رفع ارور These files might be harmful to your computer ویندوز 11 ، 10 و..

رفع ارور These files might be harmful to your computer ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و..

ویندوز می تواند هشدارهای امنیتی زیادی به کاربران نشان دهد. یکی از این موارد، ارور These files might be harmful to your computer ⚠️ است. برای رفع این ارور روش های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از انزل وب روش های رفع ارور These files might be harmful to your computer ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و.. را آموزش می دهیم.

حل مشکل These files might be harmful to your computer ویندوز ۱۰

?How to Disable the “These Files Might Be Harmful to Your Computer” Warning

ارور These files might be harmful to your computer می‌تواند روی هر نسخه‌ای از ویندزو نمایان شود. این ارور زمانی رخ می‌دهد که دارید فایلی را در شبکه از کامپیوتری دیگر کپی می‌کنید یا آن را انتقال می‌دهید. اگر کنترل شبکه را نداشته باشید، این هشدار منطقی است. در واقع، ویندوز دارد از خود محافظت می‌کند. در صورتی که دارید در خانه خود و با دستگاه و فایل‌های خود کار می‌کنید، نباید این ارور را دریافت کنید. در این مطلب از انزل وب روش‌های حل ارور These files might be harmful to your computer windows 11 را آموزش می‌دهیم.

رفع مشکل These files might be harmful to your computer windows 10

برای رفع پیغام خطای These files might be harmful to your computer ویندوز ۱۰ و… روی منوی استارت کلیک کنید و سپس در بخش جستجو Internet Options را وارد کنید. راه دیگر این است که به Control Panel > Network and Internet > Internet Options بروید.

ارور these files might be harmful to your computer ویندوز 11

از پنجره Internet Properties، سربرگ Security را انتخاب کنید. سپس از کادر Select a zone to view or change security settings روی Local Intranet بزنید. Local Intranet  را انتخاب کنید و روی Sites بزنید.

ارور these files might be harmful to your computer ویندوز 11

در پنجره Local Intranet روی Advanced کلیک کنید.

these files might be harmful to your computer windows 11

در اینجا می توانید آدرس آی پی یا نام‌های DNS اینترنت کامپیوتر خود را وارد کنید. هر آدرسی این جا وارد شود، در دسته قابل اعتماد سیستم قرار می‌گیرد و در حین استفاده از آن اروری داده نمی‌شود. درست است که نام کادر Websites است اما هر آدرس معتبر را می توانید وارد کنید.

these files might be harmful to your computer windows 11

در کادر این آدرس‌ها را وارد کنید و سپس روی Add بزنید. اگر آدرس‌های زیادی دارید با علامت * آن‌ها را از هم جدا کنید.

these files might be harmful to your computer windows 11

نکته: در صورتی که به تمامی دستگاه‌های شبکه خود اعتماد دارید، آدرسی را وارد کنید.

وقتی آدرس‌ها را وارد کردید، روی Close و سپس OK بزنید. پس از آن تمامی پنجره‌ها را ببندید. اگر به یکی از این سرورها متصل هستید، باید اتصال را قطع و دوباره وصل شوید.

رفع ارور These files might be harmful to your computer ویندوز ۱۱ و… در بخش تنظیمات امنیتی

ارور Your internet security settings suggest that one or more files may be harmful زمانی رخ می‌دهد که از DFS استفاده می کنید و فایل‌های خود را در درایو شبکه انتقال می‌‌دهید. برای حل این مشکل باید DFS را به Internet Explorer Local Intranet Zone اضافه کنید. برای انجام این کار دو راه وجود دارد.

these files might be harmful to your computer windows 11

در روش اول به Internet Explorer > Internet Options > Security بروید. Local Intranet را انتخاب کنید و سپس روی Sites بزنید. روی Advanced کلیک کنید و سپس DFS Root خود را با فرمت file://domain.local وارد کنید.

راه دیگر برای رفع این ارور در تمامی دستگاه‌های موجود در گروه این است که Group Policy را باز کنید و سپس به Configuration > Policies > Administrative Templates > Windows Components > Internet Explorer > Internet Control Panel > Security Page بروید. حال Policy به نام Site را در Zone Assignment List فعال یا Enabled کنید. روی Show بزنید. Value Local Intranet هم باید ۱ باشد.

اگر با مشکل بسته شدن گوگل کروم مواجه می شوید، مطلب رفع مشکل بسته شدن ناگهانی گوگل کروم را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب نحوه برطرف کردن ارور This type of file can harm your device را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما رفع ارور This App Can’t Run on Your PC در ویندوز 10 و 11
راهنما رفع ارور This App Can’t Run on Your PC در ویندوز ۱۱ و ۱۰
راهنما کارساز برای رفع ارور 0xc00007b در ویندوز 11
راهنما کارساز برای رفع ارور ۰xc00007b در ویندوز ۱۱
آموزش 10 روش رفع ارور The RPC Server is Unavailable ویندوز
آموزش ۱۰ روش رفع ارور The RPC Server is Unavailable ویندوز
آموزش روش رفع ارور msvcp110.dll ویندوز
آموزش ۸ روش رفع ارور msvcp110.dll ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و..

نظرات