بهترین آموزش ارز دیجیتال

احساسات منفی روی بازار ارزهای دیجیتال ، بیت کوین ۱۷ هزار دلاری!!

ارز دیجیتال بیت کوین در این چند هفته اخیر ریزش زیادی داشته و همچنان در بازه بین ۲۰ تا ۲۸ هزار دلار گیر کرده است. از این رو احساسات منفی در بازار ارزهای دیجیتال موج می‌زند و همه سرمایه‌گذاران به فکر خارج کردن سرمایه خود از این بازار می‌باشند. اما بازار ارزهای دیجیتال دوباره به قدرت سابق خود بر می‌گردد؟ آیا بیت کوین دوباره روندی صعودی پیدا خواهد کرد؟ این‌ها سوالاتی است که در ذهن بیشتر تریدرها تکرار می‌شود.

آیا بیت کوین دوباره روند صعودی به خود خواهد گرفت؟

استراتژی معاملاتی محمد فاموریان و تحلیل‌های صورت گرفته از مشهورترین سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال حاکی سقوط بیشتر ارز دیجیتال بیت کوین می‌باشد، چه بسا بر این باورند که ما در سال ۲۰۲۲ شاهد بیت کوین ۱۹ هزار دلاری نیز خواهیم بود. اما این‌ها همه نظریه و تحلیلات شخصی افراد از بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد و نمی‌توان به طور قطع گفت که ما شاهد بیت کوین ۱۹ هزار دلاری خواهیم بود. چرا که ممکن است شخصی بر اساس نظرات و تحلیلات شخصی خود بر این باور باشد که بیت کوین ۱۸ هزار دلاری یا بیت کوین ۱۷ هزار دلاری نیز خواهیم داشت، اما به طور قطع نمی‌توان به صحت این قضیه پی برد. همین نظریه‌ها و مسائل پیش آمده سبب بروز احساسات منفی در بازار ارزهای دیجیتال شده است و اضطراب و نگرانی را به سرمایه‌گذاران ماهر و تازه‌وارد تلقین کرده است. اگر بیت کوین روند صعودی خود را از سر بگیرد و دوباره به روزهای اوج خود بازگردد، احساسات منفی در بازار ارزهای دیجیتال از بین می‌رود، چرا که بیت کوین الگوی رفتاری تمام ارزهای دیجیتال موجود در بازار می‌باشد. وبسایت آموزش ارزدیجیتال، خانه سرمایه و ارز دیجیتال بر این باروند که تنها سرمایه‌گذاران و دارندگان بیت کوین قادر به تغییر این شرایط می‌باشند، چرا که تا زمانی که عرضه بر تقاضا غلبه نکند، قیمت بیت کوین در همین شرایط باقی خواهد ماند.

آیا شاهد بیت کوین ۱۷ هزار دلاری خواهیم بود؟

بهترین استراتژی معاملاتی

ارز دیجیتال بیت کوین در سال ۲۰۱۸ نیز شاهد چنین کاهش قیمتی بوده است و ارزش این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۸ تا اواخر این سال از ۱۷ هزار دلار به ۳ هزار دلار کاهش یافت. از این رو امکان دارد این روند، دوباره برای بیت کوین رخ دهد و رفتار ۴ سال پیش خود را مجدداً تکرار کند و شاهد بیت کوین ۱۷ هزار دلاری یا بیت کوین ۱۸ هزار دلاری باشیم. بررسی و رسیدن به یک نتیجه کلی نیازمند تحلیلی اساسی و پایه‌ای ارز دیجیتال بیت کوین می‌باشد و از طرفی، تحلیل کردن بازار ارزهای دیجیتال کار بسیار راحتی نمی‌باشد. چرا که بازار ارزهای دیجیتال از هر اتفاقی که در جامعه و دنیا رخ می‌دهد، اثر می‌گیرد و قیمت ارزهای دیجیتال دسخوش تغییر می‌شوند. هر چند اثر گیری بیت کوین نسبت با سایر ارزهای دیجیتال کمتر است، اما کل بازار ارزهای دیجیتال تحت تاثیر تغییرات بیت کوین و رخدادهای روز دنیا بالا و پایین می‌شوند. احساسات منفی در بازار ارزهای دیجیتال نیز خود به تنهایی یکی دیگر از عواملی می‌باشد که ممکن باعث ریزش بیشتر قیمت بیت کوین و رسیدن آن به مرز ۱۷ هزار دلار شود.

تحلیل ها نگران کننده شده‌اند!!!

سرمایه گذاری

بیشتر افراد افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا را علت ریزش و سقوط ارز دیجیتال بیت کوین می‌دانند، چرا که آمریکا به تازگی نرخ بهره را ۰.۵ درصد افزایش داده است. این قانون برای کمک به حقوق کارگران، کنترل کردن تورم و کاهش قیمت مصرف کننده تصویب گردیده است؛ پس از تصویب این قانون، قیمت ارزهای دیجیتال تا حدودی افزایش پیدا کرد، اما کمی نگذشت که قیمت‌ها تا حد بسیار زیادی کاهش یافتن و همچنان در سراشیبی قیمت به سر می‌برند. همانطور که گفتیم، بیت کوین این روند را در سال‌های قبل تجربه کرده است و هیچ تضمینی وجود ندارد که همان روند را تکرار نکند. اتریوم در سال ۲۰۱۸ از قیمت ۱۳۰۰ دلار به ۸۰ دلار تا اواخر سال ۲۰۱۸ رسید و این نشان دهنده تاثیر گیری بسیار زیاد این رمزارز از بیت کوین می‌باشد. با سقوط بیت کوین حجم معاملات اتریوم نیز ۳۶ درصد کاهش پیدا کرده و به $۱۱,۳۵۲,۷۵۳,۸۶۰ رسیده است. این پیامدها و سقوط ارزهای دیجیتال سبب ایجاد جو و احساسات منفی در بازار ارزهای دیجیتال گردیده است و تا زمانی که ارزهای دیجیتال روندی صعودی به خود نگیرند، احساسات منفی در بازار ارزهای دیجیتال باقی خواهد ماند.

جمع بندی

بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال موجود در بازار ارزهای دیجیتال اثر زیادی بر روی بازار ارزهای دیجیتال می‌گذارد و ریزش قیمت آن سبب کاهش قیمت اکثر رمزارزها می‌شود. از این رو حاکمیت بازار ارزهای دیجیتال به دست بیت کوین رقم می‌خورد و اگر این ارز دیجیتال روندی صعودی نگیرد و همچنان به ریزش و سقوط خود ادامه دهد، قیمت‌ها و ارزش ارزهای دیجیتال دیگر نظیر اتریوم و بایننس کوین افزایش پیدا نخواهد کرد.

منبع: https://famoorian.ir/

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات