آموزش ساخت آواتار در اینستاگرام

آموزش ساخت آواتار در اینستاگرام

آواتار قابلیت جدیدی است که اینستاگرام 📷 به برنامه خود اضافه کرده است و برای کسانی که دوست ندارند از چهره خود استفاده کنند بسیار مناسب است. در این مطلب از انزل وب به آموزش ساخت آواتار در اینستاگرام و نحوه استفاده از آن میپردازیم.

چگونه از آواتار در اینستاگرام استفاده کنیم؟

How to Make and Use an Instagram Avatar

اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب است که کاربر های زیادی دارد. از این رو اینستاگرام سعی میکند با اضافه کردن قابلیت های بیشتر رضایت مخاطبین خود را جلب کند. یکی از این قابلیت ها آواتار اینستاگرام است. شما به دلایل مختلفی ممکن است بخواهید از یک آواتار در اینستاگرام خود استفاده کنید. در ادامه به توضیح این که آواتار چیست و نحوه ساخت آن چطور است میپردازیم.

آواتار اینستاگرام چیست؟

قابلیت آواتار اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که یک استیکر ایجاد کنید و از آن در این پلتفرم استفاده کنید. شما این امکان را دارید که ایموجی خود را طوری تنظیم کنید که شبیه به شما شود. پس از ساخت آواتار شما میتوانید از آن در استوری ها، دایرکت و… استفاده کنید.

نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

برای ساخت آواتار در اینستاگرام ابتدا برنامه اینستاگرام را در گوشی آیفون یا اندرویدی خود باز کنید. بعد از باز شدن اینستاگرام به صفحه پروفایل خود بروید و روی سه خط بالا سمت راست ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود. از منو باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید. شما با این کار وارد بخش تنظیمات اینستاگرام میشوید. در تنظیمات روی گزینه Account ضربه بزنید. بعد از آن Avatar را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

چگونه از آواتار در اینستاگرام استفاده کنیم؟

حالا وارد یک صفحه میشوید که میتوانید از طریق تنظیمات صفحه آواتار خود را بسازید (اگر با لود این بخش در گوشی خود با مشکل مواجه هستید برنامه تغییر دهنده آی پی خود را ابتدا فعال کنید). در اینجا میتوانید رنگ پوست، مو، صورت، چشم، ابرو، عینک، بینی، دهان و لباس را تغییر دهید. اینستاگرام قابلیت های زیادی در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید آواتار خود را بسازید.

برنامه استیکر ساز اینستاگرام

بعد از ساخت کامل آواتار خود برای ذخیره آن روی Done در بالای صفحه گوشه سمت راست ضربه بزنید و روی Save Changes ضربه بزنید تا آواتار شما ساخته شود.

آواتار اینستاگرام کجا ذخیره میشود

آواتار اینستاگرام کجا ذخیره میشود؟ نحوه تغییر آواتار بعد از ساخت آن

بعد از ساخت و ذخیره آواتار ممکن است بخواهید آن را ببینید و یا تغییراتی روی آن اعمال کنید. مجددا مسیر Settings> Account> Avatar را طی کنید. میتوانید آواتار خود را دوباره مشاهده کنید و آن را تغییر دهید. بعد از اعمال تغییرات مورد نظر دوباره روی Done و بعد Save Changes ضربه بزنید تا آپدیت شود.

نحوه استفاده از آواتار در استوری

بعد از این که ساخت آواتار شما تکمیل شد میتوانید آن را در قسمت استوری ها به اشتراک بگذارید تا سایر افرادی که پیج شما را دنبال میکنند آواتار شما را ببینند. برای اشتراک گذاری آواتار خود ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و به قسمت استوری ها بروید. در این قسمت از بالای صفحه روی آیکن Sticker ضربه بزنید. در لیست باز شده Avatar را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید تا به آواتار ساخته شده خود دسترسی داشته باشید.

ساخت آواتار اینستاگرام

اکنون شما میتوانید حالت های مختلف آواتار خود را ببینید. مکان آواتار خود را درست کنید. بعد از تمام شدن تغییرات استوری روی Your story ضربه بزنید تا استوری شما منتشر شود.

روش استفاده از آواتار اینستاگرام

نحوه اشتراک گذاری آواتار در دایرکت

همچنین اینستاگرام این قابلیت را دارد تا به جای به اشتراک گذاشتن آواتار در استوری، شما آواتار خود را در دایرکت به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار ابتدا دایرکت شخص مورد نظر را باز کنید. روی آیکن Sticker در پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. از لیست باز شده گزینه Avatar را انتخاب کنید.

استفاده از آواتار در استوری

الان میتوانید استیکر مورد نظر خود را ارسال کنید.

آواتار در اینستاگرام چیست

دانلود برنامه استیکر ساز اینستاگرام

به غیر از برنامه اینستاگرام شما میتوانید از چند برنامه برای ساخت آواتار اینستاگرام استفاده کنید. برنامه استیکر ساز اینستاگرام یکی از این برنامه ها است که میتوانید روی گوشی خود دانلود و از آن استفاده کنید. همچنین شما میتوانید برای دیدن سایر برنامه ها و روش های ساخت مموجی در اینستاگرام مطلب آموزش ۷ روش ساختن مموجی در اندروید را مطالعه کنید.

آواتار در اینستاگرام

همچنین مطلب آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام در کامپیوتر و گوشی میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به روش استفاده از آواتار اینستاگرام صحبت کردیم. آیا شما توانستید برای خود یک آواتار در اینستاگرام بسازید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ساخت آواتار اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش ساخت آواتار واتساپ برای عکس پروفایل
آموزش ساخت آواتار واتساپ برای عکس پروفایل ، ارسال در چت و..
آموزش 3 روش تغییر و حذف عکس اکانت در ویندوز 10
آموزش ۳ روش تغییر و حذف عکس اکانت در ویندوز ۱۰
ثبت نام، تغییر عکس و کار با گراواتار (Gravatar) یا آواتار وردپرس
آموزش ثبت نام ، تغییر عکس و کار با گراواتار (Gravatar) یا آواتار وردپرس
چگونه بهترین عکس را برای پروفایل خود انتخاب کنیم ؟ علم و روانشناسی این موضوع
چگونه بهترین عکس را برای پروفایل خود انتخاب کنیم ؟ علم و روانشناسی این موضوع

نظرات