لپ تاپ استوک چیست؟

صدرا لپ تاپ عرضه کننده انواع لپ تاپ های استوک گیمینگ و ارازن قیمت

صدرا لپ تاپ یکی از وارد کننده ها و عرضه کننده های انواع لپ تاپ های استوک گیمینگ و ارزان قیمت از دبی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرد. این فروشگاه که به صورت حضوری و اینترنتی فعالیت دارد دارای مجوز کسب از صنف رایانه استان قم می باشد و در حوزه لپ تاپ استوک و اپن باکس وارداتی فعالیت می کند. اگر با مشکل بودجه مواجه هستید می توانید به جای خرید لپ تاپ هایی که قیمت آنها بالا است، خرید لپ تاپ های استوک و اپن باکس با نصف قیمت جهانی را در نظر داشته باشید.

لپ تاپ استوک چیست؟

لپ تاپ ها دستگاه هایی گران قیمت هستند که با شروع بیماری همه گیر Covid 19 طرفداران بیشتری پیدا کرده است. امروزه میلیون ها نفر به صورت آنلاین کار می کنند، به مدرسه و دانشگاه می روند. پیدا کردن لپ تاپ با قیمت مناسب کار سختی شده است. لپ تاپ های استوک از نظر اقتصادی به صرفه هستند و معمولا همان عملکرد لپ تاپ نو و آکبند را ارائه می دهند. با این حال وقتی که قصد خرید لپ تاپ استوک یا دست دوم را دارید دو نوع پیش روی شما قرار می گیرد.

لپ تاپ های بازسازی شده یا Refurbishedدستگاه هایی هستند که قبلا استفاده و دوباره به کارخانه (سازنده اصلی) باز گشته اند، هر گونه تعمیرات لازم روی آنها انجام شده و دوباره با قیمت پایین تر عرضه می شوند. این بدان معناست که یک لپ تاپ بازسازی شده کم و بیش از یک لپ تاپ جدید تشخیص داده نمی شود و معمولا با گارانتی (معمولا ۹۰ روز) عرضه می شود.

اما لپ تاپ استوک دستگاهی است که توسط یک کاربر نهایی استفاده شده است و در نهایت در اختیار یک فروشگاه خرده فروش یا کاربر دیگر برای قرار داده می شود. قطعات آنها ممکن است تعویض یا تعمیر شوند. این دستگاه ها هم دارای گارانتی هستند (اما به صورت محدودتر مثلا ۷ روز تا ۱۰ روز).

شما می توانید در فروشگاه صدرا لپ تاپ برای خرید لپ تاپ استوک HP، Dell، Asus، Acer، Lenovo و غیره اقدام کنید.

لپ تاپ استوک چیست؟

لپ تاپ ارزان یا گران قیمت؟

به عنوان یک خریدار شاید به این مسئله فکر کنید که یک لپ تاپ ارزان دست دوم را تهیه کنید یا یک لپ تاپ آکبند گران قیمت؟

این کاملا به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. اما این مورد را در نظر داشته باشید که با هزینه ای که می خواهید برای خرید لپ تاپ آکبند صرف کنید می توانید یک لپ تاپ استوک ( که با نام های یوزد، کارکرده و دست دوم هم شناخته می شود) با مشخصات بالاتر را دریافت کنید. این موضوع به خصوص در مورد لپ تاپ های گیمینگ که معمولا دارای قیمت بسیار بالایی هستند صادق است.

علاوه بر این همه کاربران، شرایط مالی این را ندارند تا برای خرید لپ تاپ نو اقدام کنند. اگر به نکاتی که هنگام خرید لپ تاپ استوک باید به آنها توجه داشته باشید را در نظر بگیرید می توانیم به شما این اطمینان خاطر را بدهیم که لپ تاپ یوزد (Used) عملکرد مورد انتظارتان را ارائه می دهد.

سرفیس استوک مایکروسافت

Surface یکی از خط های تولید مایکروسافت است. شما می توانید دستگاه های ۲ در ۱ را در بین آنها پیدا کنید که هم به عنوان تبلت استفاده می شوند و هم به عنوان لپ تاپ. صدرا لپ تاپ طیف گسترده ای از دستگاه های سرفیس استوک مایکروسافت را ارائه می دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • تبلت سرفیس استودیو ۲ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Studio 2
  • تبلت سرفیس بوک ۲ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Book 2
  • تبلت سرفیس بوک ۳ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Book 3
  • تبلت سرفیس بوک استوک مایکروسافت Microsoft Surface Book
  • تبلت سرفیس پرو ۲۰۱۷ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Pro 2017
  • تبلت سرفیس پرو ۴ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Pro 4
  • تبلت سرفیس پرو ۶ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 (2018)
  • تبلت سرفیس پرو ۷ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Pro 7
  • تبلت سرفیس پرو ایکس استوک مایکروسافت Microsoft Surface Pro X
  • تبلیت سرفیس پرو ۸ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Pro 8
  • سرفیس لپ تاپ ۲ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Laptop 2
  • سرفیس لپ تاپ ۳ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Laptop 3
  • سرفیس لپ تاپ ۴ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Laptop 4
  • سرفیس لپ تاپ استودیو استوک مایکروسافت Microsoft Surface Laptop Studio
  • سرفیس لپ تاپ استوک مایکروسافت Microsoft Surface laptops

لپ تاپ گیمینگ استوک

لپ تاپ گیمینگ در درجه اول برای بازی طراحی شده است اما شما می توانید کارهای روزانه خود را هم با آن انجام دهید. به طور مثال می توانید فیلم تماشا کنید یا در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. لپ تاپ های گیمینگ معمولا از دستگاه های دیگر متمایز هستند چون حاوی سخت افزار رده بالایی هستند که برای اجرای جدیدترین بازی های کامپیوتری با گرافیک بالا در نظر گرفته شده اند. با توجه به سخت افزارهای رده بالا؛ این چیز غیر معمولی نیست که نسبت به لپ تاپ های معمولی سه برابر (یا بیشتر) قیمت داشته باشند.

به همین خاطر به عنوان یک علاقمند به بازی های کامپیوتری، ممکن است نتوانید از عهده هزینه های خرید آن بر بیایید. صدرا لپ تاپ با درک نیاز این دست از کاربران بخشی از محصولات فروشگاه خود را به لپ تاپ های گیمینگ استوک اختصاص داده است تا هزینه های خرید را به نصف کاهش دهد. لپ تاپ گیمینگ اچ پی HP PAVILION GAMING و لپ تاپ گیمینگ استوک اچ پی HP Victus 16 دو نمونه از این دستگاه ها هستند.

برای خرید لپ تاپ استوک از صدرا لپ تاپ چه اقداماتی انجام دهم؟

برای خرید لپ تاپ استوک از فروشگاه صدرا لپ تاپ کافیست که مدل مورد نظر خود را در سایت سرچ کنید. توضیحات و مشخصات محصول را با دقت مطالعه بفرمایید و روی دکمه درخواست تصاویر اصلی کلیک کنید تا عکس لپ تاپ استوک در اختیار شما قرار داده شود. بعد از تایید می توانید خرید خود را انجام دهید.

برای خرید لپ تاپ استوک از صدرا لپ تاپ چه اقداماتی انجام دهم؟

توجه: محصولات فروشگاه صدرا لپ تاپ در حال بروزرسانی می باشد، چنانچه مدل مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را مطرح کنید. اگر احساس کردید که به مشاوره نیاز دارید و یا در طول خرید با سوالی مواجه می شوید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

چرا باید به صدرا لپ تاپ اعتماد کنم؟

چون سایت دارای نماد اعتماد است. این بدان معناست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانید پیگری قانونی کنید.

در فروشگاه صدرا لپ تاپ تمام تست های صفحه نمایش، باتری، هارد و غیره با دقت انجام می شود و اطمینان داشته باشید که دستگاه بدون عیب و ایراد را تحویل خواهید گرفت.

چنانچه محصول تحویل داده شده با تصاویر ارائه شده مغایرت داشته باشد می توانید آن را عودت دهید.

اگر هر گونه ایراد سخت افزاری را مشاهده کردید می توانید لپ تاپ خریداری شده را عودت دهید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات