آموزش تصویری دانلود عکس دسته ای اینستاگرام

آموزش تصویری دانلود عکس دسته ای اینستاگرام

کاربران در اینستاگرام میتوانند تصاویر خود را با دیگر کاربران این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. اگر شما میخواهید این تصاویر را دانلود 🖼️ و برای خود نگه دارید میتوانید از یک سری از ابزارها استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش تصویری دانلود عکس دسته ای اینستاگرام میپردازیم.

نحوه دانلود گروهی عکس از اینستاگرام

Best Tools to Batch Download Instagram Photos

در مطلب قبل ۵ روش دیدن و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را بررسی کردیم. به غیر از عکس پروفایل شما میتوانید عکس های دسته ای اینستاگرام که کاربران دیگر پست میکنند را دانلود کنید. شما میتوانید هم به روش دستی و هم از یکسری برنامه ها و سایت های دانلود عکس از اینستاگرام استفاده کنید که در ادامه چند روش را بررسی میکنیم.

دانلود عکس دسته ای اینستاگرام به صورت دستی

برای دانلود عکس دسته ای از اینستاگرام به صورت دستی ابتدا نسخه وب Instagram را باز کنید و به پروفایلی که میخواهید از آن عکس را دانلود کنید بروید. در هرجای صفحه که میخواهید راست کلیک کرده و از منو باز شده Save as را انتخاب کنید.

دانلود عکس دسته ای اینستاگرام

فایل را در پوشه Downloads ذخیره کنید و آن را باز کنید.

نحوه دانلود گروهی عکس از اینستاگرام

بر روی لینک عکسی که میخواهید راست کلیک کنید و گزینه Open image in the new tab را انتخاب کنید. مجددا با راست کلیک روی عکس و انتخاب گزینه Save as عکس را به صورت JPG در کامپیوتر خود ذخیره کنید. اگر نمیخواهید به صورت دستی عکس را دانلود کنید میتوانید از سایر ابزار ها که در ادامه بررسی میکنیم استفاده کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام گروهی با کامپیوتر

نحوه دانلود گروهی عکس از اینستاگرام با WFDownloader

اگر شما از کامپیوتر استفاده میکنید برنامه  دانلود عکس دسته ای اینستاگرام با کامپیوتر WFDownloader میتواند برای شما مفید باشد. WFDownloader با ویندوز، مک و لینوکس سازگار است و میتوانید عکس های دسته ای اینستاگرام را دانلود کنید. به غیر از اینستاگرام شما میتوانید از WFDownloader برای برنامه های توییتر، یوتیوب و پینترست نیز استفاده کنید. WFDownloader به شما این امکان را میدهد که ۲۰ فایل را به صورت همزمان دانلود کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام گروهی با کامپیوتر

IG Downloader برنامه دانلود عکس دسته ای اینستاگرام

IG Downloader یک سایت رایگان برای دانلود عکس از اینستاگرام است. اگر میخواهید از حساب های خصوصی اینستاگرام عکس های منتشر شده را دانلود کنید نیاز دارید که از سایر ابزار ها استفاده کنید به دلیل این که سرور های این سایت نمیتوانند به محتوای حساب های خصوصی اینستاگرام دسترسی داشته باشند.

دانلود عکس از اینستاگرام گروهی با کامپیوتر

دانلود عکس آلبومی اینستاگرام با کامپیوتر توسط ByClick

یکی دیگر از برنامه های دانلود کننده عکس دسته ای از اینستاگرام ByClick است. شما با استفاده از این برنامه میتوانید عکس های حساب های خصوصی اینستاگرام را نیز دانلود کنید. همچنین شما میتوانید از ByClick برای یوتیوب، توییتر و فیسبوک نیز استفاده کنید. از مزیت های دیگر این دانلود کننده میشود به گرافیک خوب آن اشاره کرد. اگر میخواهید برنامه ای داشته باشید که گرافیک خوبی داشته باشد و به غیر از اینستاگرام برای برنامه های دیگر نیز کاربرد داشته باشد ByClick میتواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

نحوه دانلود گروهی عکس از اینستاگرام

Toozu سایت دانلود عکس دسته ای اینستاگرام با کامپیوتر

اگر دوست ندارید برنامه ای برای دانلود عکس دسته ای اینستاگرام نصب کنید میتوانید از سایت Toozu استفاده کنید. شما در سایت Toozu با وارد کردن لینک پروفایل میتوانید عکس پروفایل را دانلود کنید. اگر دوست دارید عکس هایی که دانلود میکنید وضوح خوبی داشته باشند و کیفیت عکس ها بالا باشد میتوانید از سایت Toozu استفاده کنید.

آموزش تصویری دانلود عکس دسته ای اینستاگرام

نحوه دانلود گروهی عکس از اینستاگرام توسط ImgDownloader

ImgDownloader یک ابزار مناسب برای دانلود عکس های اینستاگرام است. استفاده از ImgDownloader رایگان است و رابط کاربری آسانی دارد که یعنی شما به راحتی میتوانید از این ابزار استفاده کنید. برای استفاده از ImgDownloader باید یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید از قابلیت های این سایت استفاده کنید. ابزارImgDownloader نیاز به دانلود اپلیکیشن ندارد و کاربران از طریق سایت ImgDownloader میتوانند با کپی کردن لینک از اینستاگرام و وارد کردن آن در سایت عکس های اینستاگرام را به راحتی دانلود کنند.

چگونگی دانلود عکس از اینستاگرام دسته جمعی با کامپیوتر

InstaLoader ابزار دانلود عکس از اینستاگرام گروهی با کامپیوتر

InstaLoader یک دانلود کننده عکس از اینستاگرام متن باز یا Open-Source است. چیزی که این ابزار را از سایر ابزار ها متمایز میکند این است که شما میتوانید به طور همزمان از چند پروفایل به جای یک پروفایل عکس های مورد نظر خود را دانلود کنید. کاربران برای استفاده از ابزار InstaLoader نیاز دارند که با زبان پایتون و کد نویسی آشنا باشند. اگر با پایتون آشنا نیستید میتوانید از سایر ابزار های گفته شده استفاده کنید. همچنین شما میتوانید از این ابزار برای دانلود عکس از حساب های خصوصی اینستاگرام نیز استفاده کنید.

دانلود عکس دسته ای اینستاگرام با کامپیوتر

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز چگونگی دانلود عکس از اینستاگرام دسته جمعی با کامپیوتر را یاد گرفتیم. آیا شما توانستید با ابزار های بالا عکس های اینستاگرام را دانلود کنید؟ شما میتوانید در بخش دیدگاه نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش دانلود عکس از شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) در کامپیوتر و گوشی
آموزش دانلود عکس از شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) در کامپیوتر و گوشی

نظرات