دانلود 7 تا از بهترین برنامه پریود فارسی

دانلود ۷ تا از بهترین برنامه پریود فارسی

داشتن پریود منظم و اطلاع از چرخه آن برای زنان 👩 بسیار مهم است. اگر فکر می کنید تاریخ دقیق عادت ماهانه خود را فراموش می کنید، می توانید از برنامه های مخصوص این کار استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به بررسی و دانلود ۷ تا از بهترین برنامه پریود فارسی میپردازیم.

دانلود تقویم پریود فارسی برای اندروید

Best Persian Period Tracking App

با کمک برنامه های مخصوص دنبال کردن تقویم پریود می توانید زمان دقیق چرخه قاعدگی خود را داشته باشید. برخی از این برنامه ها اطلاعات جانبی دیگر نیز دارند. در این مطلب از انزل وب به معرفی بهترین برنامه ثبت پریود میپردازیم.

برنامه پریودی هرلایف

برنامه پریودی

بهترین برنامه قاعدگی هرلایف نام دارد. در این برنامه می توانید شروع و پایان دوره قاعدگی را ثبت کنید. در عین حال می‌توانید تقویم پریود خود را مشاهده کنید و اطلاعات و مقالات مرتبط را هم مطالعه کنید. از دیگر ویژگی های مثبت این برنامه، امکان ثبت حالات روحی و جسمی در این دوره است. همچنین زمان تخمک‌گذاری نیز برای شما محاسبه می‌شود.

برنامه پریودی

برنامه پریود برای اندروید فارسی پرتو

برنامه پریودی

تقویم پریود فارسی پرتو نیز از دیگر بهترین برنامه‌های این زمینه است. با کمک این تقویم می‌توانید پریود خود را مدیریت کنید و شروع دوره بعدی را هم بدانید. در این تقویم هم می‌توانید حالات روحی و جسمی خود را ثبت کنید. چرخه قاعدگی را در زمان‌های مختلف مشاهده کنید. در رابطه با سندروم پیش از قاعدگی مطالعه کنید و… از دیگر ویژگی های مثبت این برنامه وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته برای برای پاسخ به سوالات شرعی است. حتی می‌توانید روی برنامه قفل بگذارید.

برنامه پریودی

تقویم پریودی و تخمک گذاری لونا

برنامه پریودی

برنامه اعلام پریودی لونا هم می‌تواند گزینه مناسبی برای بانوان باشد. با این تقویم می‌توانید پریود خود را پیش بینی کنید و چرخه ماهانه قاعدگی خود را در تقویم مشاهده کنید. این برنامه زمان تخمک گذاری را هم به شما نشان می دهد. همچنین می توانید حالات جسمی و روحی خود را ثبت کنید و بعدا آنان را بررسی و مقایسه کنید.

تقویم پریودی

بهترین برنامه پریود ونوس

بهترین برنامه پریود

برنامه تاریخ پریودی ونوس تاریخ پریود، روز تخمک‌گذاری و بازه دوره باروری را به شما نشان می‌دهد. رابط کاربری برنامه ساده است و به سادگی می توانید به بخش های مختلف دسترسی پیدا کنید. امکان اصلاح کردن اطلاعات وارد شده هم وجود دارد.

بهترین برنامه پریود

اگر می خواهید خواب خود را تنظیم کنید، مطلب دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه تنظیم خواب اندروید را مطالعه کنید.

تقویم قاعدگی و بارداری لیوم

تقویم قاعدگی

اگر می‌خواهید برنامه برای زمان پریودی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه لیوم را نصب کنید. این برنامه دارای تالار گفتگویی برای بانوان است و در آن جا می توانید سوالات خود را بپرسید و نظر بقیه را مطلع شوید. امکان به اشتراک گذاری پست، تغییر آواتار، پست گذاشتن و… نیز وجود دارد. همچنین می توانید از دیگران مشاوره بگیرید. اطلاعات و مقالاتی نیز در زمینه قاعدگی و… در این برنامه وجود دارد.

تقویم برای پریود صورتی

تقویم قاعدگی

تقویم قاعدگی بانوان صورتی به شما کمک می کند تا تاریخ پریود خود را پیش بینی کنید. شانس بارداری در هر روز تخمین بزنید. دوره‌های قاعدگی خود را روی تقویم مشاهده کنید. روز تخمک‌گذاری را بدانید. برای روزهای مختلف تقویم یادداشت بگذارید. امکان رمز گذاشتن روی برنامه هم وجود دارد. اگر باردار هستید، می توانید تصویر جنین را در هر هفته مشاهده کنید.

تقویم قاعدگی

برنامه تنظیم پریودی ایمپو

تقویم قاعدگی

برنامه ثبت پریودی ایمپو به شما کمک می کند تا چرخه قاعدگی را به صورت منظم مدیریت کنید. امکان مشاهده پریودهای قبلی نیز وجود دارد. همچنین می توانید قاعدگی‌های بعدی را هم پیش بینی کنید. اگر باردار هستید، تصویر جنین را به صورت هفتگی مشاهده کنید. همچنین می توانید مطالب مربوط به هر هفته بارداری را مطالعه کنید. بازه تخمک گذاری را بدانید و… . این برنامه برای آقایانی که می‌خواهند که می خواهند همسر خود را در این دوران همراهی کنند نیز مناسب است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین برنامه مخصوص پریودی را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه برای تاریخ پریودی استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین برنامه قدم شمار برای اندروید و آیفون
۱۲ تا از بهترین برنامه قدم شمار برای اندروید و آیفون

نظرات

  • سارا says:

    من لیوم داشتم. اول خوب بود ولی بعد بیشتر تبلیغاتی شد و پست های نامرتب توش زیاد شد. یعنی دیگه فضای مناسبی برا خانوما نداشت واقعا

  • نگار says:

    ایمپو عالی بود ولی دیگه رایگان نیست

  • ستاره بیاناتی says:

    خیلی برنامه ها کاربردی و مفیدن. من یک مدت از flow استفاده میکردم الان در کنارش herlife هم دارم و واقعا راضی ام از جفتشون

  • سارا says:

    سلام لطف میکنین آدرس اپلیکیشن هر لایف رو هم قرار بدین