آموزش 10 روش دانلود از یوتیوب در آیفون

آموزش ۸ روش دانلود از یوتیوب در آیفون

سرویس یوتیوب ▶️ امکان دانلود فیلم را در برنامه آیفون خود ندارد. با این حال یکسری روش ها وجود دارد که شما میتوانید با کمک آن ها ویدیو های مورد نظر خود را در یوتیوب دانلود کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۸ روش دانلود از یوتیوب در آیفون میپردازیم.

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای آیفون

How to Download YouTube Videos to the iPhone

یوتیوب یکی از محبوترین شبکه های اجتماعی است که کاربران میتوانند در این برنامه ویدیو های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. این پلتفرم ویدیو های زیادی در موضوعات مختلف دارد که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید. یوتیوب اجازه دانلود ویدیو را نمیدهد بنابر این به هر دلیلی اگر نیاز دارید که ویدیو از این برنامه دانلود کنید باید از یکسری برنامه ها و سایت ها استفاده کنید. در مطلب قبل به معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب اندروید پرداختیم. در ادامه چند روش برای دانلود ویدیو از یوتیوب برای گوشی های آیفون را بررسی میکنیم.

نسخه کامل برنامه های دانلودر یوتیوب برای آیفون معرفی شده را میتوانید از سرویس داخلی دانلود و نصب کنید.

نحوه دانلود از یوتیوب در آیفون با برنامه Documents

شما توسط برنامه Documents به راحتی میتوانید ویدیو های مورد نظر خود را در یوتیوب دانلود کنید. برای این کار ابتدا Documents را دانلود و نصب کنید. بعد از اتمام نصب برنامه Documents، یوتیوب را باز کنید و ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید. در پایین ویدیو چند گزینه وجود دارد از بین گزینه ها Share را انتخاب کنید.

دانلود از یوتیوب با آیفون

از بین گزینه های باز شده روی Copy link ضربه بزنید تا لینک ویدیو کپی شود.

دانلود از Youtube در آیفون

پس از اینکه لینک کپی شد برنامه Documents را باز کنید. روی نماد مرورگر در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. سایت X2Download یا سایت های مشابه که برای دانلود ویدیو از یوتیوب هستند را باز کنید. لینک ویدیو را در محل مشخص آن وارد کنید. روی Get link video ضربه بزنید تا سایت لینک دانلود ویدیو را به شما نشان دهد. حالا میتوانید لینک را بردارید و ویدیو خود را دانلود کنید. اگر بخواهید میتوانید قبل از دانلود ویدیو نام و محل ذخیره سازی آن را تغییر دهید.

دانلود از Youtube در آیفون با iDonwloder

در حال حاضر بهترین برنامه برای دانلود ویدیو از یوتیوب برنامه iDonwloder است. این برنامه قابلیت این را دارد که به صورت همزمان چند فایل را دانلود کند. اگر بدلیل مشکل ضعیف بودن اینترنت و یا تمام شدن آن مجبور به متوقف کردن دانلود بودید میتوانید دانلود را متوقف کنید و در زمان دیگر دانلود را از سرگیری کنید. همچنین این برنامه دارای پلیر است که میتوانید ویدیو های دانلود شده خود را ببینید و دیگر نیازی به برنامه پخش کننده ویدیو دیگری ندارید.

دانلود فیلم از یوتیوب در آیفون

دانلود از یوتیوب در iOS با استفاده از TubeMate

TubeMate برنامه ای برای دانلود فیلم از یوتیوب است که میتوانید برای گوشی آیفون خود از آن استفاده کنید. بعد از دانلود و نصب برنامه TubeMate در گوشی آیفون خود کافیست ویدیو یوتیوب را پیدا کرده و لینک ویدیو را وارد برنامه کنید تا آن را تبدیل به لینک قابل دانلود کند.

دانلود از یوتیوب در iOS

دانلود فیلم از یوتیوب در آیفون توسط +Video Saver PRO

همچنین شما میتوانید از +Video Saver PRO برای دانلود ویدیو از یوتیوب استفاده کنید. +Video Saver PRO سرعت بالایی در دانلود ویدیو از یوتیوب دارد. برای دانلود فیلم از یوتیوب با استفاده از +Video Saver PRO باید لینک ویدیو خود را که از یوتیوب کپی کرده اید وارد برنامه کنید و دانلود را شروع کنید.

دانلود ویدئو از یوتیوب در آیفون

طریقه دانلود از یوتیوب آیفون با سرویس Acethinker

یکی دیگر از برنامه هایی که میتوانید برای دانلود فیلم از یوتیوب در آیفون از آن استفاده کنید سرویس آنلاین Free Online Video Downloader Acethinker است. این سرویس دانلود ویدئو از یوتیوب در آیفون رابط کاربری آسانی دارد یعنی شما به راحتی میتوانید از برنامه YTD استفاده کنید. بعد از دانلود فیلم اگر نیاز دارید که ویدیو را برش بزنید با YTD میتوانید این کار را انجام دهید.

چگونگی دانلود از یوتیوب در آیفون

Total files برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی اپل

Total files یک برنامه دانلودر و فایل منیجر برای آیفون است که شما میتوانید آن را روی گوشی آیفون خود دانلود و نصب کنید و ویدیو های یوتیوب را دانلود کنید. تب Downloads در این برنامه یکسری اطلاعات مانند سرعت دانلود، حجم دانلود شده، حجم فیلم را در اختیار شما میگذارد.

برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی اپل

دانلود فیلم از یوتیوب در آیفون با Cloud Video Player Pro

برنامه Cloud Video Player Pro به کاربران آیفون اجازه میدهد تا ویدیو های مورد نظر خود را از یوتیوب دانلود کنند. همچنین این برنامه قابلیت رمز گذاری روی ویدیو را دارد تا شخص دیگری به ویدیو شما دسترسی نداشته باشد.

دانلود از یوتیوب با آیفون

دانلود فیلم از یوتیوب در آیفون با استفاده از ابزار های آنلاین

اگر شما دوست نداشته باشید که برای دانلود ویدئو از یوتیوب در آیفون از برنامه ها استفاده کنید میتوانید از سایت های دانلود فیلم از یوتیوب استفاده کنید. این ابزار ها آنلاین هستند و نیازی به نصب ندارند در نتیجه شما راحت تر میتوانید به کمک آن ها فیلم های خود را دانلود کنید. در بالاتر سایت X2Download را معرفی کردیم که به وسیله این سایت میتوانید ویدیو های خود را از یوتیوب دانلود کنید چند سایت دیگر برای این کار شامل Savefrom، Download4، ۸downloader میشوند که به دلخواه خود میتوانید یکی از این سایت ها را انتخاب کنید. برای دانلود ویدئو از یوتیوب در آیفون با استفاده از سایت های آنلاین کافیست لینک ویدیو یوتیوب را درون این سایت ها Paste کنید تا لینک دانلود را در اختیار شما قرار بدهند.

دانلود از Youtube در آیفون

همچنین به غیر از یوتیوب اگر میخواهید عکس های دسته اینستاگرام را دانلود کنید میتوانید مطلب آموزش تصویری دانلود عکس دسته ای اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به چگونگی دانلود از یوتیوب در آیفون پرداختیم. شما از کدام روش برای دانلود از یوتیوب با آیفون استفاده کردید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دانلود از یوتیوب برای آیفون در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
راهنما کارساز و تست شده حل مشکل Verification Failed اپل آیدی در آیفون
راهنما کارساز و تست شده حل مشکل Verification Failed اپل آیدی در آیفون
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)

نظرات