آموزش تمام روش های موثر و موجود پیدا کردن و ردیابی گوشی سامسونگ

آموزش تمام روش های موثر و موجود پیدا کردن و ردیابی گوشی سامسونگ

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی خود را گم کنید 🔎 یا گوشی شما دزدیده شود. در این زمان شما به دنبال راهی هستید که بتوانید گوشی خود را ردیابی و پیدا کنید. برای همین در این مطلب از انزل وب به آموزش تمام روش های موثر و موجود پیدا کردن و ردیابی گوشی سامسونگ میپردازیم.

چگونه گوشی سامسونگ دزدیده شده را پیدا کنیم؟

?How to Track a Samsung Phone

زمانی که شما گوشی سامسونگ خود را گم میکنید راه های مختلفی برای ردیابی گوشی سامسونگ وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید اما قبل از هر کاری باید قابلیت ردیابی گوشی سامسونگ را از قبل فعال کرده باشید.

برای این کار میتوانید از تنظیمات استفاده کنید. ابتدا Settings گوشی سامسونگ را باز کنید. اگر Settings را پیدا نمیکنید در قسمت جست جو گوشی خود Settings را تایپ کنید و روی نتیجه آن ضربه بزنید. بعد از باز شدن تنظیمات گزینه Lock Screen and Security را انتخاب کنید. به سمت پایین اسکرول کنید و گزینه Find My Mobile را انتخاب کنید. بررسی کنید که آیا اکانت سامسونگ شما قابل مشاهده است یا خیر. اگر اکانت سامسونگ ندارید میتوانید برای ساخت آن مطلب آموزش تصویری ۳ روش ساخت اکانت سامسونگ در گوشی و کامپیوتر را مطالعه کنید.

یافتن گوشی گم شده سامسونگ با استفاده از Find My Device

قابلیت Find My Device گوگل برای هر دستگاه سامسونگی قابل دسترس است. این قابلیت زمانی کار میکند که شما به آن اجازه دسترسی به لوکیشن را داده باشید. برای ردیابی گوشی با سامسونگ اکانت ابتدا سایت Find My Device را باز کنید. با اطلاعات حسابی که قبلا وارد گوشی سامسونگ شده اید Log in کنید. از لیست دستگاه های متصل به همان حساب، سامسونگ خود را انتخاب کنید. حالا اگر ویژگی لوکیشن فعال باشد میتوانید گوشی سامسونگ خود را پیدا کنید.

ردیابی گوشی گمشده سامسونگ

ردیابی گوشی گم شده سامسونگ با درآورد صدای زنگ موبایل

زمانی که نمیتوانید گوشی سامسونگ خود را پیدا کنید میتوانید کاری کنید که بدون توجه به تنظیمات صدا یک دقیقه زنگ بخورد. برای این کار باید این قابلیت را در گوشی خود از قبل فعال کرده باشید.

برای فعال کردن Find My Mobile در گوشی سامسونگ Settings را باز کنید. گزینه Biometrics and security و بعد از آن Find My Mobile را انتخاب کنید. صفحه جدید را روی حالت ON بگذارید و گزینه های Remote unlock و Send last location را فعال کنید.

یافتن گوشی گم شده سامسونگ

بعد از فعال کردن Find My Mobile در اندروید سایت Find My Mobile سامسونگ را باز کنید. روی Ring در منو Remote-management ضربه بزنید. یک کادر برای شما باز میشود. برای تایید و ادامه کار روی Start ضربه بزنید. پس از اتمام گوشی شما به مدت یک دقیقه کامل زنگ میخورد. صدای گوشی در این حالت روی بیشترین حد ممکن است حتی اگر شما صدای آن را کم کرده باشید و یا روی حالت ویبره گذاشته باشید.

ردیابی گوشی گم شده سامسونگ

ردیابی گوشی سامسونگ خاموش با Google Timeline

حتی اگر گوشی شما خاموش باشد و یا باطری آن تمام شده باشد شما با قابلیت Google Timeline در برنامه گوگل مپ میتوانید گوشی سامسونگی خود را پیدا کنید. زمانی شما میتوانید از این روش استفاده کنید که از قبل قابلیت Location History در گوگل مپ شما فعال باشد. برای ردیابی گوشی سامسونگ با گوگل مپ، Timeline خود را که با نام Google Maps Location History نیز شناخته میشود را باز کنید. مطمئن شوید که روز جاری در تقویم انتخاب شده باشد. همچنین میتوانید Google Maps را باز کنید و از طریق منو کشویی کناری Timeline را انتخاب کنید. در سمت چپ صفحه میتوانید جدول زمانی آن روز شامل نام همه مکان هایی که ثبت شده اند و گوشی سامسونگ شما در آن مکان ها بوده است را ببینید. در سمت راست نیز مکان هایی که رو نقشه مشخص شده است را میتوانید ببینید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه ردیابی گوشی سامسونگ با جیمیل و سایر روش ها صحبت کردیم. شما از کدام روش برای ردیابی گوشی سرقت شده سامسونگ استفاده کردید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ردیابی گوشی سامسونگ با شماره سریال در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش پیگیری و ردیابی لپ تاپ ویندوز 11 با قابلیت Find My Device
آموزش پیگیری و ردیابی لپ تاپ ویندوز ۱۱ با قابلیت Find My Device
آموزش 12 روش ردیابی و مشاهده مسیر حرکت پرواز هواپیماها داخل و خارج کشور
۱۲ روش ردیابی و مشاهده مسیر حرکت پرواز هواپیما داخل و خارج کشور
بررسی امکان شنود تماس و چت های واتساپ توسط دیگران
بررسی امکان شنود تماس و چت های واتساپ توسط دیگران
آموزش 4 روش پیدا کردن گوشی در حالت سایلنت
آموزش نحوه پیدا کردن گوشی در حالت سایلنت

نظرات