معرفی 5 تا از بهترین سایت های ترکیب چهره آنلاین

معرفی ۵ تا از بهترین سایت های ترکیب چهره آنلاین

به طور کلی ابزار یا سایت ترکیب چهره به عنوان Face Mashup یا Face Morph 👥 شناخته می شود و عمدتاً رایگان است. اگر شما هم به این کار علاقه دارید ما در پست امروز انزل وب ۵  تا از بهترین سایت های ترکیب چهره آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید استفاده کنید.

ترکیب صورت دو نفر آنلاین

How to Morph Faces Online and Create Face Merges With MorphThing

Face Morph یا فیس مورف چیست؟ این ابزار معمولاً به صورت آنلاین دو چهره را با هم ترکیب می کند. شکل گیری چهره بر اساس دو صورت متفاوت است. اولین نسخه هم به دهه ۱۶۰۰ میلادی بر می گردد که از ابزار ترکیب دو صورت tabula scalata استفاده می شد. این فرایند به ساخت دو تصویر در کنار هم بر روی یک سطح ناهموار یا برآمدگی ربط پیدا می کرد. اگر به هر یک از آنها از یک زاویه خاص نگاه می کردید می توانستید این تصاویر را به عنوان یک تصویر مشاهده کنید.

اما امروزه می توانید دو چهره را به صورت آنلاین و از طریق سایت ها و برنامه ها به صورت رایگان ترکیب کنید. همچنین می توانید از طریق ژنراتورهای سریع تصویر، شکل گیری چهره افراد مشهور را امتحان کنید. علاوه بر این، برنامه های طراحی حرفه ای نیز وجود دارند (مانند Adobe After Effects) که می توانید از آنها برای تغییر شکل صورت استفاده کنید. در ادامه با بهترین سایت های ترکیب چهره دو عکس آنلاین را به شما معرفی می کنیم، در صورتی که احساس کردید بک گراند این تصاویر را باید تغییر دهید می توانید از ۸ روش تغییر پس زمینه عکس آنلاین که قبلا معرفی کردیم استفاده کنید.

سایت ترکیب چهره دو عکس آنلاین  MorphThing

سایت ترکیب چهره MorphThing یک ابزار آنلاین تغییر چهره است. این سایت به شما امکان می دهد دو تصویر از چهره (عکس افراد مشهور یا خودتان) را آپلود کنید و بعد این دو چهره متفاوت را به یک چهره تبدیل کنید. اگر می خواهید ببینید که ترکیب چهره فرزندتان با یکی از بازیگرهای موردعلاقه تان چگونه خواهد بود می توانید از این سایت استفاده کنید.

درحالی که می توانید برای استفاده از سایت MorphThing یک حساب کاربری ایجاد کنید، می توانید بدون ثبت نام از سایت بازدید کنید و ابزارهای آن را امتحان کنید.

در اینجا چند ویژگی دیگر وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید:

  • شما می توانید تصاویر خود را با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذارید (با فوروارد کردن لینک).
  • می توانید آثار خود را در سایت های دیگر جاسازی کنید.
  • می توانید با اسکرول کردن به بخش Today’s Popular Morphs محبوب ترین تصاویر را بررسی کنید.

البته لازم به ذکر است که MorphThing یکی از سایت های قدیمی است و به جای آن می توانید از بهترین سایت های ترکیب چهره آنلاین که در ادامه معرفی می کنیم استفاده کنید.

سایت ترکیب چهره MorphThing

سایت ترکیب چهره ۳DThis

۳DThis یکی دیگر از وب سایت های ترکیب دو عکس به صورت آنلاین است که می توانید از آن برای ایجاد فیس مورفی استفاده کنید. درحالی که کارکردن با به راحتی MorphThing نیست اما برخی از گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد.

هنگامی که وب سایت را باز می کنید، می توانید دو عکس را آپلود کنید تا با هم ترکیب شوند. بعد از آپلود، وب سایت این تصاویر را تغییر اندازه می دهد و موقعیت آنها را تغییر می دهد تا تمیزتر با هم در یک راستا قرار بگیرند. علاوه بر این می توانید انتخاب کنید تصویر نهایی را به اشتراک بگذارید.

برخی از نکات مهمی که باید در مورداستفاده از این وب سایت بدانید عبارت اند از:

  • برای تصاویری که در سایت آپلود می کنید، تضمینی برای محرمانه ماندن آنها وجود ندارد.
  • محتوا را می توان به صورت عمومی، لیست نشده یا خصوصی به سایت ارسال کرد، اما تنها در صورت داشتن حساب کاربری می توانید محتوای خصوصی را آپلود کنید.
  • محتوای عمومی پس از ساخت فیس مورفی به کاربران دیگر نمایش داده می شود.
  • با استفاده از سرویس ۳DThis می توانید تصویر نهایی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ترکیب دو عکس به‌صورت آنلاین با 3DThis

سایت ترکیب چهره زن و مرد FaceSwapOnline

قبل از استفاده از سایت های ترکیب دو صورت بهتر است استیکر و شکلک های موجود در عکس را حذف کنید، برای این کار می توانید از ۴ روشی که قبلا آموزش دادیم استفاده کنید. برنامه ترکیب چهره بعدی که می توانید امتحان کنید FaceSwapOnline است. از این سرویس آنلاین  می توانید به عنوان برنامه ترکیب چهره برای بچه  استفاده کنید. یک ویرایشگر ترکیبی ساده که در آن می توانید تصاویر خنده دار را به سادگی بسازید. FaceSwapOnline با سایر وب سایت های موجود در این فهرست متفاوت است، زیرا روی تغییر شکل های متحرک تمرکز نمی کند، بلکه تمرکز آن روی تغییر یک چهره بر اساس چهره دیگر است. برای استفاده از این وب سایت، فقط تصویر خود را آپلود کنید، یا محتوای از پیش تولید شده در سایت را امتحان کنید. پس از تکمیل ویرایش های شما، می توانید اثر خود را دانلود کنید.

موارد دیگری که باید در مورد سایت تغییر چهره FaceSwapOnline بدانید:

  • شما فقط می توانید محتوایی را «پست، ویرایش یا توزیع کنید» که کپی رایتینگ آن متعلق به شماست.
  • هنگامی که تصاویر خود را در FaceSwapOnline آپلود می کنید، به آن این امکان را می دهید که طبق شرایط خدمات از تصاویر شما بدون کپی رایتینگ و در سراسر دنیا استفاده کند. به طور کلی این بدان معناست که وقتی عکس را در وب سایت آپلود می کنید، می تواند آنچه که می خواهد را با آن انجام دهد. پس مراقب باشید که چه نوع تصاویری را آپلود می کنید.

ترکیب چهره زن و مرد با FaceSwapOnline

برنامه ترکیب چهره Loonapix Facer

به دنبال یک وب سایت برای ترکیب چهره برای بچه های خود هستید؟ پس ابزار Loonapix Facer را بررسی کنید که به شما امکان می دهد با استفاده از یک الگو صورت خود؛ کودکتان یا سلبریتی ها را روی بدن شخص دیگری قرار دهید.

با Loonapix’s Facer، می توانید یک الگو از دسته های مختلف انتخاب کنید. سپس با آپلود یک فایل صورت خود را اضافه می کنید. پس از افزودن تصویر خود، روی Save Image کلیک کنید. از بین گزینه های مختلف می توانید بر اساس کاری که می خواهید انجام دهید انتخاب داشته باشید. به طور مثال می توانید تصویر را در سیستم خود ذخیره کنید و یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای ویرایش بیشتر عکس های خود بر اساس هوش مصنوعی از ۵ تا از بهترین ابزارهایی که قبلا معرفی کردیم می توانید استفاده کنید.

Loonapix Facer

سایت ترکیب چهره سلبریتی ها Facemorph.me

برای داشتن چیزی متفاوت تر، ترکیب چهره با Facemorph.me را امتحان کنید. به طور پیش فرض این ابزار به شما امکان می دهد دو چهره تولید شده به طور تصادفی را با هم ادغام کنید. شما به سادگی در یکی از کادرها یک متن و در دیگری یک تاریخ را تایپ می کنید و بر اساس آنها چهره ای ایجاد می شود. این سایت یک ویدئوی سریع برای نشان دادن فرایند ادغام تولید می کند، یا می توانید از نوار لغزنده برای مشاهده هر یک از مراحل استفاده کنید.

ترکیب چهره سلبریتی‌ها با facemorph.me

شما همچنین می توانید دو عکس خود را تغییر دهید، روی سه خط افقی در هر باکس متنی کلیک کنید و روی آپلود کلیک کنید. از روی تصویری که آپلود می کنید، facemorph.me آن را دست کاری می کند تا الگوریتمی که دارد کار کند. به این ترتیب، سایت از نظر فنی، تصاویر شما را دقیقاً تغییر شکل نمی دهد بلکه این تغییرات تقریبی است.

ترکیب چهره سلبریتی‌ها با facemorph.me

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۵ تا از بهترین سایت های ترکیب چهره آنلاین را به شما معرفی کردیم. شما می توانید از این ابزارها برای ترکیب چهره خود با دیگری استفاده کنید و یا چهره خود را روی بدن دیگران قرار دهید. توصیه می شود که قبل از استفاده از سایت های فیس مورفی از حفاظتی که آنها از تصاویر شما می کنند اطمینان حاصل کنید. اگر وب سایت و سرویس آنلاین دیگری برای ترکیب چهره می شناسید می توانید در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

معرفی و دانلود 15 تا از بهترین برنامه مشابه فیس اپ (FaceApp)
معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه مشابه فیس اپ (FaceApp)
معرفی و دانلود 14 تا از بهترین برنامه و سرویس های ساخت دیپ فیک
معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه و سرویس های ساخت دیپ فیک
بهترین برنامه های تغییر چهره اندروید
دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه های تغییر چهره اندروید
تکنولوژی دیپ فیک (Deepfake) چیست و چگونه کار میکند؟

نظرات