آموزش 9 روش حل مشکل تیک تاک در آیفون

آموزش ۹ روش حل مشکل تیک تاک در آیفون

گاهی شبکه اجتماعی تیک تاک در آیفون (TikTok iPhone) دچار مشکل می شود و کاربران نمی توانند از آن استفاده کنند. ⚠️ برای حل این مشکل روش های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۹ روش حل مشکل تیک تاک در آیفون میپردازیم.

رفع مشکل تیک تاک در iOS آیفون

?How to Fix TikTok Not Working on iPhone

ممکن است در هنگام استفاده از برنامه تیک تاک متوجه بروز مشکل شوید. به عنوان مثال، نتوانید وارد برنامه شوید یا ارورهای مختلفی دریافت کنید. این مشکلات را می توانید با روش های مختلف برطرف کنید. در این مطلب از انزل وب روش های حل مشکل تیک تاک در آیفون را آموزش می دهیم. با ادامه این پست ما را همراهی کنید.

حل مشکل وصل نشدن تیک تاک در آیفون با باز کردن دوباره برنامه

برای حل مشکل وصل نشدن تیک تاک در آیفون یک بار برنامه به طور کلی ببندید. برای این کار در آیفون ۸ و قدیمی تر، دو بار دکمه Home را بزنید. در آیفون X و مدل‌های جدیدتر از پایین صفحه به سمت بالا بکشید. وقتی تیک تاک نمایان شد، برنامه را به سمت بالا بکشید تا بسته شود.

رفع مشکل تیک تاک در iOS

رفع مشکل باز نشدن تیک تاک در آیفون با ری استارت کردن گوشی

برای رفع مشکل باز نشدن تیک تاک در آیفون گوشی خود را ری استارت کنید. بسیاری از مشکلات ساده با این روش رفع می شوند. در آیفون ۸ و مدل‌های قدیمی‌تر دکمه پاور را فشار دهید و نگه دارید تا Slide to power off نمایان شود. سپس دکمه را از چپ به راست بکشید تا گوشی خاموش شود. سپس آن را دوباره روشن کنید.

در آیفون X و جدیدتر یکی از دکمه های تنظیم صدا را با دکمه کنار گوشی فشار دهید و نگه دارید تا Slide to power off نمایان شود. سپس دکمه را از چپ به راست بکشید تا گوشی خاموش شود. سپس آن را دوباره روشن کنید.

مشکل باز نشدن تیک تاک در ایفون

رفع مشکل اینترنت تیک تاک در آیفون با چک کردن اتصالات

ممکن است در زمان استفاده از تیک تاک با ارور زیر مواجه شوید:

No Network Connection-Connect to the internet and try again

برای رفع مشکل اینترنت تیک تاک در آیفون ببینید که آیا اینترنت شما فعال است یا خیر. با رفتن به Settings -> Wi-Fi، وای فای را روشن کنید. وقتی وای فای روشن شود، تیک آبی کنار آن فعال خواهد شد.

مشکل باز نشدن تیک تاک در ایفون

مشکل باز نشدن تیک تاک در ایفون

حال دوباره به Settings بروید. روی Cellular بزنید و مطمئن شوید که علامت آن روشن است.

مشکل باز نشدن تیک تاک در ایفون

همچنین ممکن است اینترنت شما تمام شده باشد یا در لحظه قطع باشد. این موراد را می توانید با استفاده از برنامه دیگری که برای اتصال به اینترنت نیاز دارد، چک کنید یا مرورگر را باز کنید و چیزی جستجو کنید و ببینید اینترنت وصل است یا خیر.

مودم خود را هم چک کنید و یک بار آن را خاموش و روشن کنید.

رفع مشکل برنامه تیک تاک در آیفون با چک کردن سرور آن

ممکن است مشکل از سرورهای تیک تاک باشد. برای اطلاع از اخبار این چنینی می توانید توییتر تیک تاک را دنبال کنید یا سایت Down Detector را چک کنید. اگر مشکلی کلی وجود داشته باشد، تنها راه این است که صبر کنید تا برطرف شود.

اگر به ورود به برنامه مشکل دارید، مطلب آموزش حل مشکل لاگین و ورود به برنامه تیک تاک را مطالعه کنید.

حل مشکل وصل نشدن تیک تاک در آیفون با حذف و نصب مجدد برنامه

برای حل مشکل وصل نشدن تیک تاک در آیفون می توانید آن را حذف کنید. روی برنامه را بزنید و نگه دارید. سپس روی علامت ضربدر بزنید. سپس Delete را انتخاب کنید.

مشکل برنامه تیک تاک در ایفون

حال به App Store بروید و تیک تاک را جستجو کنید. سپس آن را دانلود و نصب کنید. پس از نصب، اطلاعات کاربری خود را وارد کنید و وارد اکانت خود شوید.

مشکل برنامه تیک تاک در ایفون

رفع مشکل باز نشدن تیک تاک در آیفون با پاک کردن کش

برای حل مشکل باز نشدن تیک تاک در آیفون این برنامه را باز کنید. سپس روی Me در گوشه سمت راست و پایین صفحه بزنید. حال روی منوی سه نقطه ای در گوشه راست و بالای صفحه بزنید. روی Clear Cache بزنید و صبر کنید کش پاک شود.

رفع مشکل تیک تاک در آیفون با آپدیت کردن برنامه

برای حل مشکل تیک تاک در آیفون می توانید برنامه را به روزرسانی کنید. به Apple Store بروید و TikTok را جستجو کنید. روی آن بزنید. در صورت وجود آپدیت دکمه Update فعال خواهد بود.روی آن بزنید و صبر کنید برنامه آپدیت شود.

حل مشکل تیک تاک در آیفون با ریست کردن تنظیمات شبکه

روش دیگر برای رفع مشکل تیک تاک در آیفون این است که به تنظیمات بروید. سپس وارد بخش General شوید. روی Reset بزنید. سپس روی Reset network settings بزنید. سپس گوشی را ری استارت کنید. پس از روشن شدن گوشی وارد تیک تاک شوید و مشکل را بررسی کنید.

بروز مشکل تیک تاک در آیفون به دلیل نبود فضا

ممکن است دلیل بروز مشکل تیک تاک در آیفون، نداشتن حافظه کافی باشد. برای این که بتوانید ظرفیت خالی را چک کنید، می‌توانید وارد تنظیمات گوشی شوید. روی General بزنید. سپس روی iPhone storage بزنید.

مشکل برنامه تیک تاک در ایفون

در این بخش نواری وجود دارد که میزان فضای پر و خالی حافظه را نشان می دهد. در صورت پر بودن بهتر است برنامه های اضافی را حذف کنید یا ویدئوها و عکسهای خود را به حافظه دیگری انتقال دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش های رفع مشکل تیک تاک در آیفون را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 2 ترفند کارساز برای حل مشکل تاریخ تولد در تیک تاک
آموزش ۲ ترفند کارساز برای حل مشکل تاریخ تولد در تیک تاک
معرفی و دانلود 26 تا از برنامه های مشابه تیک تاک
معرفی و دانلود ۲۵ تا از برنامه های مشابه تیک تاک
آموزش جستجو افراد در تیک تاک
آموزش جستجو افراد در تیک تاک
آموزش 6 روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک
آموزش ۶ روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک

نظرات