مزیت های یادگیری زبان ایتالیایی

مزیت های یادگیری زبان ایتالیایی

یادگیری زبان ایتالیایی که زبانی زیبا و آهنگین است و به قول خود ایتالیایی زبان ها ما صحبت نمی کنیم بلکه آواز می خوانیم، از جمله زبان هایی است که افراد زیادی را برای یادگیری به دلایل مختلف به خود جذب کرده است.

زبان ایتالیایی که زبان رسمی کشور ایتالیا می باشد و ریشه ای رومی دارد به دلیل اهمیت کشور ایتالیا در اروپا و دنیا، مخاطبان خود را دارد که بخواهند برای اهداف مختلف شان این زبان را فرابگیرند.

در ایران نیز زبان ایتالیایی از جمله زبان های پرطرفدار بوده و بسیاری از افراد مایل به یادگیری این زبان می باشند که این موضوع برای کسانی که این زبان را بلد هستند فرصت های مناسبی را بوجود آورده است.

در ادامه در مورد این زبان و کشور ایتالیا بیشتر توضیح خواهیم داد تا اهمیت یادگیری این زبان را بیشتر بررسی کنیم.

آیا زبان ایتالیایی آسان است؟

یادگیری هر زبانی دارای سختی و زحمت های زیادی است و نمی توان هیچ زبانی را خیلی راحت و بدون تلاش فراگرفت. اما در مقایسه زبان ها با یکدیگر زبان ایتالیایی به دلیل ویژگی هایی که در کلام و گرامر دارد از جمله زبان های ساده برای یادگیری به حساب می آید.

مخصوصا اگر شما آشنا با یک زبان دیگر همچون زبان انگلیسی یا اسپانیایی باشید برای یادگیری زبان ایتالیایی کار بسیار راحتی را در پیش خواهید داشت.

اما به این نکته باید توجه کنید که زبان ایتالیایی می تواند برای کسانی که به غلط و با یک هدف نامشخص و از روش های نادرست شروع به یادگیری این زبان می کنند دشوار باشد و نتوانند این زبان را یاد بگیرند.

در نتیجه قبل از شروع به یادگیری زبان ایتالیایی حتما هدف خود را مشخص کنید و با استفاده از کتاب ها و اساتید مجرب به یادگیری این زبان بپردازید.

ایتالیا دارای بیشترین میراث فرهنگی در دنیا است

با اعلام یونسکو کشور ایتالیا دارای بیشترین میراث فرهنگی در دنیا است که از این رو گردشگران زیادی را هر ساله برای سفر به این کشور به خود جذب می کند. در نتیجه صنعت گردشگری در ایتالیا در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

از این رو کسانی که می توانند به زبان ایتالیایی صحبت کنند می توانند در این زمینه شروع به فعالیت کنند و سود خوبی را کسب نمایند.

پس زبان ایتالیایی یک فرصت عالی برای افرادی است که به صنعت گردشگری علاقه مند می باشند و می توانند در یکی از کشورهایی که در صنعت توریست در رتبه بالایی قرار دارد مشغول فعالیت شوند.

تحصیل در ایتالیا

کشور ایتالیا از جمله کشورهای مهم و پیشرفته در بحث علم است و دارای دانشگاه های معتبر در دنیا می باشد. ایتالیا در زمینه های مختلف جز پیشگامان در بحث علم و دانش بوده و در زمینه های هنری همچون موسیقی حرف اول را می زند و از این رو مقصد افراد بسیاری برای ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور می باشد.

در نتیجه برای این کار شما نیاز به یادگیری زبان ایتالیایی خواهید داشت چرا که اگر حتی درس در دانشگاه ها به زبان انگلیسی باشد برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید دانستن زبان ایتالیایی در اولویت می باشد.

چه کشورهایی به زبان ایتالیایی صحبت می کنند

زبان ایتالیایی که از خانواده زبان‌های رومی محسوب می‌شود، بیش از ۹۰ میلیون گویش ور در سراسر جهان دارد که ۷۰ میلیون نفر از آن‌ها بومی ایتالیا هستند. اما اجازه ندهید تعداد کم افرادی که از زبان ایتالیایی استفاده می‌کنند، گول تان بزند. محبوبیت ایتالیایی از زیبایی، تاریخ پربار و فرهنگ بی‌نظیر کشور ایتالیا نشات گرفته است، نه تعداد کسانی که به این زبان زیبا صحبت می‌کنند.

امروزه ایتالیا، به‌عنوان زبان رسمی در واتیکان، سوئیس، کشور سن مارینو و البته خود کشور ایتالیا صحبت می‌شود. هرچند تنها این مناطق نیستند که از این زبان استفاده می‌کنند. در رومانی، کرواسی، اسلوونی و چند کشور دیگر، ایتالیایی ‌زبان نیز برخی اقلیت‌ها را تشکیل داده اند.

ایتالیا از جمله کشورهای مهم در مد و فشن است

همان‌طور که می‌دانید، میلان پایتخت مد جهان است. بسیاری از برندهای مشهور و مطرح مانند ورساچه، گوچی و پرادا ایتالیایی هستند. اگر به دانش مد و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه علاقه دارید، یادگیری ایتالیایی می‌تواند قدم اول برای این کار باشد.

کشور ایتالیا در زمینه تولید صنایع ‌دستی باکیفیت، خیاطی خوب و صادرات اقلام و محصولات مد روز مطرح است. این موضوع در مورد غذا نیز صدق می‌کند. ایتالیا سرآمد آشپزی جهان است و افزایش محبوبیت این زبان نشان ‌دهنده گسترش هر چه بیشتر زبان آن است. اگر قصد ادامه تحصیل یا کار را در خارج از کشور دارید، ایتالیا می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد و آینده درخشانی را برایتان رقم بزند.

 آموزش زبان ایتالیایی در آموزشگاه زبان دهخدا

با توجه به موارد بیان شده در بالا و همچنین استقبال روز افزون افراد برای یادگیری زبان ایتالیایی، موسسه زبان دهخدا با تشکیل یک دپارتمان مجزا برای زبان ایتالیایی به آموزش این زبان پرداخته است.

کلاس زبان ایتالیایی موسسه زبان دهخدا به صورت گروهی و خصوصی به شکل آنلاین و حضوری برگزار می شوند. کلاس های آنلاین که شبیه سازی مناسب و باکیفیت از کلاس های حضوری می باشند در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند و دارای پشتیبانی تمام وقت در زمان برگزاری کلاس هستند.

تعیین سطح و مشاوره برای شروع کلاس و یادگیری زبان ایتالیایی به صورت رایگان برگزار می شوند و شما با استفاده از منابع معتبر و بروز و اساتید مجرب نیتیولایک به یادگیری این زبان خواهید پرداخت و همچنین می توانید خود را برای شرکت در آزمون های بین المللی و دریافت مدرک بین المللی زبان ایتالیایی در صورت نیاز آماده نمایید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات