آموزش 3 روش حل مشکل لیمیت شدن توییتر

آموزش ۳ روش حل مشکل لیمیت شدن توییتر ، بررسی علت محدود شدن

یک سری قوانین در توییتر 🐦 وجود دارد که باید رعایت کنید در غیر این صورت Limited خواهید شد. اگر نمی دانید که لیمیت در توییتر چیست؟ یا به دنبال علت لیمیتد شدن توییتر هستید آموزش ۳ روش حل مشکل لیمیت شدن توییتر امروز انزل وب را دنبال کنید. ما تمام آن چیزی که باید بدانید را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

چگونه بفهمیم در توییتر لیمیت شدیم؟

What to Do When You Get Your Twitter Account Limited

هنگام استفاده از شبکه اجتماعی توییتر ممکن است متوجه شوید که قادر به لایک کردن، ارسال کامنت، فالو کردن، دایرکت دادن و غیره نیستید در این حالت شما به اصطلاح لیمیت شده اید. شما ممکن است با پیغام هایی مانند Your account has been locked یا We’ve temporarily limited some of your account features و یا your account’s features have been limited for a specified time را دریافت خواهید کرد.

آموزش 3 روش حل مشکل لیمیت شدن توییتر

لیمیت در توییتر چیست؟

لیمیت شد در واقع از کلمه Limited می آید که به معنای محدود شدن می باشد. شما به علت نقض قوانین توییتر، فالو کردن و آنفالو کردن بیش از حد و یا سایر علت های لیمیت شدن اکانت توییتر که در ادامه توضیح خواهیم داد دسترسی محدود شده ای به حساب کاربری خود خواهید داشت. در شرایطی که نقض قوانین شدید باشید به طور مثال برای دیگران آزار و اذیتی ایجاد کرده باشید اکانت شما به حالت تعلیق در خواهد آمد. در ادامه در این رابطه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

انواع لیمیت شدن در توییتر

شبکه اجتماعی توییتر طیف وسیعی از راه ها را برای محدود کردن دسترسی کاربران ارائه می دهد که هر کدام دارای درجه شدت متفاوتی هستند. در ادامه رایج ترین محدودیت های استفاده از توییتر و عواملی که باعث لیمیت شدن اکانت توییتر می شوند لیست شده است:

لاک شدن اکانت توییتر: وقتی اکانتی لاک یا قفل می شود که توییتر رفتار مشکوک یا مسائل امنیتی را تشخیص دهد. این مشکل می تواند به دلیل تلاش های پی در پی شما برای ورود به سیستم با رمز عبور اشتباه، استفاده از برنامه های جانبی یا فعالیت بیش از حد معمول شما رخ دهد.

اکانت لیمیت شده توییتر: اگر قوانین توییتر را زیر پا بگذارید، بیش از حد فعال باشید یا زیاد فالو و آنفالو کنید خیلی راحت دسترسی شما محدود می شود. توییتر ممکن است عملیات توییت کردن، توییت کردن مجدد، لایک کردن و غیره را محدود کنید و یا به طوری کلی از انجام این عملیات جلوگیری کند.

اکانت تعلیق شده توییتر: گاهی اوقات این تعلیق موقت است اما معمولا به صورت دائمی این اتفاق رخ خواهد داد. اکانت های توییتر معمولا به دلیل هرزنامه، اخبار جعلی، جعلی بودن هویت، آزار و اذیت؛ هک شدن و نقض قوانین توییتر به حالت تعلیق در می آیند.

علت لیمیت شدن توییتر چیست؟

در این بخش در مورد ۶ علت لیمیت شدن توییتر صحبت خواهیم کرد:

ارسال مداوم محتوای تکراری

به عنوان یک پلتفرم میکروبلاگینگ چرا نیاز دارید که تویت های خود را تکرار کنید؟ ممکن است بخواهید همه کاربران را با شرکت یا محصول یا وبلاگ خود معرفی کنید و بخواهید بیش از یک بار این کار را انجام دهید. شاید فکر می کنید که کاربران با یک بار انتشار محتوایی که دارید شانس دیدن را پیدا نمی کنند یا بخواهید که ترافیک را افزایش دهید. با وجود این که با تکرار توییت ها شانس بیشتری برای جلب توجه دارید، توییتر فکر می کند که توییت ها و لینک های تکراری ارسال می کنید و آنها را در نتایج جستجو نشان نمی دهند. تا زمانی که توییت های خود را جستجو نکنید متوجه نمی شوید که این اتفاق افتاده است.

سوء استفاده از موضوعات و هشتگ های پرطرفدار

HabitatUK شرکتی بود که از هشت های موضوعات پرطرفدار سوء استفاده می کرد و در نهایت مجبور به عذرخواهی رسمی شد. اگر نمی خواهید که توییتر شما را لیمیت کند باید به هشتگ هایی که در انتهای توییت خود قرار می دهید توجه کنید. هر زمان که یک هشتگ را اضافه می کنید به شما هشدار داده می شود که توییتر در حال نظارت شما است. بنابراین تقلب نکنید.

ارسال توییت یا پاسخ خودکار

اگر از یک برنامه یا سرویس نرم افزاری جانبی برای ارسال توییت ها یا پاسخ های خودکار استفاده می کنید، مراقب باشید چون همانطور که در بالا اشاره کردیم شما تحت نظر هستید. اگر شبکه های اجتماعی به معنای واقعی کلمه واقعی و شفاف هستند هیچ جایی برای خودکار کردن کارها باقی نمی گذارند. اگر به فکر ارسال پاسخ و توییت خودکار هستید به زودی لیمیت خواهید شد.

استفاده از ربات ها یا برنامه های مشابه برای ارسال پیام بر اساس کلمات کلیدی

سرویس های پیچیده ای وجود دارند که به شما امکان می دهند پیام هایی را بر اساس کلمات کلیدی که در تایم لاین توییتر نشان داده می شوند ارسال کنید. همانطور که ممکن است این سرویس ها برای برخی از بازاریابان پیچیده و جذاب باشد، توییتر در پیدا کردن شما تبحر بیشتری دارد.

علت لیمیت شدن توییتر چیست؟

ارسال پیام های مشابه از چندین اکانت

اگر چندین اکانت دارید و می خواهید یک پیام را از چند جا پخش کنید، لطفا این کار را نکنید. اگر شما این کار را متوقف نکنید با لیمیت شدن توییتر روبرو خواهید شد.

فالو  کردن یا آنفالو کردن مداوم کاربران

فالو کردن یا آنفالو کردن مداوم کاربران یکی از علت های لیمیت شدن توییتر است. توییتر محدودیت های را برای تعداد افرادی که می توانید در روز فالو یا آنفالو کنید دارد. هر چقدر به صورت تهاجمی تر افراد را آنفالو کنید سریعتر لیمیت خواهید شد.

رفع لیمیت شدن توییتر یا لاک شدن اکانت توییتر

اگر اکانت شما لاک شده است معمولا هنگام تلاش برای ورود به سیستم با پیامی مواجه می شوید که توضیح می دهد چرا اکانت توییتر شما لاک شده است و چگونه می توانید برای رفع لاک شدن اکانت خود تلاش کنید.

علاوه بر پیام درون برنامه و وب سایت توییتر، باید از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه مرتبط با حساب خود نیز اعلان قفل اکانت توییتر را دریافت کنید. اگر نمی‌توانید ایمیل را در صندوق ورودی خود ببینید، پوشه هرزنامه را بررسی کنید.

پیام ارسال شده از شما می خواهد یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

  • رمز عبور خود را با کلیک بر روی لینک موجود در ایمیل بازیابی کنید.
  • یک شماره پین ​​وارد کنید که پس از کلیک کردن روی لینک در ایمیل، به شماره تلفن همراه مرتبط شما ارسال می‌شود.
  • ترکیبی از موارد بالا

اگرچه ممکن است دراماتیک به نظر برسد، اما رفع لاک شدن اکانت توییتر یک یا دو دقیقه انجام خواهد شد.

با توجه به توضیحات بالا، نحوه خارج شدن از لیمیت توییتر به این صورت است که:

وارد اکانت خود شوید.

به دنبال پیغامی تحت عنوان Your account has been locked باشید.

روز سربرگ Start کلیک کنید.

شماره تلفن خود را وارد کنید. توجه داشته باشید از شماره ای که به اکانت مربوط می شود استفاده کنید.

یک پیغام متنی دریافت می کنید و یا با شما تماس گرفته می شود تا یک کد تایید در اختیارتان قرار بگیرد.

شما این کد را وارد کنید و روی Submit کلیک می کنید تا اکانت شما از حالت قفل خارج شود.

حل مشکل توییتر Limited

برای رفع مشکل محدود شدن اکانت توییتر چکار کنم؟ از آنجایی که میزان محدودیت حساب توییتر می تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد، پاسخ مناسب متفاوت خواهد بود.

نمونه ای از محدودیت خفیف می تواند توییت کردن یا لایک کردن بیش از حد باشد، در حالی که نمونه ای از محدودیت جدی تر تعلیق اکانت توییتر شما به دلیل ارسال تهدید به مرگ، جعل سایبری، جعل هویت و غیره باشد.

صرف نظر از علت محدودیت، توییتر همیشه از طریق یک پیام مستقیم و ایمیل با شما در ارتباط است تا توضیح دهد که چرا حساب شما محدود شده است و چه اقداماتی باید انجام دهید.

در اینجا چند نمونه از اقداماتی که معمولاً از کاربران لیمیت شده درخواست می شود آورده شده است:

  • آدرس ایمیل خود را تأیید کنید.
  • شماره تلفن خود را تأیید کنید یا به حساب خود اضافه کنید.
  • توییت هایی که قوانین را نقض کرده اند را حذف کنید.
  • رمز عبور خود را تغییر دهید.
  • با استفاده از فرم رسمی درخواست تجدید نظر ارسال کنید.

در بیشتر موارد، بهتر است در هنگام برقراری ارتباط با کارمندان توییتر در طول فرایند تجدید نظر پشیمان باشید و عذرخواهی کنید و حالت دفاعی یا عصبانیت نداشته باشید.

با توجه به توضیحات داده شده در بالا برای رفع مشکل محدود شدن اکانت  توییتر مراحل زیر را دنبال کنید:

برای بازیابی اکانت توییتر خود لاگین کنید. شما پیغامی تحت عنوان We’ve temporarily limited some of your account features دریافت خواهید کرد. روی Start کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا درخواست شما کامل شود.

حل مشکل توییتر limited

اگر شما احساس می کنید که اشتباهی در این زمینه رخ داده است می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

با یک اکانت توییتر معلق چه کار کنیم؟

تعلیق اکانت توییتر شما معمولاً نتیجه نهایی نقض قوانین شبکه اجتماعی است. با این حال، ممکن است اشتباهاتی رخ دهد، و گاهی اوقات امکان بازیابی اکانت توییتر وجود دارد.

برای جلوگیری از تعلیق یا محدود شدن حساب خود به دلیل سوء ظن جعل هویت یا جعلی بودن، حتماً یک آدرس ایمیل و شماره تلفن را به اکانت توییتر مربوطه خود اضافه کنید و اگر دارای وب سایت رسمی هستید لینک آن را بگذارید.

هنگام ورود به توییتر برخی از درخواست ها ار کاربران تعلیق شده می شود که می توانند برای ریکاوری اکانت خود انجام دهند. این اقدامات ممکن است بسته به کاربر متفاوت باشد و معمولاً شامل تأیید هویت شما از طریق ایمیل یا شماره تلفن است.

اگر پس از تلاش برای ورود به سیستم هیچ گزینه ای ارائه نشد، باید درخواست تجدید نظر ارسال کنید.

برخی از ویژگی های اکانت شما به دلیل فعالیت مشکوک محدود شده است؟

اگر به نظر می‌رسد که اکانت شما دارای فالورهای تهاجمی یا تعاملات تهاجمی (مانند لایک، بازتوییت و نقل قول) است که قوانین توییتر را نقض می‌کند، پیامی مبنی بر your account’s features have been limited for a specified time را دریافت خواهید کرد. در این شرایط شما دو گزینه پیش رو خواهید داشت:

  • از توییتر در حالت لیمیت شده استفاده کنید.
  • یا دستورالعمل های توییتر را برای تایید شماره تلفن و آدرس ایمیل خود تکمیل کنید.

برای استفاده از توییتر در حالت لیمیت شده، به سادگی می‌توانید روی Continue to Twitter کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید در طول وضعیت محدود شما، حساب و توییت‌های شما ممکن است از مکان‌های خاصی در توییتر، از جمله نتایج جستجو و اعلان‌ها، فیلتر شوند. اگر Continue to Twitter را انتخاب کنید، نمی‌توانید به عقب برگردید و گزینه تأیید را انتخاب کنید.

برای بازیابی حساب خود با تأیید شماره تلفن یا آدرس ایمیل، روی Verify کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید و دستورالعمل‌های ارائه شده را دنبال کنید. تأیید شماره تلفن و آدرس ایمیل شما به کاهش فعالیت‌های بالقوه خودکار یا اسکریپت‌شده در توییتر کمک می‌کند.

توجه:  اگر به نظر می رسد اکانت شما قوانین توییتر را نقض کرده است، یا به شدت با حساب های دیگر تداخل پیدا کرده است، ممکن است گزینه تأیید از طریق تلفن به شما ارائه نشود. در این صورت، شما تنها قادر خواهید بود از توییتر در حالت محدود برای مدت زمان مشخص شده استفاده کنید.

بعد از رفع لیمیت شدن در توییتر چه مدت باید منتظر بمانیم؟

مدت زمان لیمیت شدن اکانت توییتر بسته به تخلف انجام شده متفاوت است. وقتی پیام هشداری را مشاهده می کنید که می گوید حساب شما محدود شده است یا برخی از ویژگی ها محدود شده اند، نشان می دهد که چقدر طول می کشد تا عملکرد کامل را بازیابی کنید. اما معمولاً ممکن است بین ۱۲ ساعت تا ۷ روز طول بکشد. بنابراین برای جلوگیری از لیمیت شدن اکانت حتما قوانین توییتر را بررسی کرده و از آن پیروی کنید.

چگونه یک اکانت توییتر لاک شده را حذف کنیم؟

متاسفانه تا زمانی که اکانت توییتر شما در حالت تعلیق، لاک یا لیمیت قرار گرفته است نمی توانید آن را حذف کنید. تنها راه حذف اکانت توییتر این است که قفل را باز کنید و بعد با استفاده از روش های معمول آن را حذف کنید.

نکاتی برای جلوگیری از لاک شدن توییتر

در اینجا چند نکته برای کمک به کاهش خطر لیمیت شدن، لاک شدن شدن یا تعلیق اکانت توییتر شما در آینده وجود دارد:

اضافه کردن شماره تلفن : یک شماره تلفن همراه به اکانت توییتر خود اضافه کنید. این به اثبات اینکه شما یک شخص واقعی هستید کمک می کند و همچنین می تواند برای فعال کردن مجدد اکانت در صورت قفل شدن استفاده شود.

از عکس خود در توییتر استفاده کنید: یک آواتار در توییتر اضافه کنید و اطلاعات پروفایل خود را با جزئیات واقعی در مورد اینکه چه کسی هستید پر کنید. همچنین یک لینک به وب سایت شخصی یا حرفه ای خود اضافه کنید.

محدودیت ها را رعایت کنید: روزانه بیش از ۴۰۰ حساب کاربری را فالو نکنید، بیش از ۲۴۰۰ توییت ارسال نکنید یا روزانه بیش از ۱۰۰۰ پیغام در دایرکت ارسال نکنید. توجه داشته باشید که این اعداد برای کل روز هستند و شما باید بر روی محدودیت‌های میانگین ساعتی تمرکز کنید که عبارتند از فالو کردن ۱۶ اکانت، ارسال ۱۰۰ توییت و نوشتن ۴۱ پیغام در دایرکت.

به کاربران دیگر کاری نداشته باشید: این می تواند به عنوان آزار و اذیت تعبیر شود، حتی اگر طرف مقابل فوق العاده مشهور باشد.

سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید: مشاجره های شدید در توییتر می تواند به راحتی به توهین و تهدید تبدیل شود که خلاف قوانین توییتر است.

از برنامه های جانبی استفاده نکنید

در مورد سن خود دروغ نگویید: توییتر اکانت هایی که مالک زیر ۱۳ سال سن دارد را لاک یا تعلیق می کند. بنابراین در مورد سن خود صادق باشید و تاریخ تولد را در پروفایل تغییر ندهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۳ روش حل مشکل لیمیت شدن توییتر امروز انزل وب ما در مورد انواع روش های محدود شدن اکانت توییتر با شما صحبت کردیم؛ در مورد علت های ایجاد این مشکل صحبت کردیم، راه حل هایی را در اختیار شما قرار دادیم و به برخی از سوالات و نکات پرداختیم. شما می توانید در مورد اکانت Limited شده توییتر نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش تصویری نحوه تغییر زبان توییتر یا ایکس
آموزش تصویری نحوه تغییر زبان توییتر یا ایکس
آموزش 5 روش رفع مشکل Rate Limit توییتر
آموزش ۵ روش رفع مشکل Rate Limit توییتر
آموزش جدید و 2 روش سریع نصب گوگل پلی روی ویندوز 11
حل مشکل ساسبند شدن توییتر
آموزش 3 روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره

نظرات

  • علی says:

    من فقط در ساعت هایی از روز میتونم توییت و منشن بذارم و هیچ کدوم از پیام هایی که لیمیت شدم برام نیومده.
    رمز عوض کردم ایمیل اضاف کردم اما باز درست نشد کمکی میتونید بکنید؟؟

  • iiiii says:

    سلام من از دیشب نه میتونم توییت بزنم نه منشنی برای توییت های بقیه بزارم. وقتی توییت یا منشن میزارم کلا صفحه سیاه میشه خود به خود از اپ خارجم میکنه. کمکی میتونین بکنین؟