آموزش 7 روش حل مشکل رایج اندروید 12

آموزش ۷ روش حل مشکل رایج اندروید ۱۲

برخی از کاربران اندروید ۱۲ با مشکلاتی در گوشی خود 📱 مواجه می شوند. این مشکلات را می توان به روش های مختلفی حل کرد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۷ روش حل مشکل رایج اندروید ۱۲ میپردازیم.

رفع مشکلات اندروید ۱۲ سامسونگ ، شیائومی و…

?How to Fix Android 12 Problems

اگر گوشی خود را به روزرسانی کرده اید و اکنون اندروید ۱۲ دارید، ممکن است متوجه مشکلاتی شده باشید. برای رفع این مشکلات روش های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش رفع مشکلات اندروید ۱۲ شیائومی، سامسونگ، پیکسل و… میپردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

رفع مشکل مصرف باتری در اندروید ۱۲

در این باگ Google Messages موجب میشود که دوربین در پس زمینه فعال بماند و باتری تخلیه شود. برای رفع این مشکل باید Google Messages را به روزرسانی کنید. برای این کار وارد گوگل پلی شوید. Google Messages را جستجو کنید. سپس روی آن بزنید. حال دکمه Update را انتخاب کنید. صبر کنید تا به روزرسانی انجام شود.

باگ اندروید ۱۲ سامسونگ در رابطه با عدم نمایش مخاطبین و تماس‌ها در بلوتوث ماشین

مشکل دیگر مربوط به بلوتوث میشود. وقتی گوشی را با بلوتوث به ماشین وصل کنید، می‌توانید مخاطبین و تماس‌ها را در صفحه نمایشگر ماشین مشاهده کنید. در صورتی که پس از آپدیت اندروید به نسخه ۱۲ این مشکل در گوشی‌های سامسونگ دیده شده است و این موارد نمایش داده نمی شوند. برای رفع این مشکل به تنظیمات بروید. سپس Developer options را انتخاب کنید. Bluetooth PBAP و سپس Bluetooth BPAP version را انتخاب کنید. PBAP 1.1 را انتخاب کنید و روی Apply بزنید. دوباره این گزینه را انتخاب کنید و روی Apply بزنید.

رفع مشکل اندروید ۱۲ در رابطه با دیسکورد

رفع مشکل اندروید 12

برخی از کاربران دچار این مشکل شده‌اند که پس از به روزرسانی سیستم عامل گوشی به اندروید ۱۲، نمی توانند دیسکورد را اجرا کنند و گوشی هنگ می‌کند. برای رفع این مشکل دیسکورد را باز کنید. سپس وارد Settings شوید و روی Accessibility بزنید. حال روی Automatically play GIFs بزنید. سپس دیسکورد را آپدیت کنید.

مشکلات اندروید ۱۲: قطع شدن صدا و ویدئو به صورت ناگهانی

برای رفع این مشکل وارد Settings و سپس Apps شوید. All apps را انتخاب کنید. سپس برنامه‌ای را که در حال پخش قطع می‌شود، انتخاب کنید. Battery را انتخاب کنید و روی Unrestricted بزنید.

اگر این روش مشکل را حل نکرد، وارد Settings و سپس Apps شوید. All apps را انتخاب کنید. حال Phone را انتخاب کنید. سپس روی Storage and cache بزنید. حال Clear storage/cache را انتخاب کنید.

مشکل اندروید ۱۲ در رابطه با خالی شدن سریع باتری

برای رفع این مشکل وارد تنظیمات گوشی شوید.

رفع مشکل اندروید 12

سپس Lock screen را انتخاب کنید.

رفع مشکل اندروید 12

Always show time and info یا Always-on display را خاموش کنید.

رفع مشکل اندروید 12

اگر این راه حل این مشکل رایج اندروید را رفع نکرد، به Settings بروید. Battery را انتخاب کنید. Adaptive preferences را انتخاب کنید. حال Adaptive battery را انتخاب کنید و آن را خاموش کنید.

راه دیگر این است که به Settings > Battery > Battery saver > Use battery saver بروید و این گزینه را فعال کنید. همچنین می‌توانید Set a schedule را انتخاب کنید و برای ذخیره شدن باتری زمانی را انتخاب کنید.

روش دیگر این است که وارد Settings > Apps > See all apps شوید. سپس برنامه‌ای که فکر می‌کنید باتری زیادی مصرف می‌کند، انتخاب کنید. روی Battery بزنید. حال Restricted را انتخاب کنید.

معایب اندروید ۱۲: عدم امکان پاسخگویی به تماس

ممکن است وقتی گوشی شما زنگ می‌خورد، نتوانید پاسخ دهید و دکمه پاسخ فعال نشود. برای رفع این مشکل رایج اندروید وارد Settings و سپس Apps شوید. All apps را انتخاب کنید. حال Phone را انتخاب کنید.

معایب اندروید 12

سپس Storage and cache را انتخاب کنید.

معایب اندروید 12

روی Clear storage بزنید. همچنین می‌توانید Clear cache را انتخاب کنید. صبر کنید تا کش پاک شود.

معایب اندروید 12

راه دیگر این است که به Settings بروید. سپس روی System بزنید. روی Reset بزنید. سپس Reset app preferences را انتخاب کنید.

حل مشکلات آپدیت جدید اندروید ۱۲ سامسونگ با Wipe cache partition

برای رفع مشکلات اندروید ۱۲ سامسونگ و همچنین سایر گوشی‌های اندروید می‌توانید از Wipe cache partition استفاده کنید. با این روش اطلاعات شخصی شما پاک نمی‌شود.

حل مشکلات آپدیت جدید اندروید 12

برای این کار گوشی خود را خاموش کنید. دکمه پاور را فشار دهید و Power Off را انتخاب کنید. دکمه پاور را به همراه دکمه Home و تنظیم صدای بالا نگه دارید. اگر گوشی شما دکمه Home ندارد، کافی است همان دو دکمه دیگر را نگه دارید. دکمه‌ها را با هم رها کنید تا لوگوی Android روی صفحه نمایان شود. از دکمه تنظیم صدا برای حرکت دادن در منو استفاده کنید و روی Wipe cache partition را هایلایت کنید. با دکمه پاور این گزینه را انتخاب کنید. سپس صبر کنید تا کش پاک شود.

پس از انجام این کار، دوباره وارد منوی Recovery شوید. این بار گزینه Repair apps را انتخاب کنید.

مشکل رایج اندروید

برای یادگیری کامل اجرای این روش، مطلب آموزش Wipe cache partition گوشی اندروید را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش های حل مشکلات اندروید ۱۲ را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش 3 روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش ۳ روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش نصب و اجرای ویندوز 11 در اندروید
آموزش نصب و اجرای ویندوز ۱۱ در اندروید توسط لانچر
آموزش 7 روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید
آموزش ۷ روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید

نظرات