چگونه در اسپاتیفای آفلاین اهنگ گوش کنیم؟

چگونه در اسپاتیفای آفلاین اهنگ گوش کنیم؟

تا همین چند سال پیش برای گوش دادن به موزیک‌های موردعلاقه‌مان باید از وبسایت‌ها آن‌ها را یکی یکی دانلود می‌کردیم و گوش می‌دادیم. اما با ورود باشکوه اسپاتیفای به عرصه موسیقی، تحولی شگرف در این حوزه ایجاد شد. اسپاتیفای امکان گوش دادن به موزیک‌های جدید و موردعلاقه ما را فراهم کرد تا همیشه و همه جا بتوانیم خوراک روح‌مان را تامین کنیم.

طرفداران این سرویس دوست‌داشتنی می‌دانند که اسپاتیفای فقط به موزیک‌ محدود نمی‌شود و پادکست‌های جذاب آن هم بسیار پرطرفدارند.

اسپاتیفای علاوه بر سایت، اپلیکیشن هم دارد تا روی گوشی آلبوم‌های موسیقی‌ موردعلاقه‌مان را گوش دهیم. اما چطور می‌شود موزیک‌های اسپاتیفای را آفلاین گوش داد؟! بیایید به بهانه پاسخ به این پرسش، به دنیای موزیک‌های اسپاتیفای سر بزنیم و گنجینه موزیک‌های موردعلاقه‌مان را پیدا کنیم!

درباره اسپاتیفای چه می‌دانید؟

اما قبل از آموزش بد نیست نگاهی به تاریخچه‌ی اسپاتیفای داشته باشیم.

اسپاتیفای مشهورترین سرویس پخش موسیقی است که شما را به دنیای بی‌انتهای ریتم و آواز وصل می‌کند. فرقی نمی‌کند رپ و جز گوش کنید یا دنبال موسیقی سنتی ایرانی باشید، داستان جنایی دوست داشته باشید یا دل به دلِ داستان‌های رمانتیک بدهید، اسپاتیفای برای هر ژانر و سلیقه‌ای پیشنهادهای جذابی دارد.

عضویت در اسپاتیفای رایگان است اما برای دسترسی به همه موزیک‌ها بدون تبلیغات مزاحم، باید نسخه پرمیوم را تهیه کنید. خوشبختانه دسترسی به اسپاتیفای در ایران امکان‌پذیر است و خرید اکانت اسپاتیفای از اکانت۴آل دسترسی سریع و آسان به میلیون‌ها موزیک را فراهم می‌کند.

با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید به شکل آفلاین موزیک‌ها و پادکست‌ها را با بالاترین کیفیت گوش کنید.

اسپاتیفای روی گوشی‌های اندروید، ios، مک، ویندوز و وب فعال است. این سرویس از همه مرورگرها مثل کروم، سافاری و اپرا پشتیبانی می‌کند و در ساعت‌های هوشمند، خودرو، تلویزیون و کنسول بازی هم فعال می‌شود.

جالب است بدانید که اسپاتیفای اصلیتی سوئدی دارد و ارزشمند‌ترین استارتاپ حوزه موسیقی در جهان به شمار می‌رود!

این سرویس در سال ۲۰۰۶ برای حل مشکل اشتراک‌گذاری غیرقانونی فایل‌های موسیقی در استکهلم سوئد به‌وجود آمد تا یک بار برای همیشه سروسامانی به دنیای موزیک جهان بدهد.

یکی از اولین طرفداران این سرویس مارک زاکربرگ بود که اسپاتیفای را به عنوان سرویسی عالی در فیسبوک معرفی کرد. در طول سالیان گذشته اسپاتیفای سرمایه لازم خود را از کمپانی‌های مشهوری همچون کوکاکولا، اکسل پارتنرز و دیجیتال اسکای تامین کرده است.

 

چگونه در اسپاتیفای آفلاین آهنگ گوش کنیم؟

اما به سراغ چگونگی گوش دادن آهنگ به صورت آفلاین در اسپاتیفای برویم.

اسپاتیفای دنیایی تمام‌نشدنی از موسیقی است که شما را به میلیون‌ها آهنگ ایرانی و خارجی متصل می‌کند. در این سرویس هر روز می‌توانید به آسانی آلبوم موزیک‌های خودتان را آپدیت کنید و از گوش سپردن به نوایی دلنشین حظ ببرید.

اما سوال مهم اینجا است که چطور در اسپاتیفای آفلاین آهنگ گوش کنیم؟ چون همیشه که اینترنت نداریم. مثلا گاهی در سفر یا در مسیر رسیدن به محل کار هستیم و به اینترنت دسترسی نداریم. با این اوصاف باید بدون اینترنت هم امکان دسترسی به لیست موزیک‌های موردعلاقه‌مان فراهم باشد.

اسپاتیفای سرویس کاملی است و به این نیاز مخاطب هم پاسخ می‌دهد. با خرید نسخه‌ی پریمیوم اکانت اسپاتیفای می‌توانید راحت و سریع به دنیای موسیقی ایران و جهان وارد شوید و به صورت آفلاین به لیست موسیقی خود دسترسی داشته باشید.

چطور در تلفن همراه به شکل آفلاین موزیک گوش کنیم؟

  1. اپلیکیشن اسپاتیفای را در گوشی موبایل خود باز کنید.
  2. به بخش setting بروید.
  3. به بخش play back وارد شوید و offline mode را فعال کنید.

آموزش آفلاین گوش دادن اسپاتیفای

چطور در دسکتاپ به شکل آفلاین موزیک گوش کنیم؟

  1. اپلیکیشن اسپاتیفای را در کامپیوتر خود باز کنید.
  2. به بخش Home بروید و از قسمت Search وارد Your library شوید.
  3. با کلیک روی File به Offline mode می‌رسید.

آموزش آفلاین گوش دادن در اسپاتیفای

چرا اکانت پرمیوم اسپاتیفای تهیه کنیم؟

در نسخه‌ی پریمیوم ۵ ویژگی مهم در دسترس است که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت اما قبل از آن اگر به دنبال خرید اکانت اسپاتیفای با قیمت مناسب می‌گردید وب سایت https://account4all.ir/ می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب در زمینه خرید و فروش اکانت‌های موزیک و ویدیو باشد.

خرید اکانت اسپاتیفای

۱. تبلیغات مزاحم ممنوع!

برخلاف نسخه رایگان اسپاتیفای، در اکانت پرمیوم خبری از تبلیغات آزاردهنده نیست.

۲. اجازه دانلود و پخش آفلاین برای شما فراهم است!

در اسپاتیفای موزیک‌های خود را دانلود کنید تا همه جا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

۳. زودتر از همه موزیک‌ها را بشنوید!

در نسخه پرمیوم اسپاتیفای، موزیک‌های جدید دو هفته زودتر پخش می‌شوند.

۴. کیفیت بیشتر!

حتما تا به حال موزیک‌های بی‌کیفیت گوش کرده‌اید و می‌دانید که بالا بودن کیفیت موزیک‌ها چقدر احساس بهتری منتقل می‌کند. در اکانت پرمیوم موزیک‌ها با کیفیت ۳۲۰Kbps پخش می‌شوند‌.

۵. عجیب اما واقعی!

در نسخه رایگان اسپاتیفای امکان رد کردن بیش از ۵ موزیک‌ وجود ندارد و شما مجبور می‌شوید موزیک را به طور کامل گوش کنید تا به موزیک بعدی برسید! اما در نسخه پرمیوم تا دلتان بخواهد می‌توانید موزیک‌ها را رد کنید.

اسپاتیفای ابزار جذاب برای اهالی موسیقی

اگر از طرفداران پروپاقرص موسیقی هستید یا خودتان از فعالان این حوزه به شمار می‌روید، اسپاتیفای به جذاب‌ترین اپلیکیشن در موبایل شما تبدیل خواهد شد. با این اپلیکیشن به دنیای جادویی موسیقی وارد می‌شوید و زندگی خود را به نواهای خوش پیوند خواهید داد.

نظر شما در مورد اسپاتیفای چیست؟

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات