بهترین آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟

امروزه یکی از پر سودترین مشاغل دنیا مربوط به حوزه گوشی‌های همراه است. با توجه به این که موبایل به عضوی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است، مشاغل مربوط به آن نیز با تقاضای بیشتری همراه است. یکی از این حرفه‌ها، تعمیرات موبایل است که عملاً هیچ موقع بدون مشتری نخواهد بود. هر روز افراد زیادی به‌دنبال تعمیرکاری با تجربه و با دانش می‌گردند تا گوشی معیوب خود را برای تعمیر به او بسپارند. با توجه به تقاضای زیاد در این حرفه پرسود، اشخاص زیادی به‌دنبال فراگیری آموزش تعمیرات موبایل هستند تا آینده مالی خود را تأمین کنند. اگر شما نیز علاقمند به این حرفه هستید، با ما و مروری بر ویژگی بهترین آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل، همراه باشید.

آموزش تخصصی تعمیرات

چگونه آموزش تعمیرات موبایل را شروع کنیم؟

بدون شک مهم‌ترین بخش شروع یک حرفه، فراگیری آموزش‌های تئوری و عملی مربوط به آن است. در زمینه تعمیرات موبایل نیز باید آموزش‌های لازم نرم افزاری و سخت افزاری را طی کنید تا به یک تکنسین ماهر تبدیل شوید. باز و بسته کردن انواع گوشی، آشنایی با مدل‌های مختل تلفن همراه، تعویض قطعات، تعمیرات نرم افزاری و … تنها بخشی از مهارت‌هایی است که برای گذراندن آ‌ن‌ها باید بهترین آموزشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.  بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل باید دارای ویژگی‌های تخصصی در حوزه آموزش یک تکنسین ماهر و آماده کردن او برای شروع کسب و کارش باشد. در ادامه و به نقل از مجتمع پل، مروری بر این ویژگی‌ها خواهیم داشت.

بروزترین ابزار و تجهیزات

به همان سرعتی که مدل‌های جدید موبایل اندروید و ios وارد بازار می‌شوند، یک آموزشگاه خوب نیز باید با بروزترین ابزار و تجهیزات سرویس و تعمیر آن‌ها مجهز شده باشد. در واقع بهترین آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل باید تمامی ابزار مورد نیاز را برای آموزش فن آموزان خود داشته باشد تا بتوان برچسب حرفه‌ای و تخصصی را به آن داد.

آموزشگاه تعمیرات

مدرس با تجربه و با دانش

قبل از هر اقدامی برای ثبت نام، شما باید از میزان تجربه و دانش مدرسین آموزشگاه تحقیقات کافی را به عمل آورید. در واقع هسته اصلی آموزشگاه تخصصی تلفن همراه مدرس خبره و با تجربه است. یک مدرس با تجربه باید بر تمامی محتوای آموزشی مسلط بوده و توانایی لازم در انتقال آن به فن‌آموز را داشته باشد.

شهرت و اعتبار آموزشگاه تعمیرات موبایل

بدون شک برای رسیدن به هدف نهایی، که همان تبدیل شدن به یک تکنسین با دانش است، باید مرکزی را برای آموزش تخصصی تلفن همراه انتخاب کنید که شهرت و اعتبار کافی را داشته باشد. برای اطمینان از اعتبار مرکز آموزشی مورد نظر خود، می‌توانید از آن چه دیگران در فضای مجازی و اینترنت در مورد آموزشگاه گفته‌اند، بهره ببرید. همچنین شما می‌توانید از فن آموزانی که از آموزشگاه مورد نظر فارغ‌التحصیل شده‌اند نیز استعلام نمایید.

آموزش حرفه‌ای

از شروع تا پایان آموزش، دوره‌ها باید دارای موضوعات حرفه‌ای باشند. آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل باید برنامه‌ریزی مدونی برای تفکیک دوره‌ها داشته باشد. به‌طور خلاصه، هدف باید مشخص باشد، موضوع سر فصل‌ها باید حرفه‌ای و مفید باشند تا در پایان دوره فن آموز به آن چیزی که انتظارش را داشته، رسیده باشد. به نقل از مجتمع پل، شما باید از زمان‌بندی و موضوعات دوره‌ها با خبر باشید تا بدانید از کجا شروع و به کجا ختم می‌شوند.

زمان‌بندی مناسب و انعطاف‌پذیر دوره‌های آموزشی نیز از جمله المان‌های یک آموزش حرفه‌ای است. در واقع گذراندن دوره‌ها به‌گونه‌ای باید باشد تا فن آموز از نظر صرف زمان رضایت کامل را از یک آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل خوب داشته باشد.

مدرک معتبر و پشتیبانی

یکی‌دیگر از ویژگی‌های آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل مدرکی است که در پایان آموزش به شما اعطا می‌شود. مدرک معتبر یعنی همان مدرکی که اگر روی سنگ بگذارید آب شود! اغراق نیست، مدرک در کنار و دانش و تجربه شما باید آن قدر معتبر باشد که اگر روزی قصد کار کردن در خارج از کشور را داشتید، احساس نگرانی بابت امنیت شغلی نداشته باشید. همچنین آموزشگاهی بهترین است که حتی بعد از پایان دوره آموزشی نیز پیگیر و پشتیبان نیروی آموزشی خود باشد و بتواند فرصت‌های شغلی مناسبی را پیشنهاد و فراهم کند. مجتمع پل، به‌عنوان آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل نیز با اعطای مدارک بین‌المللی و فنی حرفه‌ای معتبر در خدمت کاربران عزیز است.

آموزش حضوری و غیر حضوری

قطعاً آموزش حضوری دارای مزایای فراوانی نسبت به آموزش آنلاین است. شغل و آموزش تعمیرات موبایل نیازمند به ابزار و متریال متنوعی است. اما هستند افرادی که به دلایلی مختلفی نمی‌توانند بر سر کلاس‌های حضوری و عملی حاضر شوند و آموزش آنلاین تعمیرات موبایل را ترجیح می‌دهند. این آموزش از راه دور هم به‌صورت پکیج‌های آموزشی و هم به‌صورت آموزش آنلاین همزمان می‌تواند در دسترس قرار گیرد. بنابراین آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل باید از این آموزش ترکیبی نیز برخوردار باشد.

آموزش حرفه ای موبایل

هزینه مناسب

این حق شما است تا در ازای پولی که پرداخت می‌کنید آموزش کافی و کاملی را دریافت کنید. بسیاری از آموزشگاه‌ها هستند که هزینه‌های بالایی را برای آموزش از متقاضی دریافت می‌کنند و خروجی کار، آموزشی ناقص با ارائه یک مدرک برای دلخوشی‌ شما خواهد بود. بنابراین برای انتخاب بهترین آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل باید صرف هزینه‌ای مطابق با اقشار متوسط جامعه و طبق عرف، مد نظر قرار گیرد. لازم به ذکر است که اگر آموزش به شکل غیرحضوری و آنلاین را انتخاب کنید، خرید وسایل و تجهیزات می‌تواند هزینه‌های آموزش را نسبت به آموزش حضوری افزایش دهد.

آموزشگاه پل

مجتمع «پل»، ۱۹ سال است که در زمینه‌ آموزش تخصصی تعمیرات موبایل فعالیت دارد و با آموزش هزاران فن‌آموز توانسته نقش مهمی در رونق کسب و کار آن‌ها در این حوزه ایفا کند. این مجموعه، دغدغه آموزش حرفه‌ای را با بکارگیری اساتید و مدرسین با تجربه و همچنین سرفصل‌های مهم و موردنیاز فن آموز، برطرف کرده است. مجتمع پل، در پایان دوره‌های آموزشی مدارک بین المللی قابل ترجمه، فنی وحرفه‌ای و دانشگاهی را به فن آموزانی که تمامی دوره‌های تئوری و عملی را با موفقیت گذرانده باشند، اعطا می‌کند.

آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل «پل»، با پایان دوره‌ها، از طریق فضای مجازی و روش‌های دیگر همچنان پشتیبان و پاسخگو به سوالات شما خواهد بود. همچنین، شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت https://poulgilan.com نیز می‌توانید از مقالات و دوره‌های متنوع آموزش آنلاین و حضوری با خبر شوید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات