نکات کلیدی در سئوی سایت کسب و کار کوچک

نکات کلیدی در سئوی سایت کسب و کار کوچک

سئوی کسب و کارهای کوچک به هر کسی اجازه می‌دهد تا برای محبوب‌ترین جایگاه یعنی صفحه اول گوگل رقابت کند. برای رسیدن به صفحه اول گوگل در ادامه با لینک بگیر دات کام همراه باشید.

کسب‌وکارهای کوچک در دنیایی از شرکت‌های عظیم برای دیده شدن می‌جنگند. با این حال، در فضایی که جیب های بی انتها برای تبلیغات و برندسازی همیشه بزرگترین تهدید کسب و کارهای کوچک بوده است، یک جبهه دیجیتالی جدید وجود دارد که میدان بازی را عوض می کند: اینترنت.

سئوی کسب و کارهای کوچک یا بهینه سازی موتورهای جستجو، ابزاری است که اغلب نادیده گرفته می شود و به اشتباه درک می شود که هر کارآفرینی به آن دسترسی دارد. پرورش و مشاهده نتایج واقعی زمان می برد، اما سئو مزایای ماندگاری دارد که می تواند به طور کامل یک کسب و کار کوچک را متحول کند.

در طول زمان، سئو تکامل یافته است تا فراتر از بازاریابی محتوا در وبلاگ ها را شامل شود. با این حال، مهم نیست که چقدر ترکیب سئوی خارجی یا سئوی محلی تغییر کرده است، یک چیز ثابت مانده است: سئو!

چگونه سئو برای کسب و کارهای کوچک مفید است؟

چگونه سئو برای کسب و کارهای کوچک مفید است؟

چرا باید در سئوی کسب و کارهای کوچک نسبت به سایر کانال های بازاریابی مانند رسانه های اجتماعی، ایمیل یا تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنیم؟

سئو یک استراتژی بلندمدت است که از یک هفته تا حتی چند ماه بعد نتایج واقعی را حاصل می کند، اما زمانی که این اتفاق بیفتد، می‌تواند با مداخله بسیار کم درآمد پایداری ایجاد کند. برای کسب‌وکارهای کوچک بدون مدیر بازاریابی مشخص، رویکرد غیرمستقیم برای بازاریابی منطقی‌تر است.

علاوه بر این، سئوی کسب و کارهای کوچک نوعی از بازاریابی درونگرا است که مشتریانی را که در حال جستجوی شما هستند جذب می کند.

از سوی دیگر، تبلیغات پولی در رسانه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو فوری قابل مشاهده هستند، اما هزینه‌ها را برای هر کلیک افزایش می‌دهند و برای عملکرد خوب نیاز به نظارت دائمی دارند.

بازاریابی ایمیلی و مدیریت رسانه‌های اجتماعی نیز برای اطمینان از کمپین‌های موفق تقریبا روزانه به مراقبت داخلی نیاز دارند.

ظاهر شدن در صفحه اول گوگل برای “سئوی مشاغل کوچک” و سایر عبارات مشابه به این معنی است که ما هرگز نیازی به اجرای تبلیغات پولی نداریم. همچنین هرگز مجبور نیستیم برای جذب مشتری تماس تلفنی بگیریم. با سئوی کسب و کارهای کوچک، مشتریانی که به دنبال خدمات ما هستند، به راحتی ما را پیدا می کنند.

خدمات سئوی کسب و کارهای کوچک برای شرکت ها چگونه کار می کند؟

خوب، اندازه گیری موفقیت با شناسایی اهداف واضح برای سئو شروع می شود.

در ادامه ۱۰ نکته را به شما می گوییم که به کسب و کار کوچک یا نوپای شما کمک می کند در جستجوی گوگل رتبه بالاتری بدست بیاورید، پس با لینک بگیر دات کام همراه باشید.

۱. کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید

به کلماتی فکر کنید که مشتریان شما ممکن است هنگام جستجوی محصولات یا خدمات شما در وب استفاده کنند.

لیستی از ۲۰ تا ۵۰ کلمه کلیدی تهیه کنید، سپس از کلمات کلیدی خود در هر یک از صفحات وب سایت خود استفاده کنید تا به آنها کمک کنید هنگام جستجوی مشتریان احتمالی با استفاده از آن کلمات کلیدی، رتبه بالاتری کسب کنند.

با استفاده از کلمات کلیدی در URL شروع کنید. همچنین آنها را در عناوین خود و همچنین در تگ متای description خود بگنجانید.

۲. روی پیشنهادات منحصر به فرد خود تمرکز کنید

به یاد داشته باشید که برای جلب توجه آنلاین مشتریان بالقوه با سایر شرکت ها رقابت می کنید. برای اینکه در جستجوهای وب برای صنعت خود بالاتر از همه باشید، به دنبال کلماتی باشید که با متمایزکننده های بازار شما مطابقت دارند، مانند پیشنهادات منحصر به فرد یا موقعیت جغرافیایی شما. اگر بودجه زیادی ندارید، باید روی کلمات کلیدی خاص تمرکز کنید.

۳. سایت خود را با کلمات کلیدی پر نکنید

همانطور که دستورالعمل های وب مستر گوگل بیان می کند: “صفحات را در درجه اول برای کاربران بسازید، نه برای موتورهای جستجو.” اولویت شما باید این باشد که متن را واضح و خوانا کنید.

۴. از لینک بگیر برای سایت خود بک لینک بگیرید

هرچه تعداد سایت‌هایی که به سایت شما بک لینک می دهند بیشتر باشد، رتبه شما در جستجوها بالاتر خواهد بود. از پکیج های خرید بک لینک معتبر از سایتهای ایرانی و همچنین پکیج های رپورتاژآگهی در سایتهای ایرانی سایت لینک بگیر دات کام بهره بگیرید. لینک بگیر دات کام (LinkBegir.com) با دارا بودن بیش از ۲۵۰ وبسایت فعال ایرانی می تواند به سرعت شما را یک سرگردن از رقبایتان جلو بیاندازد. مثلا اگر در سایت خود لوازم بهداشتی می فروشید، رپورتاژ آگهی در سایتهای بهداشتی می تواند برای ارتقای رتبه گوگل سایت شما خیلی مفید باشد.

همچنین روی کیفیت بک لینک ها تمرکز کنید. سعی کنید از وبلاگ های مبهم و مزرعه لینک خارجی کمتر بک لینک بگیرید چون خطر جریمه شدن توسط گوگل را افزایش می دهند.

۵. محتوای با کیفیت بالا و مقدار زیادی از آن را منتشر کنید

ماموریت اصلی موتورهای جستجو کمک به افراد برای یافتن پاسخ سوالاتشان است. بنابراین بهترین استراتژی شما برای به دست آوردن ترافیک زیاد، ایجاد محتوای قانع کننده – مقالات، فیلم ها و عکس ها – است که اطلاعات با کیفیتی را در اختیار خوانندگان شما قرار می دهد. مطمئن شوید که محتوای خود را مرتباً به روز می کنید تا مرتبط بماند.

۶. شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید

شبکه های اجتماعی یک بوستر عالی در استراتژی سئوی شما هستند زیرا مردم از پلتفرم های شبکه های اجتماعی به عنوان موتورهای جستجو نیز استفاده می کنند.

۷. مطمئن شوید که وب سایت شما کاربرپسند است

یک وب سایت تمیز و آسان برای پیمایش داشته باشید. مطمئن شوید که بلافاصله برای بازدیدکنندگان مشخص است که شما چه کسی هستید و چه چیزی را ارائه می دهید. سرفصل ها (تگهای h) برای موتورهای جستجو برجسته هستند و به شما کمک می کنند رتبه بالاتری کسب کنید. سرعت سایت نیز برای سئو مهم است. در نهایت، باید مطمئن شوید که وب سایت شما برای پلتفرم های موبایل بهینه شده است.

۸. نتایج را اندازه گیری کنید

ابزارهای رایگان و کم هزینه مانند SEMRush.com ، تحلیل رایگان سئوی لینک بگیر و Google Analytics اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد سئوی سایت شما ارائه می دهند و اطلاعات بیشتری را در مورد بازدیدکنندگان خود به شما می گویند که چگونه سایت شما را پیدا کرده اند (موتور جستجو، وب سایت ارجاع دهنده و غیره)، موقعیت جغرافیایی آنها و مدت اقامت آنها در هر صفحه.

۹. صبور باشید

نتایج را از روز اول رصد کنید، اما انتظار نتایج سریع را نداشته باشید. به طور معمول از چند روز تا حتی چند ماه طول می کشد تا به طور قابل توجهی در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر بروید. همچنین به یاد داشته باشید که سئو دائما در حال تغییر است. چیزی که امروز کار می کند ممکن است دو یا سه سال دیگر جواب ندهد.

۱۰. اول شدن در گوگل را هدف بگیرید

اکثر کاربران شما از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند. موقعیت خوب یعنی ظاهر شدن در دو صفحه اول نتایج جستجو. اگر در صفحه سه باشید، تقریبا هیچ کس سایت شما را نخواهد دید. پس اول شدن در گوگل را هدف بگیرید!

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات