معرفی 6 تا از بهترین سامانه های اعلام و پیدا کردن گم شده ها

معرفی ۶ تا از بهترین سامانه های اعلام و پیدا کردن گم شده ها

اگر مدرک، سند یا چیزی گم کرده اید و می خواهید آن را سریع تر پیدا کنید، 🔎 می‌توانید از سامانه های اعلام و پیدا کردن گم شده ها استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۶ تا از بهترین سامانه های اعلام و پیدا کردن گم شده ها میپردازیم.

سرویس های اعلام افراد ، مدارک و اشیا مفقودی

Best Websites, Services, and Apps for Missing Stuff

سامانه ها و برنامه هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند بهتر بتوانید شی گم شده خود را پیدا کنید. در این پست از انزل وب بهترین سایت ها و برنامه های مخصوص اعلام مدارک اشیا و… گم شده را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

پیدا کردن مدارک گم شده در سازمان ثبت احوال کشور

اگر کارت شناسایی ملی، کارت هوشمند ملی یا شناسنامه خود ر گم کرده اید، می توانید در سایت سازمان ثبت احوال کشور آن را جستجو کنید. تنها مواردی در سایت جستجو می شوند که به سازمان ثبت احوال داده شده باشند. شماره ملی و کد امنیتی را در کادر وارد کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید.

پیدا کردن مدارک گم شده

پیدا کردن وسیله گم شده با فوری ثبت

راه دیگر این است که از سایت فوری ثبت استفاده کنید. کادر نام، نام خانوادگی و کد ملی را پر کنید و روی جستجو کلیک کنید. در صورتی که مدارک گم شده شما در این بخش ثبت شده باشد، می توانید اطلاعات را دریافت و برای گرفتن آن‌ها اقدام کنید.

اگر مدارک یا اشیا شما در ایستگاه مترو پیدا شده است، می توانید از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۶:۳۰ روزهای شنبه تا پنج‌شنبه با تلفن‌های ۳۳۹۰۰۱۷۲ و ۳۳۹۰۰۱۷۱ تماس بگیرید یا به مرکز نگهداری اشیا و مدارک گمشده و پیدا شده مترو مراجعه کنید.

اگر مدارک یا اشیاء شما در «پست یافته» پیدا شده است، می‌توانید با شماره تلفن مرکز امور مشتریان شرکت ملی پست ۸۴۴۷۰۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

اگر مدارک گمشده در ثبت احوال باشند، در صورت عدم مراجعه به موقع ممکن است باطل و از چرخه اعتبار خارج شوند. بنابراین سریعا برای دریافت آنها به ثبت احوال مربوطه مراجعه کنید.

برای تحویل گرفتن مدارک پیدا شده در پلیس هم می‌توانید به محل نگهداری مدارک گمشده در آن مرکز پلیس مراجعه نمایید.

چنانچه مدارک یا اشیاء شما در هیچ یک از مراکز بالا یافت نشده است می‌توانید جستجوی هوشمند و اطلاع رسانی پیدا شدن آن‌ها را در این سایت ثبت کنید. همچنین در صورت نیاز به ثبت آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار گزینه موردنظر را انتخاب کنید.

پیدا کردن مدارک گم شده

گم شده های پست

برای استعلام گم شده پست به سایت شرکت ملی پست بروید. اگر مدرک شما ثبت شده باشد، با وارد کردن اطلاعات می توانید وضعیت آن را مشاهده کنید. برای این کار یکی از گزینه های جستجو با مشخصات فردی یا جستجو با کد ملی را انتخاب کنید. سپس اطلاعات لازم را پر کنید. حال از بخش تایید جستجو مشخص کنید که نوع پیدا شده چه چیزی است. مثلا گزینه کارت ملی را انتخاب کنید. سپس روی جستجو بزنید. در صورت موجود بودن، اطلاعات را می توانید مشاهده کنید و نحوه دریافت را جویا شوید.

گم شده های پست

اگر مدرک را پیدا نکردید، می توانید ثبت درخواست جستجوی یکساله ثبت کنید تا در صورت موجود شدن، به شما خبر داده شود.

اعلام گم شدن پاسپورت و… در پیدا شد

برای پیگیری گواهینامه گم شده و… می توانید از سایت پیدا شد استفاده کنید. ابتدا مشخص کنید که مدرکی را می خواهید جستجو کنید، مدرکی گم کرده اید، مدرکی پیدا کرده اید یا می خواهید اطلاعات مدرک ثبت شده را ویرایش کنید.

سپس در کادرهای موجود اطلاعات خواسته شده مانند، کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و… را وراد کنید و سپس روی ثبت یا جستجو بزنید.

کارت سوخت گم شده

یافتن کارت ملی، اشیا، کارت سوخت گم شده و… در گم گشته

اگر می خواهید آگهی های دیگران را مشاهده کنید، خودتان آگهی ثبت کنید یا در میان موراد پیدا شده بگردید تا شاید بتوانید گم شده خود را پیدا کنید، می توانید از سایت یا برنامه گم گشته استفاده کنید. به سادگی می توانید این برنامه را دانلود و نصب کنید. برای ثبت آگهی روی دکمه ثبت آگهی در گوشه سمت چپ و بالا بزنید. ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کنید. سپس اطلاعات لازم مانند تصویر گم شده، نام و… را وارد کنید تا آگهی شما ثبت و منتشر شود.

از بخش دسته بندی ها می توانید گزینه موردنظر را انتخاب کنید تا راحت تر بگردید. همچنین می توانید با کلیک روی دکمه همه شهرها در گوشه سمت چپ و بالا بزنید و شهری را انتخاب کنید.

گم شده کارت ملی

ثبت آگهی گم شده کارت ملی و… در دیوار

از سایت دیوار هم برای ثبت آگهی یا گشتن در میان آگهی ها می توانید استفاده کنید. از دسته اجتماعی، گزینه گم شده‌ها را انتخاب کنید. حال می توانید گزینه حیوانات یا اشیا را با توجه به گم شده موردنظر انتخاب کنید. سپس در میان آگهی ها بگردید. ممکن است گم شده شما ثبت شده باشد. همچنین می توانید شهر خود را انتخاب کنید. مثلا گزینه تهران یا برخی از محله ها را از منوی سمت راست و بخش محل انتخاب کنید تا راحت تر بتوانید بگردید.

برای ثبت آگهی روی دکمه ثبت اگهی در گوشه سمت چپ و بالا بزنید. سپس شماره موبایل خود را وارد کنید تا حساب کاربری شما ساخته شود. سپس اطلاعات لازم مانند عکس و… را وارد کنید.

گم شده کارت ملی

اگر گوشی شما گم شده است، برای ردیابی، مطلب ۴ روش ردیابی و یافتن گوشی گم شده خاموش و روشن را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب سامانه های اعلام گم شدن کارت ملی هوشمند و… را معرفی کردیم. شما از کدام سامانه برای این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش ردیابی و یافتن ایرپاد گم شده آیفون اپل
آموزش ۵ روش ردیابی و یافتن ایرپاد گم شده آیفون اپل
پیدا کردن و ردیابی لپ تاپ سرقتی و گمشده
با بهترین روش های پیدا کردن و ردیابی لپ تاپ سرقتی و گمشده آشنا شوید!
پيدا كردن اشيا گمشده مثل کلید ، فلش و..
برای پیدا کردن اشیا گمشده مثل کلید ، فلش و.. از این روش ها کمک بگیرید !
موتور جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق نام ، شماره موبایل ، ایمیل
۱۵ موتور جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق نام ، شماره موبایل ، ایمیل و..

نظرات

  • رویا ملا says:

    اپ یابنده نیز بسیار کاربردی است من برای حیوان گمشده از آن استفاده کردم