آموزش دانلود ویدیو از پینترست، دانلود عکس و گیف از پینترست

پینترست یک شبکه اجتماعی تصویر محور است که در آن می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را پین کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این شبکه اجتماعی یک منبع مهم برای انواع ایده‌های خلاقانه است. برای هر کار و مهارتی جوینده ایده باشید در پینترست یابنده اید. با یک گشت و گذار در این شبکه اجتماعی با کلی ویدیو، عکس و تصاویر متحرم یا Gif جالب وکاربردی مواجه می‌شوید که به احتمال زیاد دوست دارید آن ها را دانلود و ذخیره کنید و بارها و بارها ببنید.

اما دانلود ویدیوها و گیفت ها در پینترست کار آسانی نیست دقیقا مثل یوتیوب! اگر شما هم به دنبال ویدیوهای جالب کاربردی و پر از ایده در زمینه های مختلف هستید و می‌خواهید بدانید چگونه باید از پینترست ویدیو دانلود کنیم کافیست تا آخر این مقاله همراه ما باشید  چرا که در ادامه ابزارهای متنوعی را برای دانلود ویدیو از پینترست در اندروید و ios معرفی کرده‌ایم.

دانلود ویدیو و عکس و گیف از پینترست در تمامی دستگاه ها

دانلود ویدیو و عکس و گیف از پینترست در تمامی دستگاه ها

دانلود ویدیو و گیف از پینترست با  FlyDownloader.com

از جدیدترین و بهترین دانلود کننده های آنلاین ویدیو، وبسایت فلای دانلودر است. شما با استفاده از Fly Downloader می توانید از بسیاری از شبکه های اجتماعی و به خصوص پینترست ویدیو دانلود کنید. کافیست لینک پینترست مورد نظرتان را وارد کنید و لینک های دانلود با بالاترین کیفیت را دریافت کنید:

  • لینک ویدیو یا گیف gif مورد نظرتان را از پینترست کپی کنید. این کار معمولا با انتخاب دکمه Share و گزینه Copy Link انجام می شود.
  • لینک کپی شده را در سایت FlyDownloader وارد کنید و روی دکمه Download کیلیک کنید.
  • لینک دانلود ویدیو با کیفیت بالا نمایش داده می شود. به راحتی روی آن کلیک کنید و ویدیو یا عکس مورد نظرتان را دانلود کنید.

دانلود ویدیو با استفاده از وبسایت  Pokopin.com

دانلود ویدیو با استفاده از وبسایت  Pokopin.com

یکی از ابزارهای خیلی راحت و رایگان برای دانلود ویدئو از پینترست استفاده از سایت pokopin.com است که به صورت اختصاصی برای دانلود محتوا از این شبکه اجتماعی طراحی شده است و با چند کلیک ساده میتوانید تصاویر و ویدئوهای پین شده در این برنامه را دانلود کنید. برای دانلود از طریق این سایت به روش زیر عمل نمایید:

  • آدرس Pokopin.com را درمرورگر خود وارد کنید و وارد این وبسایت شوید.
  • در برنامه پینترست لینک محتوای مورد نظرتان را کپی کنید.
  • لینک کپی شده را در سایت Pokopin وارد کنید و بر گزینه دانلود کیلیک نمایید.
  • کیفیت‌های متفاوتی برای دانلود ویدئو نمایش داده میشود که میتوانید ویدئو را با کیفیت مد نظر خود به راحتی دانلود نمایید و برای همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود ویدیو از پینترست با سایت GiveFastlink.com

یکی از ابزار های قدرتمند در زمینه دانلود مدیا از شبکه های اجتماعی و به بخصوص دانلود ویدیو از پینترست سایت گیوفست لینک است. این سایت توانسته به صورت کاملا رایگان نیاز های کاربران در ذخیره کردن فیلم ها پینترست را رفع کند. از آن جایی که سایت گیوفست یک وب اپلیکیشن میباشد شما میتوانید در تمامی دستگاه اندررویدی، ios  و ویندوزی از این وب سایت استفاده کنید. برای دانلود و ذخیره کردن ویدیو از پینترست از طریق سایت GiveFastLink  مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • وارد پینترست شوید و ویدیو ای که میخواهید آن را دانلود کنید را باز کرده و لینک ویدیو را کپی کنید.
  • مرورگر خود را باز کنید و کلمه GivefastLink را درگوگل  جستجو سرچ کنید و به نتیجه اول بروید.
  • در اینجا ویدیو را در کادر مشخص وارد کنید و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید.
  • کمی صبر کنید تا سایت ویدیو شما را پردازش کند. تبریک ویدیو شما آماده دانلود است و به راحتی میتوانید آن را در دستگاه مورد نظر خود ذخیره کنید.

دانلو ویدئو با استفاده از وب‌اپلیکیشن ExpertsPHP

وب سایت‌ها برای هر نوع سیستم عاملی کاربرد دارند  و همیشه به راحتی در دسترس کاربر هستند  که در این بخش دانلود ویدئو از پینترست را با استفاده از وبسایت ExpertsPHP را معرفی کرده‌ایم که به راحتی محتوای مورد نظر خود اعم از عکس، ویدئو و یا گیفت را دانلود و  در گوشی خود ذخیره نمایید.

  • وارد سایت (https://www.expertsphp.com/pinterest-video-downloader.html) شوید و اجازه دهید به طور کامل این صفحه بالا بیاید و لود شود.
  • سپس آدرس URL یا لینک کوتاه مربوط به عکس و یا ویدئوی مورد نظرتان را از پینترست کپی نمایید.
  • آدرس کپی شده را در فیلد مربوطه در داخل سایت ExpertsPHP  وارد کنید.
  • سپس بر روی گزینه Download در کنار فیلد کلیک کنید تا عملیات جست جوی محتوای پین شده شروع شود.
  • در اخر به پایین صفحه اسکرول کرده و در جدول نمایش داده شده کیفیت دنلود را انتخاب کنید و ویدئو یا تصویر انتخابی خود را دانلود نمایید تا گالری گوشی‌تان ذخیره شود.

دانلود ویدیو از پینترست در اندروید

اگر به دنبال ویدئوهای آموزشی و جالب در زمینه های مختلف هستید، پینترست به شما میتواند کمک شایانی نماید. ویدئوهایی در زمینه مشاغل و مهارت‌های متنوع که میتواند به کلی آموزش‌های شما را ارتقا دهد و ایدهای جالبی برای شما به همراه داشته باشد که در کسب و کار خود به کار ببرید. برای دانلود ویدیو از پینترست  نرم‌افزار و سایت‌های مختلفی وجود دارد  که این دانلود ویدئو  از این برنامه را برای شما فراهم کرده است.

دانلود ویدیو با  نرم افزار Downloader for Pinterest

Downloader for Pinterest یک نرم افزار برای دانلو ویدئو در پینترست است که به راحتی میتوانید از گوگل پلی دانلود نمایید. این برنامه از سمت کاربران امتیاز بالایی را دریافت کرده و یکی از بهترین برنامه های برای دانلود ویدئو و تصاویر در پینترست است و با استفاده از آن میتوانید محتوای مورد نظر خود را دانلود و ذخیره کنید و برای همیشه در گوشی همراهتان داشته باشید.  بعد از دانلود برنامه Downloader for Pinterest برای استفاده از  آن به طریق ذیل بایستی عمل نمایید:

  • برنامه Downloader for Pinterest بر روی گوشی خود نصب نمایید.
  • وارد برنامه پینترست شوید و لینک تصویر یا ویدئو مورد نظرتان را کپی کنید.
  • سپس وارد برنامه Downloader for Pinterest شوید و گزینه Download کلیک کنید تا دانلو آغاز شود.
  • بعد از اتمام شدن دانلود ویدئو و تصویر مورد نظر در بخش گالری گوشی شما ذخیره می‌شود.

دانلود ویدیو از پینترست با برنامه givefastlink

دربالا اشاره ای به سایت گیو فست لینک کردیم، در اینجا قراره با اپلیکیشن اندروید گیوفست لینک آشنا شویم تا بتوانیم ویدیو ها خود را از پینترست با سرعت بالا تری دانلود کنیم. برای این کار شما کافیه وارد گوگل پلی شوید و GiveFastLink Video Downloader را سرچ کنید و سپس برنامه را نصب کنید. حالا کافیه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

وارد اپلیکیشن پینترست شوید و لینک ویدیو مد نظر را کپی کنید.

اپلیکیشن گیو فست را باز کنید و روی Copy link & click Here کلیک کنید.

در پنچره باز شده یک متد را انتخاب کنید.

تبریک ویدیو شما دانلود و در گالری گوشی شما ذخیره شد.

دانلود ویدیو از پینترست در آیفون ( (ios

برای سیستم عامل ios  نرم افزاری برای دانلود ویدئو  وجود ندارد اما تمامی وبسایت‌های معرفی شده قابل استفاده است. در واقع وبسایت‌ها برای تمامی سیستم عاملها کاربرد دارند فرقی ندارد ios  باشد یا انروید و یا حتی ویندوز کامپیوترتان!  استفاده از وبسایت‌ها بسیار راحت است چرا که فقط کافی است آدرس وبسایت را در مرورگر گوشی و یا کامپیوتر خود وارد کنید و بعد آدرس و لینک تصویر و یا ویدئوی پین شده در پینترست را کپی و  در فیلد مشخص شده سایت وارد نمایید و به همین راحتی ویدئو و یا تصویر مد نظرتان را  با کیفیت نمایش داده شده  انتخاب و دانلود کنید. به غیر از دو  وبسایت ExpertsPHP و pokopin.com  که در بالا معرفی شد، وب ‌سایت‌های دیگری نیز وجود دارد که عبارت است از:

  • دانلود ویدئو ا استفاده از وبسایت givefastlink
  • دانلود ویدئو بااستفاده از وبسایت flydownloader.com
  • دانلود ویدئو با استفاده از وبسایت pokopin.com

نکته:  تمامی این  وب سایتها بدون فیلتر شکن  قابل استفاده بوده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و به کاربر اجازه میدهد تا به راحتی محتوای مورد نظرش را دانلود و ذخیره نماید.

نتیجه گیری

اگر از کاربران شبکه اجتماعی پینترست باشید با اهمیت دانلود ویدئوهای آن آشنایی دارید چرا که این برنامه پر از ویدئوهای خلاقانه است که در زمینه‌های متفاوت  میتواند برایتان مفید باشد. اما از آنجایی که همیشه اینترنت در دسترس نیست و ممکن است ویدئوهای مورد نظرتان در انبوهی از ویدئوهای این برنامه جا بیندازید و  یا فراموش شود، دانلود  و ذخیره ویدئوها اهمیت خاصی پیدا می‌کند تا به راحتی بتوانید هر وقت که خواستید به سراغ گالری گوشی خود بروید و ویدئو مورد نظرتان را تماشا کنید. اما دانلو ویدئو و تصاویر در  شبکه اجتماعی پینترست کار راحتی نیست و باید از ابزارهای جانبی کمک بگیرید. ما در این مقاله نرم افزار و وبسایت‌های متعددی را برای دانلود ویدئو از پینترست معرفی کردیم  که همگی آنها رایگان هستند و راهکار استفاده از آن‌ها را برای سیستم عامل انروید و ios توضیح دادیم.

منبع: دانلود ویدیو از پینترست وبسایت چگونه

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات