10 تا از جدیدترین و بهترین برنامه انیمیشن سازی اندروید

۱۰ تا از جدیدترین و بهترین برنامه انیمیشن سازی اندروید

امروزه فناوری ها آنقدر رشد کرده اند که به شما اجازه می دهند بدون سختی زیاد انیمیشن سازی 📽️ کنید. با چند تپ کردن ساده در گوشی اندرویدی خود می توانید برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام انیمیشن بسازید و حتی به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازید. اگر یکی از کاربرانی هستید که به انیمیشن سازی علاقه دارید می توانید از ۱۰ تا از جدیدترین و بهترین برنامه انیمیشن سازی اندرویدی که امروز به شما معرفی می کنیم استفاده کنید.

دانلود بهترین برنامه ساخت انیمیشن اندروید

Best Animation Apps for Android

ساخت انیمیشن یک راه عالی برای دمیدن روح در یک نقاشی بی جان است. پیشرفت در ابزارهای دیجیتال، انیمیشن سازی را برای حرفه ای ها و مبتدیان بسیار ساده و راحت کرده است. در حالی که بازار تبلت های طراحی اختصاصی ممکن است جذاب به نظر برسد، اما هیچی راحت تر از بیرون آوردن گوشی و شروع به طراحی روی صفحه نمایش آن نیست. متاسفانه تعداد برنامه هایی که به شما در ساخت انیمیشن کمک می کنند در گوگل پلی استور زیاد نیست. در ادامه ما ۱۰ تا از جدیدترین و بهترین برنامه انیمیشن سازی اندروید را انتخاب کرده ایم که به شما معرفی خواهیم کرد.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

برنامه انیمیشن سازی اندروید Toontastic

لیست جدیدترین و بهترین برنامه انیمیشن سازی اندروید خود را با معرفی اپلیکیشن Toontastic شروع می کنیم. این یک برنامه انیمیشن سازی سه بعدی خارق العاده است که حتی به کودکان اجازه می دهد مطابق با تخیلات و تصورات خود انیمیشن بسازند. با پیش تنظیم ۷ کاراکتر، این برنامه یک روش جدید برای علاقه مند کردن کودکان به انیمیشن سازی است. با این حال، گزینه هایی نیز وجود دارد که با آنها می توان کاراکترهای جدیدی را مطابق با تصورات خود ساخت. یک استوری کامل را می توان با این کاراکترهای از پیش تعیین شده، پس زمینه ها و تم های موسیقی خلق کرد. مهم تر از همه به صورت آفلاین هم قابل استفاده است و به شما اجازه اکسپورت کردن انیمیشنی که ساخته اید را می دهد.

برنامه انیمیشن سازی اندروید Toontastic

نرم افزار ساخت انیمیشن اندروید Flipaclip

اپلیکیشن Flipaclip از همان زیبایی های انیمیشن های قدیمی استفاده می کند و اجازه انیمیشن سازی فریم به فریم را به ما می دهد. بورد استوری، طراحی و انیمیشن از ویژگی های مهم این اپلیکیشن محسوب می شود. لایه ها را می توان در این برنامه ایجاد کرد که منجر به عمق مناسب انیمیشن می شود و همچنین یک تایم لاین را در اختیار کاربر قرار می دهد که می توان فریم های کلیدی را روی آن اضافه کرد. با استفاده از این برنامه انیمیشن سازی اندرویدی می توان انیمیشن تولید شده را در نهایت در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب یا فیس بوک به اشتراک گذاشت. همچنین می توانید آنها را در Tumblr و Instagram منتشر کنید.

نرم افزار ساخت انیمیشن اندروید Flipaclip

Animate It بهترین اپلیکیشن انیمیشن اندروید

برنامه Animate It با این هدف ایجاد شده است که به کاربران خود این امکان را بدهد تا با صدای بلند اعلام کنند که انیمیشن سازی بلد هستند. بدون شک Animate It بهترین اپلیکیشن انیمیشن اندروید است. این اپلیکیشن برنامه انیمیشن کاراکترها، پس زمینه، و حتی لوازم مختلف را ارائه می دهد. استفاده از این برنامه ساده است و بری ایجاد بورد استوری عالی است. اگه علاوه بر انیمیشن سازی به موشن گرافی علاقمند هستید می توانید از ۵ سرویس برتر ساخت موشن گرافیک آنلاین رایگان استفاده کنید.

Animate It بهترین اپلیکیشن انیمیشن اندروید

برنامه انیمیشن ساز اندروید Animation Desk

برنامه انیمیشن ساز اندروید Animation Desk جذابیت دنیای قدیمی و سادگی ساخت انیمیشن امروزی را با هم ادغام می کند و به کاربر اجازه می دهد تا با مدیوم هایی مانند مداد، خودکار، مداد رنگی، همراه با سه نوع مختلف براش، کاراکترهای خود را بسازد. با یک تایم لاین قابل تنظیم می توان نرمی حرکت کاراکتر با فریم ریت ۳ تا ۲۴ فریم در ثانیه تعیین کرد. مدیریت ساده فایل و مدیریت فریم قدرتمند برای ویرایش باعث می شود این برنامه حتی ساده ترین آثار هنری را به صورت حرفه ای نمایش می دهد.

برنامه انیمیشن ساز اندروید Animation Desk

برنامه طراحی انیمیشن اندروید Draw Cartoons 2

برنامه طراحی انیمیشن اندروید Draw Cartoons 2 یک ویرایشگر انیمیشن است که به کاربر اجازه می دهد انیمیشن خود را ایجاد و ویرایش کند و به یک انیمیشن ساز تبدیل شود. کارگردانی و ایجاد کاراکترها با چندین الگوی ارائه شده ساده است یا می توان به سادگی یک کاراکتر را از ابتدا ایجاد کرد. بعد از آماده شدن انیمیشن، قبل از اکسپورت کلیپ، می توان یک صدا یا موسقی را به آن اضافه کرد. این برنامه به کاربر اجازه می دهد تا به صورت مستقیم اثر خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب به اشتراک بگذارد.

برنامه طراحی انیمیشن اندروید Draw Cartoons 2

بهترین برنامه ساخت انیمیشن اندروید Stop Motion Studio

یکی دیگر از روش های ساخت انیمیشن استفاده از Stop Motion Studio است. اگر ترجیح می دهید از وسایل واقعی برای روایت داستان خود استفاده کنید، این برنامه گزینه ای عالی برای شما خواهد بود.

گرچه برای گرفتن یک سری عکس و قرار دادن آنها به صورت پشت سر هم برای ایجاد یک فیلم نیازی به برنامه خاصی ندارید، اما Stop Motion Studio کل این فرآیند را یکپارچه می کند. این برنامه همچنین طیف گسترده ای از فیلترها و ابزارهای ویرایشی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای ارتقاء انیمیشن خود به سطح بعدی استفاده کنید. ابزارهایی مانند صفحه سبز و روتوسکوپی می توانند دنیای کاملا جدیدی از امکانات را در اختیار شما قرار دهید.

بهترین برنامه ساخت انیمیشن اندروید Stop Motion Studio

برنامه انیمیشن سازی اندروید ساده Stick Nodes

اگر ایده انیمیشن سازی با استفاده از مفصل ها و قطعات متحرک را دوست دارید، برنامه انیمیشن سازی اندروید ساده Stick Nodes را امتحان کنید. این برنامه هر ویژگی انیمیشنی که فکرش را بکنید را دارد. شما می توانید با استفاده از کتابخانه بزرگ فیگورهایی را اضافه یا ویرایش کنید و حتی می توانید دو یا چند شی را به هم متصل کنید تا انیمیشن بسازید. Stick Nodes تعداد زیادی از کنترل ها و افکت های قدرتمند را در اختیار کابران قرار می دهد. با نسخه پولی برنامه می توانید تاری، درخشش و سایر افکت ها را به طراحی های خود اضافه کنید. به غیر از اینکه نسخه رایگان برنامه حاوی تبلیغات است، چیزی وجود ندارد که شما را مجبور به تهیه نسخه پولی کند.

برنامه انیمیشن سازی اندروید ساده Stick Nodes

برنامه انیمیشن ساز اندروید Adobe Spark

اگر به دنبال برنامه انیمیشن سازی برای اندروید هستید Adobe Spark یکی از گزینه هایی است که باید در لیست خود قرار دهید. برخی از این آیتم ها در پس زمینه اجرا می شوند و اطلاعات نمایش داده شده در صفحه نمایش را بروزرسانی می کنند. این برنامه انواع مختلف انیمیشن های در حال اجرا را روی صفحه نمایش شما نشان می دهد. بنابراین می توانید انیمیشن را روی صفحه تلویزیون و همچنین صفحه دستگاه تلفن همراه خود مشاهده کنید.

اگر قصد سفارشی سازی های زیادی دارید می توانید فایل ها را مستقیما در برنامه ایمپورت کنید. فرمت های زیادی هم برای فلش و هم برای جاوا وجود دارد. بنابراین می توانید فورا با یک طرح بندی جذاب ساخت انیمیشن را شروع کنید.

برنامه انیمیشن ساز اندروید Adobe Spark

نرم افزار انیمیشن سازی اندروید GIFMob

GIFMob یکی از برنامه های انیمیشن سازی اندروید است که به عنوان یک گالری هنری آنلاین منحصر به فرد طراحی شده است که در آن بازدیدکنندگان می توانند بعد ساخت GIFهای متحرک خود، آنها را برای اشتراک گذاری با افراد دیگر در شبکه های اجتماعی آپلود کنند. کاربران این امکان را خواهند داشت که مجموعه بزرگی از تصاویر کارتونی از قبل بارگذاری شده را مرور کنند یا تصاویر خود را ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند مجموعه ای از تصاویر محبوب را خریداری کنند تا به مجموعه آثار هنری خود اضافه کنند.

این برنامه مشابه سایت های اشتراک گذاری عکس است. این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا محتوای زنده و متحرک را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند.

نرم افزار انیمیشن سازی اندروید GIFMob

 برنامه متحرک سازی عکس اندروید رایگان PicsArt Animator

می توانید از PicsArt Animator به طور رایگان در دستگاه های اندرویدی خود استفاده کنید. این برنامه برای ساخت انیمیشن های حرفه ای در نظر گرفته شده است، دارای تعدادی تم است که می توانید از بین آنها انتخاب داشته باشید. شما قادر خواهید بود انیمیشن های خود را در فرمت های مختلف مانند GIF، TIFF و غیره ذخیره کنید. علاوه بر این برنامه می توانید برای ساخت گیف از سرویس های آنلاین ساخت تصاویر متحرک GIF استفاده کنید.

همچنین می توانید متنی را به انیمیشن های خود اضافه کنید و افکت های صوتی اضافه کنید تا زنده تر به نظر برسند. برای هر مرحله از ساخت انیمیشن، آموزش ها و راهنماهایی در اختیار شما قرار می گیرد. حتی می توانید با استفاده از ابزارهای ترسیم موجود جلوه های ویژه اضافه کنید.

 برنامه متحرک سازی عکس اندروید رایگان PicsArt Animator

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۱۰ تا از جدیدترین و بهترین برنامه انیمیشن سازی اندروید را به شما معرفی کردیم. با برنامه انیمیشن سازی دو بعدی اندروید و حتی سه بعدی می توانید آثار خارق العاده ای بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. استفاده از انیمیشن در تولید محتوا تاثیر بسزایی در فروش محصولات و خدمات شما خواهد داشت. شما به عنوان یک انیمیشن ساز کدام برنامه را به کاربران آماتور پیشنهاد می دهید؟ پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی 10 تا از بهترین سایت های دانلود انیمه فارسی رایگان و پولی
بررسی ۱۰ تا از بهترین سایت های دانلود انیمه فارسی رایگان و پولی
معرفی و دانلود 13 تا از بهترین برنامه های ساخت استوری موشن اندروید
معرفی و دانلود ۱۳ تا از بهترین برنامه های ساخت استوری موشن اندروید
5 سرویس برتر ساخت موشن گرافیک آنلاین رایگان
۵ سرویس برتر ساخت موشن گرافیک آنلاین رایگان
آموزش کامل متحرک سازی متن ، تصویر ، شی و.. در پاورپوینت (PowerPoint)
آموزش کامل متحرک سازی متن ، تصویر ، شی و.. در پاورپوینت (PowerPoint)

نظرات

  • Mahdi says:

    خیلی خوبم انشااله میخوایم من دوستام یک گروه انیمه بشیم تو سایت و برنامه میزارم
    انشالله طرفدار بش فیلمون