آموزش 5 روش حذف Recommended در ویندوز 11

آموزش ۵ روش حذف Recommended در ویندوز ۱۱

منوی ویندوز ۱۱ به دو بخش تقسیم می‌شود که یکی از این بخش‌ها، Recommended است. ممکن است کاربری نخواهد این بخش را در منوی Start داشته باشد. شما می‌توانید آن را به سادگی حذف ❌ کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۵ روش حذف Recommended در ویندوز ۱۱ میپردازیم.

غیرفعال کردن Recommended در ویندوز ۱۱

?How to Remove Recommended Section from Windows 11 Start Menu

در بخش Recommended برنامه‌هایی که اخیرا به سیستم خود اضافه کرده‌اید، نمایش داده می‌شوند. این بخش را می‌توانید حذف کنید یا با چیز دیگری جایگزین کنید. در این مطلب از انزل وب نحوه جلوگیری از نمایش Recommended در ویندوز ۱۱ را آموزش می دهیم. با ادامه این پست ما را همراهی کنید.

جلوگیری از نمایش Recommended در ویندوز ۱۱ با Group Policy Editor

برای جلوگیری از نمایش Recommended در ویندوز ۱۱، روی منوی استارت کلیک کنید. سپس gpedit را جستجو کنید. روی Group Policy Editor کلیک کنید. به بخش User Configuration > Administrative Templates > Start Menu and Taskbar بروید. روی Remove Recommended section from Start Menu راست کلیک کنید. سپس روی Edit بزنید.

جلوگیری از نمایش Recommended در ویندوز 11

حال گزینه Enabled را انتخاب کنید.

جلوگیری از نمایش Recommended در ویندوز 11

روی Apply کلیک کنید. سپس روی OK بزنید. سیستم خود را ری استارت کنید. هر زمان که خواستید این عمل را برعکس کنید کافی است همین مسیر را بروید و به جای Enabled گزینه Not Configured را انتخاب کنید.

حذف بخش Recommended منوی Start ویندوز ۱۱ با Explorer Patcher

برای حذف Recommended منو استارت ویندوز ۱۱ ابتدا Explorer Patcher را دانلود کنید. با اجرای برنامه، تسکبار ویندوز ۱۱ به حالت ویندوز ۱۰ تغییر پیدا می‌کند. روی تسکبار راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.

جلوگیری از نمایش Recommended در ویندوز 11

از سمت چپ روی Start menu بزنید. سپس تیک Disable the Recommended section را بزنید. در آخر روی Restart File Explorer بزنید.

جلوگیری از نمایش Recommended در ویندوز 11

حال وقتی وارد منوی استارت ویندوز ۱۱ شوید، این گزینه وجود ندارد و می‌توانید منوی استارت را با برنامه‌های دلخواه خود پر کنید.

جلوگیری از نمایش Recommended در ویندوز 11

حذف بخش برنامه های پیشنهاد شده ویندوز ۱۱ با اضافه کردن پین‌های بیشتر

روش دیگر برای حذف بخش برنامه های پیشنهاد شده ویندوز ۱۱ این است که Windows + I را فشار دهید تا Settings باز شود. سپس روی Personalization بزنید. از سمت راست روی Start کلیک کنید.

حذف بخش برنامه های پیشنهاد شده ویندوز 11

More pins را انتخاب کنید.

حذف بخش برنامه های پیشنهاد شده ویندوز 11

حال منوی استارت را باز کنید. بخش پین بزرگ‌تر می‌شود و بخش پیشنهادی با این کار کوچک‌تر شده است.

حذف بخش برنامه های پیشنهاد شده ویندوز 11

حذف بخش پیشنهاد منو استارت ویندوز ۱۱ از بخش تنظیمات

برای حذف بخش پیشنهاد منو استارت ویندوز ۱۱ دکمه های Win + I را فشار دهید تا Settings باز شود. سپس روی Personalization کلیک کنید. گزینه start را از سمت راست انتخاب کنید.

حذف بخش برنامه های پیشنهاد شده ویندوز 11

حال علامت جلوی Show recently opened items in Start و Jump Lists, and File Explorer را خاموش کنید. گزینه Show recently added apps را هم می‌توانید خاموش کنید.

حذف بخش برنامه های پیشنهاد شده ویندوز 11

نکته: با غیرفعال کردن recently opened items وب سایت های موردعلاقه شما هم از بخش تسکبار حذف می شوند. این امر ممکن است برای همه خوشایند نباشد.

حذف recommended منو استارت ویندوز ۱۱ با روشی ساده

برای حذف recommended منو استارت ویندوز ۱۱ روی منوی استارت کلیک کنید. سپس روی آیتم‌هایی که نمی‌خواهید راست کلیک کنید و Remove from list را انتخاب کنید. در صورتی که می‌خواهید برنامه‌ای را به طور کامل حذف کنید، روی Uninstall بزنید.

حذف بخش برنامه های پیشنهاد شده ویندوز 11

برای یادگیری حذف کش در ویندوز ۱۱ مطلب آموزش ۷ روش حذف کش در ویندوز ۱۱ را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش های حذف recommended start menu ویندوز ۱۱ را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش سریع نمایش و آوردن This PC در دسکتاپ ویندوز 11 (مای کامپیوتر قدیم)
آموزش سریع نمایش و آوردن This PC در دسکتاپ ویندوز ۱۱ (مای کامپیوتر قدیم)
راهنما کامل و جدید حل مشکل نصب ویندوز 11 برای همیشه!
راهنما کامل و جدید حل مشکل نصب ویندوز ۱۱ برای همیشه!
آموزش حذف کیبورد اضافه در ویندوز 11 : 3 روش سریع انجام اینکار
آموزش حذف کیبورد اضافه در ویندوز ۱۱ : ۳ روش سریع انجام اینکار
راهنما کامل تنظیم رنگ ویندوز 11
راهنما کامل تنظیم رنگ ویندوز ۱۱ (آموزش تنظیمات بهینه)

نظرات