اپیزودها، موضوعات پادکست و سایر اطلاعات لازم نوشته شده است.

سایت پادکست فارسی

برخی از پادکست ها را تنها با خرید اشتراک می توانید تهیه کنید. برای استفاده راحت‌تر از سایت بهتر است در آن ثبت نام کنید. برای این کار روی ورود/ ثبت نام در گوشه سمت چپ و بالا بزنید. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. برای خرید اشتراک هم می‌توانید روی «خرید اشتراک» کلیک کنید. در این بخش اشتراک‌های مختلف یک ماهه، شش ماهه و… وجود دارد. می توانید اشتراک موردنظر را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

برای دانلود اپلیکیشن هم می توانید به پایین صفحه سایت بروید و برنامه را دانلود و نصب کنید.

سایت پادکست فارسی

شنیدن پادکست فارسی داستان واقعی و… با فیدیبو

سایت پادکست فارسی

برای شنیدن پادکست فارسی چنل بی و.. می توایند از فیدیبو استفاده کنید. برای این کار وارد سایت شوید. از سمت راست موضوع موردنظر خود را انتخاب کنید یا از بخش جستجوی بالای صفحه، نام پادکست موردنظر خود را جستجو کنید. با کلیک روی نام پادکست می توانید اطلاعات لازم را مطالعه کنید. برای استفاده بهتر باید نرم افزار آن را دانلود و نصب کنید. برای این کار روی دکمه دانلود اپلیکیشن بزنید و سپس از سرویس موردنظر برنامه را دانلود و نصب کنید.

بهترین پادکست های تاریخی و… در چنل بی

پادکست های خوب فارسی

برای شنیدن پادکست فارسی خوب و… می توانید پادکست های چنل بی استفاده کنید. در این پادکست به موضوعات مختلفی پرداخته شده است و تمامی اطلاعات آن‌ها را در سایت چنل بی می‌توانید مطالعه کنید. علاوه بر این، می‌توانید مجله چنل بی را هم مطالعه کنید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر روی هر اپیزود کلیک کنید. با زدن روی آیکون Play هم اپیزود آغاز می‌شود و می‌توانید آن را بشنوید.

بهترین نرم افزار پادکست فارسی تهران پادکست

برای شنیدن پادکست های خوب می توانید اپلیکیشن پادکست فارسی تهران پادکست را دانلود و نصب کنید. امکان شنیدن پادکست ها در سایت هم وجود دارد. تقریبا تمامی پادکست های معروف فارسی را در این سایت و برنامه می توانید پیدا کنید. برای پیدا کردن پادکست می توانید نام آن را از گوشه بالا و سمت چپ جستجو کنید.

پادکست های خوب فارسی

برای مشاهده همه پادکست ها هم می توانید روی سربرگ پادکست ها کلیک کنید. برای پیدا کردن پادکست در موضوعی خاص، می توانید روی دسته بندی کلیک کنید و سپس پادکست ها را با توجه به موضوعات آنان مشاهده کنید. برای پیدا کردن اطلاعات هر پادکست هم کافی است روی نام آن کلیک کنید. پادکست در سایت هم پخش می‌شود. شما می‌توانید سرعت پخش پادکست را افزایش دهید، آن را به راحتی جلو یا عقب بزنید و… .

پادکست های خوب فارسی در بی پلاس

برای شنیدن پادکست های فارسی می توانید از بی پلاس استفاده کنید. پادکست های بی پلاس را در تلگرام، اسپاتیفای، اورکست و… می توانید بشنوید. همچنین می توانید در سایت آن بخش بلاگ را مطالعه کنید. علاوه بر این می توانید کتاب های بی پلاس را از بخش «از کجا بخریم» مشاهده و خریداری کنید. برای دیدن همه اپیزودها هم می توانید روی سربرگ «همه اپیزودها» کلیک کنید.

پادکست های خوب فارسی

برای مشاهده اطلاعات هر اپیزود روی نام آن کلیک کنید. با کلیک روی دکمه پلی اپیزود پخش می شود.

پادکست فارسی داستان و… در Zpod

برای شنیدن پادکست های علمی فارسی و… می توانید از Zpod استفاده کنید. برای مشاهده تمامی پادکست ها روی سربرگ Podcast در بالای صفحه بزنید. در این بخش می توانید محبوب ترین پادکست ها و… را مشاهده کنید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر روی نام پادکست بزنید.

اپلیکیشن پادکست فارسی

برای شنیدن هر اپیزود هم کافی است روی دکمه پلی بزنید.

اپلیکیشن پادکست فارسی

برای شنیدن پادکست های انگلیسی، مطلب بهترین سرویس های آنلاین پادکست های انگلیسی را مطالعه کنید.

سایت پادکست فارسی ناملیک

برای شنیدن پادکست فارسی عاشقانه، پادکست کتاب های معروف و… می توانید از برنامه یا سایت ناملیک استفاده کنید. برای پیدا کردن پادکست ها بر اساس موضوعات مختلف، روی سربرگ دسته بندی موضوعی کلیک کنید. برای مشاهده تمامی پادکست ها می توانید روی سربرگ پادکست کلیک کنید. سپس می توانید پادکست محبوب خود را دنبال کنید.

اپلیکیشن پادکست فارسی

با کلیک روی هر اپیزود می توانید اطلاعات مربوط به آن را مطالعه کنید و آن را پخش کنید. بهتر است برای استفاده راحت تر در سایت عضو شوید.

اپلیکیشن پادکست فارسی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین برنامه پادکست فارسی را معرفی کردیم. شما از کدام سایت برای شنیدن پادکست استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

18 قدم برای حل مشکل دانلود نشدن پادکست در اپ های رایج
۱۸ قدم برای حل مشکل دانلود نشدن پادکست در اپ های رایج
سایت های فارسی پخش زنده تلوزیون و رادیو آنلاین ایران
بهترین سایت های پخش زنده کانال های تلویزیون و رادیو ایران
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۷

نظرات

  • محمدمهدی گودرزی says:

    سلام وقت شما به خیر
    ممنون از این مطلب خوبتون میخوام یک سایت دیگه در حوزه پادکست در زبان فارسی رو معرفی کنم به نام مشاور دات اینفو
    این سایت در حوزه مشاوره های مختلف روانشناسی و حقوقی توسط برترین کارشناسان این رشته ها پادکست تولید می کنه و منتشر می کنه
    این سایت نزدیک به ۱۰ هزار پادکست مشاوره ای داره و استفاده از پادکست هاش رایگانه