نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران

نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران

سامسونگ محصولات مختلفی تولید می‌کند و در ایران به‌عنوان تولیدکننده محصولات الکترونیکی شناخته شده است و محبوبیت بسیار زیادی دارد. در حال حاضر یکی از بهترین نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران، بوم سام می‌باشد. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده فروشگاه ما این است که قابلیت خرید اقساطی سامسونگ را در اختیار مشتریان قرار داده‌ایم. برای مثال اگر قصد خرید تلفن همراه دارید، بوم سام امکان خرید اقساطی گوشی موبایل را برای شما ایجاد کرده است.

محصولات سامسونگ

سامسونگ لوازم خانگی مختلفی ازجمله تلویزیون دیجیتال، یخچال، ماشین لباسشویی، کولرگازی، سیستم صوتی و ساندبار تولید می‌کند. حتی علاوه بر کالاهای خانگی، سامسونگ انواع لوازم الکترونیکی از قبیل گوشی موبایل، لپ‌تاپ، دوربین دیجیتال، ساعت‌های هوشمند، اسپیکر، هندزفری‌های بلوتوث و تبلت را هم تولید و عرضه می‌کند. اکنون شما برای تهیه این محصولات الکترونیکی، می‌توانید به نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران مانند بوم سام مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

تاریخچه شرکت سامسونگ

غول تکنولوژی کره‌ای در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول Lee Byung Chul در شهر سئول کره جنوبی بنیان‌گذاری شد. نام تجاری سامسونگ از ترکیب دو کلمه کره‌ای سام به معنی عدد “۳” و سونگ به معنی “ستاره” به دست آمده است. شرکت سامسونگ نام برند خود را بسیار هوشمندانه انتخاب کرده است. به‌طوری‌که عدد سه در فرهنگ کره‌ای به معنی قدرت و بزرگی و ستاره به معنی جاودانگی و ابدیت است. لی بیونگ چول از یک خانواده بسیار ثروتمند و سرشناس کره‌ای بود که در میانه راه، تحصیل را رها کرد و به تجارت پرداخت.

شرکت سامسونگ به‌عنوان یک شرکت تجاری فعالیت خود را با محصولات غذایی از قبیل نودل و غذاهای محلی آغاز کرد. سامسونگ به‌عنوان یک شرکت چندملیتی بعد از گذشت یک دهه فعالیت در حوزه‌های مختلف صنعتی و تجاری و با داشتن چندین زیرمجموعه به ۱۰ شرکت برتر فعال در کره جنوبی تبدیل شد.

خرید محصولات اورجینال سامسونگ در ایران

محصولات اصلی و دارای گارانتی سامسونگ در ایران توسط نمایندگی رسمی سامسونگ ارائه می‌شود. فروش کالاهای دیجیتال در نمایندگی مجاز و رسمی سامسونگ، دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به مصرف‌کنندگان هستند. بوم سام به‌عنوان نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران فعالیت می‌کند و کالاهای دیجیتال، پرطرفدار و به‌روز را به همراه گارانتی معتبر در اختیار شما قرار می‌دهد.

نمایندگی رسمی بوم سام امکان خرید اقساطی انواع محصولات شرکت سامسونگ ازجمله گوشی موبایل، تبلت و ساعت‌های هوشمند را فراهم کرده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید بدون هیچ‌گونه مشکلی، محصولات موردنظر خود را خریداری نمایید. علاوه بر این شارژر اصلی سامسونگ و کابل اصل آن نیز در این فروشگاه عرضه می‌شود.

نمایندگی رسمی سامسونگ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد

یک نمایندگی رسمی و معتبر محصولات سامسونگ در ایران، باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • ارائه گارانتی معتبر خدمات پس از فروش سامسونگ به همراه فاکتور خرید
  • عرضه محصولات متنوع و به‌روز سامسونگ
  • داشتن وب‌سایت و اکانت فعال و معتبر در شبکه‌های مجازی
  • ارائه اطلاعات دقیق و درست در رابطه با محصولات سامسونگ
  • ارائه مشاوره در هنگام خرید و پس از خرید مشتریان
  • در دسترس بودن اطلاعات کامل تماس ازجمله شماره تلفن و آدرس نمایندگی
  • ارائه تخفیفات و جشنواره‌های فصلی فروش محصولات سامسونگ
  • فروش اقساطی محصولات سامسونگ (به‌خصوص فروش اقساطی گوشی موبایل که محصول بسیار پرطرفداری است.)
  • امکان فروش اینترنتی انواع محصولات
  • ضمانت اصالت و سلامت کالاها

بوم سام، نمایندگی رسمی سامسونگ در کرج

محصولات سامسونگ طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد و خریداران به دنبال یافتن مراکز معتبر و رسمی برای تهیه محصولات اصل از آن‌ها هستند. وجود نمایندگی‌ رسمی سامسونگ در شهرهای مختلف ایران باعث رفاه حال خریداران و طرفداران این برند می‌شود. بوم سام یک فروشگاه معمولی نیست بلکه به‌عنوان نماینده رسمی شرکت سامسونگ در ایران فعالیت می‌کند و فروشگاه فیزیکی خود را در شهر کرج دایر کرده است.

مصرف‌کنندگان محصولات سامسونگ می‌توانند با مراجعه به این مرکز تمامی محصولات را به‌صورت اورجینال و با گارانتی معتبر خریداری نمایند. البته نیازی نیست که برای خرید به‌صورت حضوری مراجعه کنید، شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی بوم سام، محصولات موردنظر خود را به‌طور آنلاین تهیه نمایید. قابل‌ذکر است که برای خرید اقساطی محصولات سامسونگ نیز می‌توانید به‌صورت اینترنتی اقدام نمایید و لزومی برای مراجعه حضوری نیست.

فروشگاه ما وب‌سایت رسمی خود را در سال ۱۳۹۸ هم‌زمان با شروع پاندمی کرونا در ایران و در جهت رفاه حال مشتریان افتتاح کرد. ازاین‌رو طرفداران برند سامسونگ از هر نقطه‌ای در ایران می‌توانند به تمامی محصولات اصل همراه با گارانتی و ضمانت رسمی سامسونگ از طریق وب‌سایت بوم سام نمایندگی معتبر و رسمی سامسونگ تهیه نمایند.

خدمات پس از فروش سامسونگ

یکی از وظایف اصلی نمایندگی‌های رسمی سامسونگ ارائه خدمات پس ‌از فروش به مشتریان است. گارانتی و ضمانت‌نامه‌‌ای که هنگام خرید به همراه فاکتور به خریداران عزیز داده می‌شود ضمانت می‌کند هرگونه ایراد و مشکل کارخانه‌ای محصول را با حفظ شرایط و ضوابط ویژه‌ای رفع نماید. بنابراین خریداران باید در هنگام خرید محصولات دقت لازم را داشته و کالای موردنظر خود را از نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران تهیه نمایند.

بیمه محصولات سامسونگ

در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی و قیمت بالای کالاهای دیجیتال، نمایندگی رسمی سامسونگ اقدام به بیمه کردن محصولات الکترونیکی می‌نماید. پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی برای کالاهای مختلف در نظر گرفته شده که این پوشش‌ها عبارت‌اند از:

  • بیمه محصولات سامسونگ در برابر هر نوع خسارت ناشی از ضربه و شکستگی
  • بیمه خرابی محصولات سامسونگ بر اثر تماس با مایعات
  • بیمه آتش‌سوزی محصولات سامسونگ
  • بیمه سرقت محصولات سامسونگ
  • بیمه خسارات ناشی از بلایای طبیعی از قبیل زلزله، سیل، طوفان و تگرگ

خریداران و صاحبان محصولات سامسونگ می‌توانند با پرداخت مبلغی مشخص از طریق نمایندگی رسمی سامسونگ کالاهای خود را در برابر آسیب‌های احتمالی بیمه کنند.

چرا باید از نمایندگی رسمی سامسونگ خرید کنیم؟

خرید از نمایندگان رسمی سامسونگ مزایای بی‌شماری برای مشتریان دارد. ضمانت‌نامه و گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش، مشاوره خرید، جشنواره‌ها و تخفیفات سراسری تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران می‌باشند.

خرید محصولات و کالاهای دیجیتال بدون گارانتی اصالت و ضمانت بسیار پرخطر است و در صورت وجود مشکل و ایراد در محصول، هیچ فردی پاسخگو نخواهد بود. بنابراین توصیه می‌شود در صورت نیاز به خرید کالاهای با کیفیت از برند سامسونگ، حتماً به نماینده رسمی این شرکت مراجعه کنید تا دچار خسارات مالی و روحی ناخواسته نشوید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات