لاک باکیفیت چی بخریم؟ معرفی بهترین لاک‌ها در خانومی

لاک باکیفیت چی بخریم؟ معرفی بهترین لاک‌ها در خانومی

لاک ناخن تنها وسیله آرایشی است که مانند کرم پودر یا رژلب محدودیت سنی خاصی ندارد و از کودک چندساله تا زنان میان‌سال، به لاک زدن علاقه دارند. بنابراین، به جرات می‌توان گفت در هر خانه‌ای حداقل  چندین رنگ لاک پیدا می‌شود که متناسب با رنگ لباس یا نوع مهمانی‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود.

انواع لاک‌ علاوه بر زیباتر کردن دستان شما به استحکام ناخن‌ها نیز کمک کرده؛ چراکه لاک‌های ویتامینه   حاوی انواع مواد ضروری برای رشد ناخن بوده که موجب درمان ناخن‌های سست و شکننده می‌شود. اگر شما نیز به لاک علاقه دارید و به دنبال لاکی با کیفیت و ماندگاری خوب هستید، تا پایان این مطلب با خانومی همراه باشید تا با معیارهای یک لاک با کیفیت و همچنین چند برند محبوب لاک ایرانی آشنا شوید.

ویژگی‌های یک لاک خوب

پیدا کردن یک لاک خوب و باکیفیت همواره دغدغه بسیاری از افراد است، اگر شما هم هنگام خرید لاک صرفاً به قیمت آن توجه می‌کنید بهتر است بدانید که گرچه قیمت یک لاک با کیفیت آن رابطه مستقیمی دارد اما موارد زیادی تعیین کننده کیفیت یک لاک است که درادامه قصد داریم برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک لاک خوب را معرفی کنیم.

·       میزان غلظت لاک

شاید بتوان گفت مهمترین معیاری که پیش از خرید لاک مورد توجه قرار داد،  غلظت لاک است. یک لاک باکیفیت نه بیش‌ازحد غلیظ است و نه زیادی رقیق! چراکه اگر زیادی رقیق باشد مجبور به تکرار چندین باره لاک بر روی ناخن‌های خود می‌شوید و اگر بیش از اندازه غلیظ باشد به خوبی بر روی ناخن نمی‌نشیند و رد قلم‌موی لاک بر روی ناخن‌ها باقی می‌ماند.

اگر برای مدت طولانی از لاک خود استفاده نکرده‌اید و مایع لاک شما غلیظ شده است، چند قطره آستون به آن اضافه کنید تا قلم‌مو راحت‌تر بروی ناخن‌هایتان حرکت کند. بنابراین،  یک لاک ایده‌آل از غلظت مناسبی برخوردار است.

·       زمان خشک شدن لاک

اگر غلظت یک لاک مناسب باشد، مدت زمان لازم برای خشک شدن لاک بر روی ناخن نباید بیش از ۲ الی ۳ دقیقه طول بکشد. اگر بیش از این زمان لازم باشد، احتمالاً لاک شما بیش از حد غلیظ و غیراستاندارد است. همچنین کیفیت رنگ لاک نباید بعد از خشک شدن دچار تغییر شود و هیچ‌گونه حباب یا ردی بر روی ناخن باقی بماند.

·       ماندگاری لاک

ماندگاری لاک بر روی دستان شما یکی دیگر از معیارهای تشخیص لاک باکیفیت است. یک لاک مرغوب در صورت نگهداری صحیح حداقل باید ۴ الی ۵ روز بر روی دستان شما بدون تغییر باقی بماند و در برابر ضربه و خراش‌های سطحی مقاوم باشد.

·       کیفیت قلم‌مو

کیفیت و جنس قلم‌موی لاکی که استفاده می‌کنید یکی دیگر از معیارهای لاک باکیفیت است. یک قلم‌مو نباید بیش از اندازه شل یا سفت باشد تا بعد از ۲ الی ۳ حرکت سطح ناخن را به‌خوبی رنگ کند و هیچ ردی از خودش بجا نگذارد و لاک را به‌صورت صاف و یکدست بر روی ناخن‌ها پخش کند.

·       تاریخ انقضای لاک

بررسی تاریخ انقضای تمام لوازم آرایشی قبل از خرید امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا مواد تشکیل‌دهنده لوازم آرایشی بسیار سریع تجزیه‌شده و اثربخشی آن‌ها کاهش می‌یابد. در مورد لاک بهتر است علاوه بر بررسی تاریخ انقضای آن، لاکی خریداری کنید که دارای گواهی سلامت از وزارت بهداشت یا مؤسسات معتبر باشد.

·       مراقب لاک‌های تقلبی باشید

هیچ ارزانی بی‌علت نیست! استفاده مکرر از لاک‌های ارزان و بی‌کیفیت ناخن‌های شما را آسیب‌پذیر کرده و مواد شیمیایی موجود در لاک‌های تقلبی به بافت ناخن و حتی پوست دستان شما آسیب وارد می‌کند و باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌شود.

·       از فروشگاه معتبر خرید کنید

یک راه مطمئن برای خرید لاک باکیفیت، خرید از فروشگاه‌های معتبر است. یکی از فروشگاه معتبر و شناخته شده در زمینه فروش انواع لوازام آرایشی بهداشتی و مراقبتی،  فروشگاه اینترنتی خانومی است. در سایت خانومی می‌توانید لاک موردعلاقه خود را خریداری کرده و به همراه ضمانت اصالت آن را تحویل بگیرید.

معرفی لاک باکیفیت ایرانی

وقتی به یک فروشگاه لوازم آرایشی سر می‌زنید، ممکن است در مواجهه با صدها برند خارجی و ایرانی گیج شوید. در سال‌های اخیر با توجه به ناپایداری قیمت ارز و به‌صرفه نبودن خرید برندهای خارجی، شرکت‌های زیادی در داخل ایران شروع به تولید انواع لاک در مدل‌های مختلف کرده‌اند که در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از آن‌ها بپردازیم.

لاک بی اند دی

بی اند دی یکی از جدیدترین برندهای لاک ایرانی است که طبق آخرین ترندهای رنگ و مدل لاک در دنیا طراحی و تولید شده است. مواد اولیه لاک B&D که در ۶ مدل مختلف موجود است، از شرکت فیابیلای فرانسه تهیه شده است. این لاک با داشتن برس نانو فیبر سطح ناخن شما را بخوبی بدون حرکت اضافه و خط و خش کامل پوشش داده و جلوه نهایی ناخن‌ها را یکدست می‌کند. برای خرید این لاک باکیفیت و با ماندگاری بالا می‌توانید به سایت خانومی سر بزنید.

لاک مای

لاک ناخن مای یکی از پرطرفدارترین محصولات مای است که در ۶۲ رنگ جذاب و به روز تولید شده است. این محصول از بهترین مواد اولیه تهیه شده و بافتی کاملاً یکدست و براق برای ناخن‌های شما ایجاد می‌کند. لاک مای با داشتن کیفیت و غلظت مناسب ماندگاری بسیار بالایی دارد و به سرعت نیز بر روی ناخن خشک می‌شود.

لاک مای

لاک این لی

مجموعه لاک‌های بادوام این لِی، با پوششی صاف و یکدست و رنگ‌های زیبا یک انتخاب مناسب برای تمامی بانوانی است که به آراستگی دست‌ها و ناخن‌هایشان اهمیت می‌دهند. لاک این لی با پوششی صاف و یکدست بر روی ناخن، به سرعت خشک می‌شود و مانند یک لایه محافظ از ناخن‌ها مراقبت می‌کند. جهت بالا بردن ماندگاری لاک و جلوگیری از زرد شدن ناخن‌ها بهتر است قبل از زدن اولین لایه لاک، از بیس کت بر روی ناخن استفاده نمایید و پس از خشک شدن لایه اول لاک را بزنید.

لاک این لی

سرزنده باش به خاطر خودت

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم آرایشی و عطریات است که از سال ۱۳۹۲ با بهره‌گیری از کادری مجرب، جوان و شاداب فعالیت خود را آغاز کرده است. خانومی که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از ۲۵۰ برند آرایشی و بهداشتی، کلیه محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه مستقیماً از تولید کننده اصلی یا وارد کننده رسمی برند دریافت و عرضه می‌کند. برای خرید انواع لاک‌های باکیفیت خارجی و ایرانی با خیال راحت می توانید به فروشگاه اینترنتی خانومی مراجعه و با مطالعه در مورد هر یک از برندها محصول مناسب خود را تهیه کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات