هتل های کیش تراپنر

بررسی ۶ مورد از هتل‌های نزدیک ساحل در کیش توسط تراپنر

فریب معماری زیبای برخی هتل‌های نزدیک به ساحل در کیش را نخورید. برخی هتل‌های کیش از نظر موقعیت مکانی ایده‌آل به نظر می‌رسند و حتی معماری و نمای بیرونی آن‌ها نیز بسیار زیبا است اما کیفیت چندانی ندارند. در اصل چنین هتل‌هایی به علت نزدیکی به ساحل هزینه‌ی اضافه‌تری از میهمانان دریافت می‌کنند. البته این بدان معنی نیست که همه هتل‌های نزدیک دریا در کیش بی‌کیفیت باشند. در این مقاله تراپنر ۶ مورد از هتل‌های نزدیک به ساحل در کیش را از نظر کیفیت بررسی کرده است.

شباهت معماری اغلب هتل‌های رو به دریا در کیش

معماری بسیاری از هتل‌های نزدیک به ساحل در کیش به یکدیگر است. هتل‌هایی مثل ارم، گامبرون، پارمیس و میراژ از نظر معماری به شکل یک هرم ساخته شده‌اند که این موضوع باغث جذب مسافر نسبت به ظاهر هتل می‌شود. البته هتل‌هایی مثل ترنج و داریوش از ساختار و معماری متفاوتی در ساخت هتل استفاده کرده‌اند.

هتل ارم کیش؛ نوشیدن چای در بالکن رو به دریا

ارم یکی از هتل‌های ۴ ستاره‌ی کیش است. این هتل به دلیل داشتن بالنکی بزرگ در اتاق‌های رو به دریا و نزدیک به ساحل شهرت یافته است. این هتل نزدیک به ساحل در کیش ۲۴۰ واحد اقامتی دارد که اتاق‌های پشتی ساختمان چشم‌انداز دریا داشته و اتاق‌های نمای ظاهری رو به محوطه‌ی هتل هستند. دسترسی به ساحل از این هتل حدود ۴ دقیقه می‌باشد. این هتل امکانات زیادی از جمله استخر، بیلیارد و ماساژ را برای مسافرین خود فراهم کرده است. علی‌رغم کیفیت خوب صبحانه‌ها این هتل از نظر میهمانان کیفیت پایینی در نظم و نظافت دارد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار خیام.

هتل گامبرون کیش؛ سه ستاره‌ای در حد پنج ستاره

هتل گامبرون کیش تا ساحل خلیج فارس حدود سه دقیقه با خودرو فاصله دارد. برخی از اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی رو به دریا دارند. البته چشم‌انداز برخی نیز رو به خیابان یا حیاط قرار دارد. این هتل در دسته هتل‌های ۳ ستاره‌ی کیش قرار می‌گیرد و به جای امکاناتی مثل استخر، سونا و جکوزی از سالن بیلیارد استفاده کرده است. از دیگر نکات مثبت هتل نزدیکی به مراکز خرید جزیره کیش می‌باشد. مسافران قدیمی این هتل توصیفات خوبی درباره‌ی رفتار پرسنل داشتند هرچند از نظر کاربران قیمت کافه‌‌ی هتل بالا بوده و کیفیت غذاهای این پایین می‌باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل، خیابان لپ پرتو.

هتل داریوش کیش - تراپنر

هتل داریوش؛ تجربه اقامت لوکس در تور کیش

هتل داریوش کیش با ساحل تفریحی خلیج فارس حدود ۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل امکانات متمایزتری نسبت به سایر هتل‌های کیش ارائه می‌دهد. سالن ورزشی، سالن تنیس، گیم‌نت، استخر، سونا و جکوزی امکانات این هتل می‌باشد. این هتل به دلیل داشتن اتاق‌های متنوع مثل کابانا یا اتاق‌های لوکس رو به دریا باعث شده جذب مسافر زیادی در طول سال داشته باشد. برخی از این اتاق‌ها امکاناتی مثل جکوزی نیز دارند. مسافرین قدیمی این هتل در دسته‌ هتل‌های لوکس کیش قرار داده‌اند اما ایراداتی از جمله نظافت به این هتل گرفته‌اند.

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش.

هتل مارینا پارک کیش؛ محبوب مسافران تور کیش

این هتل نیز به دلیل داشتن امکانات زیاد و طرز خاص معماری و البته محوطه‌ی بزرگ متمایز شده است. داخل برج‌های هتل اتاق‌هایی با ویوی دریا وجود دارد که باعث لذت‌بخش شدن اقامت شما می‌شود. این هتل یکی از هتل‌های کیش کنار دریا محسوب شده و فاصله‌ی آن با ساحل خلیج فارس ۷ دقیقه با خودرو است. این هتل یکی از هتل‌های محبوب از نظر مسافران قدیمی این اقامتگاه نیز می‌باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو

هتل میراژ کیش - تراپنر

هتل میراژ کیش؛ سه دقیقه پیاده تا ساحل

یکی از هتل‌های تازه تاسیس جزیره کیش، هتل میراژ کیش است. این هتل معماری خاص و جذابی را دارد. هتل میراژ دارای ۱۷۸ باب اتاق در هشت طبقه می‌باشد. موقعیت مکانی میراژ بسیار مناسب بوده و دسترسی آسانی به مراکز خرید و ساحل دارد. از امکانات این هتل می‌توان به رستورانی با منوی ایرانی، فرنگی و عربی است. این هتل قابلیت پذیرش ۲۴ ساعته را دارد و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به این هتل برای اقامت مراجعه کنید. هتل میراژ کیش دارای اتاق‌هایی است که چشم انداز آن‌ها فقط خلیخ فارس است.

آدرس: جزیره کیش بلوار دریا

اقامت روی آب‌های خلیج فارس در هتل ترنج

هتل ترنج تنها هتل روی آب در جزیره‌ی کیش است. این ویژگی باعث متمایز شدن آن از سایر هتل‌ها شده و باعث صفر شدن فاصله‌ی مسافر با ساحل می‌شود. مسلما در جزیره‌ی زیبای کیش هیچ چیزی زیباتر از اینکه در بالکنی که روی آب است صبحانه میل کنید وجود ندارد. کف سوئیت‌های این هتل شیشه‌ای وجود دارد تا شما یک آکواریوم تماشایی از موجودات زنده‌ی درون دریا را در طی ۲۴ ساعت شبانه روز تماشا کنید. البته این هتل نیز با وجود این همه زیبایی واحدهای اقامتی و البته امکاناتی نظیر استخر، رستوران مجهز و سالن بدنسازی ایراداتی نیز دارد. چسبیده بودن محل اقامت به ساحل معایبی از جمله حس کردن بوی لجن دریا را نیز به همراه خود دارد.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات