12 تا از بهترین برنامه های اندازه گیری ضربان قلب اندروید

۱۲ تا از بهترین برنامه های اندازه گیری ضربان قلب اندروید

کنترل ضربان قلب ❤️ از اهمیت بالایی برخوردار است. اکثر افراد بدون در نظر گرفتن ضربان قلب خود روی کالری و وزن تمرکز می کنند تا مشخص کنند که در هر جلسه تمرین چه مقدار انرژی مصرف می کنند. برنامه های سنجش ضربان قلب به شما کمک می کنند تا بدانید قلبتان با چه سرعتی می تپد و آیا با شدت مناسب تمرین می کنید یا نه. از ۱۲ تا از بهترین برنامه های اندازه گیری ضربان قلب اندروید امروز انزل وب استفاده و سلامت قلب خود را نظارت کنید.

بهترین نرم افزار اندازه گیری ضربان قلب برای اندروید

Best Heart Rate Monitor Apps For Android

ردیابی وضعیت سلامت شما حالا به یک کار ساده تبدیل شده است. گوشی ها و ساعت های هوشمندی وجود دارند که تمام اطلاعات مربوط به سلامتی تان را در اختیار شما قرار می دهند. برای آگاهی از وضعیت سلامت خود می توانید از بهترین برنامه های اندازه گیری ضربان قلب اندروید استفاده کنید.

بهترین برنامه های اندازه گیری ضربان قلب اندروید باعث می شوند که شما اطلاعاتی که در مورد سلامتی تان دارید را به روز نگه دارید. این اپلیکیشن ها در حین انجام فعالیت های مختلف روزانه، دید دقیقی از وضعیت قلبتان را در اختیارتان قرار می دهند.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

مزایای برنامه اندازه گیری ضربان قلب اندروید

در ادامه برخی از مزایای استفاده از برنامه اندازه گیری ضربان قلب اندروید را توضیح خواهیم داد:

به روز می مانید: با کمک این برنامه ها می توانید مرتبا ضربان قلب خود را زیر نظر داشته باشید. این برنامه ها همچنین به شما کمک می کنند تا با گزارش های هفتگی و ماهانه مراقب سلامت قلب خود باشید. اگر شما فردی هستید که به سلامت خود اهمیت می دهید، برنامه اندازه گیری ضربان قلب برای شما مفید خواهد بود.

راحت: برای چکاپ سلامتی خود نیازی به مراجعه ماهانه ندارید. برنامه های سنجش ضربان قلب، بررسی سلامت قلب را برای کاربران راحت می کند. اپلیکیشن های سنجش ضربان قلب، آمار روزانه را با توجه به فعالیت های روزانه در اختیار کاربران قرار می دهند.

تجزیه و تحلیل دقیق: یکی از مزایای مهم بهترین برنامه سنجش ضربان قلب این است که به شما امکان می دهد ضربان خود را در فواصل زمانی طولانی تجزیه و تحلیل کنید. جدا از ارائه اطلاعات دقیق در مورد منطقه، به شما امکان می دهد نت هایی را ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد تاریخچه ضربان قلب را از طریق یک نمودار رنگی تجسم کنید و وضعیت قلب خود را تجزیه و تحلیل کنید. بنابراین، این امر نظارت را پس از یک درمان یا داروی خاص بهتر می کند. علاوه بر این، می توانید آن را پس از یک تمرین چالش برانگیز پیگیری کنید تا مطمئن شوید که همه چیز تحت کنترل است.

توجه:  آمار ارائه شده توسط این برنامه های سنجش ضربان قلب ممکن است گاهی دقیق نباشد. ما به شدت توصیه می کنیم قبل از نتیجه گیری از آمار ارائه شده توسط این برنامه ها با پزشک مشورت کنید.

Heart Rate Monitor اندازه گیری ضربان قلب با گوشی اندروید

Heart Rate Monitor یک برنامه محبوب در میان افرادی است که خواهان یک ابزار ساده و دقیق هستند. علاوه بر بررسی دقیق نبض، این برنامه دارای گام شمار است و به شما کمک می کند تا تعداد گام های خود را شمارش کنید.

این برنامه برای ورزشکارانی مناسب است که می خواهند سلامت قلب و عروق عالی را تضمین کنند. Heart Rate Monitor  به جای استفاده از سنسور پایش ضربان قلب برای تجزیه و تحلیل قلب و بررسی نبض، از دوربین تلفن برای محاسبه ضربان قلب استفاده می کند. همچنین بسیار دقیق است و تمام آمار دقیقی را که ممکن است برای حفظ سلامت قلب عالی نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می دهد.

Heart Rate Monitor اندازه گیری ضربان قلب با گوشی اندروید

شما همچنین می توانید وضعیت فیزیکی فعلی خود (مانند ورزش کردن ، استراحت و غیره) را وارد کنید. همچنین می توانید از اپلیکیشن برای ثبت تمام فعالیت های خود و دریافت آمار دقیق استفاده کنید. علاوه بر این، Heart Rate Monitor به شما امکان می دهد اهداف دویدن روزانه را برای دستیابی به یک هدف تناسب اندام تعیین کنید.

برنامه سنجش ضربان قلب اندروید Instant Heart Rate

Instant Heart Rate به شما کمک می کند تا ضربان قلب خود را در عرض چند ثانیه اندازه گیری کنید. این برنامه دارای مناطق تمرین ضربان قلب کاردیو، چربی سوزی، استراحت و اوج است. این برنامه قادر به نظارت بر گردش خون (مشابه ECG یا EKG) است.

این برنامه دارای یک نمودار PPG است که به شما امکان می دهد هر ضربان قلب را ردیابی کنید. شما می توانید از HR به عنوان یک اندازه گیری ضربان قلب در طول تمرین خود استفاده کنید. این برنامه همچنین از Google Fit پشتیبانی می کند و آن را به یکی از بهترین برنامه های سنجش ضربان قلب تبدیل می کند.

برنامه سنجش ضربان قلب اندروید Instant Heart Rate

برنامه نوار قلب اندروید Cardiograph

Cardiograph یک برنامه سنجش ضربان قلب کاربر پسند است که با طراحی ساده و بدون پیچیدگی همراه است. این برنامه از دوربین/حسگر داخلی گوشی هوشمند شما برای اندازه گیری ضربان قلب استفاده می کند. Cardiograph به شما امکان می دهد چندین پروفایل ایجاد کنید و ضربان قلب را به صورت جداگانه ردیابی کنید.

می توانید داده های هر یک از اعضای خانواده خود را برای مراجعات بعدی ذخیره کنید. این برنامه می تواند در طول جلسه تمرین شما مفید باشد و دید کلی به شما ارائه دهد. علاوه بر این، می توانید از این برنامه با ساعت هوشمند خود استفاده کنید و ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید.

برنامه نوار قلب اندروید Cardiograph

Heart Rate Monitor (REPS) بهترین برنامه ضربان قلب اندروید

Heart Rate Monitor (REPS) یک برنامه عالی است که ویژگی های زیادی را به کاربران ارائه می دهد. این یک برنامه رایگان است و به عنوان یکی از بهترین برنامه های سنجش ضربان قلب شناخته می شود. این برنامه دارای طراحی بصری است که به شما امکان می دهد ضربان قلب و BPM خود را به راحتی پیگیری کنید.

شما می توانید وضعیت دقیق مناطق HR را دریافت کنید تا از سلامت دقیقه به دقیقه قلب خود مطلع شوید. این برنامه همچنین با ابزارهای پوشیدنی سازگار است و می توانید از آن برای اندازه گیری ضربان قلب خود استفاده کنید.

Heart Rate Monitor (REPS) بهترین برنامه ضربان قلب اندروید

اپلیکیشن ضربان قلب اندروید Heart Rate Plus

برنامه ضربان قلب اندروید Heart Rate Plus به عنوان بهترین برنامه سنجش ضربان قلب در جهان شناخته شده است. این برنامه اندازه گیری سریع و مداوم ضربان قلب شما را در طول فعالیت های روزانه ارائه می دهد.

Heart Rate Plus از سنسور ضربان قلب در ساعت هوشمند شما برای اندازه گیری ضربان قلب استفاده می کند. می توانید نتایج را برای مراجعات بعدی ذخیره کنید. علاوه بر این، این برنامه دارای سنسور ضربان قلب داخلی است که با گوشی های هوشمند سامسونگ سازگار است. برای اندازه گیری ضربان قلب خود هر روز یادآوری هایی از برنامه دریافت می کنید. شما می توانید ماتریس سلامت خود را با کمک یک نمودار پالس بلادرنگ ردیابی کنید.

اپلیکیشن ضربان قلب اندروید Heart Rate Plus

Welltory یک برنامه فشارسنج و ضربان قلب اندروید

Welltory یک برنامه ضربان سنج قلب اندروید چند کاره است که می تواند کارهای زیادی را انجام دهید. این برنامه قادر به انجام بیش از ۳۰ آزمایش بالینی در مورد سلامت روان و شخصیت است. با کمک برنامه Welltory می توانید ضربان قلب و گزارش فشار خون خود را ردیابی کنید.

این برنامه دارای ۳۳ آمار تغییر ضربان قلب است که به شما کمک می کند درک عمیق تری از سلامت قلب خود به دست آورید. شما یک مانیتور درون برنامه ای دریافت می کنید که کمک می کند فشار خون خود را اندازه گیری کنید. این برنامه هشدارهای سلامتی را ارسال می کند تا بتوانید در زمان مناسب به پزشک مراجعه کنید. علاوه بر اندازه گیری ضربان قلب، می توانید تمرین و تکنیک تنفس عمیق را برای مدیریت استرس دنبال کنید.

Welltory یک برنامه فشارسنج و ضربان قلب اندروید

برنامه ضربان سنج قلب اندروید myWorkouts Heart Rate Monitor

myWorkouts Heart Rate Monitor یک اپلیکیشن پایش ضربان قلب است که می توانید از آن به عنوان نقشه، سرعت سنج و ردیاب ضربان قلب استفاده کنید. می توانید از این برنامه در حین ورزش در داخل خانه استفاده کنید و کالری هایی که سوزانده اید را پیگیری کنید. برنامه دارای مناطق تمرینی بهینه برای تمرینات قلبی مختلف است .

می توانید شدت تمرینات قلبی را دنبال کنید و ببینید که آیا به هدف خود دست پیدا کرده اید یا نه. این برنامه از نظر بصری جذاب است و به شما کمک می کند داده ها را به راحتی ردیابی کنید. myWorkouts Heart Rate Monitor یک برنامه کاربر پسند است که به عنوان یکی از بهترین برنامه های سنجش ضربان قلب شناخته می شود.

برنامه ضربان سنج قلب اندروید myWorkouts Heart Rate Monitor

برنامه تپش قلب اندروید Heart Rate Monitor

به دنبال گرفتن ضربان قلب با گوشی هستید؟ می توانید از Heart Rate Monitor برای اندازه‌گیری معیارهای سلامتی و پیگیری پیشرفت تمرین خود استفاده کنید. این برنامه اطلاعات مربوط به سطح تناسب اندام را به شما پیشنهاد می دهد تا وضعیت سلامتی به روزی را دریافت کنید. HR به شما نشان می دهد که در هنگام تمرین در کدام منطقه هستید.

سه منطقه ضربان قلب عبارتند از: منطقه ریکاوری، منطقه چربی سوزی و منطقه ضربان قلب هدف. این اپلیکیشن تمام عناصری که یک علاقمند به تناسب اندام می خواهد را دارد.

برنامه تپش قلب اندروید Heart Rate Monitor

برنامه شمارش ضربان قلب برای اندروید Pulse Monitor

برنامه Pulse Monitor اندازه گیری مداوم و سریع ضربان قلب شما را ارائه می دهد. می‌توانید ضربان قلب خود را از طریق نمودار نبض به صورت آنی ردیابی کنید. این برنامه دارای محدوده ضربان قلب ۳۰ تا ۱۹۰ BPM و محدوده SPO2 70-100٪ است.

این برنامه به شما یادآوری می کند که ضربان قلب و میزان اشباع اکسیژن خود را اندازه گیری کنید تا از وضعیت سلامتی خود به روز باشید. نسخه رایگان این برنامه امکان ۳ تا ۵ اندازه گیری در روز را فراهم می کند، در حالی که نسخه پولی به شما امکان اندازه گیری نامحدود را می دهد.

برنامه شمارش ضربان قلب برای اندروید Pulse Monitor

برنامه تشخیص ضربان قلب اندروید Heart Rate Monitor (Fitness Labs)

Heart Rate Monitor (Fitness Labs) یکی از دقیق ترین برنامه های سنجش ضربان قلب است. با مکانیزم هوش مصنوعی دقیق آن می توانید سلامت قلب خود را با این اپلیکیشن بررسی کنید. Heart Rate Monitor (Fitness Labs) می تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کند و ضربان نبض شما را به طور منظم تشخیص دهد.

این برنامه می تواند نمایش آماری سریع و دقیقی از وضعیت قلب شما ارائه دهد. می تواند مناطق مختلف قلب را در حالت نشسته، ایستاده یا دویدن شناسایی کند. نمودارهای جذاب بصری به شما کمک می کند به راحتی سلامت قلب خود را درک کنید. این برنامه دارای خریدهای درون برنامه ای است که می توانید برای بهره مندی از ویژگی های اضافی خریداری کنید.

برنامه تشخیص ضربان قلب اندروید Heart Rate Monitor (Fitness Labs)

برنامه اندروید برای ضربان قلب Kardia

اندازه گیری ضربان قلب با گوشی سامسونگ یا هر برند دیگری به سادگی امکان پذیر است. Kardia یک برنامه بسیار قابل اعتماد است که توسط متخصص قلب توصیه می شود. شما می توانید EKG را ضبط کنید و ضربان قلب خود را در حالی که در خانه نشسته اید به دقت اندازه گیری کنید.

با اپلیکیشن Kardia می توانید فیبریلاسیون دهلیزی را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می توانید گزارشات را برای پزشک ارسال کنید تا از سلامت قلب خود مطلع شوید. اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه های سنجش ضربان قلب هستید، می توانید این برنامه را امتحان کنید.

برنامه اندروید برای ضربان قلب Kardia

برنامه اندازه گیری ضربان قلب Qardio Heart Health

Qardio Heart Health یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های سلامت در جهان است. این برنامه به شما کمک می کند علاوه بر شمارش ضربان قلب، فشار خون و آمار مربوط به وزن خود را اندازه گیری کنید.

می توانید داده های خود را از طریق نمودارهای تعاملی مشاهده کنید. می توانید داده ها را ذخیره، تفسیر و به اشتراک بگذارید. این برنامه رایگان است و برای استفاده از برنامه نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.

شما می توانید علاوه بر نظارت ضربان قلب خود، خوابتان را هم کنترل کنید. برای انجام این کار می توانید از ۱۵ تا از بهترین برنامه های تنظیم خواب اندروید که قبلا معرفی کردیم استفاده کنید.

برنامه اندازه گیری ضربان قلب Qardio Heart Health

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۱۲ تا از بهترین برنامه های اندازه گیری ضربان قلب اندروید را به شما معرفی کردیم. با استفاده از این برنامه های ضربان سنج قلب می توانید سلامت خود را کنترل کنید و شدت برنامه های تمرینی و ورزشی خود را تنظیم کنید. اگر به دنبال دانلود برنامه ضربان قلب شیائومی هستید می توانید از این ۱۲ اپلیکیشن استفاده کنید اما شما برای دانلود برنامه ضربان قلب با حسگر اثر انگشت چه گزینه ای را پیشنهاد می دهید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

گجت های پزشکی آینده

نظرات