برند سازی به سبک مدرن با کارت ویزیت الکترونیکی پاپل ایران

امروزه همه چیز به سمت اینترنتی شدن می رود و انواع مشاغل با دنیای مجازی عجین شده اند. ممکن است در این بین نام کارت ویزیت الکترونیکی را شنیده باشید. بسیاری از افراد ادعا می کنند داشتن این کارت ها می تواند سبب رشد و رونق کسب و کار شما شود. همچنین می تواند شما را به عنوان یک مجموعه حرفه ای تر معرفی کند و استفاده از آن مفید خواهد بود. اگر برایتان سوال پیش آمده است که کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال چیست و چه کاربرد هایی دارد، در این مقاله با ما همراه باشید.

کارت ویزیت الکترونیکی NFC چیست ؟

شاید از خود بپرسید کارت ویزیت الکترونیکی NFC چیست؟ کارت های دیجیتال در حقیقت به کارت هایی گفته می شود که به طور اختصاصی برای هر فرد با کیو آر کد QR شخصی و NFC مشخصی طراحی می شوند. فرد می تواند فایل های مختلفی را در فضای ابری این کارت ها آپلود کند و یا فایل های مختلفی را انتقال دهد. یکی از مشخصات منحصر به فرد این کارت ها در این است که دیگر لازم نیست چندین بار کارت چاپ کنید. تنها با یک بار سفارش آن، نیاز شما کاملا رفع خواهد شد. در ادامه بیشتر به این محصول فوق العاده اشاره می کنیم.

کارت ویزیت الکترونیکی چگونه کار می کند؟

همان طور که گفته شد، کارت ویزیت الکترونیکی کاربرد کارت های ویزیت سابق را دارند. با این تفاوت که آپشن های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهند و امکانات ویژه ای دارند. از طرفی با داشتن آن ها دیگر احتیاجی به چاپ کارت های متعدد و هزینه اضافه نخواهد بود. شما می توانید به راحتی از طریق این محصولات کسب و کارتان را معرفی کنید و یا اطلاعات لازم را بین همکارانتان جا به جا کنید. به طور کلی با یک کارت کنترل بسیاری از امور را به دست می گیرید. در حالی که جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود، شما نیز کارتان را ارتقا می دهید. حتی می توانید آدرس شبکه های اجتماعی خود را در آن درج کنید و امکان لینک دهی نیز وجود خواهد داشت.

کارت ویزیت NFC چیست؟

کارت ویزیت الکترونیکی NFC امکان به اشتراک گذاشتن اطلاعات شما از قبیل اطلاعات تماس،سایت شما ،پیج های کاری شما ،اطلاعات مربوط به شبکه های اجتماعی شما و … را میدهد .

شاید در ابتدا این نام برایتان نا آشنا باشد. اما این کارت دقیقا همان کارت ویزیت الکترونیکی است. در حقیقت NFC علم انتقال اطلاعات است و کاربرد های زیادی دارد. از طریق این امکان این را پیدا می کند تا از راه ان اف سی درج شده روی سایت، اطلاعاتی را جا به جا کنید. با دانلود یک اپلیکیشن فضای ابری در اختیار شما قرار می گیرد تا فایل ها، عکس ها، اطلاعات، شبکه های اجتماعی و لینک ها را با افراد اشتراک گذاری کنید. به کمک این کد افراد به راحتی با موبایل خود اطلاعات کسب و کار شما را دریافت می کنند و فرصت های بهتری برای هر دو طرف فراهم می شود. همچنین اگر نتوانستید از طریق NFC این کارت ویزیت خاص اطلاعات را برای شخص نشان دهید. می توانید با کیو آر کد فایل ها و آدرس ها را به او منتقل کنید.

کارت ویزیت NFC چیست؟

کاربرد های کارت ویزیت الکترونیکی

تا این جا با این کارت ویزیت شخصی که بسیار شیک و منحصر به فرد است، آشنا شدید. حالا ممکن است درباره کارایی ها و کاربرد های آن کنجکاو شده باشید. در این بخش به این موضوع می پردازیم. در حقیقت کارت ویزیت دیجیتال می تواند به عنوان تمامی کارت های اطلاعاتی کاربرد داشته باشد و علاوه بر به روز بودن، امنیت بالایی دارد و اطلاعات تنها با کنترل شما جا به جا خواهند شد. حتی می توانید آن ها را رمز گذاری کنید. در واقع به دلیل وجود چیپ هایی که در داخل آن ها تعبیه می شود، به راحتی قابل رمز گذاری خواهند بود. با خرید کارتNFC  می توانید اطلاعات کارت های بانکی، اطلاعات کاری، لینک دهی، معرفی خدمات و بسیاری از موارد دیگر را به صورت همزمان انجام دهید.

کاربرد های کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت NFC چه ویژگی هایی دارد؟

عموما استفاده از کارت ویزیت مجازی می تواند وجهه خوبی به کسب و کار شما بدهد و استفاده از آن نیز بسیار راحت است. از طرفی استفاده از کاغذ به شکل چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد و این کار در طولانی مدت به نفع محیط زیست هم خواهد بود. از سوی دیگر با داشتن آن نیازی نیست کارت های دیگرتان را نیز حمل کنید. زیرا این کارت ویزیت شخصی تمامی اطلاعات شما را در بر دارد و هر زمان که خواستید می توانید از آن استفاده کنید. در ساخت آن از بهترین تکنولوژی های روز دنیا کمک گرفته اند و امنیت بالایی را به شما ارائه می دهد. تنها با فاصله ای کمتر از دو سانتی متر، می توانید از طریق این کارت و تلفن همراه، اطلاعات را جا به جا کنید. حتی می توانید فایل های پی دی اف، عکس و فایل های صوتی را نیز از این طریق انتقال دهید.

مزیتهای کارت ویزیت دیجیتال NFC

  1. تداوم ارتباط با مشتری
  2. افزایش سرعت برندسازی
  3. تبلیغات هدفمند، هوشمندانه و مؤثر
  4. دیگر نیاز به چاپ تراکت یا کارت ویزیت های سنتی نخواهید داشت
  5. پشتیبانی رایگان در رابطه با نحوه استفاده از این خدمات
  6. قابلیت آپدیت کردن کارت ویزیت به صورت لحظهای
  7. دسترسی آسان به محل کسب و کار توسط مشتریان با ثبت در نقشه
  8. امکان ثبت لینکهای شبکههای اجتماعی
  9. اطلاع دادن به مشتریان از عضویت در باشگاه مشتریان
  10. قابلیت مدیریت و دسترسی توسط اشخاص بدون آموزش خاص
  11. داشتن یک صفحه اختصاصی در گوگل بدون نیاز به سایت شخصی
  12. امکان جذب مشتری بدون توجه به موقعیت جغرافیایی
  13. امکان ثبت عکس محصولات، معرفی خدمات و بنر و کاتالوگهای تبلیغاتی و …

معرفی منوی دیجیتال رستوران

پاپل منو یک‌ منوی دیجیتال آنلاین، هوشمند و مدرن می باشد که می تواند منوی رستوران ، کافی شاپ شما را متحول کند . این گجت ساده یک تحول بزرگ در زمینه مشتری مداری و تکنولوژی روز می باشد. شما می توانید اطلاعات مورد نظر خود مانند منوی مجموعه ، صفحات مجازی و سایت خود را با استفاده از اپلیکیشن مخصوص وارد پاپل منو کنید و آن را روی میز های کافی شاپ ،رستوران و … بچسبانید.

معرفی منوی دیجیتال رستوران

با منوی آنلاین دیجیتال پاپل ایران مشتری می تواند توسط NFC گوشی خود و یا خواندن QR Code ، منوی رستوران یا کافی شاپ مجموعه شما را به صورت آنلاین رؤیت کند. مشتری بدون نصب برنامه می تواند منوی مجموعه شما را به صورت آنلاین رؤیت کند.

برخی از کاربردهای تگ NFC

تکنولوژی NFC امروزه جایگاه ویژه ای در زندگی افراد پیدا کرده، به شکلی که این فناوری را می توان در اکثر گوشی های هوشمند مشاهده کرد. فناوری NFC به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن برای کنترل بسیاری از فعالیت های روزمره  استفاده کرد. علاوه بر این تگ های NFC را می توان در مکان های مختلفی از جمله منزل، ماشین، سالن های ورزشی، فروشگاه ها و … استفاده کرد و از فناوری های آن برخوردار شد. تگ NFC قابلیت برقراری ارتباط بین گوشی ها را دارد، علاوه بر این امکان ذخیره و انتقال برخی اطلاعات از طریق این تگ ها وجود دارد. کاربردی که NFC دارد به شکلی است که امروزه می توان آن را جایگزین برخی موارد همانند کد QR ، بارکد و یا بلوتوث ها کرد. از این تگ ها و یا برچسب های NFC می توان برای انتقال برخی از داده از یک گوشی به گوشی و یا سیستم دیگر استفاده کرد.

جمع بندی

همان طور که گفته شد، کارت های ویزیت الکترونیکی قدمی نو در زمینه صنعت و کسب و کار محسوب می شوند. با توجه به الکترونیکی و مجازی شدن تمامی جنبه های زندگی، استفاده از امکانات به روز می تواند در کسب و کار شما تاثیر گذار باشد. به ویژه اگر در یک مجموعه حرفه ای مشغول به فعالیت هستید، این کارت ویزیت لاکچری می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. به راحتی انواع اطلاعات را رد و بدل می کنید و با داشتن یک کارت دیجیتال، تمامی اطلاعات کاری را با همکاران و مشتریان خود در میان می گذارید. اگر می خواهید این کارت را به صورت اختصاصی تهیه کنید، می توانید درباره قیمت و خرید کارت ویزیت، با کارشناسان مجموعه پاپل ایران در ارتباط باشید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات