کار در منزل

کار در منزل

مقدمه

امروزه با معروف شدن وبسایتهایی نظیر دیجیکالا، شیپور، دیوار و همچنین موفقیت کسب و کارهایی چون اسنپ،تپسی و بازار کسب و کار سنتی ایران که اغلب دارای سرمایه بسیار زیادی می باشند متوجه اهمیت کسب و کارهای اینترنتی و توسعه مشاغل خود بصورت استارتاپ شده اند و این موقعیتی است که بسیاری از شرکتهای طراحی سایت درآمدی میلیاردی از اجرای ( نه مشارکت) این استارتاپ ها بدست می آورند. شما نیز میتوانید در این بازار روبه پیشرفت و پر تب و تاب و نوین، برای خود درآمدی بسیار بالا با تضمینی شغلی تامین کنید.جالب است بدانید که ماهانه ۱۲۰۰۰ هزار بار کلماتی از جمله: طراحی سایت، و ۹۰۰۰ هزار بار شرکت طراحی سایت و … در گوگل سرچ می‌شود که این هم نشان دهنده ی تعداد افرادی است که در جستجوی شرکت یا فرد مناسب برای راه اندازی سایت خود هستند.با توجه به حجم کثیر کسب و کارهای اینترنتی و میل بازار برای آنلاین نمودن کسب و کار خود و بکر بودن ۷۰ درصدی این کسب و کارها امروزه شغل طراحی سایت از خود راه اندازی کسب و کار اینترنتی پردرآمد تر است.

شغل طراحی سایت برای چه کسانی مناسب است؟

  1. چنانچه از تحصیلات دانشگاهی خود رضایت کامل ندارید و یا شغل کنونی شما مورد علاقه شما نیست یک پیشنهاد خوب برای شما داریم. با آموزش طراحی سایت میتوانید تخصصی جدید و پر کاربرد و روبه پیشرفت با درآمدی بالا و چشم اندازی روبه موفقیت آینده شغلی خود را به روش خودتان برنامه ریزی کنید
  2. چنانچه شما قصد مهاجرت در یکی از کشورهای اروپایی یا کانادا یا استرالیا را دارید بهترین روش برای کسب درآمد در طی زمان اقامتتان اشتغال در یکی از شغلهای طراحی سایت می باشد . مدت زمان لازم برای اشتغال در تخصص طراحی سایت در کشور آلمان سه هفته، در کشور کانادا ۵ هفته و در استرالیا ۲ ماه می باشد.
  3. چنانچه شما خانه دار هستید و یا در شهرستانهای دور که مشاغل IT و طراحی سایت در آنها رونق ندارد زندگی می کنید می توانید بصورت پروژه ای (Freelancing) در محل سکونت خود با شرکتهای کل کشور و گاهاً بین المللی کار کنید و درآمدی بین ۷ تا ۶۰ میلیون تومان در ماه کسب کنید .
  4. چنانچه شما سالهای طولانی از زمان وقت خود را به درس خواندن در رشته IT و یا کامپیوتر گذرانده اید ولی از عملکرد دانشگاه خود مایوس هستید و مباحث عملی را به درستی نیاموخته اید با آموزش طراحی سایت آینده شغلی خود را در رشته تحصیلی خود تضمین نمایید.
  5. چنانچه شما قصد راه اندازی یک استارتاپ اینترنتی را دارید با آموزش طراحی سایت می توانید نظارت دقیق و صحیح از عملکرد اعضای تیم خود داشته باشید و به عنوان صاحب شغل خود نیز دستی بر آتش داشته باشید.

درآمد طراحی سایت

درآمد طراحی سایت :

  • درآمد پروژه ای: درآمد طراح سایت با توجه به میزان معروفیت و طراحی و سوابق کاری ،متفاوت هست به نحوی که راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی از ۴۵ میلیون تومان تا ۵ میلیارد تومان قیمت دارد. این قیمت بسته به امکانات و ساختار و میزان قابلیتهای راه انداز آن متفاوت است و هیچ تعرفه مشخصی ندارد.
  • درآمد استخدامی داخل کشور: حقوق یک طراح سایت از حداقل ۵ میلیون تومان در ماه شروع میشود. که با میانگین حقوق ۸.۵ میلیون تا ۱۳ میلیون ممکن هست برسد.میانگین حقوق برنامه نویسان ارشد طراح سایت ۲۱ میلیون هست که حداکثر تا ۴۵ میلیون در ماه هم حقوقشان میرسد.

برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم؟

مهمترین مساله برای طراح سایت شدن داشتن یک نقشه راه مشخص و هدایت گری دلسوز و امین و مسلط به توانایی های علمی می باشد. یادگیری به صورت سعی و خطا بدون داشتن نقشه های از قبل موجب اتلاف وقت و انرژی و در نهایت دلسردی شما میشود.

آموزشگاه تحلیل داده با بیش از ۲۳ سال سابقه تخصصی در حوزه آموزش برنامه نویسی با بهره گیری از برترین متخصصان و مشاوران علمی به عنوان بهترین هدایتگر شما تا رسیدن به موفقیت در کنارشما است .کافیست اسم آموزشگاه تحلیل داده را جستجو نمایید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای آموزش طراحی سایت به چه چیزهایی نیز دارید؟

  • آشنایی با مقدمات برنامه نویسی ،الگوریتم و فلوچارت: از آنجا که طراحی سایت وابستگی زیادی به برنامه نویسی و اصول آن دارد تسلط بر برنامه نویسی مقدماتی از پیش نیازهای این دوره است.برای آشنایی دوره آموزش مبانی برنامه نویسی کافیست سرفصلهای آن را با دقت مشاهده نمایید .
  • وقت : تنها سرمایه موردنیاز برای تسلط بر طراحی سایت و کسب درآمد میلیونی از آن صرف وقت و پیگیری آموزشهای دوره میباشد.
  • یادگیری طراحی سایت:دوره آموزش طراحی سایت ۱۰۰درصد عملی و پروژه محور است و صفحه حرفه ای سایت دیجیکالا بصورت کامل در آن طراحی میشود و فارغ التحصیلان این دوره برای اجرای پروژه های واقعی آمادگی لازم را خواهند داشت.جهت اطمینان کافیست از اینستاگرام تحلیل داده @tahlildadeh دیدن نمایید و نظرات دانشجویان قبلی را مشاهده کنید.

مفهوم فرانت اند و بک اند در طراح سایت

مفهوم فرانت اند و بک اند در طراح سایت

فرانت اند کار که معمولا به یکی از کتابخانه React یا فریم ورکی مثل Angular تسلط دارد،فقط وظیفه ساخت فرمها، طراحی فرایندهای پوسته نرم افزار و یا به زبان ساده تر آنچه که شما از سایت می بینید را برعهده دارد.اما سایت تنها پوسته نیست.بسیاری از فرایندها همچون لاگین،اعتبارسنجی(تعیین سطوح دسترسی کاربران)،ذخیره و بازیابی اطلاعات ،جستجو،ساخت گزارشات از عملکرد سامانه سایت و… به تخصص دیگری به نام بک اند کار سپرده شد. حال دیگر برای ساخت یک وب اپلیکیشن به یک انسان با چند تخصص نیاز نداریم و هر متخصصی صرفا در زمینه مورد علاقه خود ( بک اند یا فرانت اند)عمل می نماید.

به شخصی که به طور همزمان تسلط کافی به  برنامه نویسی بک اند  و فرانت اند دارد فول استک می گویند.

در طراحی سایت چه می کنید؟

طراحی سایت یک کلمه عام می باشد و خود دارای تخصصهای زیادی است که همگی تحت طراحی سایت شناخته میشود.

نقشهایی که در طراحی یک سایت حرفه ای وظیفه بر عهده دارند:

  1. UI/UX Designer : وظیفه این نقش عبارتند از طراحی رنگ بندی ، طراحی چیدمان عناصر ، انتخاب تصاویر و ایکونها،انتخاب فونت مناسب, انتخاب سایز مناسب برای هر یک از بخشها و ترکیب جانمایی آنها و یا بعبارت ساده تر هویت گرافیکی سایت مجموعه بر عهده این نقش میباشد.
  2. :Web Designer که تخصصهای HTML ، CSS ، JavaScript و همچنین کارکرد با کتابخانه های jQuery و Bootstrap را دارد و قادر به طراحی میباشد.لازم به ذکر است تخصصهای جاوااسکرپیت و جی کوئری زیرمجموعه برنامه نویسی می باشد و لازم است که برای آنها برنامه نویسی را یاد بگیرید.این نقش در طراحی سایت فقط قابلیت طراحی صفحات استاتیک را دارد .
  3. FrontEnd Developer : که وظیفه طراحی فرمها ، ساخت پوسته نرم افزار را معمولا با یکی از کتابخانه های معروف مثل React یا فریم ورکهای جامع مثل انگولار برعهده دارد پیش نیاز شرکت در دوره آموزش فرانت اند تسلط به جاوااسکرپیت میباشد.
  4. Developer BackEnd : تخصص بک اند یک تخصص حرفه ای و بسیار مهم در طراحی سایت است و معمولا با یکی از زبانهای برنامه نویسی مثل سی شارپ, جاوا یا پایتون انجام میشود. برنامه نویسی بک اند قابلیت تعامل بازدید کننده سایت و صفحات سایت شامل طراحی بانک اطلاعاتی،ساخت فرم جستجو،امکان ثبت نام،پروفایل کاربری و … بر عهده دارد.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات