آموزش گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

آموزش گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

آیا تا بحال به این فکر کرده اید که به جای عکس از ویدیو در پروفایل تلگرام 🎦 خود استفاده کنید؟ تلگرام این امکان را به شما میدهد تا برای آواتار پروفایل خود ویدیو بگذارید. در این مطلب از انزل وب به آموزش گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام میپردازیم.

آموزش گذاشتن فیلم به جای عکس پروفایل تلگرام

How to Set Video for Your Telegram Profile

تلگرام Telegram یکی از برنامه های پیام رسان محبوب است که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. کاربران با استفاده از این برنامه میتوانند با یک دیگر چت کنند و یا گاهی اوقات باهم تماس صوتی برقرار کنند. شما در این برنامه میتوانید برای پروفایل خود عکس و یا ویدیو بگذارید تا مخاطبین شما عکس یا ویدیو شما را ببینند. در ادامه نحوه گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام انواع دستگاه ها را بررسی میکنیم. اگر شما با مشکل باز نشدن عکس پروفایل در تلگرام مواجه هستید میتوانید مطلب آموزش ۳ روش حل مشکل باز و دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام را مطالعه کنید.

گذاشتن فیلم در پروفایل تلگرام گوشی های اندروید

اگر شما از گوشی اندرویدی استفاده میکنید کافیست مراحل زیر را برای گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام طی کنید:

قبل از شروع حتما دقت داشته باشید که تلگرام شما باید آخرین نسخه باشد تا بتوانید از این قابلیت استفاده کنید. ابتدا برنامه تلگرام را روی گوشی خود باز کنید. اگر تلگرام را پیدا نمیکنید میتوانید در قسمت جست جو گوشی اندرویدی خود Telegram را تایپ کنید و روی نتیجه آن کلیک کنید. بعد از باز شدن تلگرام روی سه خط بالا گوشه سمت چپ ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود. روی پروفایل خود ضربه بزنید و بعد از باز شدن عکس پروفایل روی سه نقطه بالا سمت راست ضربه بزنید.

گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

از منو باز شده گزینه Put new photo را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه میتوانید ویدیو مورد نظر را از گالری انتخاب کنید و یا با دوربین گوشی خود یک ویدیو ضبط کنید.

ویدیو پروفایل تلگرام چند ثانیه است

بعد از انتخاب ویدیو از گالری و یا ضبط ویدیو با دوربین گوشی، مدت زمان ویدیو را تنظیم کنید. برای تکمیل مراحل روی تیک پایین صفحه سمت راست ضربه بزنید تا منتشر شود.

نحوه گذاشتن ویدیو کوتاه برای پروفایل تلگرام در گوشی های iOS

شما در گوشی های iOS نیز میتوانید برای پروفایل تلگرام خود یک ویدیو بگذارید. برای انجام این کار ابتدا برنامه تلگرام را در گوشی خود باز کنید. بعد از باز شدن برنامه تلگرام از پایین صفحه سمت راست Settings را انتخاب کنید تا تنظیمات تلگرام باز شود. در تنظیمات روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود. از منو باز شده گزینه Put new photo را انتخاب کنید. مثل گوشی اندرویدی شما میتوانید ویدیو مورد نظر خود را از گالری انتخاب کنید و یا اینکه با استفاده از دوربین گوشی ویدیو مورد نظر را ضبط کنید. بعد از انتخاب ویدیو روی Accept ضربه بزنید. شما با استفاده از ابزار های ویرایشی که در پایین صفحه قرار دارد میتوانید ویدیو خود را ویرایش کنید تا زیباتر شود. بعد از اتمام ویرایش ویدیو روی علامت تیک آبی پایین صفحه ضربه بزنید تا ویدیو در پروفایل شما منتشر شود.

نحوه گذاشتن ویدیو کوتاه برای پروفایل تلگرام در گوشی های iOS

نحوه گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام دسکتاپ و مک

اگر نمیتوانید با گوشی برای پروفایل تلگرام ویدیو بگذارید میتوانید این کار را با ویندوز و یا مک انجام دهید. برای انجام این کار ابتدا نرم افزار تلگرام را در ویندوز و یا مک باز کنید. اگر تلگرام دسکتاپ کار نمیکند میتوانید مطلب آموزش ۱۴ روش حل مشکل کار نکردن تلگرام دسکتاپ را مطالعه کنید. بعد از باز شدن نرم افزار تلگرام روی سه خط افقی بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید تا منو برای شما باز شود. از منو باز شده روی Settings کلیک کنید.

گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام با صدا امکان پذیر نیست

در بالای صفحه تنظیمات شما میتوانید عکس پروفایل فعلی خود را ببینید. برای تعویض آن در زیر عکس پروفایل روی Edit profile کلیک کنید و ویدیو خود را از کادر باز شده پیدا و انتخاب کنید. بعد از پیدا کردن ویدیو و اتمام کار روی Save کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام دسکتاپ

گذاشتن ویدیو برای پروفایل تلگرام در نسخه وب

شما بدون نیاز به اپلیکیشن تلگرام هم میتوانید روی پروفایل خود ویدیو بارگذاری کنید. برای گذاشتن فیلم در پروفایل تلگرام با استفاده از نسخه وب ابتدا مرورگر دلخواه خود را باز کنید و وارد نسخه وب تلگرام شوید. شماره تلفن خود را وارد کنید.

حجم ویدیو پروفایل تلگرام

تلگرام برای احراز هویت برای تلفن شما یک کد ارسال میکند با وارد کردن کد میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید. بعد از دسترسی به حساب کاربری باید به Settings تلگرام خود بروید.

ویدیو کوتاه برای پروفایل تلگرام

در تنظیمات روی علامت دوربین کلیک کنید. حالا شما باید ویدیو را پیدا و بارگذاری کنید. دقت داشته باشید که در این روش هنگام بارگذاری شما نمیتوانید تغییری روی فیلم خود اعمال کنید.

گذاشتن فیلم در پروفایل تلگرام

همچنین مطلب آموزش تصویری مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام برای یک نفر یا همه میتواند برای شما مفید باشد.

سوالات متداول

چرا نمیتوانم ویدیو روی پروفایل خود بگذارم؟

اگر تلگرام اجازه گذاشتن ویدیو نمیدهد باید مطمئن شوید که از آخرین نسخه نرم افزار تلگرام استفاده میکنید. این قابلیت در نسخه های دیگر غیر فعال است.

ویدیو پروفایل تلگرام چند ثانیه است؟

شما نمیتوانید ویدیو های بلند روی پروفایل خود بگذارید. حجم ویدیو پروفایل تلگرام باید کم باشد و مدت زمان آن حدود ۱۰ ثانیه میتواند باشد.

چرا ویدیو پروفایل من صدا ندارد؟

گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام با صدا امکان پذیر نیست. شاید در بروزرسانی های بعدی این مشکل رفع شود و شما بتوانید با صدا ویدیو های خود را بارگذاری کنید اما در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به آموزش گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام پرداختیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام خود استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه گذاشتن فیلم در پروفایل تلگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام
آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نظرات